Jump to content
BulForum.com

НетГруп ООД


Recommended Posts

ХА ХА ХА !

 

Трудно може да забрави човек защо не ползва селските услуги на лаггейм!

 

Гледам прогнозите за времето - дъжд и бури. Палете свещи!

 

А тези, които са без нет могат да пуснат един от прословутите си скрийншотове -- от пералнята!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply
ХА ХА ХА !

 

Трудно може да забрави човек защо не ползва селските услуги на лаггейм!

 

Гледам прогнозите за времето - дъжд и бури. Палете свещи!

 

А тези, които са без нет могат да пуснат един от прословутите си скрийншотове -- от пералнята!!!

 

blame, ще те помоля първо да прегледаш поне набързо последните 2-3 страници от темата на ЕК, които ти лично толкова много ми ги хвали и обясняваше какви милиони били инвестирали... след това да се вгледаш в заглавието на конкретната тема и да опиташ да направиш малка разлика между Лангейм и Нетгруп.

 

Аз съм на Лангейм/WiNet и не съм имал грам проблем, дори ПО ВРЕМЕ НА БУРЯТА. За съжаление tedy си е карък по принцип, но чак толкова ми се струва малко прекалено и или повредата трябва да е изпукала поне 2 оптични модема или просто някой го мързи да гледа. Друго логично обяснение не виждам.

 

Между другото аз съм чакал БТК ПОВЕЧЕ ОТ 2 (ДВЕ) СЕДМИЦИ, докато най-накрая се дотътри човек и ми смени изгорелия модем като междувременно ми обясняват . Това как ти се струва?

Link to comment
Share on other sites

На кой номер да се обадя, че имам проблем до сега званях на 993534, ама май нещо не ги бива. Само този номер ли е ? Нета ми е под всякаква критика .

SpeedTesta не може да ми измери скоростта, чак толкова бавна е :D

 

279859265.png

Link to comment
Share on other sites

blame, ще те помоля първо да прегледаш поне набързо последните 2-3 страници от темата на ЕК, които ти лично толкова много ми ги хвали и обясняваше какви милиони били инвестирали... след това да се вгледаш в заглавието на конкретната тема и да опиташ да направиш малка разлика между Лангейм и Нетгруп.

 

Аз съм на Лангейм/WiNet и не съм имал грам проблем, дори ПО ВРЕМЕ НА БУРЯТА. За съжаление tedy си е карък по принцип, но чак толкова ми се струва малко прекалено и или повредата трябва да е изпукала поне 2 оптични модема или просто някой го мързи да гледа. Друго логично обяснение не виждам.

 

Между другото аз съм чакал БТК ПОВЕЧЕ ОТ 2 (ДВЕ) СЕДМИЦИ, докато най-накрая се дотътри човек и ми смени изгорелия модем като междувременно ми обясняват . Това как ти се струва?

 

 

И аз съм нямал никакви проблеми след и повреме на бурята! :punk :punk :punk

Link to comment
Share on other sites

@blame, има малка разлика между Нетгруп и Лангейм ако все още не си разбрал. Всяка една от тези фирми си има собствена поддръжка ако и това не знаеш.

На мен също по време на бурята не ми спря нета дори и за секунда. Час след бурята спря и дойде отново след около 2-3 часа. Тогава разбрах, че имало скъсани оптики и го споделих в мой по-предишен пост в темата.

Днес научих всъщност каква е била хавата - по време на бурята на някои от дърветата са се счупили големи клони и са направили беля в определени райони. Проблемът се е задълбочил когато ГО ('гражданска отбрана') са отишли да разчистват и при рязането на клоните с големите резачки отново са резнали някой и друг кабел, което е довело до липсата на нет и в центъра. Днес ГО все още режеха клони из центъра - това го видях лично на ул."Скайлер". Така че хайде да не бъдем саркастични там където не му е мястото. Всички знаем за недостатъците на висящите кабели, ама ЕК като са им вкопани да не би да са цъфнали и вързали... ;)

 

Едит: @samkijot, идеята на поста ми е, че не само и единствено висящите/вкопаните кабели определят качеството и бързината на връзката на някой доставчик. Бил съм много години абонат на доставчик с вкопани кабели, сега съм абонат на такъв с висящи кабели...и знаеш ли....никога не бих се върнал на предишния си доставчик ако той продължава да ми предоставя това качество, което предоставя в момента, а всъщност и от година и нещо насам. Предпочитам да си поема риска при някоя буря да ми спре нета за 2 часа, отколкото да ми спира без буря ; да се чудя как да си правя рейтинг в торентите и като видя нещо по-голямо от 2 гигабайта автоматически да се отказвам да го тегля, знаейки колко време ще ми отнеме това и как после ще си оправям коефициента.

Link to comment
Share on other sites

най-интересното при нас българите е, че винаги когато има нещо не както трябва в "нашия двор", ние някак си тънко посочваме, че не е само при нас така, но и в нечий друг (двор). винаги съм се чудил на тая черта, ама не знам дали е само и единствено нашенска :D

Link to comment
Share on other sites

най-интересното при нас българите е, че винаги когато има нещо не както трябва в "нашия двор", ние някак си тънко посочваме, че не е само при нас така, но и в нечий друг (двор). винаги съм се чудил на тая черта, ама не знам дали е само и единствено нашенска :D

 

С кое точно от написаното не си съгласен или момента че съм имал подобни преживявания и при други доставчици и съм го споделил те учуди?

 

И защо мислиш че точно аз съм кротък като овчица и си чакам най-спокойно да дойде моя ред? БТК докато ми вдигнат скоростите поне 10 пъти им се обадих да ги питам какво става докато не ми писна да си говоря сам защото чувам само че нищо не могат да направят и ще стане автоматично като срока е до 15ти... на 16ти ги направих барливи и ми се извиняваха... и кво? да не го оправиха веднага? да ама чак след 23ти ме огря... но все пак имах нет, не е като хептен да нямах та не ги тормозех на всеки четен кръгъл час :)

Link to comment
Share on other sites

думата ми беше за друго, но както и да е .... @djadomraz дори вече почна да ме подозриа в неща, които не съм има в предвид (някъде да съм изразил съгласие/несъгласие с нещо :unsure: )

 

@Midex, ами честно да ти кажа мен "висящите кабели" продължават да ме притесняват. имам един съсед на нетгруп и видях за к'во иде реч - големи скорости, но ако стане някаква авария, тя в най-добрите случаи се отстранява за 2-3 часа. е, аз предпочитам да имам нет постоянно и да не рискувам с подобни аварии, които както виждаме са на принципа "хубав квартал"(добре изградена мрежа)-"кофти квартал"(зле изградена мрежа)

колкото до евроком не знам сега какво е положението, но махането ми от тях беше в следствие на други причини. преди това не можех да се оплача кой знае колко (освен в началото, когато се извърши "смяната на собствеността")

а за торентите и коефицентите .... p2p-a не е само торенти ;)

Link to comment
Share on other sites

Мерси на всички за съветите :) като се пребера от морето някаде към септември октомври ще си ги купя тия неща сега съм казъл на наще в къщи почнели да гърми да дърпат кабела :bgrin:. Немога да разбера само едно нещо защо се занимавате с хората да има казвате къв бил нета и колко сте доволни , това е като със жените кой харесва руси кой с червени, бръснаи или не :devil всичко е до избор и вкус, много от тях в момента пишат в тая тема само за да злорадтсват защото имамем проблеми и идеята е само една нека ви :woot всеки си има право на мнение аз от както съм при тях, мога да кажа че съм доволен от това което получавам и не съжалявам за нищо :bgrin: :bgrin: а те нека да злорадстват то си е за тях и все пак нета не е само да цоцаш филми и музика но и може и дасе правят пари с него и то доста :punk :punk :devil :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

всичко е до избор и вкус, много от тях в момента пишат в тая тема само за да злорадтсват защото имамем проблеми и идеята е само една нека ви :woot

Задай си въпроса защо злорадстват хората. След такова повтаряне, че тва е най-добрият нет в града, след толкова повтаряне колко сме прости, че не сме на най-добрия нет и т.н. Еми за мен не е нормално да нямаш 4 дена и-нет и то при най-добрия интернет доставчик. Тва беше запазена марка на Визио, ама явно се разпространява :bgrin: Бурята се оказа пагубна и за мрежата на ЕК Лан в Тракия. Един приятел няма нет от бурята, така че явно тва е нормално при ЛАН технологията.

Link to comment
Share on other sites

къв е извода от твойте думи :rolleyes: само един нека им жив и здрав бъди

както вече написах е въпрос на избор :devil :bgrin: ти си стой там аз ще си остана с тия за сега съм доволен и ако заровят кебелите ще стана още по доволен, не ме кефи като геледам кабели как висят по дървета и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Предполагам какво има изписано нагоре по темата, по случай че в нашия район нямаше нет няколко дни. не съм изчел още всичко, но смятам за редно да се обадя по тоя повод, все пак доста хвалби наредих досега, а гледам че и blame нещо злорадства нагоре :bgrin: .

Въпреки леките нерви които ми се появиха на 2-3-тия ден, мнението ми за ЛГ не се е променило. Аз влизах през алтернативен интернет да посвърша някоя работа (която не изискваше спешен интернет все пак), форумите като IPB са доста огромни за да си позволя лукса без причина да влизам след като бях на трафик (макар че попрочетох някои бисери в lofi версията).

Оказва се, че целия кичук бил изгърмял и имало големи поразии. Единствената забележка може да бъде примерно, защо (ако) има само един екип за целия квартал, дали не можеше да се понамали времето за възстановяване, но предвид как 6 месеца бях супер доволен, без никакви прекъсвания, това не мога да го забравя, и си оставам доволен. Все пак на ЕК съм имал 1-2 прекъсвания за по ден-два също. Като гледам и БТК не са 'безгрешни' в тази насока. Но айде да не почваме наново спора.

Не беше приятно, но то и затова човек има алтернативни канали. макар и по-скъпи.

Между другото абонатите на ЛГ имат и други джиджавки и неща, които могат да ги задържат при тях, освен скоростите и пинга, така че повече няма да говоря :) .

Link to comment
Share on other sites

Здравейте и от мене,абсолютно съм съгласен с ma6inata1,още в началото искам да кажа че съм абонат за последно на Евроком,Гигабит или там както се казват.В неделя след бурята,нямах нет до вчера на обяд,въпреки че оптиката им е под земята явно гаранции няма,другото нещо,което много ме дразни напоследък,е че много бавно влизам в повечето чужди сайтове,а за мен лично те са по важни от българските,твърдо съм решил да се махам,в нашия блок сме няколко човека на гигабита и всички заедно ще звъним да минаваме при Лангейм,просто авантите за гигабита бяха до тук.Искам само да попитам две неща-

1.Ако се обадим всички заедно в един ден,за прекарване по обикноената тарифа горе-долу колко време трябва да се чака

2.Верно ли е,че ако покажеш договор,че си бивш абонат на гигабит, прекарването не е 24,а 10 лева.Това ми го казаха,няколко приятеля,но те минаваха на лангейм есента,а сега не знам дали има подобна оферта.

Благодаря предварително!!!

Link to comment
Share on other sites

Оказва се, че целия кичук бил изгърмял и имало големи поразии.

ми не е така. аз съм в кичука и нямах нет от 17-18ч вечерта на бурята, до обяд на следващия ден...мисля напълно нормално, щото единственото спиране на ггбит докато бях ми беше по същия начин - буря, нета спира, на другия ден по обяд всичко е наред :P

Link to comment
Share on other sites

Само да вметна в темата. Оптичните кабели не се влиаят от гръмотевиците. През тях не протича ток. Колкото и да си гърми и вали не би трябвало да е проблем. Вече ако някой я среже е друг момент.

Link to comment
Share on other sites

Предполагам какво има изписано нагоре по темата, по случай че в нашия район нямаше нет ......

И аз си мисля, че нещо такова е станало, аз съм в края на Кичука до нептуна... и нямах три дни нет.

Първия ден след като ми го пуснаха нета беше доста зле, но постепенно се нормализира. Сега заради големите прекъсвания може да очакваме малки компенсации, откъм скорост :D

 

280275317.png

Link to comment
Share on other sites

След точно 96 часа без интернет той тръгна...БРАО НЕТГРУП САМО ТАКА МОМЧЕТА.

Сега остава да се молим,че ще бъде едно кратко лято без бури,иначе ще имаме интернет за по 1 ден на всеки 5 -_-

 

Най-накрая пролича разликата м/у Angelsoft и Netgroup.

Link to comment
Share on other sites

очертава се втора "добра" буря :D

да видим този път колко време без нет ще откараме :bgrin:

бтв - в софия и стара загора било страшно...2 бури...ако се срещнат тук ще е интересно :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Само 1 ден след като 4 дневната липса на такъв:

Ping statistics for 80.80.138.1:

Packets: Sent = 100, Received = 76, Lost = 24 (24% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 11ms, Maximum = 214ms, Average = 89ms

 

GOGO netgroup!Вече се чуствам компенсиран.

Link to comment
Share on other sites

Този интернет "достаФчик" е пълна боза , просто няма накъде повече, вчера ходих да ми обяснят аджеба защо всеки ден имам толкова зле нет и впрочем го нямам никакъв, момчето тъкмо дойде и беше сменил разпределителя , викам добре значи сега всичко е Ок .

Добреее ама нееееееее днес нета е скапан , добре че кауните от евроком не са ми го спрели още та има от къде да си свърша работата .

Само където се набутах да им дам 60 лв. на тея кауни от нйетТруп , сваляло се било с 2 -4 мб да им.............

на мегабайтовете

предпочитам да свалям с 50 кб ,но да знам ,че МОГА :angry1

Link to comment
Share on other sites

Да, отчайващ е, лошото е, че само по - зле взе да става с всеки ден. Наблягат на включването на колкото се може повече абонати и много по-малко на закрепянето на мрежата и т.н. Отвратителен нет! Няма нищо общо с това от преди 1 година...

Link to comment
Share on other sites

Ммм дааа....и аз дочувам оттук, оттам, че поддръжката на Нетгруп напоследък хич я няма...добре, че не се вързах към тях, защото имаше и такава възможност. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ммм дааа....и аз дочувам оттук, оттам, че поддръжката на Нетгруп напоследък хич я няма...добре, че не се вързах към тях, защото имаше и такава възможност. ;)

 

интересно когато искаш да си пуснеш от нета на лангейм, как разбираш кой ти покриват района - нетгруп или ейнджълсофт? :D

Link to comment
Share on other sites

интересно когато искаш да си пуснеш от нета на лангейм, как разбираш кой ти покриват района - нетгруп или ейнджълсофт? :D

Ами честно казано проучване на покритието на района съм правил само за DCC, заради кабелната телевизия....и като ми казаха, че нямат покритие в центъра, с голямо неудоволствие си платих 12 месеца пак при "любимия ми" ЕК (поради липса на друга алтернатива). ;)

Иначе знаех, че ЛГ дават нет на НГ, но първо се обадих на ЛГ, защото офисът им е сравнително близо до нас, което за мен представлява известно удобство.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...