Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

ксенонови или нажежаеми? на мен след почти 4г ми изгоря едната нажежаема Osram Nightbrake , но може и да има нещо общо с тва, че свалях фара да го чистя и лашках напред назад без да сваля крушките, другата е ок

 

а при положение, че Бухала не е в БГ вече (доколкото видях в нета) къде си полирате колите?

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ами силно се надявам да е в БГ, че утре в 9 ще му карам колата за фаровете и лупите. :D

Коли не пастира вече обаче. Здравословни проблеми каза, че имал и приключвал с тая си дейност. Последно я пастирах при него преди година и още е ОК. Един колега искаше също да си пастира колата, но Бухала се беше отказал вече и му препоръча някакво друго момче - Марин "пастата" :) Не съм гледал подробности и не помня какви проблеми имаше преди това по боята, но мисля, че остана доволен. Колата изглежда добре.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

4300К взех, защото разбрах, че светят по-силно, а цвета не ме интересува особено. Другите варианти бяха 5000 и 6000.

 

35W пише на сайта им и на кутийката за баласт-а.. Има и модул за Angel eyes вместо габарита, но не знам дали да го активирам изобщо. Ще преценя като го видя как свети. Казаха ми, че може да се изключи след инсталация като се разкачи само една букса. Него го пише 5W.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Нажежаеми са. Иска ми се и аз да сменя осветлението с по-хубава технология ама не знам кога ще стане. Планувал съм скоро да сменя една ролка и може би два лагера по главините, че почна да вие при по-висока скорст.

Link to comment
Share on other sites

Нажежаеми са. Иска ми се и аз да сменя осветлението с по-хубава технология ама не знам кога ще стане. Планувал съм скоро да сменя една ролка и може би два лагера по главините, че почна да вие при по-висока скорст.

 

сложи директно Найтбрей - между 30 и 50лв са 2бр крушки , ако и тогава не ти харесва осветеността ... лупи ксенон

 

аз съм с фабрична лупа и нажежаема крушка ... с почистен рефлектор и найтбрейк нямам забележки(виждал съм на същия фар 55в как свети, по-добре е поне 30% от с найтбрей ноо... ) и не ми се занимава с баласти, ксенонови крушки, допълнително окабеляване и т.н.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

сложи директно Найтбрей - между 30 и 50лв са 2бр крушки , ако и тогава не ти харесва осветеността ... лупи ксенон

 

аз съм с фабрична лупа и нажежаема крушка ... с почистен рефлектор и найтбрейк нямам забележки(виждал съм на същия фар 55в как свети, по-добре е поне 30% от с найтбрей ноо... ) и не ми се занимава с баласти, ксенонови крушки, допълнително окабеляване и т.н.

 

Това?

Link to comment
Share on other sites

Съжалявам, че навремето не сложих 55-ватов ксенон - отказа ме тоя, при когото го монтирах..."нямало смисъл" (ксенон-центъра на Пещерско). Има смисъл, защото със сигурност има по-добра наситеност, но сега не ми се занимава да го сменям, щото трябват и други баласти и т.н., а моят си работи задоволително...като изгори някоя крушка - тогава може и да го сменя, макар че май имам една резервна в багажника. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Точно, вземаш си твоя цокъл и директно монтираш - нито нагаря рефлектора, нито загрява повече, нито нищо. И със сигурност свети повече от Филипс-и и т.н. ама пък може и тоя Филипс 

http://www.emag.bg/komplekt-2-halogenni-krushki-philips-h1-xtreme-vision-130-12v-55w-12258xv-s2/pd/DK50YMBBM/

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Може би ще взема night breaker'a. Поне не се охарчих като вземах 2 за 7 лв. като ми изгоря първата онзи ден :)

Link to comment
Share on other sites

Само дето едното е H1, а другото H4. ;)

 

Ще си взема според моя цокъл, примера беше за модел.

 

Тоя Nightbreaker на H4, мога да го предложа на по-ниска цена от емаг, ама ще трябва да си го вземете от мен, в склада/магазина.

 

Можем да направим нещо :)

Link to comment
Share on other sites

ExBNt2e.jpg

HJnPcmE.jpg

jjMgLcu.jpg

 

На първата снимка е по-малко пожълтелият фар. Левият беше много по-зле както се вижда и от втората снимка.

 

Като цяло съм доста доволен от работата на Бухала по фаровете. Човека си изгуби 2 дни за полирането, боядисването и монтажа на ксенона с лупите.

 

Преди да ги сложа доста се чудих за тия ангелски очи заради приликата с БМВ, но днес като ги видях, мисля да ги оставя и да си карам на тях денем.

 

Вие какво ще кажете?

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

доста по-добре от фабрично е станало

 

Пиши като ги пробваш повече време вечер дали си доволен

 

зa дневните светлини, което и да избереш си ги направи с модул да се палят - дали тия рингове, или секцията за дълги на 20-30% -, а не да се пуска ръчно

Link to comment
Share on other sites

Ами на мен колата ми автоматично изключва всякакъв ток при завъртане на ключа и аз просто винаги си оставям лостчето на позиция "включено". Не пищи като на другите коли ако забравя да си изключа фаровете. Откакто съм я взел си седи на включени къси и изобщо не съм сменял позицията. Сега ще седи на включени габарити, за да светят ринговете. Този модул за отложено включване как би помогнал?

 

Снощи като карах на тъмно обаче видях, че фаровете светят с една идея нагоре. Ако пътя е равен, всичко е ок, но появят ли се неравности, веднага започвам да светя в очите на другите. Реших проблема като ги свалих с -1 от бутончето за регулирането, но ми се ще да са си на 0-ва позиция така. Мога ли сам да ги сваля или няма да се оправя?

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Дръж си ги на 1 и си свиркай :) Няма смисъл, а пък понякога е полезно и да можеш ги дигнеш една идея нагоре. 

 

Ако чак толкоз те дразни - отиваш в някой сервиз за реглаж на фарове и ще ти оправят. Но обикновено дори хората там те съветват да ги сложиш на 1 и тогава да регулират ;) Но при никакви положения не си прави експеритменти сам - само ще ги развалиш без уред.

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

За мен е погрешно, именно позициите 1 и 2 са за когато автомобила ви е натоварен в различна степен, няма варинат предницата ви да е по-ниска от настройката 0 - при нормални обстоятелства.

 

Аз говоря за модул който плавно пали крушките - нажежаемите на дългата секция до %. Ама и баща ми си кара така 5г на позиция на включено нон-стоп ... никав дерт, сменя крушки на има няма 2-3г (с удължен живот) и няма грижи. Също става.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

За мен е погрешно, именно позициите 1 и 2 са за когато автомобила ви е натоварен в различна степен, няма варинат предницата ви да е по-ниска от настройката 0 - при нормални обстоятелства.

 

 

Да бе, няма как да е по-ниска, ама е удобно да имаш вариант да ги вдигнеш малко за повече видимост. Въпрос на вкус е, според мен :)

Link to comment
Share on other sites

Винаги е добре да имаш опцията да вдигнеш още малко някои работи. :evil ...а за фаровете е добре и да може да ги сваляш също...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...