Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата (Нова тема)


Veno

Recommended Posts

37 minutes ago, mIRCata said:

Защо трбва да се гледа на другите какви са им знаците?!?!? Аз си вървя по моя път и спрямо знаците в моето платно си съобразявам движението.

 

Да разбирам ли, че тук няма да гледаш знака на другите и ще дадеш предимство на тези отдясно???

 

why5.png

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ако нямам знаци от там където идвам - някой от трите в моето платно, за мен това кръстовище е нерегулирано. В нерегулирано кой е с предимство?

 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, mIRCata said:

Ако нямам знаци от там където идвам - някой от трите в моето платно, за мен това кръстовище е нерегулирано. В нерегулирано кой е с предимство?

 

По твоята логика излиза, че и това кръстовище е нерегулирано

 

why6.png

 

  

1 hour ago, RaptoR said:

Защото у нас е особено висок шанса само ти да си знаеш, че си с предимство.

 

Както се вижда от дискусията, има шанс и за обратното - някои да не знаят, че са с предимство.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, plameni said:

Наистина ли никой не ви е казвал, защо тези знаци са с различна форма?

 

За да се различават и ако са ти с гръб.

Link to comment
Share on other sites

Това, че не можах да го обясня с термини и правила, не означава, че не бях прав.

 

Аз предлагам за това кой е прав да приложим ЗДП правилника.

 

3 hours ago, chasti said:

ПРАВИЛНИК ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА:

 

Чл. 103. На кръстовище, на което няма сигнализиран път с предимство:
1. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна. 

 

Ти предлагаш нещо по-различно. @plameni

Някакви абстрактни тълкувания кой знак за кого се отнася да правим, липсва ли знак за предимство, имало ли е знак някога изобщо, че сега кръстовището да е останало без него, дали някой от тях не е погрешно сложен.

Кой водач е в адекватно състояние и какви паранормални способности е длъжен да притежава. 

Изобщо какво е искал да каже лирическият герой. 

 

Аз не държа да съм винаги прав :)

Спирам до тук.

 

Едит: в тази ситуация просто не съм сигурен кой е с предимство, не знам какво ще реши съдията.

И за това винаги съм с готовност да пусна другия участник.

 

Последно едит:

Спомням си инструкторът като ме учеше казваше:

"Ако не си сигурен, значи отговорът е: Не"

Аз имам същото тълкувание за това, какво е искал да каже лирическият герой. Но казахме невинаги съм прав.

Не познавам и не мога да боравя с нормативната уретба на 100%. Не съм абсолютно сигурен, какво ще се окаже в съда.

Съгласихме се, че кръстовището е неправилно регулирано. И чисто хипотетичната ситуация аджеба важи ли ЗДП на такова кръстовище ми идва в повече като време и усилия да тълкувам. А и как ще я изтълкувам е без значение.

Но не мога да твърдя на 100% кой е с предимство. И ти не можа да ме убедиш с термини и правила.

Edited by chasti
Link to comment
Share on other sites

Не виждам какъвто и да смисъл от продължаване на този спор, като в заключение ще цитирам текст от решение по реално дело:

Quote

Съдът намира, че административно-наказващият орган правилно ангажира административнонаказателната отговорност на жалбоподателя за нарушението по чл. 6, т. 1 от Закона за движение по пътищата, според чийто текст Участниците в движението съобразяват своето поведение (…) с пътните знаци и с пътната маркировка. 

 

Има ли знаци указващи липсата на предимство - има.

Може ли да се определи кой път е с предимство - може.

  

29 minutes ago, chasti said:

И ти не можа да ме убедиш с термини и правила.

И с картинки пробвах :P

 

Пожелавам ви успех в спора с административно-наказващият орган :lol:

 

 

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Е не, нищо не е станало и няма и да стане.

И със сигурност няма да се занимавам да го оправят.

Мина времето в което оправях света. 

Link to comment
Share on other sites

Дано не става, защото както не си сигурен и с готовност да пуснеш другия участник, дали някой, който "чете правилно" знаците, няма да те направи комби докато пускаш другия...

 

Link to comment
Share on other sites

Цитирай ми закон, правилник, наредба. термини и правила.

Подреди ги правилно йерархично. Както го направих аз и те оборих.

Всичко друго са картинки, мнения, рандъм цитати с многоточия по средата.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mockingbird said:

И да го направи, ще е виновен задния...:lol: Къде блее...?

 То е ясно, ама нали спрелият ще пострада. Освен това може и да има възможност да се докаже, че умишлено е предизвикал ПТП.

 

54 minutes ago, chasti said:

Цитирай ми закон, правилник, наредба. термини и правила.

 

Колко пъти?

Quote

Чл. 6. Участниците в движението:
1. съобразяват своето поведение със сигналите на длъжностните лица, упълномощени да регулират или да контролират движението по пътищата, както и със светлинните сигнали, с пътните знаци и с пътната маркировка;

Не пише да са "коне с капаци".

 

54 minutes ago, chasti said:

рандъм цитати с многоточия по средата.

Съдът точно по този начин го е вписал в решението.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Пичове, занимавате се да спорите за неуредиците в ЗДП, който е очевадно е направен от малоумни кретени... Аз също не бих гледал чуждите знаци, но честно казано не ми се и налага. И точно и аз при несигурност бих намалил, докато се убедя, че е безопасно или ще оставя засиления да минава, защото не бих искал да ме зима на таран, че после да доказвам правотата си с години и т.н. и т.н. 
Та няма какво да дъвчем чуждите малоумия. Аз например още малко и ще ида на море със зимни гуми! :laughing1:  

Link to comment
Share on other sites

Преди време бях чел около десетина съдебни решения по пътни казуси. Тогава ми направи впечатление, че в мотивите си, освен на конкретните причини, съдът почти винаги се обосновава и на експертиза за това дали едно събитие е било неизбежно или е могло да бъде избегнато. Имайте едно наум, че пишещите експертизите винаги намесват факторите съобразяване и предвиждане.

Link to comment
Share on other sites

Не мисля, че големият проблем е закона, а по-скоро изпълняването му. Все пак разговора тръгна от "х2 на ограничението". Най-обичам така някой да ми се залепи на гърба, че и да ми мигне, много често се случва точно преди камери... 

Там горе пък липсва знак. И финишираме с пример за пилот който вижда чуждите знаци, но не спазва дистанция и не внимава за колата пред него и съответно я блъска ..

От дадените до тук пример, проблема е в шофьорите и хората като цяло, а не в закона.

Може би заради това водим с толкова много в тази статистика: Fatality rates on European motorways : europe (reddit.com)

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, ARPAnet said:

Не мисля, че големият проблем е закона, а по-скоро изпълняването му.


Напротив. ОГРОМЕН проблем е да изпълняваш тотални антилогични малоумщини. Кошмарен бих казал, тъй като е невъзможно. Затова и съответният закон се ползва само и единствено с цел събиране на пари. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RaptoR said:


Напротив. ОГРОМЕН проблем е да изпълняваш тотални антилогични малоумщини. Кошмарен бих казал, тъй като е невъзможно. Затова и съответният закон се ползва само и единствено с цел събиране на пари. 

Е заради това и статистиката горе. И когато говорим за скорост, както по-горе, ограниченията са там не само за да покажат безопасната скорост, но и за да не стигаме до ситуации в които се срещат коли движещи се с коренно различни скорости, създавайки опасна ситуация. 

Пък тук ще се оплакваме как докато караме с двойна скорост, нарушавайки закона, някой стои скрит и ни снима също нарушавайки закона. Надявам се виждаш проблема, хората и манталитета им, че знаят по-добре и, че законите не важат за тях. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ARPAnet said:

Пък тук ще се оплакваме как докато караме с двойна скорост, нарушавайки закона, някой стои скрит и ни снима също нарушавайки закона. Надявам се виждаш проблема, хората и манталитета им, че знаят по-добре и, че законите не важат за тях. 

 

Тц.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ARPAnet said:

Е заради това и статистиката горе. И когато говорим за скорост, както по-горе, ограниченията са там не само за да покажат безопасната скорост, но и за да не стигаме до ситуации в които се срещат коли движещи се с коренно различни скорости, създавайки опасна ситуация. 

Пък тук ще се оплакваме как докато караме с двойна скорост, нарушавайки закона, някой стои скрит и ни снима също нарушавайки закона. Надявам се виждаш проблема, хората и манталитета им, че знаят по-добре и, че законите не важат за тях. 

 

Виждам, че пак ми намекваш за глупости, но аз минах над 10 000 км из Европа, включително Англия, без да имам никакви проблеми никъде с регулация на движението, нито с шумкари, нито пък са ме глобили. Колко държави точно няма да броя, но НИКЪДЕ не съм имал проблеми. Интересно какво ли говори това? Дали пък нямат разумни и логични закони, а не кошница с лайна като БГЗДП? Дали пък и следящите за опазването на тези закони също не са интелигентни и разумни индивиди, а не кретени, които не се крият като партизани из храстите да дебнат хората (това между другото никъде не съм го виждал в цивилизована страна)? 
 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, RaptoR said:

Интересно какво ли говори това?

Че си спазвал законите? 

11 minutes ago, RaptoR said:

Дали пък нямат разумни и логични закони, а не кошница с лайна като БГЗДП?

С моите 200К км из Европа .. не съм забелязал да са махнали ограниченията за скорост. А за х2 взимат книжки и не само :)

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ARPAnet said:

Че си спазвал законите? 

С моите 200К км из Европа .. не съм забелязал да са махнали ограниченията за скорост. А за х2 взимат книжки и не само :)


Пак НИЩО не си разбрал какво ти се говори. Ама то е така като не четеш постовете на хората... 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RaptoR said:

Пак НИЩО не си разбрал какво ти се говори. Ама то е така като не четеш постовете на хората... 

Ти пак си приказваш на изуст.

Много точно казах - Проблема не е в закона, че единият кара с двойна скорост а другият се крие в храстите.

М/у другото не само в България чакат с радар.  Не, че става много по-добре когато навсякъде те чакат камери, включително и такива за средна скорост. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/22/2021 at 5:22 PM, ARPAnet said:

Ти пак си приказваш на изуст.

Много точно казах - Проблема не е в закона, че единият кара с двойна скорост а другият се крие в храстите.

М/у другото не само в България чакат с радар.  Не, че става много по-добре когато навсякъде те чакат камери, включително и такива за средна скорост. 


Не - много добре си приказвам. При тотално малоумен закон и партизани, пратени ДА СЪБИРАТ ПАРИ, а не да се грижат за реда това се получава - напълно безсмислено и безефектно ограбване на хората. Затова и резултатите са такива, такива и ще бъдат занапред. 
Никъде другаде не съм виждал да чакат в хреастите с радар. Никъде другаде не съм виждал необозначено със знак дебнене с радар като изроди - между другото и тук по закон трябва да има обозначение, но кой ти го спазва - трябва да се СЪБИРАТ ПАРИ. 
Повече тъпотии на пазара.  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...