Jump to content
BulForum.com

evil_smith

Members
  • Content Count

    2230
  • Joined

  • Last visited

About evil_smith

  • Rank
    _
  • Birthday 09/07/1987

Contact Methods

  • MSN
    evil_smith4@yahoo.co.uk
  • Website URL
    http://www.mschumacher.com/
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Пловдив
  • Interests
    Trance music
  1. Някой има ли идея къде тук в Пловдив могат да оправят единият тригър на Razer Onza?
  2. evil_smith

    Formula 1

    Кими е единственият човек в тази галактика способен да се изгуби на затворен маршрут.
  3. evil_smith

    Formula 1

    Абе то и ХРТ нека са в борбата за титлата, стига да могат. Кими с 4-тият по сила болид беше в борбата и то без победа до Абу Даби... Ти видя ли сатистиката за Алонсо и Фетел? Средна стартова позиция на Алонсо - 6,1 Средна финална позиция на Алонсо - 3,27 Средна стартова позиция на Фетел - 3,9 Средна финална позиция на Фетел -3,44 Тук си личи вече кой как се е борил за титлата. (под внимание съм взел позициите които са си спечелили пилотите в квалификацията, а не наказанията) Това е драмата на някои хора. Че един стартирайки средно от 6-7 стартова позиция е в състояние с по-слаб болид да се бори с друг, който стартира предимно от пол или в 80% от случаите няколко места пред него.
  4. evil_smith

    Formula 1

    Чефо стига, майна... Знаеш на кого съм фен и че Ферари винаги ще са най-най за мен, но този сезон тотално показаха, че нещата в отбора не са наред. ОК наваксаха към 1.5 сек. изоставане от началото на сезона, но след Германия добрите резултати се дължат само и единствено на Алонсо. Така като погледна само надежността е на най-високо ниво и ако не ме лъже паметта, май тази година нямаше отпадане на червен болид по технически причини. Не знам какви инженерчета работят в отбора, но през 2006-7-8-ма само за 2 състезания успяваха с ъпдейти изоставане от около 3 десети да го превърнат в актив от 4! А тази година за всяко състезание вадеха нови ъпдейти които тестват в петък и в неделя си карат със старите, защото новите влошават нещата. И това не е от липса на тестове, щото липсата на тестове е и за МКЛ и за лимонадите, но при тях нещата някак си вървят. Проблемът е в Стефано. Той е просто безгръбначно жабарче, което не може да наложи никаква дисциплина в отбора. Дори се чудя как Алонсо успя не 4-5 пъти ами може би 10-тина да се качи на подиум с болид който едва би се добрал до топ 6... И стига си се успокоявал с това че ако Грожан и Райконен не били ударили Алонсо щял да бъде шампион. Да, щеше, ама щеше да бъде и ако стартираше по-често от първа редица, а не 7-8-ми и 50 обиколки на състезание да се бори да да достигне подиума. Фетел как спечели 5 победи? Стартира си от ПОЛ и си крета с постоянно темпо на дистанция от 10 сек. и повече пред втория и така. Видя във САЩ за какво иде реч когато го поставиш малко под напрежение и не разполага с чисто най-бързият болид. Ако искат от Ферари титла трябва да направят най-бързият или поне втори по бързина болид.
  5. evil_smith

    Formula 1

    Лотуса си е един много добър болид. По скорост не отстъпва на МКЛ и Ферари, а и пази гумите по-добре от тях. Друг е въпросът, че стратезите не знаят къде се намират и какво да правят.
  6. evil_smith

    Formula 1

    Така-така, с градинаря щяха да си правят компания около 16-тата позиция.
  7. evil_smith

    Formula 1

    Толкова са прости тея от Ферари, че заменили Алонсо за Кими... Тъпаци!
  8. evil_smith

    Formula 1

    Утре стартира в топ 10 с твърди гуми. Меките няма да изкарат и 12-13 обиколки...
  9. evil_smith

    Formula 1

    Фетел. За него става въпрос. И сега ми кажи. Какво караше този през 2008 и какви класирания направи. Мерси.
  10. evil_smith

    Formula 1

    Пат Фрай, който сега отговаря за поведението на болида е британец. Лука Марморини - човекът който отговаря за двигателите е италианец. Кажи сега. Кое куца повече на Ферарито? Поведението или мощността. Интересно ми е.
  11. evil_smith

    Formula 1

    И сега има модели които регенерират енергията от спиранията. Мисля че Ситроен имаха такава система и 5-тата серия на БМВ. Обаче Стефчо е прав за едно - хилядите безсмислени нововъведения (КЕРС, ДРС, Ф-Дъкт и т.н.) прецакаха яко спорта. Като добавим и глупавите идеи за пестене картинката никак не е розава. Давам и бърз пример. Гледайте това видео (Германия 2000). Значи 10-12 години назад на стария Хокенхайм Барикело успява да изпреварва без горепосочените абривиатури. Успява да се движи почти цяла обиколка до ск. кутия на Ароуз-а без да се оплаче, че "болида е неуправляем във въздушната струя на някой опонент". Да, имаше гръмнали двигатели, счупени ск. кутии и трети шасита, но това беше върха на моторния спорт - всеки дава максимума от себе си. А сега? Прегряла ск. кутия на Кими в Австралия - смяна в петък - 5 места назад на старта. Пълна идиотщина. Пазят се двигатели, пести се гориво, пазят се ск. кутии, гуми... Очаквам скоро и да им разрешават да карат с по 2-3 слюди на шлема пък кой - когато иска да си ги маха. Благодарение на ДРС вече няма изпреварвания, а има разминавания. КЕРС беше замислен като алтернатива на пуш-ту-пасс бутона в Карт сериите. Да, но там нямат допълнителна система, а просто разполагат със 100 кончета отгоре, когато го използват... и имат ограничение от 60 сек за цялото състезание, а не както е във Ф1 12 сек/обиколка. Гумите... Меки, твърди, медиум.... пълна малоумица. Пак взаимствано от Карт-а. Но там имаха право на 1 комплект меки за цялото състезание, които бяха със секунда по-бързи от другата алтернатива. Във Ф1 2 шасита работят добре със всички типове (от миналата година МКЛ и Ред Бул), някои само с меките и медиум (Ферари, Мерцедес), а другите се мъчат... Сега за 2012 са им намалили работният прозорец и всичко е до нацелване на настройките. Нищо против нямам да се взаимстват правила от американските серии, но да го правят като хората... А Бърни, Чарли и останалите само развалят състезанията като се опитват да вкарат изкуствена интрига. Отделно, не ми се говори за постоянните разследвания и наказания, че си погледнал опонента на криво в огледалото...
  12. evil_smith

    Formula 1

    Алонсо извади Ферари от калта. За пореден път. И ако не се стегнат да правят нещата както ги правиха преди 3 години, това ще им е единствената победа за тази година. Честито на Алонсистите.
  13. evil_smith

    Formula 1

    Които му спечелиха 5 титли. Малко е смешно... не мислиш ли? Шумахер се върна само заради Браун във Ф1.
  14. evil_smith

    Formula 1

    Това цялата ли е? В петъка я разглеждах, но няма начин да дам 46 кинта за някакво приложение, което ще е валидно до края на сезона. А "free" версията е само демо, как работи пълната.
×
×
  • Create New...