Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

количеството отвлечено внимание от разговор е силно зависимо от съдържанието му. и от качествотона връзката. и от събеседника. и от....

трудно може да се обобщи кое е повече.

в никакъв случай обаче не енулево - пак си е отвличане на внимание, въпреки че е "по-малкото зло".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Я да вземем да поспорим кой сега е по-опасен на пътя - някой каращ спокойно и отвличащ си вниманието с телефонен разговор през hands free или кандидат майстора на спорта, змиоркаджията с максимална концентрация и тунингован автомобил. Да оставим идеалните случаи настрана - такива хора които дори не си пускат радиото за да не им нарушава концентрацията докато шофират няма или поне са около 1 на 10,000 - т.е. максимум 100 човека ... или иначе казано половината пишещи във bulforum :lol:

Link to comment
Share on other sites

Почти 100% съм сигурен, че ако в колите радиото беше забранено, щеше да има много повече катастрофи от сега. Просто, защото, ако няма нещо разпускащо, по някое време ще се побъркаш да внимаваш или просто напрежението ще дойде в повече и ще има много повече не разсеяни, а пренатоварени психически шофьори :)

Edited by diabolik
Link to comment
Share on other sites

Почти 100% съм сигурен, че ако в колите радиото беше забранено, щеше да има много повече катастрофи от сега. Просто, защото, ако няма нещо разпускащо, по някое време ще се побъркаш да внимаваш или просто напрежението ще дойде в повече и ще има много повече не разсеяни, а пренатоварени психически шофьори :)

Радиото не пречи(не го слушам набримчено на МАХ)....но късите полички и слаби хубави крачетаааа :laughing: :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Каквото и да говорим основния фактор за катастрофите са изкл. слабата подготовка и изкл. голямото разминаване между възможности/умения и представа за тях у самите шофьори - били те опитни или не.

Link to comment
Share on other sites

Поредния култов спор.Пак се започва от нещо елементарно и мисълта "литва" и достига неподозирани широти и пространства. :rolleyes: .Вниманието на истински просветените джитаци(такива,дето джиткат с музиката на макс),е неизчерпаем ресурс и от него може да се гребе с щедри шепи.Да гледаш напред е нежелателно.Следят се тротоарите за мацки,шапката се държи накриво и главата се клати ритмично.

И другата крайност е забележителна.

Абе викате напипвате си разни джитки на радиото без да гледате.То хубаво-ами я ги помислете клетите мутречи и бизнес капацитетите.Как да не си отдели вниманието клетия човечец,като у пустия завод са наблъскали до 14 реда бутони и горкия баровец как ще си настрои климатроника или ще си пусне спортния режим на окачването?Ако тръгне да опипва,кви ли не джаджи ще напуска дорде си уцели бутона.После новите коли били сигурни-глупости. :rolleyes:

Edited by Krank
Link to comment
Share on other sites

Ти пък и ти какви са тези съчинения??? Ти да си видял капацитет да знае предназначението на бутон, от тези дето ги изброи, освен оня от който се пуска Веселина ли беше онова радио?

Link to comment
Share on other sites

Знаят,знаят.Виждал съм мутрескаа(или интелигентно мимиче с приятна визия и съблазнително облекло,руса косица вероятно с 2 висши образования-що пък да съдим сега само по визията) как си ръчка айпода докато кара новичък модел мерцедес кабрио по Цариградско.И не сметна,че е желателно да гледа напред докато не си включи айпода и не си намери там каквото и се слушаше(вивалди вероятно).Така че недей да съдиш/ :pirate .

Link to comment
Share on other sites

Абе викате напипвате си разни джитки на радиото без да гледате.То хубаво-ами я ги помислете клетите мутречи и бизнес капацитетите.Как да не си отдели вниманието клетия човечец,като у пустия завод са наблъскали до 14 реда бутони и горкия баровец как ще си настрои климатроника или ще си пусне спортния режим на окачването?Ако тръгне да опипва,кви ли не джаджи ще напуска дорде си уцели бутона.После новите коли били сигурни-глупости. :rolleyes:

 

 

Не че нещо, ама тия неща дето ги изброи винаги са си на отделни бутончета :D - т.е. лесно достъпни са.

Link to comment
Share on other sites

Не че нещо, ама тия неща дето ги изброи винаги са си на отделни бутончета :D - т.е. лесно достъпни са.

 

Именно, на отделни бутони са ... а бутончетата са много, как да го уцелиш в калабалъка д**ба и бутончето пък и човек трябва да се замисли кой знак какво значеше че да не вземе да стане нещо друго я някаква навигация ще се включи, я подгряването на седалките. Ти недей гледа BMW-то ти че са го изчистили и подредили, пък и ти не си руса мацка та се справяш без много усилия, но не всички са така

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Мъчна работа.Баровска.Ръчнеш бутончето,светне нещо.Ръчнеш друго-затресе се седалката и ти грее задника.Не им е лесно на мутрячите,а вие тука за едно радио се джавкате,че и развихте нови теории за разпределяне на внимание,треактории,пълна лудница.

112_0809_09z%202007_lexus_LS_460%20interior_view.jpg

Кажете ми ся,на тва къде трябва да ръчна,че да дръпна смукача.Сложна работа.И как да си пусне новия хит на Пеца и Цеца богатия чиляк без да погледне.Аз на тва 10 минути да го гледам,пак не мога да му напускам квото ми трябва. :laughing:

Edited by Krank
Link to comment
Share on other sites

По-скоро това: http://www.infinitibg.bg/fx/photos_and_colours/interior.html

 

(въпреки че мен много ме кефи и няма да имам грам проблеми с оправянето)

 

 

За разлика от примерно това: http://geneve-2009-images.caradisiac.com/I...CC_interior.jpg - не знам кой болен французин е преценил че копчетата трябва да са еднакви и подредени в редички и да са нацвъкани едно до друго. Таблото на 406 и то беше някакъв кошмар, гледам 207-цата и тя е същото нещастие...

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

По-скоро това: http://www.infinitibg.bg/fx/photos_and_colours/interior.html

 

(въпреки че мен много ме кефи и няма да имам грам проблеми с оправянето)

 

 

За разлика от примерно това: http://geneve-2009-images.caradisiac.com/I...CC_interior.jpg - не знам кой болен французин е преценил че копчетата трябва да са еднакви и подредени в редички и да са нацвъкани едно до друго. Таблото на 406 и то беше някакъв кошмар, гледам 207-цата и тя е същото нещастие...

 

 

За тия последните трябва да си инженер или програмист за да боравиш с тях :D

 

 

За сметка на това германеца си е измислил всичко като хората...

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

По-скоро това: http://www.infinitibg.bg/fx/photos_and_colours/interior.html

 

(въпреки че мен много ме кефи и няма да имам грам проблеми с оправянето)

Конзолата на Инфинити е наистина уникална. Всъщност тя май е почти една и съща за всички нови модели. От гледна точка на топ технологиите май трудно ще се намери някой в същия клас, който да ги превъзхожда в стандартното оборудване. Например софтуера на камерата за обратно виждане по изключителен начин наслагва предполагаемите контури на автомобила, съобразно позиционирането му при движение на заден ход. На практика паркиране на заден ход може да се прави само гледайки в екрана на системата. :punk

Link to comment
Share on other sites

Например софтуера на камерата за обратно виждане по изключителен начин наслагва предполагаемите контури на автомобила, съобразно позиционирането му при движение на заден ход. На практика паркиране на заден ход може да се прави само гледайки в екрана на системата. :punk

 

 

Нищо ново под слънцето :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Те това с паркирането го има от поне 4 години.... бмв даже имат и автоматично паркиране , даже и VW Тигуан има...... Така че ..... нищо ново под слънцето.

 

 

Иначе относно отделянето на погледа..... какво изобщо го коментираме , всеки отделя поглед я да си настрои климатроника я да си включи някое радио или нещо такова , няма изобщо какво да го коментираме , който отрече че понякога отмества поглед за секунди - ЛЪЖЕ , дори и най-най-най примерните шофьори все някога поглеждат към централната конзола......

Link to comment
Share on other sites

Иначе относно отделянето на погледа..... какво изобщо го коментираме , всеки отделя поглед я да си настрои климатроника я да си включи някое радио или нещо такова , няма изобщо какво да го коментираме , който отрече че понякога отмества поглед за секунди - ЛЪЖЕ , дори и най-най-най примерните шофьори все някога поглеждат към централната конзола......

много ясно че е така..аз не мога да разбера кво лошо има в тва ?

Link to comment
Share on other sites

Иначе относно отделянето на погледа..... какво изобщо го коментираме , всеки отделя поглед я да си настрои климатроника я да си включи някое радио или нещо такова , няма изобщо какво да го коментираме , който отрече че понякога отмества поглед за секунди - ЛЪЖЕ , дори и най-най-най примерните шофьори все някога поглеждат към централната конзола......

 

То пък трябва да си ебати спека да стискаш кормилото с 2те ръце до побеляване на кокалчетата и да се оглеждаш наоколо като гърмян заек :lol:

Link to comment
Share on other sites

Като каза за тея,дето стискат кормилото се сетих за прищипаните девойчета.Не знам каква е тая мания на жените с мънички колички да се прискрипят супер брутално с волана,едва ли не да го гушнат,и така да си карат.Не се ли усещат,че като са се прищипали така,дори и при малка катастрофа,еърбега така ще ги издрънчи по главиците,че после трудно ще си формулират наново логиката.И това съм го забелязвал само у девойчетата с малките колици.Мутреските и докторките по ядрена физика с мерджаните и баварците,може да са всякакви,обаче поне не се душат със седалката(пък и грехота е в тоя двутонен мерджан да се прискрипеш като куче).

Edited by Krank
Link to comment
Share on other sites

......

 

ха не са само те,

и аз така карах,

 

сега пак но само в началото,

някак си по-сигурен се чувствам по-близо до волана,

след 5 мин каране ми става неудобно и като спра някъде(сфетофар най-често) си дърпам седалката назад като нормалните хора :)

 

 

 

прави ми впечатление че и сестра ми кара супер плътно - до волата брадичката

 

 

 

Бях чел че ако главата ти е на по-малко от 5см от волана, при излизане на еърбега той набира такава скорост че като те удари умираш

Link to comment
Share on other sites

Бях чел че ако главата ти е на по-малко от 5см от волана, при излизане на еърбега той набира такава скорост че като те удари умираш

 

Е как на 5см? Нещо не стоплям... аз си мислех че сядам близо до волана... или поне мога и малко по-назад да дръпна седалката но на дълъг път ми става прекалено удобно и почва да ме унася, обаче при всички положения съм на едно 20-30см от него и то шкембето ми, а брадичката е на повече, как така някой ще възседне волана и ще кара не ми го побира акъла... не като да не съм виждал подобни гипсове но като че ли са под 1%...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...