Jump to content
BulForum.com

poppopov

Members
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

About poppopov

  • Rank
    Напреднал Член

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Искам да благодаря на целият екип на Кулбокс за добавянето на времеви контрол за TV1, най впечатляващото е, че това се случи 10 дни след направеното от мен запитване, което за мен означава, че наистина се вслушвате в мнението и желанието на клиентите и работите доста бързо. Едва ли редовият клиент на Виваком или А1 може да се похвали с подобно отношение. Но остана един въпрос на който нямам адекватен отговор Просто напишете, планирате или не планирате промени при гласовата услуга.
  2. Здравейте JoyDay бих искал да уточним някой неща. Вие сте показали така съществуващото тарифиране, но всички клиенти на кулбокс го знаят няма нужда да ми показвате нещо което съм видял и прочел на сайтът Ви. Това което е важно за мен, а вероятно и за други клиенти на кулбокс е ще добавите ли мобилните мрежи на други държави от ЕС примерно, разбира се може и държави извън този съюз? Причината да задам въпросът е че все по малко се ползват от потребителите тези телефони в следствие на което и разходите Ви за нея намаляват, което Ви дава възможност да зарадвате клиентите си с възможността да разговарят в рамките на включените минути с повече държави
  3. Зона едно е разделена на две части поради това, че цените на разговорите са различни за плановете без включени неограничени разговори. Тоест Зона едно обхваща Зона ЕС/ЕИЗ - мобилни и фиксирани мрежи в европейски държави от ЕС/ЕИЗ и I зона - фиксирани мрежи в европейски държави извън ЕС/ЕИЗ за плановете с включени неограничени разговори. Нещо взе да ми омръзва от не доразбрали и Ви предлагам за повече подробности да се обърнете към А1 те с радост ще Ви консултират аз бях дотук.
  4. Не мога да кажа дали грешите тъй като не сте дали линк на който да се позовете. Ако имате абонамент за двоен пакет (телевизия и интернет) в комбинация цената за стационарният телефон е 3лв, това включва неограничени минут към всички фиксирани и мобилни мрежи в България, зона 1 както и 60 минути за мобилни разговори към държави от ЕС на които мобилните мрежи не попадат в зона1 . Ето и линкът
  5. На предложението от снимката в прикаченият файл се натъкнах днес, не съм им се вързал, но някой може и да допусне такава грешка. Отдавна не съм писал, по същество в тази тема и смятам да променя това. Първият ми въпрос към уважаемите представители на оператора е: какви са възможностите за добавяне на time shifting за канал tv1, смятам, че е стойностен и актуален и такава придобивка за клиентите би била много полезна.Вторият ми въпрос е свързан с предоставяната от кулбокс в тройният пакет услуга стационарен телефон. С навлизането на плановете с така наречените неограничени разговори при мобилните оператори, стационарният телефон се използва все по рядко. Напълно резонно е след като операторът плаща все по малко за да закупи пакети за разговори на едро, да направи подобрение в услугата за крайните клиенти. Увеличаване на количеството на минутите включени в абонаментът, според мен е безсмислено. Посоката в която трябва да се върви е увеличаване на страните от ЕС с който можем в рамките на безплатните да разговаряме и с мобилни номера, както го правят вашите конкуренти например : https://www.a1.bg/tseni-za-mezhdunarodni-razgovori
  6. От добре информиран източник разбрах, че 100 мегабитовата услуга ще бъде премахната, като мотивите ще бъдат основно технически и засегнатите клиенти ще трябва да преминат на гигабитова. Ще се радвам ако от кулбокс публикуват официалното си становище и разяснения по въпроса. Не че съм се притеснил толкова но аз 40 лв няма да им дам, за някакъв скапан рутер и услуга с параметри далеч надхвърлящи нуждите ми а и на адреса ми има оптика на Булсатя, но e хубаво да има яснота.
  7. Дежавю Опитвам се да се обадя днес, на приятел във Великобритания на новият му мобилен номер. Нищо не става през стационарният на cooolbox. През мобилната мрежа на Виваком се свързвам без проблем. Е до кога? Не знам какво правите, но ми омръзна. Преди около месец жена ми гледаше някакъв филм по tv1000. То не бе накъсване пикселизация и правя опит да се свържа от стационарният телефон на cooolbox със съпортът и нищо, окозва се че не мога да избирам никакви номера от стационарният си телефон. На следващият ден идва съпортът, доста резервиран - пробват с техен телефон, и те не могат да се свържат с никой. Сменят CPE-то, пак същата радост. Обаждат се на колегите си, обясняват ситуацията, отсреща твърдят, че всичко е ОК. После промениха мнението си, бил съм си надхвърлил кредитният лимит. Обяснявам, че съм провел само два разговора и и това няма как да е вярно. После видели много девятки в акаунтът ми каквото и да значи това. След едночасова борба от cooolbox успяха все пак да ми възстановят телефонната услуга.
  8. Жалко, зорлем бутате клиентите си към Булсатя.
  9. Дали е възможно, да включите eurocom.bg към предоставяните от Вас канали? Сашето е там известен простак е, но от спортна злоба бих искал да го гледам.
  10. Някой, ако може да сподели, как е оптичният интернет на Булсатя. Интересни оферти имат за двойният пакет и се замислям, дали да не бия шута на Cooolbox.
  11. Благодаря за отговорът, за мен е странно обаче, че на сайтът на BITelevision Присъства логото на cooolbox, като оператор разпространяващ тази телевизия.
  12. Здравейте интересува ме, дали има възможност, да включите BITelevision в програмната Ви схема. Другият ми въпрос е свързан с Diva Universal чувам, че напускат България и вече има оператори на които договорите с тях са изтекли и не са подновени. До кога ще можем да се наслаждаваме на въпросният канал във Вашата мрежа?
  13. Захранването на АТА-та беше проблемното. Преди 5-6 месеца оригиналното захранване изгоря, и от cooolbox, го замениха с друго, което преди това е било отваряно, лепенката на мястото на фиксиращите болтове, бе скъсана. Причината за тази интервенция могат да обяснят единствено представителите на cooolbox въпреки, че се съмнявам да го направят. Но при възникване на пожар, например как клиентът може да докаже, че причината е в манипулирано устройство собственост на доставчика например? Невъзможно е. Продължавам с моментната ситуация. В сряда 11.11.2015г. представител на cooolbox, се свърза с мен и ми предложи да заменят оборудването им с друго. Първоначално отказах, но представителят на интернет доставчикът ми, ме убеди, това е съвсем различно устройство. Честно казано, тогава бързах да приключа разговорът и не съм се интересувал в подробности за какво точно става дума. Разбрахме се да ме посетят в петък 13.11.2015г. Момчета от съпортът, бяха любезни, както винаги. Единият от тях беше идвал при мен преди около година, когато останах без всички услуги. Тогава беше сам и доста се изтормози, по оптиката не достигаше „сигнал” и той смяташе, че някъде е скъсана. Провери я по цялата фасада на блока в каналната мрежа и до техен център. След два часа, се върна при мен, вече всичко беше наред, това като ми каза, бе: „ утрепахме два часа”. Оказа се, че при инсталация на друг клиент, поради висок професионализъм от cooolbox са прекъснали оптиката до мен. Обсъдихме с тях и качеството на оборудването. Мненията ни изцяло съвпаднаха, даже момчетата ми казаха средният живот на всяко устройство. Те ми казаха, че температурата на „проблемното” захранване, е нормално да е по висока от останалите, защо не ми обясниха. Е стигна се до смяната.. Оказа се програмируема медия. Ако знаех какво ще ми сложат, нямаше да се съглася да ми сменят прозрачната. Но казана дума хвърлен камък върху своята глава. Питах ги и за качеството и сертифицирането на новата медия, но те ми казаха само, че я произвеждат специално за тях. То и NEO го произвеждат специално за Техномаркет. Интересно ми е какво ли ще е мнението на КРС по въпросът за предоставяне на „рециклирано” оборудване на клиентите Ви и кой ще носи отговорността при инциденти?
  14. Здравейте JoyDay, благодаря за съобщението, то изцяло изяснява ситуацията. Първо бих искал, да се извиня на екипът на cooolbox, изводите ми в предишният пост са прибързани и неверни. По мое недоглеждане вместо на Jay съм изпратил лично съобщение на JoyDay, който сигурно е бил озадачен, тъй като информацията в съобщението, не бе достатъчна за да разбере за какво става дума. Това е и причината да не се свържете с мен. По настоящем проблемът със захранването при мен е решен благодарение на идеята на Lucky Luciano, вече съм с друго захранване с което гарантирано няма да имам притеснения. Но проблемът за другите Ви клиенти си остава. След като вече имаме Time shifting, качеството на устройствата който предоставяте става недостатък номер едно за cooolbox.
×
×
  • Create New...