Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Тоз дизайн на камион тип Камаро/Чарджър кво общо има с Алфа?! Дъ фак?!

На мен на Мазда ми заприлича първоначално. Това е спортната модификация. Надявам се нормалната да изглежда по.....нормално.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Тоз дизайн на камион тип Камаро/Чарджър кво общо има с Алфа?! Дъ фак?! 

Е нали се пънат да я продават на американският пазар, че и я редизайнваха по едно време точно с такава цел. Плюс, че все пак алфа е част от Fiat Chrysler Group :))

 

На мен лично ми допада доста, да видим дали няма да ми станат 3 алфите :D Но бая ще трябва да се стегна в кръста за целта :D

 

Да не е в бокса през седмица... На първо място :D

Всеки няколко месеца ... но за смяна на масло и гуми основно  ;) 

Link to comment
Share on other sites

 

Всеки няколко месеца ... но за смяна на масло и гуми основно   ;)

 

Тя неговата Хонда е влизала повече от моята Алфа. Говори си колкото да не заспи.

Link to comment
Share on other sites

Влизала е защото искам всичко да е перфектно.Ти ако искаш карай без амортисьори или с протекъл картер... Или я прегрей като ти протече радиатора. 

Link to comment
Share on other sites

Само колите които не се карат нямат нужда от поддръжка. Не бъркайте поддръжка с това колата да ви "изостави" на пътя. Щом колата е при теб винаги когато ти трябва и винаги си изпълнява задачите по очаквания начин... бива. Ако като искаш да я ползваш и винаги има неочаквани повреди и не можеш да си вършиш работата... ясно е. Тва за стандартни коли, масови. Разните там колекционерски са си друга бира.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Само колите които не се карат нямат нужда от поддръжка. Не бъркайте поддръжка с това колата да ви "изостави" на пътя. Щом колата е при теб винаги когато ти трябва и винаги си изпълнява задачите по очаквания начин... бива. Ако като искаш да я ползваш и винаги има неочаквани повреди и не можеш да си вършиш работата... ясно е. Тва за стандартно коли, масови. Разните там колекционерски са си друга бира.

Това сигурно е най-логичното мнение което съм прочел в тази тема. Евала :))

 

Тя неговата Хонда е влизала повече от моята Алфа. Говори си колкото да не заспи.

Знам знам, и аз ги четох обясненията за спирачки и т.н. Но по принцип харесвам Хонда, та реших да си затрая :D

Link to comment
Share on other sites

Влизала е защото искам всичко да е перфектно.Ти ако искаш карай без амортисьори или с протекъл картер... Или я прегрей като ти протече радиатора. 

 

И аз искам всичко да е перфектно. Да не мислиш, че моята е някаква барака?

 

Изказа се неподготвено и по типичен стереотип.

Link to comment
Share on other sites

Ако не искате да се занимавате със сервизи взимате нов автомобил. Тогава имате веднъж в годината едно обслужване и ако случайно като мен се натресете в 20 сантиметрова дупка в 60км/час сменяте каквото се наложи - тампони, карета, джанта...

Link to comment
Share on other sites

Ако не искате да се занимавате със сервизи взимате нов автомобил. Тогава имате веднъж в годината едно обслужване и ако случайно като мен се натресете в 20 сантиметрова дупка в 60км/час сменяте каквото се наложи - тампони, карета, джанта...

Дай боже всекиму :) Аз активно се старая в тази посока, но всичко по реда си :)

Но дори да не е нова кола, а на няколко години, ако е в добро състояние то поддръжката в крайна сметка се изразява в същото. Както и сам си го написал - след скачане в някоя дупка и нови и стари сменят части :)

Link to comment
Share on other sites

Ако не искате да се занимавате със сервизи взимате нов автомобил. Тогава имате веднъж в годината едно обслужване и ако случайно като мен се натресете в 20 сантиметрова дупка в 60км/час сменяте каквото се наложи - тампони, карета, джанта...

 

Един познат на нова, гаранционна Хонда Сивик, сменя амортисьори и съединител.

Така че...

Link to comment
Share on other sites

Да не е в бокса през седмица... На първо място :D

Споко...към днешна дата не си в таргет групата, че да разбереш....особено за QV-то. Без да се засягаш, пожелавам ти в най-скоро време да влезеш там. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ако не искате да се занимавате със сервизи взимате нов автомобил. Тогава имате веднъж в годината едно обслужване и ако случайно като мен се натресете в 20 сантиметрова дупка в 60км/час сменяте каквото се наложи - тампони, карета, джанта...

Ама ако карате до магазина и обратно и то през седмица. Новите коли не са каквото бяха. Факт.

Link to comment
Share on other sites

Тази нова Алфа не изглежда зле, но с цената мнооого яко са се изхвърлили. Базовия модел 4C Coupe започва от $65 хилки, айде мерси. За още 5 хилки отгоре взимаш направо SLK55 AMG Roadster. Тия от Фиат-Крайслер добре ли са? :Facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Цените в хАмерика и в Европа не са точно същите :) Факт.

Така е, но в случая става въпрос за две европейски марки в съпоставим клас продавани на американския пазар. Няма никаква логика в цената на тази Алфа. При това говорим за мизерен 4-цилиндров, макар и турбодвигател с мощност 237 коня. Аз не виждам нито една причина да предпочета тази Алфа пред SLK Roadster-а на Мерцедес, който излиза почти с $10 хилки по-евтин - модела с 3.5 литровия 302 коня V6 двигател.

Link to comment
Share on other sites

A алфата която тамън представиха е с bi-turbo V6 с 510 кончета :)

Още по-зле, значи тази новата сигурно ще надхвърли $100 хилки като цена.

Link to comment
Share on other sites

Още по-зле, значи тази новата сигурно ще надхвърли $100 хилки като цена.

Тя би трябвало да се конкурира с М3, та ще се върти около неговата цена. Не, че знам колко струва М3-ката при вас. :)

А 4ц-то е малко по-друга количка, карбоново купе, лекичка, средно разположен двигател, 0-100 за 4.3 секунди което не е зле за 240 кончета :))

Link to comment
Share on other sites

4Ц не е в категорията на Мерцедес СЛК. Или по-скоро обратното.

 

4ц е по-скоро конкуренция на Порше Бокстер и пак не е точно същото.

Link to comment
Share on other sites

4ц е по-скоро конкуренция на Порше Бокстер и пак не е точно същото.

Ако е така става още по-зле. Бокстъра в базова конфигурация с 2.7 литров двигател от 265 коня е с цена $52 хилки или с цели $13 хилки по-евтино. За какво говорим изобщо?

Link to comment
Share on other sites

Споко...към днешна дата не си в таргет групата, че да разбереш....особено за QV-то. Без да се засягаш, пожелавам ти в най-скоро време да влезеш там. ;)

Мерси :) Работя усилено по въпроса,но първо ще взема един сивик :D

 

едит: 500 коня на задно ще е фън :) 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...