Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Къде да ходя да го замерват? Смятах да поръчам акумулатора по интернет, защото е доста по-евтин.
Аз не мога ли да си го замеря у нас? Какво трябва да се замери?

 

Друг вариант за нов акумулатор е това:

 

EXIDE: https://chastite.com/catalog/exide-premium-64ah-640a-r-p359.html

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Едва ли имаш уред, който да можеш и да ползваш правилно. Или го зареди колкото да запали и иди на място, или го свали и го носи. Винаги е по-добре колата да е тамм защото освен замерването дали е избуфкал нацяло, ще замерят работеща кола и ще знаеш и дали зарежда нормално. Те без това няма да ти дадат гаранция де...

Link to comment
Share on other sites

А има ли смисъл да го зареждам?

 

Ако имаш зарядно, може за всеки случай да го пуснеш за няколко часа (и да е бил зареден, няма да го повредиш), въпреки че те обикновено ги продават заредени. С волтметър може най-много да му видиш напрежението или какъв заряд ти идва от колата, но както Виден ти го каза, надали ще ти дадат гаранция ако те самите не ти измерят дали ти е нормален зарядния ток, както и дали нямаш утечки при изключени консуматори (всичките).

 

П.П. Ако ще взимаш някой от горните, видях че Бош-ът е с 2 години гаранция, докато другите са с по 3 - аз бих заложил на такъв с по-дълга гаранция, но имай предвид, както вече ти казаха, че повечето от тия марки ги правят в Турция....не че няма да работят де...само отбелязвам. ;)

Link to comment
Share on other sites

Последните два Бош-а ги хвърлих преди да навършат и 4 години и приключих с тая марка, след като ми обясниха нЕкои съображения.... ти сам си помисли дали си струва да дадеш малко повече пари.  

Link to comment
Share on other sites

А има ли смисъл да го зареждам?

 

Някой да те закара до Льоб на Талев. Ще го види и ще ти каже. Предполагам, че ще го заредиш и ще запали. Щом не е палена месец, нормално, ако не е чисто нов, да посгъне. Само не го мъчи да пали. Или някой да те бутне и иди до Асеновград и обратно.

Ако ще купуваш нов - Tudor.

 

Edit: Щом светва таблото, да те бутнат и ще запали. Разходи я малко и го остави да се зарежда.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Нищо му няма на акумулатора, просто от студа е паднал. Съсед с кабели да ти даде ток, пораскарваш малко да зареди, и ако не мислиш да я караш още месец, по-добре го свали и го прибери на топло.

Link to comment
Share on other sites

Ами, аз с него купих колата и като я карам така по 3 пъти месечно последните 3 години и половина.... Време му беше май. Всеки път един такъв малко трудно пали. От първия път, но след 2-3 секунди.

 

Motrio е марката. Не я бях чувал до сега.

 

Утре ще кажа на един приятел да ми даде ток и ще ида да се разходя до Пазарджик по магистралата.
След това ще ида да ми го замерят. Пък ако се наложи, ще взимам нов. Не са 1000лв, така че.. :)

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Вероятно нищо му няма. В тия студове е нормално да падне. Особено пък за месец. Повечето загиват за 2-3 дена като не се карат. Трудното палене може и от друго да е. Бензин или дизел ? То е хубаво като не я караш колата да я палиш чат-пат. 

 

Като закачите акумулатора с кабелите, оставете другата кола да работи на място поне 10-тина минути а да възбуди поне малко от малко, иначе пак няма да стане. Не се засилвайте веднага да палите. Като тръгнеш да палиш, другия да държи по-високи обороти на колата дето дава ток.

Link to comment
Share on other sites

Вероятно нищо му няма. В тия студове е нормално да падне. Особено пък за месец. Повечето загиват за 2-3 дена като не се карат. Трудното палене може и от друго да е. Бензин или дизел ? То е хубаво като не я караш колата да я палиш чат-пат. 

 

Като закачите акумулатора с кабелите, оставете другата кола да работи на място поне 10-тина минути а да възбуди поне малко от малко, иначе пак няма да стане. Не се засилвайте веднага да палите. Като тръгнеш да палиш, другия да държи по-високи обороти на колата дето дава ток.

 

Дизел.

 

Добре, мерси за съветите. :)

Link to comment
Share on other sites

Ангеле, какъвто и да взимаш, вземи си такъв който е обслужваем. Не се подлъгвай под необслужваеми ;). После и ще ти напиша защо.

Link to comment
Share on other sites

Ами, разгледах акумулатори, но не мога да различа кой е обслужваем и кой не е.

По принцип трябва да си пише. Причината да ти казвам е понеже технологията е една и съща. Има напълно необслужваеми, но те се водят AMG и там вече технологията е малко по - различна. На твоята кола, такъв не ти трябва. Основно за коли с start-stop система са. Когато е необслужваем не можеш да провериш как е нивото на електролира и ако се налага да долееш малко. При обслужваемите си имаш тази възможност. Преживях го вече няколко пъти това с необслужваемите. Вече не правя тази грешка.

Link to comment
Share on other sites

Да не забравиш да подгрееш свещите щом е дизел. Ламбътъ с реотанчето ти е ясна :)

 

Да, лампичката с реотанчето я гледам всеки път и дори като е студено, давам на контакт 2 пъти преди да запаля, за да подгреят повече. Така четох някъде, може и в упътването да е било.

 

По принцип трябва да си пише. Причината да ти казвам е понеже технологията е една и съща. Има напълно необслужваеми, но те се водят AMG и там вече технологията е малко по - различна. На твоята кола, такъв не ти трябва. Основно за коли с start-stop система са. Когато е необслужваем не можеш да провериш как е нивото на електролира и ако се налага да долееш малко. При обслужваемите си имаш тази възможност. Преживях го вече няколко пъти това с необслужваемите. Вече не правя тази грешка.

 

Ами никъде не виждам да пише..

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Ами никъде не виждам да пише..

 

Ами гледай картинките в този случай - ако са снимани под подходящ ъгъл и са достатъчно големи...или потърси същия модел акумулатор другаде, където може да е обявен дали е обслужваем или не. Обикновено ако са необслужваеми, търговецът не пропуска да го обяви, защото се смята за голяма далавера да имаш необслужваем акумулатор, което си е най-вече маркетингов трик, а иначе обслужването на другите реално се прави доволно рядко (доливането на дестилирана вода) и изобщо не затормозява собственика му.

Link to comment
Share on other sites

Още един + от мен за Банер. Бош, Варта и подобни отдавна не са това което бяха. Друг вариант е взимаш Монбат и знаеш, че гаранцията ще изкара, после хвърляш и друг. Поне няма да си се набутал с пари.

 

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Ами, разгледах акумулатори, но не мога да различа кой е обслужваем и кой не е.

 

Ъъъ, никакво бутане тогава. Що съм останал с впечатление, че е бензинка алфата ти...

Зареди си акумулатора и си карай. Няма да го сменяш. За месец, дизел да не запали - нормално!!!

Link to comment
Share on other sites

Виж ся, готин, нормално ама не е - Ангел не е сменял откак купи този италиански прОдукт, демек си не знае годините акуммулатора. Затуй има замервания и тестове, но слагам 2 вайса в Йегера, че е заминал. Аз имам подобни проблеми с поне 3 автомобила, но поне знам кой акумулатор на колко е... Не се кара с месеци, при това зимни месеци и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Да го зареди. То до 2 дни ще си покаже. Утре някой кой с товарна вилка да му мери акумулатора. Поне не губи. Няколко дни имаше под минус 15, тая кола не е въртяла месец. А и имам спомен, че Ангел не я търкаля много като цяло. Иначе за вайса - става. И аз залагам два... Като в най-лошия случай, ще пием само 4 бири  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Ангеле, мога да ти дам едно зарядно. Съжалявам, че чак сега отварям форума, можеше още през деня да го включиш. Ако искаш, само кажи. Утре между 8 и 9 имам възможност да ти го донеса.

Edited by alchemy
Link to comment
Share on other sites

А и имам спомен, че Ангел не я търкаля много като цяло.

 

5 пъти на месец я я запаля, я не. И то за кратки разстояния в повечето случаи.

В случая, последно я карах преди нова година. 

 

Благодаря на всички за мненията. Пуснах го да се зарежда, утре ще го закача пък да видим. Ако скоро падне пак - ще купя един нов и ще реша проблема. :)

 

@alchemy: Много ти благодаря, оправих се. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...