Jump to content
BulForum.com

DCC


Recommended Posts

... да се направи плащане, 'щото не сте наясно кои са ви абонатите. смях.

поне чистосърдечно си отказвате когато някой ви се обади(разбрах за един такъв случай) за да го включите. сигурно сте били доста изненадани от подобно искане, ама и той с какъв акъл ви се е обадил ...

 

 

Абсолютно сме наясно кои са ни абонатите. Имаме пълна база данни. И не отказваме включване.

 

 

П.П. За Ноември колко смятате да е таксата, че да знам дали да си платя за тоя месец, че още не съм ви сменил с друг доставчик ?

 

Вече има нови цени.

Кабелна - 12лв

кабелна + цифрова - 15лв

кабелна +цифрова + интернет - 28лв

Edited by do_ni
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Абсолютно сме наясно кои са ни абонатите. Имаме пълна база данни. И не отказваме включване.

Изобщо не сте наясно кои са ви абонатите. Приятелката ми е без нет от петък, при положение, че е платила и за октомври. Брат и също е без нет оттогава... а живее на друг адрес. Но, вече няма да ви плащат нищо, защото няма да са ви клиенти.

Link to comment
Share on other sites

Изобщо не сте наясно кои са ви абонатите. Приятелката ми е без нет от петък, при положение, че е платила и за октомври. Брат и също е без нет оттогава... а живее на друг адрес. Но, вече няма да ви плащат нищо, защото няма да са ви клиенти.

Може да е станало някакво объркване. Нека утре се обади на някой от телефоните или да посети някоя от касите и проблема ще бъде изяснен.

Link to comment
Share on other sites

Може да е станало някакво объркване. Нека утре се обади на някой от телефоните или да посети някоя от касите и проблема ще бъде изяснен.

Хората ходят на работа и изобщо нямат намерение вече да си губят повече времето с вас. Те проблем нямат защото са изрядни платци и имат издаден касов бон, който доказва плащане на услугата. Проблема е ваш, защото сте взели парите и не им доставяте услуга срещу тях. Казано с две думи: измамили сте ги и сте направо за прокуратурата. И е по-добре за останалите ви злощастни клиенти да се обръщат към правоохранителните органи и да се спре това ограбване на хората.

Това е моята позиция по въпроса.

Link to comment
Share on other sites

... И не отказваме включване.

 

 

аз ви казвам това, което на мен вчера ми съобщи човек, който ви се е обаждал и е питал за включване ... дали е прозвучало като официално съобщение или е било "of the record", споменавайки че не можете да осигурите качествена услуга към момента, не знам. факт е, че сте отказали. става въпрос за кичук париж.

между другото такава позиция за мен е нормална и ви прави поне малко чест, независимо че от друга страна си е една лоша реклама за самите вас.

Edited by samkijot
Link to comment
Share on other sites

Абсолютно сме наясно кои са ни абонатите. Имаме пълна база данни. И не отказваме включване.

 

 

 

 

Вече има нови цени.

Кабелна - 12лв

кабелна + цифрова - 15лв

кабелна +цифрова + интернет - 28лв

Ами добре де тея 28 лева на каква база са изчислени,при условие, че интернета е на 1/5 -та от това, което беше,а цифровата телевизия е с лошо качество....като не споменавам нервите, които сме хвърлили да се разправяме по каси и да пишем жалби.

Другото, което ме интересува - при отказване можете ли да представите оригинален приемо-предавателен протокол за техниката,че на касата ми разправяха,че нямали достъп до оригиналите, идеята е да знам на кой да върна техниката при отказване :) .

Link to comment
Share on other sites

За октомври месец интернета е безплатен (компенсация за липсата му през септември). Въпреки това, в системата трябва да се отчете плащане. Това ще стане като си платите кабелната.

Нищо няма да ви плащам аз договор с вас нямам.Имам с Цифрова Кабелна Компания с МОЛ Кирев от това следва че моите взаимотношения с вас приключиха.А техника ще върна само на Кирев при това ако той лично дойде да си я поиска.

Edited by nerak
Link to comment
Share on other sites

За октомври месец интернета е безплатен (компенсация за липсата му през септември). Въпреки това, в системата трябва да се отчете плащане. Това ще стане като си платите кабелната.

 

 

Вместо да пишеш смехории,вземи хвърли малко светлина върху това какви точно са ви взаимоотнешнията с Булсатком,ако ти е разрешено разбира се.

Link to comment
Share on other sites

doni, support-a c какво работно време е? Под "всички оператори са заети" какво се има в предвид? Аз имам чувството, че са двама макс..

В момента супорта е с работно време на касите. По нататък ще стане денонощен. Кога точно, не знам.

Edited by do_ni
Link to comment
Share on other sites

Ако поне малко си държите на клиентите и името, ще напишете по инфоканала, всеки да дойде и да си внесе по 10лв. за всички услуги до края на ноември, като през това време ще направите и невъзможното, за да си възстановите нета и телевизията, ако на места я няма. След 1-ви декември, ако всичко ви е наред, ще имате очи да искате повече.

Чудя се на мои познати, които все пак изчакват да видят какво ще стане и още ви плащат.

Много добре вървяхте, но тази простотия, която стана, просто ви закопа. Нали знаеш:"Каквото сам си направиш и най-големият ти враг не може".

 

Дай яснота за положението с Булсат. Поне едно е видно, а именно, че качеството на каналите на цифровата е много по-добро от преди. Каналите от 16 градуса /TV1, VTV, VTK/, май нямат много смисъл, при положение, че са със зрителски интерес около 1%. По-добре пуснете СКАТ, защото май доста хора го гледат.

Link to comment
Share on other sites

do_ni, въпроса е кога ще пуснете СВЯСТЕН интернет. Под свястен имам предвид със скорости поне като преди? В момента имам 2-3 мбита в натоварения часови пояс и 5-6 през другото време. КОГА ще има поне 16 мбита като преди?

Link to comment
Share on other sites

Ако си държаха на клиентите нямаше да проявят наглостта ден след голямото рязане да почнат агитациите по инфо канала за плащане на месечни такси...та чак и банкови сметки дали вече...какви плащания,какви 15 лева :D :D

Link to comment
Share on other sites

Другото, което ме интересува - при отказване можете ли да представите оригинален приемо-предавателен протокол за техниката,че на касата ми разправяха,че нямали достъп до оригиналите, идеята е да знам на кой да върна техниката при отказване :) .

 

Може да си подпираш нещо с техниката.

 

Мога да ида ритуално, да си изгоря модема пред офиса им и после да си го събера с лопатка, но няма да им върна нищичко.

Link to comment
Share on other sites

Филм+ кодиран ли е в момента? При мен на Булсат трябваше да си цъкна един кредит за мача. Интересно ми е отключен ли е, че в момента няма как да проверя.

Link to comment
Share on other sites

Филм+ кодиран ли е в момента? При мен на Булсат трябваше да си цъкна един кредит за мача. Интересно ми е отключен ли е, че в момента няма как да проверя.

Няма начин да е отключен ако взимат ТВ от Булсат легално. Все пак това е канал "плати за да гледаш" ;)

Link to comment
Share on other sites

Няма начин да е отключен ако взимат ТВ от Булсат легално. Все пак това е канал "плати за да гледаш" ;)

 

Как да няма начин? Има - цъкат един кредит, ако са с булсатски приемник и тръгва веднага ;)

Link to comment
Share on other sites

Как да няма начин? Има - цъкат един кредит, ако са с булсатски приемник и тръгва веднага ;)

Така става. По кредит на всеки абонат... в сметката на Булсат :tongue

 

Тц, те пускат сигнала от един приемник в мрежата си. Един кредит = цялата мрежа гледа канала ;)

Споменах в по-горният си пост: Ако взимат ТВ легално ;) ... и нямах в предвид хардуерната страна на въпроса

Ако крадат... така става :)

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

Така става. По кредит на всеки абонат... в сметката на Булсат :tongue

 

Тц, те пускат сигнала от един приемник в мрежата си. Един кредит = цялата мрежа гледа канала ;)

 

@victory - те и да си плащат на Булсатком, пак от един приемник, цялата мрежа гледа определен канал и ако този канал е платен за този приемник, гледа цялата мрежа, в която се излъчва. Няма как в една мрежа, да пуснат на всеки отделен абонамент.

 

Та не разбрах, никой ли няма да каже дали Филм+ е отключен в момента или не?

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Как да няма начин? Има - цъкат един кредит, ако са с булсатски приемник и тръгва веднага ;)

Ако си с ARIVA без да цъкаш нищо гледаш всичко :blink: :beer:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Та не разбрах, никой ли няма да каже дали Филм+ е отключен в момента или не?

 

да, към настоящия момент - 00:55, е отключен.

като гледам времето на поста ти, сигурно си се интересувал от мача ... по някое време минах да видя дали даваха мач и си имаше сигнал(май бари-лацио беше).

Link to comment
Share on other sites

Няколко въпроса. Прочетох предишните постове по тези въпроси, но не намерих конкретни отговори:

Подписал съм договор с АТВ САТ. След като вече се преименува на DCCorporation договора, който съм подписал валиден ли е за новото име на компанията? Някак странно ми се вижда човек да плаща на една компания за дадени услуги, а името й да не фигурира в договора. Реално DCCorporation не могат да ни държат сметка нито за техниката, нито за неплатените сметки, както и така нагло да налагат глоби като гореспоменатата. Прав ли съм в разсъжденията? Нека някой по-запознат, обясни юридическата връзка между АТВ САТ и DCCorporation?

Edited by Burning Temper
Link to comment
Share on other sites

По мое скромно мнение, след като нямам подписан срочен договор с която и да е от 4 фирми, никой няма право да ми иска каквито и да е пари за неплатена от мен сметка, пропуснати ползи и глоби, все пак е тяхно задължение като не си платя да ме изключат, а дали да си платя преценявам аз. След като немогат да предложат адекватна услуга немогат да очакват и адекватното плащане отсреща, още по-малко глоби. Виж ако някой си е подписал примерно едногодишен договор с Цифрова Кабелна Компания, то от там могат да му искат пари за каквото им дойде на ум, дори могат да си го вкарат със задна дата и да кажат че е било оповестено в офисите им, че ако не платиш до 1-во число дължиш по 100 лева на ден глоба :blink: Колкото до допълнителните споразумения, че еди кой си поема задълженията си на еди коя си страна по еди кой си договор, нямам против, но след като се подпише някой и за третата страна - Цифрова Кабелна Компания. Това е малко като да идеш в Мтел и да ти дадат един лист на който да се подпишеш и там да пише че ти поемат задълженията по договора ти с Виваком, е как да стане без съгласието на Виваком. Така че тези споразумени можете да ги ползвате за подпалки за печката, аз моето дори не съм го подписвам, мацката от на Кирето офиса разпечата две, едното ми го даде на мен другото директно си го прибра в някакво джобче при още 20-30 такива, без да го подписвам :music

Link to comment
Share on other sites

Burning Temper провери в търговския регистър там видях че съдът променя името на фирмата.Което значи че всичко с промяната на името е легално.Когато една фирма сменя името си това не значи че тя губи своите активи и пасиви(демек като си пописъл с АТВ сат автоматично се прехвърляш към ДЦ кор).

Edited by koce
Link to comment
Share on other sites

По мое скромно мнение, след като нямам подписан срочен договор с която и да е от 4 фирми, никой няма право да ми иска каквито и да е пари за неплатена от мен сметка, пропуснати ползи и глоби, все пак е тяхно задължение като не си платя да ме изключат, а дали да си платя преценявам аз. След като немогат да предложат адекватна услуга немогат да очакват и адекватното плащане отсреща, още по-малко глоби. Виж ако някой си е подписал примерно едногодишен договор с Цифрова Кабелна Компания, то от там могат да му искат пари за каквото им дойде на ум, дори могат да си го вкарат със задна дата и да кажат че е било оповестено в офисите им, че ако не платиш до 1-во число дължиш по 100 лева на ден глоба

 

И някой някъде да оповести кои и къде са офисите на "Цифрова кабелна компания" ООД, че май точно те нямат нотоп един офис .. .. ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...