Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

Какво се случва когато абонат се премести в район, в който няма покритие?

Share this post


Link to post
Share on other sites

не се освобождава от задълженията по договора.

но според случая може да се направи някакво компромисно решение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С колко такси товарите такъв клиент нормално ?

От чисто любопитство питам

Edited by theivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

С колко такси товарите такъв клиент нормално ?

От чисто любопитство питам

Можеш напълно удовлетвориш любопитството си и по други въпроси:

Общи условия

 

Ако не ти се чете всичко, виж т. 56

56. В случаите, когато ПОТРЕБИТЕЛЯТ желае да премести ползването на услугата на нов адрес, това е допустимо само със съгласието на ОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ дължи такса за преместване съгласно т.40.6. Ако адресът на преместване е извън мрежата на ОПЕРАТОРА, Договорът се прекратява, при установените в него и допълнителните споразумения към него условия и срокове като ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща на ОПЕРАТОРА всички дължими суми към момента на прекратяване на договора, както и неустойките в случаите на сключен срочен договор.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Спокойно, юристите, питах си само :)

Не е за юристите, а за потребителите, които подписват без да четат. (договори, кредити и т.н.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

... всички до края на договора

 

Не е зле да отговаряте на въпросите зададени през формата в сайта си!

 

Не е за юристите, а за потребителите, които подписват без да четат. (договори, кредити и т.н.)

 

Знаеш ли кога ще ме накарат да плащам за услуга, която не ползвам и то не по моя вина, а тази на ОПЕРАТОРА?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой гелда ли мача по ТВ7? Забива ли ви от време на време за по секунда?

 

Може да е бъгнало нещо моментно, защото като реснах приемника от контакта и после не се появи забиването... Здраве да е. :)

Edited by Fibaman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам у много от вас съществува усещането че единствената цел на тези обвързващи договори е да държат на сила клиентите.

Освен тази има още една причина, която е не по-малко важна :

Както знаете операторите предлагат БРУТАЛНИ промоции/бонуси/отстъпки, от рода на 6 месеца на половин цена и естествено безплатна инсталация. Клиентите с радост се възползват ... и някои от тях смятат за нормално като изтекат тези 6 месеца да се откажат и да се включат на аналогична промоция при конкуренцията. Това скачане от промоция на промоция струва на операторите МНОГО ПАРИ. Бсеки нов клиент е една инвестиция от страна на оператора, като тази инвестиция е от порядъка от 50 до 1000 лева.

След толква време практиката на безплатните включвания и бруталните промоции е създала у повечето хора усещането че тези услуги са безплатни и операторите събират такси от чиста алчност.

Това не е така ... предлагането на тези услуги струва на операторите СТРАШНО МНОГО ПАРИ.

Обвързващите договори са една недостатъчна, но все пак "някаква гаранция" за възвращаемост на инвестицията.

 

Относно първоначалния въпрос : който смята да се мести - да сключва необвързващи договори, N3 предлага такива и условията съвсем не са лоши.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изобщо недей да се хабиш.Стадото си знае неговото и това е.Не е ли време да давате по някой лев на абонатите,че да не доволстват....Като се замисля,ще недоволстват,че им давате малко пари :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам у много от вас съществува усещането че единствената цел на тези обвързващи договори е да държат на сила клиентите.

Освен тази има още една причина, която е не по-малко важна :

Както знаете операторите предлагат БРУТАЛНИ промоции/бонуси/отстъпки, от рода на 6 месеца на половин цена и естествено безплатна инсталация. Клиентите с радост се възползват ... и някои от тях смятат за нормално като изтекат тези 6 месеца да се откажат и да се включат на аналогична промоция при конкуренцията. Това скачане от промоция на промоция струва на операторите МНОГО ПАРИ. Бсеки нов клиент е една инвестиция от страна на оператора, като тази инвестиция е от порядъка от 50 до 1000 лева.

След толква време практиката на безплатните включвания и бруталните промоции е създала у повечето хора усещането че тези услуги са безплатни и операторите събират такси от чиста алчност.

Това не е така ... предлагането на тези услуги струва на операторите СТРАШНО МНОГО ПАРИ.

Обвързващите договори са една недостатъчна, но все пак "някаква гаранция" за възвращаемост на инвестицията.

 

Относно първоначалния въпрос : който смята да се мести - да сключва необвързващи договори, N3 предлага такива и условията съвсем не са лоши.

 

Не отговори на моя въпрос!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой гелда ли мача по ТВ7? Забива ли ви от време на време за по секунда?

 

Може да е бъгнало нещо моментно, защото като реснах приемника от контакта и после не се появи забиването... Здраве да е. :)

При един сателитен оператор , който пусна ТВ7 преди около седмица, има същия проблем дори и в момента. Вероятно проблемът си е при ТВ7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не отговори на моя въпрос!

 

Ами ти всъщност не си задавал въпрос скоро, само отправяш упреци, които за съжаление са основателни. Извиняваме се за причинените неудобства. Планираме стъпки с които да се предотвратят подобни проблеми за в бъдеще.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ами ти всъщност не си задавал въпрос скоро, само отправяш упреци, които за съжаление са основателни. Извиняваме се за причинените неудобства. Планираме стъпки с които да се предотвратят подобни проблеми за в бъдеще.

Зададох въпрос, само че през он-лайн формата в сайта Ви.;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Посочи един оператор който не го прави?

Langame. Така и никога не подписах никакъв договор, да не говорим за обвързващ. :laughing:

 

Фуриозо, не знам доколко си искрен с тия "инвестиции", напълно съм съгласен за промоциите, но аз лично не познавам хора, които скачат от оператор на оператор при всяка промоция. Обикновено човек като се закачи за някого си кара с него дълго време, освен ако не е убиец на нерви като Визио да речем.

 

В тоя ред на мисли на село прекарах Близу и подписах договор. Инвестицията на оператора е около 40 метра кабел, няма и толкова + 20 минути "труд", защото аз бях свършил всичко. Платих една месечна такса и прецених, че за момента е излишно да поддържам нет с пловдивска такса за 4 дни в месеца. И не щеш ли тая есен получавам писмо, че дължа 160 лева и подлежа на санкции. Нито съм се отказвал от нета, нито съм го ползвал. Имам откровено намерение да го ползвам за вбъдеще по принцип. След това смехотворно писъмце малко се колебая, но понеже няма друг читав доставчик in the middle of nowhere, ще си правя пас. Едно е сигурно - 160 лева НИКОГА няма да платя.

 

Накратко, колега - ако ти се налага да се местиш и не можеш да си получиш услугата - никакви такси не плащай. Няма кой да ти ги вземе. А ако нахално се опита - ти ще спечелиш.

 

(изрично искам да заявя, че нищо лошо за N3 не казвам и говоря изцяло принципно за подобна ситуация)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Langame. Така и никога не подписах никакъв договор, да не говорим за обвързващ. :laughing:

Там е друго, освен това по времето по което са ти го пуснали договори нямаше с никой. Вече и Близу и БТК и МТел или искат по-висока цена или договор. Не знам в момент като се включиш с договор колко е инсталационната такса, преди помня че бяха нещо от порядъка на 60-100лв.

 

.........Едно е сигурно - 160 лева НИКОГА няма да платя.

Ако не са ти били изключили нета за неплащане при което ти услугата няма как да я ползваш, абсолютно им дължиш пари както и да го гледаш. Питай който искаш адвокат и виж какво ще ти каже. Могат да те гонят и тормозят по този параграф докато им ги платиш. Трябва да изключиш услугата временно за да не ти ги искат.

 

А колкото до интернет навсякъде, защо не си пуснеш от МТел или WiMax?

 

PS: Ако искаш отговори ми на лични или в друга тема за да не спамим тука.

Edited by djadomraz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Там е друго, освен това по времето по което са ти го пуснали договори нямаше с никой. Вече и Близу и БТК и МТел или искат по-висока цена или договор. Не знам в момент като се включиш с договор колко е инсталационната такса, преди помня че бяха нещо от порядъка на 60-100лв.

 

Ако не са ти били изключили нета за неплащане при което ти услугата няма как да я ползваш, абсолютно им дължиш пари както и да го гледаш. Питай който искаш адвокат и виж какво ще ти каже. Могат да те гонят и тормозят по този параграф докато им ги платиш. Трябва да изключиш услугата временно за да не ти ги искат.

 

А колкото до интернет навсякъде, защо не си пуснеш от МТел или WiMax?

 

PS: Ако искаш отговори ми на лични или в друга тема за да не спамим тука.

 

Накратко - НИКОГА няма да им платя и един лев, може да се вържем на 160 такива :gangstah:

 

Имам флашки на всички оператори - пълен боклук са.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако си подписал договор - няма как да не им платиш, просто вместо сумата да остане 160, тя ще нараства с лихвите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Момчета и момичета, ако има, договора е нещо, което е силно казано, че някой, макар и да е прав, няма да изпълни! В закона е записано, че при сключен срочен договор си плащаш дължимите такси, до края! Дали е честно, ако някой в България и не само ако някой ми каже, че нещо, спрямо обикновения човек е честно - ще го прегледам дали не е вдигнал температура, ако не е, значи е за психиатър! Радвам се на такива изказвания "аз НИКОГА няма да платя", леле колко пъти съм ги казвал, крещял съм, подскачал съм...и накрая всичко съм си плащал! Просто такава е системата, така са написани законите, че потребителя е от ебаната страна(без извинение)!!! N3 е супер коректен оператор, аз съм безкрайно доволен до сега, за всичките години, през които съм абонат, но защо те да не правят това, което правят всички! Като има опция договор - ще предлагат, като си пълнолетен човек, със, предполага се - средна интелигентност, щом си подписал, значи си се съгласил! Щом си се съгласил, значи ще го изпълниш! Никой никога не е слагал вилата на врата на някой! Ако не щеш договор, гледай на антена! Толкова е просто! Като си подписал, ще плащаш! Не може някой, който е вложил в една услуга, предложил е един продукт, ти да смяташ, че не е необходимо да плащаш за това, е ако си мислиш, че си по-умен - е не си! За мен единственото нечестно е, да плащаш за нещо, което вече не ползваш! Аз в момента имам проблем с виваком! Абонат съм им от 6 години, сега ми се наложи да работя на място извън Пловдив, на което почти няма обхват! Водихме едни полемики, виках, крясках! Обясних им, че щом нямам обхват, и не мога да си ползвам телефона, на 15 км. от Пловдив(Куклен) те не си изпълняват договора - е не, те са правите, аз съм кривия - още 4 месеца и ми изтича договора и ще им бия шута, ама таксите ще си ги вземат ли, о - да, ако не платя, ще ме съдят, ще ми направят запор на заплатата! Ще го преживея - като подписвах, да съм чел и мислил! Никой не ме е задължил да имам GSM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...