Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата (Нова тема)


Veno

Recommended Posts

6 hours ago, DON_CHEFO said:

Чувството за безнаказано в погледа на всеки с бръснати крачета или черен джиБ е нелепо.

Бахахахахаха, само дето не е "или", а "и". За месец и половина в България не видях нито една "мъжка" батка, която да не е епилирана по-добре и по-гладко от моделите на Victoria's Secret. И това в страна, в която се имат за гУеми мъжаги по принцип и мразят ЛГБТЛЙКХСФКЙХХБФ. :Facepalm: :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, w00x said:

 

За различни неща говорим. Това на моята снимка не е околовръстно. Път в града си е. Като бул. Санкт Петербург в Пловдив, въпреки че Пловдив не е най-добрия пример за градски дизайн.
Това на твоя линк е жилищен квартал.


Ето ти го обяснено по-добре.

 

 

Не знаех за израза Stroads :) TIL :)

Понеже говорехме за suburbs и тротоари, та заради това и предишната снимка. Но сега разбрах какво имаш предвид.

Иначе наистина е странно да се разхождаш на такива места като тези от горното видео,  дори при наличие на тротоари, обикновено бях единственият пешеходец :laughing:

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ARPAnet said:

Не знаех за израза Stroads :) TIL :)

Понеже говорехме за suburbs и тротоари, та заради това и предишната снимка. Но сега разбрах какво имаш предвид.

Иначе наистина е странно да се разхождаш на такива места като тези от горното видео,  дори при наличие на тротоари, обикновено бях единственият пешеходец :laughing:


той си е някакъв измислен от въпросния ютубър.

Аз визирах тези от видеото. Пътищата, които са извън жилищни квартали. Но тъй като зонировките в САЩ са различни, е трудно да се направи аналогия с Европейската инфраструктура.

В моя опит, на повечето места нямаше къде да се ходи като пешеходец. Ако имаше, ме гледаха все едно ще извършвам престъпление. Подозрителен им бях такъв…пешеходещ.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, w00x said:

В моя опит, на повечето места нямаше къде да се ходи като пешеходец. Ако имаше, ме гледаха все едно ще извършвам престъпление. Подозрителен им бях такъв…пешеходещ.

То човек сам се чувства странно, като е единственият ходещ :D Но то и дистанциите са такива м/у отделните обекти, че едва ли и някой ще пожелае, планирано е, че си дошъл с кола и ще се движиш от магазин в магазин(или каквото има там) с колата. Като изключим описаните във видеото минуси на пътищата им, самите търговски центрове поставени по този начин имат смисъл за мен

Link to comment
Share on other sites

В това да се прави град с идеята, че ще се предвижваш с автомобил, има много проблеми. Като за начало - страшно огромни паркинги навсякъде, които заемат място, на което може да има парк или полезни сгради. Обяснено беше във видеото и за данъците. Как тези пътища реално са финансово неизгодни и са един вид пирамида, която в даден момент ще рухне. И всичко това заради остарели закони за градско планиране и зониране.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, w00x said:

В това да се прави град с идеята, че ще се предвижваш с автомобил, има много проблеми. Като за начало - страшно огромни паркинги навсякъде, които заемат място, на което може да има парк или полезни сгради. Обяснено беше във видеото и за данъците. Как тези пътища реално са финансово неизгодни и са един вид пирамида, която в даден момент ще рухне. И всичко това заради остарели закони за градско планиране и зониране.

Да, проблемите с пътната им инфраструктура за които говори видеото са ясни. Но един град е повече от централните му части, където имаш високо строителство, висока концентрация на хора и съответно лесен достъп до услуги. Да, там има предпоставки за по-малко използване на автомобили. 

Но когато излезем в събърбиа или външната част на метрополиса където обикновено преобладава по-ниското строителство и по-ниска концентрация на хора -> там колите са необходимост. Никой няма да постави голям търговски център във всяко градченце/село. Съответно строенето на такива големи търговски центрове в покрайнините на града има смисъл, не вкарваш всички тези хора в града, където единствено ще влошат трафика. 

Link to comment
Share on other sites

Точно защото един град е повече от централните му части, е недопустимо всичко извън централните части да трябва да се пътува с кола.

Има разлика между това колите да са удобство и това да са задължителни, защото иначе не можеш да си купиш едно яйце и 2 млека, или защото има реална невъзможност да се движиш пеш.

 

Ню Йорк също е метрополис. Лондон. Истанбул. Париж. Токио, Мексико сити, Берлин, Рио Де Женейро, Хонг Конг, Пекин, Банкок и т.н. Това все са мегаполиси, в които няма инфраструктурния проблем, който има САЩ в 90% от населените си места.


Във видеото не са показани големи търговски центрове. Тук говорим за офис на някаква фирма, куриерски офис, верига за бързо хранене, магазин за алкохол, хранителни стоки, татуист, масажно студио и т.н. Съвсем нормални бизнеси, които в нормално проектираните градове, не изискват задължително предвижване с кола. И не говорим за квартали/села извън рамките на града, както са Марково, Брестовица, Труд. Говорим за квартали в рамките на града.

В Дубай е същото, между другото. Никаква инфраструктура за ходене. Сграда до сграда до друга сграда. Всяка на едно собствено парче земя, уредено по собствен начин, без устройство или мисъл, като обхождането на всички сгради пеш на места е напълно невъзможно, затова трябва да се качиш в колата, за да отидеш от точка А до точка Б, нищо, че разстоянието между тях по права линия е 200 метра.

Магистрали в града или обикалящи града, са много добра идея. Всички големи Американски градове (че и такива в Канада), без Ню Йорк (и някои други по източното крайбрежие, където са акустирали заселниците от Европа) са проектирани така и страдат от проблема във видеото. И не само от него. Има още информация по темата в този канал, ако е интересно.

Ти виждал ли си някъде в Европа или Азия, междуградски път с 4/6 ленти, който минава през средата на поне 4 града, като в градовете става регулиран от светофари, защото има кръстовища, а извън градовете си е междуградски път? Както вървят в България междуградските пътище през селата, но си го представи с голям град. Град, построен около въпросния път.

Ето ти един.

https://www.google.com/maps/dir/30.2485105,-87.6897688/30.6316273,-87.7555126/@30.4399273,-87.7057954,12z/data=!4m2!4m1!3e0

 

28 мили прав път (магистрала) през центъра на градовете.

 

image.png

 

И пак да напомня, че това е улица, която е част от градската (не междуградската) пътна мрежа. Та някак е нормално да спират на пешеходните пътеки, при положение, че са през няколко километра и на всяка има светофар. На тази магистрала посред града, как да сложат нерегулирана пешеходна пътека? Защо? Та то няма тротоар за пешеходците. Но пък има сгради, до които трябва да стигнат хора. С кола, разбира се. Освен ако не си много авантюристично настроен.

Link to comment
Share on other sites

On 7/18/2022 at 2:30 PM, w00x said:

А по пешеходните пътеки спират редовно шофьорите. Понякога дори прекалено.

Прекалено е, че спазват правилника?

 

On 7/18/2022 at 2:54 PM, w00x said:

но дори последния път щях да се забия в един, защото реши да набие спирачките пред пешеходната пътека. Трябваше да го заобиколя и да рискувам да ударя пешеходеца.

Ми първо наближавайки пешеходна пътека трябва да намалиш, с възможност да спреш. И второ спазваш дистанция и скорост от предния, че точно това да не става. Явно изцяло си отсвирил знака/маркировката и ти си нямал намерение да спираш. Щом не си очаквал да спре, но и си се движил така, че и ти да не спираш.

Edited by mIRCata
Link to comment
Share on other sites

Just now, mIRCata said:

Прекалено е, че спазват правилника?

 

Ми първо наближавайки пешеходна пътека трябва да намалиш, с възможност да спреш. И второ спазваш дистанция и скорост от предния, че точно това да не става. Явно изцяло си отсвирил знака/маркировката и ти си нямал намерение да спираш. Щом не си очаквал да спре, но и си се движил така, че и ти да не спираш.


Не. Прекалено е, защото се спира, без да се преценя пътната обстановка. Ако е заледен пътя, като скочиш на спирачките, за да спреш пред пешеходната пътека с летните гуми от 60км/ч, какво ще стане зад теб или пред теб?

Защо да намалям, при положение, че няма знак за ограничаване на скоростта? Има знак "внимание, възможност за пешеходци". Ти на всяка пешеходна пътека ли скачаш на спирачката да спираш? Въпросния беше на 1 кола разстояние и не намали, а скочи на спирачката, сякаш щеше да блъсне пешеходеца, а не спираше да му прави път.
Ако не очаквах да спре, щях да се нахакам в него с това рязко спиране.

Нямах намерение да спирам, не. Защото се движех с около 50км/ч и пешеходецът се появи ДО пътеката като бях на 15-20 метра от нея. Нищо нямаше да му стане да ме изчака да премина. Прецених, че не мога да спра безопастно, затова нямаше да спра, да. Спирането на пешеходна пътека не е като спирането на червен светофар - на всяка цена. Ако ще направя верижна катастрофа зад себе си като спра на пешеходната пътека, голяма файда. Аз и здравето ми ли сме по-важни или това пешеходеца да чака 10 секунди повече?
Ти като видиш пешеходец до пътя веднага натискаш спирачката до дъно, за да можеш да спреш ли?

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, w00x said:

Защо да намалям, при положение, че няма знак за ограничаване на скоростта? Има знак "внимание, възможност за пешеходци".

 

На много от пешеходните пътеки в града има ограничение 30 км/ч

Като има знак "внимание, възможност за пешеходци", съобразяваш ли скоростта си с него?
Препрочитай си чл. 20 преди всяко качване колата. Може да ти помогне.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Да, съобразявам скоростта си с него. Като видя знака, отпускам газта и си премествам крака на спирачката като карам с повишено внимание, за да мога да отреагирам ако някой изскочи ненадейно. Същото и с дивеч по междуградските пътища и знака за деца.

 

И? Какво за чл. 20? Нали въпреки рисковата маневра на водача пред мен съм отреагирал и съм избегнал ПТП? Значи съм карал с нужното внимание, съобразена скорост и дистанция. Какъв в проблема?

Същият този чл. 20 ми позволява, ако преценя, че ще направя верижна катастрофа спирайки аварийно пред пешеходна пътека, за да пропусна внезапно появил се пешеходец, да не спирам на пешеходната пътека, а да продължа движението си. Водачите зад мен, които са били на по-голямо разстояние, когато пешеходецът се е появил до/върху пешеходната пътека, могат да спрат, тъй като имат повече време за реакция и безопасно спиране.

Пак да питам. Ако се появи пешеходец до пешеходната пътека, когато вие сте на 15 метра от нея, внезапно ли скачате на спирачките, за да го пропуснете? Ако не, какво обсъждаме?

Времето за реакция и спиране от 50км/ч до 0 е 30 метра. И това при рязко натиснати спирачки при тестови условия. Това означава, че ако видя пешеходеца 30 метра преди пътеката и натисна спирачката така, че да се залепя и себе си, и пасажерите, за таблото/седалката, ще мога да спра, за да премине. Хайде сега се пребройте, колко от вас биха го направили, са го правили и ако сте го правили, с какъв акъл, при положение, че правейки го, създавате предпоставка за ПТП? :D 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, ARPAnet said:

Като изключим описаните във видеото минуси на пътищата им

 

5 hours ago, ARPAnet said:

Да, проблемите с пътната им инфраструктура за които говори видеото са ясни.

 

9 minutes ago, w00x said:

Ти виждал ли си някъде в Европа или Азия, междуградски път с 4/6 ленти, който минава през средата на поне 4 града, като в градовете става регулиран от светофари, защото има кръстовища, а извън градовете си е междуградски път?

Два пъти пиша, че проблемите със Stroads които описва видеото са ясни и се съгласявам с тях, не е ефективен начин за строене на пътища.

 

12 minutes ago, w00x said:

И не говорим за квартали/села извън рамките на града, както са Марково, Брестовица, Труд. Говорим за квартали в рамките на града.

Напротив, за тях говорим, Suburbs, или Metropolitan Area, за които и ти започна да говориш  :

21 hours ago, w00x said:

Ето. Произволно кръстовище в suburban Америка.

 

И да, когато имаш преобладаващо ниско строителство, както в тези suburbs, е нормално дистанциите да растат и да си по-зависим от кола.

 

 

 

 

32 minutes ago, w00x said:

Спирането на пешеходна пътека не е като спирането на червен светофар - на всяка цена.

Ако пешеходеца е стъпил на пътеката е на всяка цена, и всички намиращи се в близост до нея трябва да са готови да спрат на всяка цена. 

Quote

Чл. 119

(1) При приближаване към пешеходна пътека водачът на нерелсово пътно превозно средство е длъжен да пропусне стъпилите на пешеходната пътека или преминаващите по нея пешеходци, като намали скоростта или спре.
(2) При заобикаляне на спряло пред пешеходна пътека пътно превозно средство водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да се движи с такава скорост, която да му позволи да спре, за да пропусне преминаващите по пешеходната пътека пешеходци.
(3) Пешеходната пътека е част от платното за движение, очертана или не с пътна маркировка и сигнализирана с пътни знаци, предназначена за преминаване на пешеходци. На кръстовищата пешеходни пътеки са продълженията на тротоарите и банкетите върху платното за движение.

 

Link to comment
Share on other sites

Няма как да стане. Ще карам още повече дори. И ако ми кажеш къде живееш, ще обикалям около вас през поне 30% от времето си за шофиране. Неспирайки на пешеходните пътеки и неспазвайки дистанция. Спазвайки ограничението, разбира се.

Аз също да помоля, сложете си по една лепенка отзад на багажни, да ви познавам из града и да имам предвид, че като видите пешеходна пътека, спирате аварийно. Поне в съседната лента да карам. Така като гледам, няма да се изненадам ако онзи въпросния, който скочи на спирачките така, че изплаши чак пешеходеца като се сурна по асфалта, е бил някой от форума. :D 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, ARPAnet said:

 

 

Два пъти пиша, че проблемите със Stroads които описва видеото са ясни и се съгласявам с тях, не е ефективен начин за строене на пътища.

 

Напротив, за тях говорим, Suburbs, или Metropolitan Area, за които и ти започна да говориш  :

 

И да, когато имаш преобладаващо ниско строителство, както в тези suburbs, е нормално дистанциите да растат и да си по-зависим от кола.

 

 

 

 

Ако пешеходеца е стъпил на пътеката е на всяка цена, и всички намиращи се в близост до нея трябва да са готови да спрат на всяка цена. 

 

 

Не. Аз говорих за suburban America, а не за American Suburbs. Говоря за пътищата малко извън центъра на големите градове, тъй като в центъра рядко има жилищни площи. Предградията в Атланта, например, имат различни имена. Не се водят Atlanta, нищо, че са част от същата мрежа за градски транспорт, например и административно попадат в Атланта.


Селата в България също са преобладаващо ниско строителство. Нима имаш нужда от кола, за да си купиш парче кашкавал или да отидеш да се подстрижеш? Проблемът не е ниското строителство. Проблемът са правилата за зониране в САЩ.

Ето видео за зонирането.

 

 

В моя случай, пешеходецът не беше стъпил на пътеката. Приближаваше се към нея. И нека не забравяме, че пешеходецът също има задължение, когато пресича. Не може просто да си излезе на пътеката и да мине, щото "му е право".

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Antares said:

Ангеле, моля те направи услуга на всички и ограничи шофирането си до минимум!

АХАХАХ, как го поряза :D :D :D

 

Аз днес пак се нагледах на селяни с регистрация К решили от средна лента да прередят всички и да завият наляво. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, w00x said:

В моя случай, пешеходецът не беше стъпил на пътеката. Приближаваше се към нея. И нека не забравяме, че пешеходецът също има задължение, когато пресича. Не може просто да си излезе на пътеката и да мине, щото "му е право".

Може, защото е с предимство. Тичащо дете, сляп, забързан човек, пенсионер. Заради това има и знаци които предупреждават, че идва пешеходна пътека, за да не сме изненадани. 
Пешеходната пътека по своята същност е по-близка до път без предимство за шофьора. Не спираш като на СТОП, но някой минава ли - ти си този който трябва да спре. 

5 minutes ago, w00x said:

Селата в България също са преобладаващо ниско строителство. Нима имаш нужда от кола, за да си купиш парче кашкавал или да отидеш да се подстрижеш? Проблемът не е ниското строителство. Проблемът са правилата за зониране в САЩ.

 

Може и да трябва, ако в селото ти няма магазинче, или ако магазинчето ти не работи в момента защото собственика му е на почивка.  Може да има ресторант, може и да няма. Аз живея в къща от 2016-та. Предишната ми беше в малко градче на 8км от Прага, и докато имаше ресторантче, някакви малки магазинчета, нямах банкомат. А от малкото виетнамско магазинче нямаше шанс да си напазарувам каквото и да е, та или поръчвах продукти онлайн или сядах в колата и отивах до съответният супер. В сегашната ми къща е същото, има 1 магазинче което е с невероятно глупави часове, и за повече от "сладолед за детето по време на разходка" не става, пощата е в съседното градче, банкомат пак няма. И се падам под "Прага Изток". И на двете места градският ми транспорт беше част от Пражката транспортна система, а не междуградски или нещо подобно. 

И когато имаме все повече хора живеещи в къщи вместо в апартаменти, то нуждата от по-широки пътища, по-големи паркинги и т.н. нараства. И в градове като Пловдив дори е трудно да предложиш къщи на всички в града, на такава дистанция от всичко, че да няма увеличена нужда от коли. 

7 minutes ago, w00x said:

Не се водят Atlanta, нищо, че са част от същата мрежа за градски транспорт, например и административно попадат в Атланта.

Suburbs :) Metro .. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, w00x said:

И нека не забравяме, че пешеходецът също има задължение, когато пресича. Не може просто да си излезе на пътеката и да мине, щото "му е право".

 

Правиш ли разлика между "правоспособен водач на превозно средство" и огромният диапазон при пешеходците от възрасти, образование, интелектуален капацитет, здравословно и моментно психическо състояние и т.н.

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, ARPAnet said:

Може, защото е с предимство. Тичащо дете, сляп, забързан човек, пенсионер. Заради това има и знаци които предупреждават, че идва пешеходна пътека, за да не сме изненадани. 
Пешеходната пътека по своята същност е по-близка до път без предимство за шофьора. Не спираш като на СТОП, но някой минава ли - ти си този който трябва да спре. 

Може и да трябва, ако в селото ти няма магазинче, или ако магазинчето ти не работи в момента защото собственика му е на почивка.  Може да има ресторант, може и да няма. Аз живея в къща от 2016-та. Предишната ми беше в малко градче на 8км от Прага, и докато имаше ресторантче, някакви малки магазинчета, нямах банкомат. А от малкото виетнамско магазинче нямаше шанс да си напазарувам каквото и да е, та или поръчвах продукти онлайн или сядах в колата и отивах до съответният супер. В сегашната ми къща е същото, има 1 магазинче което е с невероятно глупави часове, и за повече от "сладолед за детето по време на разходка" не става, пощата е в съседното градче, банкомат пак няма. И се падам под "Прага Изток". И на двете места градският ми транспорт беше част от Пражката транспортна система, а не междуградски или нещо подобно. 

И когато имаме все повече хора живеещи в къщи вместо в апартаменти, то нуждата от по-широки пътища, по-големи паркинги и т.н. нараства. И в градове като Пловдив дори е трудно да предложиш къщи на всички в града, на такава дистанция от всичко, че да няма увеличена нужда от коли. 

 

Както казах, никой не е минавал по пътеката.

 

Това с неработещия магазин са някакви частни случаи. То може и града да е затворен от КПП-та, защото има пандемия, но това не означава, че ефективно сме вече затворници?

Не съм запознат със зонирането в Чехия. Може и там да са подкарали Американския маниер за строене. Както го правят на места в България. Затворени комплекси на майната си извън града, където без кола си изгубен. Това, че се случва и на други места, не означава, че е добро градоустройство. Също така не означава, че проблемът е ниското строителство. Копенхаген е град с ниско строителство, но можеш да се предвижваш без автомобил.

Ако един град е проектиран добре, то в него ще може да се живее изцяло без автомобил. Например градовете в Нидерландия и въобще цялата държава.

 

 

 

11 minutes ago, plameni said:

 

Правиш ли разлика между "правоспособен водач на превозно средство" и огромният диапазон при пешеходците от възрасти, образование, интелектуален капацитет, здравословно и моментно психическо състояние и т.н.

 


Единствената разлика е, че първия на даден етап в живота си, е изкарал един курс по един начин. Ти каква друга разлика правиш? Или се предоверяваш, че 70 годишен шофьор, е също толкова адекватен, физически и психически здрав, колкото е бил когато е взимал курса? Че дори и 30 годишен ли е постоянно в оптимално състояние?

 

Хайде кажи ми. Какво ще направиш ако някой пешеходец ти се хвърли пред колата от нищото? Ще го прескочиш ли? Или ако го блъснеш ще кажеш "Егати, аз бях виновен, че не слязох да вдигна колата на ръце, за да го предпазя тоя неадекватен, психично болен човечец." Защо си говорим небивалици, при положение, че реалността ни е ясна?
Би ли излезнал на пешеходна пътека, без да се огледаш за автомобили, само защото си в правото си да пресечеш улицата/булеварда, а другите да спрат ако си на пешеходна пътека?

 

И както казах одеве, пешеходците също имат задължения. Нищо ,че нямат изкаран документ за "пресичане на улица".

 

Quote

Какви задължения имат пешеходците?

 

  • Пешеходците са длъжни да се движат по тротоара или банкет на пътното платно. Те могат да се движат по платното за движение, което е противоположно на посоката на движение на пътните превозни средства.
  • При пресичане на първо място се избира безопасно място за това – пешеходна пътека, светофарна уредба или място с добра видимост и от двете страни.
  • Преди да навлязат на платното за движение, следва да се съобразят с разстоянието до приближаващите се превозни средства и с тяхната скорост на движение.
  • Пешеходците не трябва да спират без необходимост на платното за движение, както и да не удължават ненужно пътя и времето за пресичане.
  • Задължение на пешеходците е да спазват светлинните сигнали и сигналите на регулировчика.
  • Извън населените места и по двулентови двупосочни пътища в населените места, когато в близост до пешеходците няма пешеходна пътека, те могат да пресичат платното за движение и извън определените за това места, но при спазване на изброените правила.

 

Ако пешеходците спазват задълженията си, инцидентни спирания от тип "авариен с предпоставка за ПТП" не са нужни.

Link to comment
Share on other sites

Съпричиняването не отменя вината на водача.

 

7 minutes ago, w00x said:

Единствената разлика е, че първия на даден етап в живота си, е изкарал един курс по един начин. Ти каква друга разлика правиш?

Означава, че съзнателно е приел задължението да спазва Закона и Правилника. 

От колко годишен имаш право да си пешеходец и какъв курс (с документ) завършваш? 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, plameni said:

Съпричиняването не отменя вината на водача.

 

Означава, че съзнателно е приел задължението да спазва Закона и Правилника. 

От колко годишен имаш право да си пешеходец и какъв курс (с документ) завършваш? 


Разбира се. Не говорим за вина на водача в случая. Говорим за внезапно спиране "на всяка цена с цел създаване на ПТП, защото ДО пешеходната човека има някакъв човек, който може да иска или да не иска да пресича."

 

Да, това е така. Приел е задължението. Както видя, спазването на точно тази точка с пешеходците не е абсолютно установена и не случайно има включена преценка на водача. Ако някой ти се е лепнал на задницата и ти въпреки това набиеш спирачките, за да спреш на пътеката, НА която НЯМА пешеходец, ще създадеш ПТП. Има ли значение, че този зад теб ще е виновен? Или не е важно какъв е крайният резултат, стига вината да не е наша?

 

8 minutes ago, Dunc said:

Човека хем сам казва, че почти не кара кола, хем спори как трябвало да се кара. 

 

"Почти не карам кола" е доста широко понятие. Аз не водя пътна книжка и бих бил страшно изненадан ако ти ми водиш такава по някаква твоя си извратена причина. Водиш ли ми?

Таксиметровите шофьори карат повече от всички, но участват в едно 60-70% от ПТП-тата. Професионалните шофьори също. Като процент водачи на пътя не са повече от другите. Логика? Или фактите и правилата са валидни само тогава, когато са в защита на собственото ни мнение?
А "човекЪТ' само цитира правилата.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...