Jump to content
BulForum.com

stanley

Members
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

About stanley

  • Rank
    Напреднал Член
  • Birthday 11/07/1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    163651111
  1. Даже вече плашат и със затвор, ама няма кой да им се хване на простотиите Като видяха, че телефонните обаждания не помагат, са разпечатали едни листовки, в които заплашват, че ако не им върнеш техниката, ще се жалват в прокуратурата и може да те осъдят на затвор. Пълни малоумници! Не им се хващайте на глупостите - никой не може да иска защита на права, които няма. Модемите и приемниците са собственост на Цифрова кабелна компания, а не на Цифрова кабелна корпорация, която е съвсем различен правен субект.
  2. Благодаря! Всичко е ОК!
  3. Ееее, ама тая простотия със само седемте канала на цифровата е уникална! Съжалявам, ама не си плащам да гледам само седем програми! TUISTERa, очевидно си служител на ТВ САТ КОМ и доколкото разбирам от този форум и от един друг, във фирмата сте запознати с проблема. Тъпото е, че тази вечер разчитах да гледам едно "дефицитно" спортно събитие, но уви... Някакво решение има ли?
  4. Днес, следобяд, на кръстовището между бул. "Княгиня Мария Луиза" и бул. "Източен":
  5. Ето повече информация: http://news.plovdiv24.com/95954.html И отново е замесен голфър
  6. stanley

    BulForum

    Благодаря! Утре ще пиша за резултата.
  7. stanley

    BulForum

    Явно не е виновен доставчика. Ще помоля да ми обясните като на пълен лаик как се решава проблема?
  8. stanley

    BulForum

    Ако правилно съм разбрал, проблемът е в доставчика, така ли? И решението му зависи от него?
  9. stanley

    BulForum

    Някой, с доставчик ЕК, да има проблеми с достъпа до форума? При мой познат се получава следното, когато се опита да влезе тук:
  10. Как не се научиха тия с камионите да гледат колко е максимално допустимата височина за преминаване под моста! Заради този, днес беше малък ад на моста на ВИХВП - скоро не бях попадал в такова задръстване
  11. Днес приключих отношенията си с ЕК. Оказва се, че при смяната на софтуера им за обслужване на клиенти, масово явление е, да не е отразено предплащането на интернета за м. Април. Дамата в офиса най-нагло ми заяви, че за нея фискалния бон нямал значение, след като тя не виждала плащането на компютъра си и за да ми приемат заявлението за прекратяване на договора за интернет доставка, трябвало да платя сума, която вече съм платил. Оказа се, че и други хора са засегнати и заформихме добро скандалче, та най-накрая клекнаха мошениците. Пазете си фискалните бонове за платените суми от началото на годината, защото явно ЕК са решили да прецакат абонатите си с една месечна такса (28 лв. в моя случай)! Сбогом ЕК!
  12. От днес и аз станах част от мрежата на Angelsoft След почти 4-годишен "брак" с ЕК, се разведохме успешно Първите ми впечатления от малката тарифа са повече от добри
  13. Midex, първата крачка към "пълната промяна" е направена - заявката е приета и само чакам от Langame да ми се обадят за включването. Втората крачка, която мисля да направя, ще е прехвърлянето ми към друг кабелен ТВ оператор - DCC. Ще стане така, че ще получавам по-качествени услуги за по-малко пари: 20 лв. интернет + 15 лв. кабелна, вместо 45 лв., които сега плащам на ЕК. Не ми е до парите, но след като някой има претенции да му се плаща за това, което доставя, този някой е длъжен да осигури на хората, които му плащат, конкурентна услуга. А нещата при ЕК стигнаха до там, че дори БТК вече предлага по-изгодни оферти. Хубавото за мен в цялата история е, че скоро ЕК ще бъдат само един лош спомен.
  14. Вече се оляха тотално. Абонат съм им от пет години, но чашата вече преля! Не може да имаш такова отношение към клиентите си! Не може да искаш от клиентите си да плащат за услуга, която рекламираш, че извършваш, но се оказва че лъжеш. Днес и аз подадох заявка за присъединяване към Langame. Пожелавам на ЕК успешен фалит!
  15. И аз ще им казвам сбогом, май. Не се трае вече с тия проблеми DHCP сървъра - модема губи връзка през 10-15 минути и така е вече седмица. В понеделник ще им звъня, макар че съм песимист дали ще направят нещо. Лошото е, че алтернативата, която съм си избрал (Langame) явно не реагират своевременно на заявките за присъединяване към мрежата им.
×
×
  • Create New...