Jump to content
BulForum.com

НетГруп ООД


Recommended Posts

Аз нямам такива проблеми. Като ти стане това, пробвай да спреш торен клиента.

Тракера е ScT, а там от години е банат BitComet така, че ако сте с него направо го сменете. Най- добре е uTorrent сложете версия 1.7.7 и няма да имате проблем.

Точно проблемът идва от utorrent-a! Той, поне на мен, ми блокира и не се свързва, а кометата си върви, но пак бавно.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply
Точно проблемът идва от utorrent-a! Той, поне на мен, ми блокира и не се свързва, а кометата си върви, но пак бавно.

Няма как да сваляш с БитКомет в междунаорден тракер. С коя версия си на uTorrent?

Link to comment
Share on other sites

Точно проблемът идва от utorrent-a! Той, поне на мен, ми блокира и не се свързва, а кометата си върви, но пак бавно.

 

 

Момчета, дръжте се сериозно, проблема изобщо не е в utorrenta. Гаров никога не е криел, че се опитва да ограничава трафика. Проблема при Енджълсофт/Нетгруп, никога не е бил в данлоуда, а при ъплоуда. Според Вас когато пиър ползващ нета на Гаров не е кънектъбъл, какво се случва ? Според мен ъплоудва по малко. Но да допуснем че греша просто задай този въпрос в форумите от „ Енджъленд „ - http://warezzz.com и или http://forum.filibe.net/ и вероятно ще получиш почти същият отговор.

 

Ако, Гаров въобще те удостои с отговор, ще е нещо от сорта бла бла, всеки интернет доставчик има право да се защитава и така на татък.

Link to comment
Share on other sites

Момчета, дръжте се сериозно, проблема изобщо не е в utorrenta. Гаров никога не е криел, че се опитва да ограничава трафика. Проблема при Енджълсофт/Нетгруп, никога не е бил в данлоуда, а при ъплоуда. Според Вас когато пиър ползващ нета на Гаров не е кънектъбъл, какво се случва ? Според мен ъплоудва по малко. Но да допуснем че греша просто задай този въпрос в форумите от „ Енджъленд „ - http://warezzz.com и или http://forum.filibe.net/ и вероятно ще получиш почти същият отговор.

 

И моите подозрения са такива, но все пак искам да разбера дали проблемът е индивидуален или всеобщ - т.е. политика на доставчика да лимитира трафика. Подозренията ми се усилват и от факта,че и при спрян файъруол, uTorrent и тракерът scenetorrents продължават да ме разпознават като not connectable, който факт се обяснява в секцията FAQ със следното:

 

Why am I yellow? I don't have a firewall!

 

Your operating system may have built-in security that needs to be modified or disabled, or your ISP may be firewalling your connection. All the yellow light means is the client isn't seeing any incoming connections.

 

P.S. Иначе, въпросът съм го поставил и във форума на filibe.net, но засега нямам отговор.

Link to comment
Share on other sites

Момчета, дръжте се сериозно, проблема изобщо не е в utorrenta. Гаров никога не е криел, че се опитва да ограничава трафика. Проблема при Енджълсофт/Нетгруп, никога не е бил в данлоуда, а при ъплоуда. Според Вас когато пиър ползващ нета на Гаров не е кънектъбъл, какво се случва ? Според мен ъплоудва по малко. Но да допуснем че греша просто задай този въпрос в форумите от „ Енджъленд „ - http://warezzz.com и или http://forum.filibe.net/ и вероятно ще получиш почти същият отговор.

 

Ако, Гаров въобще те удостои с отговор, ще е нещо от сорта бла бла, всеки интернет доставчик има право да се защитава и така на татък.

 

Значи казваш че вместо да нагласи шейпърите и да ограничи от тях трафика той ще ти блокира свързаността към този тракер конкретно? Или как? Защото порта на който слушат тези програми може да се променя, а те определено не блокират всички портове от всички мрежи извън БГ... нещо не мога да разбера според теб какво са направили за да блокират торените...

Link to comment
Share on other sites

Ако се пробвате да сваляте от качествен чужд тракер в никакъв случай не трябва да ползвате бози като BitComet, ето ви списък на разрешените торент клиенти, с които няма да имате проблем:

 

ALLOWED CLIENTS

 

 

As of 29th April 2008:

 

Azureus 2.5.0.4

Azureus 3.0.5.2

BitTornado-0.3.17 (stable)

BitTornado-0.3.18 (beta)

Deluge 0.5.8.9

Ktorrent 2.2.5

KTorrent/3.0.1

uTorrent 1.6.1

uTorrent 1.6.0

uTorrent 1.7.7

uTorrent 1.8 Beta (latest only)

rtorrent/0.7.9/0.11.9 (* rtorrent-0.7.9 * libtorrent-0.11.9)

Halite 0.3.0.2

transmission/1.11

 

Всичко друго води до проблеми и загуба на акаунта.

Link to comment
Share on other sites

FrAgMaKeR, почти позна. Ако говорим за тракери като демоноид и мининова не съм сигурен, но ако става въпрос за сцене тракерите. Там преди няколко месеца 'помолиха' учтиво всички, които използват uTorrent да си ъпдейтнат до последната версия клиентите и така. Може да махнеш

uTorrent 1.6.1

uTorrent 1.6.0

Link to comment
Share on other sites

То се подразбира, че дори и да се поддържат все още по-старите версии, няма да продължи дълго при излизането на ъпдейти.

 

Примера ми е за BitMe и BitMeTV тракерите.

Link to comment
Share on other sites

Малко закъсняло, но моят e uTorrent 1.7.7 и забелязах, че понякога върви без проблем, а понякога изобщо не се свързва. А за питането в други теми и форуми - не е нужно. Господин Гаров си чете всичко навсякъде, а това, че не отговаря, може да им много обяснения. :)

Link to comment
Share on other sites

кажете телефони на този доставчик, които да се вдигат в почивен ден (като днешния).

един съсед от вчера няма нет и не може да намери хора от поддръжката. казали му, че проблема е от него :P ... да, ама не. до машината не стига никакъв сигнал ... а и като видях как са го прекарали и как кабелите висят във въздуха, проблема ще си е само при тях :)

 

и кой е форума на този доставчик? лангеймския?

 

964386 е телефона на който е звънял

Link to comment
Share on other sites

Пак ще се потретя сигурно. Ако пише, че network cable is unpluget или нещо от тоя сорт беше и ланката му е вградена на дъното шанса да си е отишла е голяма. Телефоните за връзка са 964-386 и 964-387.

Link to comment
Share on other sites

винаги ми е било интересно как така си отиват тея лан карти ... значи вече 5-а година съм на кабелен модем, ползвам лан картата на дъното, нямам никакви "предпазители" по веригата, не изключвам pc-то по време на бури ... и пак не ми е гръмнала. т'ва някаква тенденция на "тези, с висящите кабели" ли е ... или пак е случайност? :blink:

 

на въпросните два телефона никой не отговарял ... те за поддръжка ли се водят?

Link to comment
Share on other sites

И аз така 3 години и отгоре съм с модем на евроком никакъв пробелем. Откакто съм на лангейм за 3 дена ланката си замина. Не мога да кажа каква е причината. Взех си една за 8 кинта никакви проблеми нямам. Те са на някакви смешни цени ланките направо не си струва човек да се занимава с глупости слага се нова и толкоз. При мен в началото почна да прекъва през 5 минути после през 1.... после през няколко секунди и след един рестарт просто не "запали". От както си сложих новата не ми е прекъснал или спрял нета за секунда дори.

Link to comment
Share on other sites

На мен ми изгоря ланката, когато в целия квартал имаше токов удар и им изгоряха какви ли не уреди и се е пренесал по мрежата, та такива случаи

Link to comment
Share on other sites

Еми при всеки различно.

Тия вградените ланки в дъната нямат никакви защити. Аз откакто съм на ЛГ карах допреди седмица на вградената в дъното (4 месеца). Обаче реших да се подсигуря и от седмица съм с Intel Pro 1000 MT PCI.

28 лв ми излезе, поне знам че е стабилна, и не е някое реалтек-дърво. И цената не е толкова висока.

Win-a я хваща сам. Препоръчвам я.

Link to comment
Share on other sites

И аз така 3 години и отгоре съм с модем на евроком никакъв пробелем.....

Бил си късметлия. При мене се оказа че по кабела пристига -90 волта напрежение спрямо масата на компа. При включване на LAN кабела от модема към компа протичаше 300 милиампера ток. Докато разбера какво става загубих вградената ланка, изтри ми се биоса на дъното и ми изгоряха 2 модема. След слагането на протектор на линията тези проблеми изчезнаха, но сигнала стана слаб и нестабилен. При опитите ми да обясня на поддръжката за проблемите получавах отговори от типа на " Ми то 90 волта си е нормално да ги има :blink: " и "Махнете протектора ако искате да имате сигнал" . Това беше главната причина да сменя Евроком с Визио миналата пролет (те обаче лъжеха много за скоростите затова в момента вече съм на НетГруп). Върха на сладоледа обаче беше когато се прибрах от морето миналото лято. Напрви ми впечатление че по екрана на телевизора са се появили 2 хоризонтални трептящи ивички. Когато замерих кабела на Еврокомци установих че по него идват 220 волта променливо напрежение. Веднага им се обадих, но една седмица никой не взе мерки. Ако такова нещо свари незащитен комп, моментално ще го изгори целия!

Link to comment
Share on other sites

тва за вградената ланка на даното и на мен ми е много интересно как се прецакват ;) но как то и да е няма да спорим или да коментираем тоя проблем сега. В къщи имам 4 ланки + 3 които са вградени и всичките са чисто нови преди седмица съм ги взел и работят :) всяка от тях съм ги провирявал вечерта и проблема с нета си остава странните прекъсвания и лаг си остана :( аз си го обяснявам така че мрежата се претоварва доста вечерта и мрежа не се правя с трафика, иначе като цяла съм си доста доволен от това което получавам, но е желателно тези проблеми да се махнат защото са досто неприятни особенно като съм заседнал пред компа :bgrin: :bgrin: :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
кажете телефони на този доставчик, които да се вдигат в почивен ден (като днешния).

един съсед от вчера няма нет и не може да намери хора от поддръжката. казали му, че проблема е от него :P ... да, ама не. до машината не стига никакъв сигнал ... а и като видях как са го прекарали и как кабелите висят във въздуха, проблема ще си е само при тях :)

 

и кой е форума на този доставчик? лангеймския?

 

964386 е телефона на който е звънял

 

проблема се оказал един суитч, който бил изгорял ... и така тоя съсед 3 дни без нет, щото се случило по празниците. явно нетгруп нямат "група за бързо действие" по това време :D

... и както винаги първо потърсили причината в него (да не е барал настройки нещо :lol: ) :bgrin:

не знам дали тая практика със суитчовете е честа практика при лан-ките, ама т'ва да си отстраняват повредата след 3 дни .... що после хората не предпочитали тея с висящите кабели :P

Link to comment
Share on other sites

... и както винаги първо потърсили причината в него (да не е барал настройки нещо :lol: ) :bgrin:

Аз пък се чудя от де тая практика първо да обвинява потребтеля? Не фиксирам точно определен доставчик, при всички е така. Просто се чудя защо винаги се съмняват за проблем при юзера. Вярно, че има някой супер залюхани, но те според мен не смеят да се човъркат в настройките на нета. От друга страна тези, които разбират и го правят, се предполага, че ако го развалят ще могат са ми да си го оправят. Така също по-напредналите могат най-малкото да установят и къде точно е проблема, така че щом се обаждат на съпорт знаят за какво се обаждат.

Link to comment
Share on other sites

Ем ще ти дам един пример.

Приятел от София, които работеше към един доставчик на касата, приемаше също и обаждания от клиенти относно проблеми.

Един от случаите потребител се обажда и почва да вряка:

-Как може да ми спирате нет-а аз си го плащам редовно... последвано от псувни.

И така приятеля ми му казва че ще предаде на колегите си отговарящи за съпорта и приключва разговора и се обажда на екипа и когато идват в офиса:

-Какъв беше проблема?

-Windows XP на бг потребителя дал "забрани" на мрежата си...

Link to comment
Share on other sites

Тия дето нищо не разбират обикновено кучето им има навик да ръфа кабела а това че отдолу до часовника свети нещо не му прави впечатление. Тия дето много разбират (ама наистина много) са ясни. Виж тези дето си мислят че разбират и тук там поназнайват нещо са най-опасни. Помня като преподавах на студенти че точно тия дето знаеха малко ми бяха най-проблемни. Представи си, Stenli, един тинейджър въоръжен с гугъл и експериментиращ с 18 антивирусни и firewall-a. И тъй като повечето потребители са такива или си имат такъв в къщи, предполагам почваш да се сещаш защо проблемите при всички положения почват от "а включен ли е кабела в компютъра, виждате ли нещо необичайно на екрана, какви програми имате инсталирани". Ако искаш обади се на съпорта на БТК и ги помоли да ти дадат top 10 на проблемите които им се случват да видиш за какво става дума :) А и всичко зависи как почнеш разговора. Ако дадеш достатъчно полезна информация в първите 5-10 секунди от разговора после продължават по друг начин, но ако вземеш "ми нямам нет, елате ми го оправете" нали се сещаш че първосигналната реакция на всеки ще е "тпрууууу, чакай сега малко, дай да проверим кабелите, едно друго, преди да се разходи някой до теб и да установи че някой за да почисти е изключил модема/хъба/каквото там и си е включил прахосмукачката" :)

Link to comment
Share on other sites

Аз пък се чудя от де тая практика първо да обвинява потребтеля? Не фиксирам точно определен доставчик, при всички е така. Просто се чудя защо винаги се съмняват за проблем при юзера. Вярно, че има някой супер залюхани, но те според мен не смеят да се човъркат в настройките на нета. От друга страна тези, които разбират и го правят, се предполага, че ако го развалят ще могат са ми да си го оправят. Така също по-напредналите могат най-малкото да установят и къде точно е проблема, така че щом се обаждат на съпорт знаят за какво се обаждат.

 

 

... Виж тези дето си мислят че разбират и тук там поназнайват нещо са най-опасни ...

 

също известни кат "глей-кво-мога" или "разбирачи" :) всъщност тва са най-често обаждащатата се група потребители с най-колоритните проблеми :lol: .

и наистина ако започнеш с "не знам кво става, ма немам нет" винаги първо ще те питат дали не е при теб проблема от всички исп-та

Link to comment
Share on other sites

...и наистина ако започнеш с "не знам кво става, ма немам нет" ....

А ако започнеш с "Не знам къде би могла да бъде причината, но нямам свързаност"

може да породи коренно различна реакция :bgrin: , все още начинът на изразяване определя до голяма степен отношението. :)

Link to comment
Share on other sites

А ако започнеш с "Не знам къде би могла да бъде причината, но нямам свързаност"

може да породи коренно различна реакция :bgrin: , все още начинът на изразяване определя до голяма степен отношението. :)

"свързаност" е по-скоро технически издържано :P

Link to comment
Share on other sites

Най-накрая и аз да се оттърва от Евроком. Загубиха още един дългогодишен потребител. Нетгруп ми прекарват сега интернет и очаквам всичко да мине както трябва.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...