Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

на Wild си има английски, на другия при възможност също ще го пуснем.

Да,  по-късно  през  деня  се  беше   появило  английското  аудио  на  Wild-а.  Радвам  се,  че  се  работи  по въпроса за  другия  канал. Поздрави!

Link to comment
Share on other sites

И да се пусне абонат в "Райски кът 2" (бул. Александър Стамболийски)?

"инвеститора" не ни пуска, иска пари Edited by furiozo
Link to comment
Share on other sites

"инвеститора" не ни пуска, иска пари

 

:wtf:

....

 

А на по-късен етап ако се съберат желаещи има ли вероятност да се плати и да се включим?

Link to comment
Share on other sites

Те май са същите дето построиха Тракия Плаза - и там има само Виваком и Кулбокс. Много глупаво е реализирано в Тракия плаза - кутията с кабелите към апартаментите е сложена на стълбището, а под нея е кутията на "богоизбраните" оператори. И ако искаш нов доставчик е сложно да се прекара нещо.

 

Ако беше в гаража и отделните оператори можеха да прекарат там кабелите си - място бол по тавана до въпросната кутия - щеше да е лесно включването на различни оператори - само прокарат кабел през подземния гараж. А така опира до къртене в самата кооперация и е тъпо.

Link to comment
Share on other sites

Това, което видях е, че всички апартаменти им е изведена връзка до една кутия на приземния етаж на стълбището. От улицата някак си са прекарани кабелите и сега само връзват дадения апартамент към кутията на избрания доставчик. За всичките 5-6 етажа в крилото.

Link to comment
Share on other sites

Трябва да има гофрета, през които да минават кабелите на доставчиците до този приземен етаж.

По-скоро операторите са изградили с техни средства мрежата, с обещание от страна на строителя да не допуска друг оператор, което е някак неправилно и ако аз съм собственик в дадена кооперация и в предварителния ми договор за покупко-продажба не фигурира, че ме "женят" за даден оператор, ще им разгоня фамилията.

Link to comment
Share on other sites

Трябва да има гофрета, през които да минават кабелите на доставчиците до този приземен етаж.

По-скоро операторите са изградили с техни средства мрежата, с обещание от страна на строителя да не допуска друг оператор, което е някак неправилно и ако аз съм собственик в дадена кооперация и в предварителния ми договор за покупко-продажба не фигурира, че ме "женят" за даден оператор, ще им разгоня фамилията.

 

Ами при мен не пише, трябва да се поинтересувам.

Иначе до колкото знам, се канят няколко оператора, който даде най-добра цена, той взима целия комплекс.Кабелите се пускат по гофрета.Има си "обща" кутия във входа/мазето от която тръгват LAN кабели към всеки апартамент.

 

П.С. И в "РАЙСКИ КЪТ" 2 са Виваком и Кулбокс + ДСС :D

Link to comment
Share on other sites

Ако са правени от Стройколукс - да. Иначе до апартаментите е докарана 1 розетка с букса за сигнала от кабелната. Абе както и да е направено е правено криво - щото и аз исках Н3 в Тракия Плаза, ама нъц.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте. Интересува ме дали вашите техници имат възможност да инсталират галваничен разделител при използване на CA Modul например? Или клиентът сам ще трябва да си сложи такъв?

Link to comment
Share on other sites

Ако са правени от Стройколукс - да. Иначе до апартаментите е докарана 1 розетка с букса за сигнала от кабелната. Абе както и да е направено е правено криво - щото и аз исках Н3 в Тракия Плаза, ама нъц.

 

Да, те са :) Има LAN розетка и за коаксиален кабел.

Link to comment
Share on other sites

Сега би ли се обадил на LG да благословиш роднините им по женска линия до 9то коляно? :) Не че нещо ама след като с определен модел и само с тяхната марка става това тия локуми за кофти сигнал някак не ми се връзват. Може да е по-претенциозен и в някои случаи да работи, но определено е техен проблема и във всяка цивилизована държава щяха да ти го сменят с доплащане (евентуално) за по-нов модел при това с отстъпка за да се компенсира неудобството

И то не за друго ами защото при сегашното положение това е последната техника LG която ти би купил нали? Докато ако направят подобен жест и ти го сменят с по-голям или поне по-нов модел без този проблем, то ти ставаш вече техен фен. Не и с България, където купиш ли нещо то е вечно твое а гаранцията е леко опционална и ако могат сервиза ти обясняват, че проблема е при теб а не техен (ето и този случай го доказва - нали от сервиза бяха ви разтегляли едни локуми за сигнала как при нам си кои оператори еди какво си било кофти и проблема е в кабелната телевизия, а не в техния приемник)

Link to comment
Share on other sites

Дедо, проблема не е само на една марка и модел телевизори. У дома и на 2-та ми телевизора се вижда / чува нещо подобно но много по слабо. Някои канали през няколко минути за момент пикселизират и се чува едно слабо 'клик', но явно корекцията на грешки заложена в машините ми е по добра от тази на LG-тата. Ефекта е по видим на телевизора който е включен през HD бокс Coship N8750C , и доста по незабележим ако не му обърна специално внимание на телевизор Sharp LC-32LE244E включен директно. При Шарпа дефекта на сигнала се отразява само на картината , много по незабележим е и не се чува. Същото се забелязваше и преди, когато гледах само през предоставяния от N3 приемник NETA. Причината да не повдигам въпроси е че тези дефекти не се забелязват от другите в къщи. Проблемните канали обаче си съвпадат доста плътно с посочените от viiipeer_.

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

Обяснено поне 20 пъти в един друг форум, че проблемите са само при N3, MSat, DCC Пловдив /при мрежата на Кирев в Асеновград го няма/ и СКАТ /не помня в кой град точно, защото са почти по цялото Черноморие/. Въпросната серия на LG няма проблеми с нито една друга мрежа.

Link to comment
Share on other sites

Сега би ли се обадил на LG да благословиш роднините им по женска линия до 9то коляно? :) Не че нещо ама след като с определен модел и само с тяхната марка става това тия локуми за кофти сигнал някак не ми се връзват. Може да е по-претенциозен и в някои случаи да работи, но определено е техен проблема и във всяка цивилизована държава щяха да ти го сменят с доплащане (евентуално) за по-нов модел при това с отстъпка за да се компенсира неудобството

И то не за друго ами защото при сегашното положение това е последната техника LG която ти би купил нали? Докато ако направят подобен жест и ти го сменят с по-голям или поне по-нов модел без този проблем, то ти ставаш вече техен фен. Не и с България, където купиш ли нещо то е вечно твое а гаранцията е леко опционална и ако могат сервиза ти обясняват, че проблема е при теб а не техен (ето и този случай го доказва - нали от сервиза бяха ви разтегляли едни локуми за сигнала как при нам си кои оператори еди какво си било кофти и проблема е в кабелната телевизия, а не в техния приемник)

 

Много точно казано... Колко късане на нерви от сериза, а и от LG като цяло... и да - бяха ми казали, че не е възможно да ми издадат протокол за замяна или връщане въобще централно от София... Веднъж чул това - като подпалих LG, приложих доказателства и ми беше казано, че ще пратят запитване до LG Korea и ако от там одобрят, ще ми издадат протокол...и, че щом са тествали уреда със специализирана за целта техника при "експертни" условия и че уреда е с издаден сертификат за качество от LG... след точно по-малко от час ми звъннаха и казаха да не се разправям повече и ме поканиха в сервиза да ми издадат протокол... Само че аз вече бях претръпнал и колкото и да съм им бил фен, някак си не ми се рискуваше с LG LA660S серията... Все пак от LG бяха сменили борда на телевизора LM620S с такъв от LM660S и отново насичаше.... за какво говорим...

Все пак аз бях сигурен, че дори ако бях изчакал отговор от LG Korea - пак щях да спечеля в моя полза спора, а и явно от LG са го предвидили и затова за да не се разправят излишно ми разрешиха смяна.

 

Въпреки всичко съм благодарен, че в крайна сметка след толкова нерви - от LG Bulgaria ми съдействаха за смяна на уреда или връщане на парите.

 

В крайна сметка си взех Samsung UEF6500!

 

Изключително съм благодарен на @Lucky Luciano за дадената идея, как да подхода (за констативния протокол за замяна)

Защото не излъчват на същата честота! Проблема е в телевизора.;-)

Обяснено поне 20 пъти в един друг форум, че проблемите са само при N3, MSat, DCC Пловдив /при мрежата на Кирев в Асеновград го няма/ и СКАТ /не помня в кой град точно, защото са почти по цялото Черноморие/. Въпросната серия на LG няма проблеми с нито една друга мрежа.

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

...от LG бяха сменили борда на телевизора LM620S с такъв от LM660S и отново насичаше....

 

Ами напълно очаквано - след като цялата им LM серия насича...

Link to comment
Share on other sites

Именно, аз това го казах и на мениджъра на LG, като е много вероятно той също да е бил наясно, но да се е правил на "шут"...;-)

Ами напълно очаквано - след като цялата им LM серия насича...

Link to comment
Share on other sites

Обяснено поне 20 пъти в един друг форум, че проблемите са само при N3, MSat, DCC Пловдив /при мрежата на Кирев в Асеновград го няма/ и СКАТ /не помня в кой град точно, защото са почти по цялото Черноморие/. Въпросната серия на LG няма проблеми с нито една друга мрежа.

След като никоя друга марка или серия на LG няма този проблем, някак несериозно е да се твърди, че проблема е в мрежата. А пък ако тукашните представители вземат да се правят на интересни, е много лесно да се свърже човек с централата им, а там са свикнали на човешко отношение към клиентите.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Защо тогава тази серия няма проблеми на Blizoo, Нет1, СКК, RNTV, Пълдин Кабел... и т.н. други знайни и незнайни мрежи. И защо човек със Шарп и външен HD приемник, който ползва N3 съобщава за проблеми, макар и по-слабо изразени на същите канали? И Шарп ли да оплюем?

Link to comment
Share on other sites

Защото каналите са на други честоти.

Аз нямах проблеми със звука при LM620S, при използване на външен приемник...

Защо тогава тази серия няма проблеми на Blizoo, Нет1, СКК, RNTV, Пълдин Кабел... и т.н. други знайни и незнайни мрежи. И защо човек със Шарп и външен HD приемник, който ползва N3 съобщава за проблеми, макар и по-слабо изразени на същите канали? И Шарп ли да оплюем?

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

35100 - това за BBC, ORT и още няколко канала, другата честота не я погледнах - тази където присъстваше BTV HD...

Ъъъ... Никаква логика, но все пак - на коя честота са проблемните пакети?

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

Ако проблемът е в честотата, тогава проблемите на звука ще се съпътстват с проблеми по картината. На първото видео пуснато тук, такива проблеми имаше, въпреки че бяха трудно забележими.

Обаче, на второто видео нямаше никакви смущения по картината. В него също така преброих 5 секундно пропадане в звука, което е меко казано повече отколкото целия интервал за първоначално пускане на канала. Също така, след като беше сменен канала, проблемът изчезна. (вероятно за малко). Определено проблем във firmware-а. От тези дето стават само при определено положение на планетите, и в централата ще видят доста зор докато го възпроизведат.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...