Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

Никак не е нормално на тея километри. За справка, моята една печка е на 320 000 км. по километраж, възможно е да минава и половин милион реално, последните 50 000 км. се кара с нафта от поля и паланки, дюзите не са пипани никога и няма грам пушек или проблем.

 

Иначе само разпръсквача му е 150 кинта хубав, а това е и помпа-дюза, стенд трябва. 200 лв. за рециклаж със стенд е твърде несериозно, както и непълно рециклиране е като малко бременна жена.....

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Гориво на дявола ползваш за това.

 

Стефче, не се излагай.

 

Не, ползва марка дето уж не се разваля.

 

Не съществува марка, дето не се разваля, да не говорим в България. Всяко нещо си има своя живот. 

 

Честно, бих я продал на части...

 

Недей моля те да говориш щуротии...  :grin:

 

Да провери на други места, средната цена за рециклиране е 150-200лв/бр. Комшията рециклира на негови с класа и аудита... Не е за хвърляне колата. Нормално е за такъв пробег да си покажат проблеми.

 

На "други места" доверия нямам. Пратен съм от хора при хора. Естествено, че е нормално да стане нещо след 14 години бъхтане, предвид че никой никога нищо не е проверявал...

 

Колата е хубава, горивата са мизерни. Щом е дошло, ще се плаща. Евреите казват "Щом е с пари, то не е проблем, а разход".

 

Така си е.

 

Никак не е нормално на тея километри. За справка, моята една печка е на 320 000 км. по километраж, възможно е да минава и половин милион реално, последните 50 000 км. се кара с нафта от поля и паланки, дюзите не са пипани никога и няма грам пушек или проблем.

 

Иначе само разпръсквача му е 150 кинта хубав, а това е и помпа-дюза, стенд трябва. 200 лв. за рециклаж със стенд е твърде несериозно, както и непълно рециклиране е като малко бременна жена.....

 

Ти верно ли сравняваш твоята с моята? Ти помпа-дюза ли си, че нещо не си спомням аз? Да не казвам колко по-скъпо е ако съм комън рейл... 

Link to comment
Share on other sites

 

Ти верно ли сравняваш твоята с моята? Ти помпа-дюза ли си, че нещо не си спомням аз? Да не казвам колко по-скъпо е ако съм комън рейл... 

 

Аз имам и HDI ако не помниш, ама и там цената не е тая хем е с горивна система на Бош. Ама нали само френските и италианските се развалят. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Аз имам и HDI ако не помниш, ама и там цената не е тая хем е с горивна система на Бош. Ама нали само френските и италианските се развалят. :grin:

 

Ми естествено че няма как да е тая цената. 

Link to comment
Share on other sites

Аз за тия пари ще направя основен ремонт + смяна на ремък :D

 

А аз пък направо мога да си взема още една-две като тая, дето карам в момента - километрите й вече са 200к и добре, че нищо не се обажда, щото и дюзи, и свещи, че и други работи са по 6, а не по 4. :grin:

Link to comment
Share on other sites

В интерес на истината, когато карам зад някоя кола (особено по баир или когато отпред оня превключва предавки), като изключим някои единични бензинови неподдържани бараки, всичките останали случаи когато съм затварял прозорците, спирал притока на въздух в купето и въпреки това съм подушвал това дето идва от оня предния, е било когато пред мен има някой на нафта. Такива черни кълбета понякога съм виждал, че мога да ги сравня единствено с това, дето излизаше едно време зад някой трабант дето не е уцелил съотношението бензин/масло, само дето неговият пушек беше с малко по-различен цвят. Когато един двигател е в добро състояние, без значение с какво върви, отзад от ауспуха не би трябвало да се вижда нищо през повечето време, само дето не всички се движат с двигатели в добро състояние и за съжаление май повечето са точно нафтовите.

Link to comment
Share on other sites

Цвета на пушека и наситеността не са меродавни за това което излиза отзад...пак се връщаме на темата, че болшинството газифицирани коли, които са настроени от бай Иван изхвърлят невидими лайна отзад. Също така, по ранните дизели, вкл и моя може да върви на био гориво, и цвета няма да е рязличен от черно, разликата ще бъде, че може да има и аромат на палачинки и мекици :)

Link to comment
Share on other sites

Не са, но миризмата е - в тоя черен облак ако ще и въглеродният двуокис да е нула (а той не е) и да си мислиш, че щадиш планетата, това най-малкото са сажди, които нанасят съвсем други поражения на белите ти дробове.

Link to comment
Share on other sites

Докато няма значение дали имаш атализатор над определени к.с. мощност така ще е... Иначе дигат патардия за еко енергия и т.н.

Link to comment
Share on other sites

В интерес на истината, когато карам зад някоя кола (особено по баир или когато отпред оня превключва предавки), като изключим някои единични бензинови неподдържани бараки, всичките останали случаи когато съм затварял прозорците, спирал притока на въздух в купето и въпреки това съм подушвал това дето идва от оня предния, е било когато пред мен има някой на нафта. Такива черни кълбета понякога съм виждал, че мога да ги сравня единствено с това, дето излизаше едно време зад някой трабант дето не е уцелил съотношението бензин/масло, само дето неговият пушек беше с малко по-различен цвят. Когато един двигател е в добро състояние, без значение с какво върви, отзад от ауспуха не би трябвало да се вижда нищо през повечето време, само дето не всички се движат с двигатели в добро състояние и за съжаление май повечето са точно нафтовите.

Защото почти никой няма катализатор, затова!!! Дизел без катализатор почти винаги хвърля доста лайна след себе си!

Link to comment
Share on other sites

Катализатора е най-малкия проблем. В повечето случаи е неправилно съотношение гориво/въздух, проблемни дюзи, проблемна помпа, въздушен филтър. При висока предавка с ниски обороти и смачкан педал също го има моментно, дори на изправна кола.

Link to comment
Share on other sites

Айде да не почвам да казвам аз какво душа зад бензинови дараци... И защо съм все с въгленов филтър. 

Не напразно проектите включват спиране на ВСИЧКИ мпс, ползващи петрол под каквато и да е форма. 

Link to comment
Share on other sites

Ти сега к'во - като караш печка, бензиновите са ти виновни....само дето не само ти се движиш по пътищата, ами и ние имаме някакви скромни наблюдения - разбира се сме много далече от твоите всеобхватни виждания. :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Щом си толкова ербап, искаш ли да наредим една до друга твойта печка и моята "мазда", да сложим по един фотоапарат на ауспуха и да ги запалим няколко пъти - от студено, от топло, да ги пофорсираме на празен ход и т.н....ама после ще искам задължително да покажем клипчетата във форума...обаче и тогава пак ще ми се извъртиш, я че си зареждал от скапаната нафта на Марешки или че слънчевите изригвания влияят на впръскването на горивото, особено на дизеловото...знам, че като професионалист в областта все ще намериш обяснение.

Link to comment
Share on other sites

Като платиш лабораторния анализ на изгорелите газове - няма проблем. И такива както казах - по ретро парадите, иначе с петорен данък. 

Link to comment
Share on other sites

Що аз да платя - нали ти твърдиш, че мен, а не теб трябва да спрат? Аз на ауспуха мога да имам най-вече въглероден двуокис, но не и прахови/саждени частици, понеже специално съм си правил труда от години да следя при всякакви условия какво излиза от ауспуха, а каквото и да излиза, то просто няма цвят - нито син, нито бял, нито черен...единствено през зимата излиза някаква видима пáра. И пак за плащането - аз дори не ти предлагам да плащаш, а по най-простия и лесен начин да снимаме видимото излизащо от ауспуха. Щото планетата може и да загине от невидимия въглероден двуокис излизащ от моя ауспух, но поне той няма да те отрови тебе лично със саждени частици.

Link to comment
Share on other sites

Някак си, Руми, все ми се струва, че кола от 21 век е малко така, леко, евентуално, може би, вероятно по-усъвършенствана от кола от предния век, която вече е била дроб, когато гореспоменатата е произведена. Такава една проста логика... 

Link to comment
Share on other sites

Румба, говорим и за моментно състояние след 200к километра при бензинова и дизелова кола като оставям настрана, че спецификациите са различни и в зависимост от броя цилиндри... Но и най-вече държа да снимаме, за да видя каква щуротия за измъкване ще измисли този път, щото ми се струва, че толкова ги е ползвал, че вече ще започне да се повтаря. :laughing1:

 

@ :bowdown: Господарю на логиката, би ли ме уведомил когато си готов да снимаме! :bowdown: - все пак нека не се осланяме само на логиката...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...