Jump to content
BulForum.com

Камери


ROBIN

Recommended Posts

Не - това, което правиш е абсолютно нормално и в реда на нещата. Ограничението е тотално малоумие, не твоите действия. Между другото и аз към 7 години нямам глоби и сега ако са ме снимали - със сигурност бях над 80, може и към 90. Добре че колата се води на фирмата, но това не променя трицифрената глоба. Някой знае ли светят ли тия като снимат? Аз съм почти сигурен, че беше изключен, но знае ли човек...  

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Ако знаеш с какъв кеф минавам от там с мотора :-) Много са долни с тия триноги покрай Марица ограничение 30! и естествено там кибичат.. Само за един следобед първият ден като я пуснаха 75 хил.лв от глоби,вътрешна информация от кат.Поръчани са още 300 броя от тия камерки...

 

Къде на Марица?

Link to comment
Share on other sites

Не разбирам защо се мъчите да си намерите оправдание за превишаване на скоростта в града с 80-90%?

 

Кой, къде и как търси оправдание? Констатираме малоумие. 

Link to comment
Share on other sites

Аз поне не се оправдавам - признавам си, че понякога на подобни еднопосочни булеварди се увличам още преди да се усетя, че вече съм над ограничението, а и за да го надхвърля ми трябват точно 2-3 секунди. ;) И не смятам, че е малоумие - все пак в града ограничението навсякъде е 50, без значение дали караш по малки улички или дълги еднопосочни булеварди. Единствено се дразня като идвам от Асеновград и влизам в Пловдив - там табелата е сложена прекалено рано, след това следва индустриалната зона, булевардът пак е еднопосочен, а да се влачиш точно там с 50 наистина не е адекватно.

Link to comment
Share on other sites

Би ли обяснил какво каза? Хем не е малоумие, но не е адекватно. Последно?

Що за идиотщина е на булеварди като Карловско, Асеновградско, Цариградско и онзи до митницата например да ми слагаш ограничение 50? Това ако не е малоумие здраве му кажи.  

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че съм го написал ясно - не е адекватно табелата "Пловдив" да е сложена толкова рано, още докато си в полята отстрани. По правилник точно след табелата трябва да заковеш на 50 и да караш така още няколко километра - нали се сещаш, че там някъде на хоризонта има едно изкачване, след което като слезеш, едва тогава стигаш до първите блокове на Тракия.

plovdiv.jpg

Link to comment
Share on other sites

50 как да е ами покрай Марица от Макдоналдс към изгрев е 30! С повече карат велосипедистите в алеята...типична хранилка.

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че съм го написал ясно - не е адекватно табелата "Пловдив" да е сложена толкова рано, още докато си в полята отстрани. По правилник точно след табелата трябва да заковеш на 50 и да караш така още няколко километра - нали се сещаш, че там някъде на хоризонта има едно изкачване, след което като слезеш, едва тогава стигаш до първите блокове на Тракия.

 

Табелата е там, където е границата на града. Сега кой малоумник е решил ограничението да е свързано с границата на града е друга работа. 

 

50 как да е ами покрай Марица от Макдоналдс към изгрев е 30! С повече карат велосипедистите в алеята...типична хранилка.

 

Болшинството ограничения са признак на тежък дебилизъм и кретения. 

Link to comment
Share on other sites

50 как да е ами покрай Марица от Макдоналдс към изгрев е 30! С повече карат велосипедистите в алеята...типична хранилка.

Сума народ се изтрепа там след като го оправиха пътя преди години. А и доста портали на заводи имаше.

 

П.п. Друг е въпросът, че вместо да направят гърбици или наредят кабъри, типично по български се сложи просто една табела. Което изобщо не решава проблема, но пък урежда прекрасна хранилка.

Link to comment
Share on other sites

Ако знаеш с какъв кеф минавам от там с мотора :-) Много са долни с тия триноги покрай Марица ограничение 30! и естествено там кибичат.. Само за един следобед първият ден като я пуснаха 75 хил.лв от глоби,вътрешна информация от кат.Поръчани са още 300 броя от тия камерки...

Ако знаеш колко псувни си изял от моя милост... Постоянно минават от там проклетите донори няма ден, няма нощ - непрекъснато, на ряз, на пълна тяга - другите да го духат...

Link to comment
Share on other sites

Ако знаеш колко псувни си изял от моя милост... Постоянно минават от там проклетите донори няма ден, няма нощ - непрекъснато, на ряз, на пълна тяга - другите да го духат...

По принцип не правя такива изпълнения, но трябва и аз да пробвам някой път. Не знаех, че живееш там. Тъкмо не съм пробвал мотора до прекъсвач.
Link to comment
Share on other sites

Не знаех, че живееш там. Тъкмо не съм пробвал мотора до прекъсвач.

 

Недей - ще му паднат пломбите на Пешо. :P

 

Байдъуей оня ден като си взимах едни неща от "Спиди", точно пред офиса спря едно моторче - много далече и много различно от това дето ти взе, но все пак не пропуснах да го щракна...

bike.jpg

Link to comment
Share on other sites

По принцип не правя такива изпълнения, но трябва и аз да пробвам някой път. Не знаех, че живееш там. Тъкмо не съм пробвал мотора до прекъсвач.

Знам, че се заяждаш за "донори", но според теб правилно/нормално ли е в 2 през нощта да минеш на прекъсвач през жилищен район?! Не им е мястото на тия простотии в града - като им се мре - да ходят на магистралата, на някоя писта, защо трябва да нарушат спокойствието на нормалните хора!?

Link to comment
Share on other sites

Ако знаеш колко псувни си изял от моя милост... Постоянно минават от там проклетите донори няма ден, няма нощ - непрекъснато, на ряз, на пълна тяга - другите да го духат...

Това малоумното "донори" може да си го позавреш лекичко някъде...Мотора ми е с пълен комлект заглушители и изобщо не вдига шум.

Link to comment
Share on other sites

Ти ще си изключение.

Жестоки псувни ядат и от мен моторджиите. Тия дето реват по булеварда с 200!  Факт е, че огромното мнозинство вдигащи шум по улиците и булевардите, са мотори, а не автомобили. То е и без особено значение, трябва като в белите страни да има максимално ниво на шум, и такива дето минават с 100-150 км/ч над ограничението веднага да влизат в затвора за поне 5г!!! Нямате идея колко ги ненавиждам тия, и кога ли ще изядат пироните по пътя.... щото ако караш с 50 и паднеш от пирони и спукана гума е едно, друго е с 200. Естествено булеварда е точно до РПУ-то, и няма никой който да ги позапре малко или камера, която да ги снима и да ги привика на съд и затвор. Трябва да има камери през 200 метра навсякъде, но преди това ограничението да е 60км/ч в градовете, като максимално.

 

За ограниченията, твърдо съм за увеличаване ПОНЕ на 60км/ч, и вече където трябва да има табели за 50/40. Наистина е тотално абсурдно на места като Карловско или покрай кукленско, да караш с 50, никой не го прави, ама никой, освен 1 на 100000, някоя таратайка или пенсионер, който и 20 лв да го глобят е трагедия. Опа, имам предвид точно на Карловско всеки го прави, и си като някакъв охлюв, а имах предвид на места като моста на адата и др. мостове на Марица.

Отвратително!

На широките мостове на Марица 99.999% карат с 70+, вкл. аз. И пак ми се вижда малко. Ама айде. Минимум 60 да е ограничението, с толеранс до 65. Където трябва, да има знаци. Абсурдно е и малката уличка до блоковете примерно да няма пукнат знак и пак да е 50 ограничението, като там ако карам с 50, шансът да утрепеш някого е огромен, и не бих си позволил да карам и с 40.

Кво да говорим.

Link to comment
Share on other sites

Ако ми обясниш ясно и точно как се завира определение някъде - с удоволствие ще ти го завра където пожелаеш.

 

Принципно познавам 10-на моториста, за които мога да кажа, че са пълни пичове и именно заради тях се старая да съм толерантен към мотористите по пътя - давам предимство, мърдам колата вдясно, за да минават покрай мен в задръстванията, прибирам огледала, внимавам покрай тях - въобще, държа се сякаш в този мотор е Ицака, примерно (голям мой приятел). Какво се случва от другата страна - 99% от мотористите, с които имам нещастието да деля пътищата карат като камикадзета, с по 50, 100 километра в час над ограниченията, скрити номера, гонки сред трафика, гонки по магистралата, на бесен зиг-заг между колите, карането на прекъсвач по нощите вече го споменах, супер рискови изпреварвания и всякакви неща, с които да дигнат и моя адреналин. Ами съжалявам за малцинството свестни хора, които карат пистарки, но са толкова малко, че просто не си струва да ги изключват от това определение, което пасва на 99,999% от хората с пистови мотори. То е малко като с беемвистите - и аз карам по правилата, ползвам си мигачите, съобразявам се с останалите участници в движението и познавам още един-двама такива, ама останалите 99,999% от каращите такива коли се стараят да създадат негативното мнение.

Link to comment
Share on other sites

Нали се сещаш, че като им се дава такава баница, е нормално да се възползват.

Ако имаше МВР и полиция на място, такива изпълнения нямаше да има и щяха да са супер изключения, защото като вкарат 10-тина души в затвора и им отнемат свидетелството за 10 години.... дали щеше да има такива изпълнения?! Не, разбира се.

Когато стопаните ги няма, хлебарките се множат и пъплят навсякъде, то е същото.

Иначе за свестните.... то е като с циганите за мен - 90% са еди какви си, но ако някой е свестен, се стремя да не го вкарвам в обобщение и в кюпа.

Трябва да има спазване на закона от всички, и да се следи, само така се обуздават тия. Когато няма закон на пътя и държавата тотално е абдикирала от функциите си, естествено е да има и саморазправи, пирони и т.н. и рисковете покрай сухо да изгори и мокро.

Същото е и с помиярите по улиците, каквито последната година рязко като че ли се увеличиха в града по някаква причина.

Link to comment
Share on other sites

Петък се прибирах по магистралата, карахме с 140 км/ч и изпреварвахме кола, която се движеше с 120км/ч (примерно). Докато изпреварвахме шофьорът (прибирах се с един приятел) изпадна в лек ужас. В следващия момент 2 мотора (на единия имаше 2-ма човека) минаха между нашата и колата която изпреварвахме. След като ни изпревариха продължиха с тази практика и някой от шофьорите пред нас не му издържаха нервите и наби спирачки в лява лента на магистралата. В резултат на тези действия се получи тапа и един едва не влезна в нашата кола ...

 

В същия момент 1 час по - късно три други мотора караха със 135 км/ч (толкова показваше километража, защото карахме заедно). Те си караха в групичка с разрешената скорост, наблюдаваха колите, даваха мигачи и т.н.

 

И мой много добър приятел кара мотор и твърдя, че спазва всички правила на движение. Дори той се дразни на мотористите, които не ги спазват, защото създават лошо мнение.

 

едит: Теди ти не караше ли също мотор ?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Принципно познавам 10-на моториста...

Аз пък познавам поне 300...и?Заради 20-трийсет хлапета със спортни мотори без заглушители си вадиш "заключения".Да,има много олигофрени по пътищата,но са по-скоро изключение.Повечето мотористи дето познавам са улегнали хора,някои адвокати,лекари и тн. Оцеляли на мотори по 20 и косур години.Аз за сефте се качих на мотор през далечната 94 година,карам всекидневно двуколесни,вписвам ли се в хашлашкото определение "донор" ?

Link to comment
Share on other sites

Аз пък познавам поне 300...и?Заради 20-трийсет хлапета със спортни мотори без заглушители си вадиш "заключения".

 

Ами би ли казал същото и за водачите на БМВ. И аз карам бмв, като Пешо спазвайки правилата за движение, но съм в графата рискове шофьори заради това. В същия момент и аз познавам адвокати, доктори и т.н., които карат същия модел кола и са изрядни, но това не променя факта, че хлапетата си взимат някакви 316,318 и 320, защото другите са много скъпи и стават безсмърни. Невиждам защо се засегна толкова много, защото съм сигурен, че никой не е искал да те обиди. В крайна сметка нищо не зависи от вида на превозното средство и марката, а от умствения капацитет на този, който го управлява. Същия този звук може да се вдигне и от някакви "тунинговани" хонди...

Link to comment
Share on other sites

Не разбирам защо се мъчите да си намерите оправдание за превишаване на скоростта в града с 80-90%?

 

Поради същата причина, поради която на Цариградско в София ограничението е 80. Или и там да е 50? Има булеварди в Пловдив, където е истинско малоумие да се кара с 50, ама истинско!

Link to comment
Share on other sites

Поради същата причина, поради която на Цариградско в София ограничението е 80. Или и там да е 50? Има булеварди в Пловдив, където е истинско малоумие да се кара с 50, ама истинско!

 

Забравяте ли, че на Цариградско в София в продължение на над 8 км няма кръстовища?

Link to comment
Share on other sites

Къде са тея примерни мотористи? От 14 години имам книжка и шофирам ежедневно, такъв спазващ правилата не съм видял! То са задни гуми, каране с джапанки и шорти, но с каска, форсира се до прекъсвач на всеки светофар и т.н. Ако бяха 20 30 нямаше да са чак толкова забележими, а никой нямаше да им се впечатлява. Уви, вижда се, че не е така...

 

П.П Преди живеехме на бул. Найчо Цанов, както каза Пешо, това беше денонощен тормоз. Дори детето ми има страх от мотори вече. То не са минавали по 1 2 мотора на ден, а стотици. Да не казвам на първа пролет, че селенията на мотор чупеше тавана...

 

Link to comment
Share on other sites

Забравяте ли, че на Цариградско в София в продължение на над 8 км няма кръстовища?

Кръстовища няма но има достатъчно включвания...Не се решава проблема с поставяне на малоумни ограничения а с цялостна визия за развитие на пътната мрежа.В Копенхаген примерно до крайните квартали си вървят скоростни еднопосочни пътища(че и магистрали) и трафика се изнизва много бързо,а там ограниченията се спазват ама много.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...