Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се изфукам с.....


Recommended Posts

  • Replies 11.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

С максимална цедка , рекорда е подобрен !!

 

От 130 -> 132 :D ... линка казва всичко ...

 

Цък

Тоя голф за малко да се разпадне. Освен това с Clio 1.2 вдигам 140, така че трябва още малко да поработиш

 

 

Бат Весо ме изпревари :)

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

И двамата за ГАЗ ли ми говорите ? :blink:

 

ПП. Хубаво ми давате кадети и аскони за пример , ама ... теглото какво е :)

Мойто лично е 1500 килца ...

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

Absoliutno za gaz bate. Kadett-a nqma6e daje benzinova pompa i poslednite meseci samo na gaz go karah i paleshe pushka na minusovi gradusi zimata. Asconata i tq ne e pomirisvala benzin ima nqma 2 godini ;)

 

Kadett-a go davat kym 1.3 tona, asconata se seshtai kolko e tejka, vijdal si takiva koshnici predpolagam. Ne e koi znae kakva razlikata v kilogramite.

Link to comment
Share on other sites

А .. 200 .. малко ли са ? Иначе ако махна кората с колоните и изпразня багажника , може и повече сигурно . Ама айде да не се задълбочаваме , че сега ще цъфне някой светец и ще каже "Тон и половина , 132 км/ч ... ако беше блъснал някой , знаеш ли какво щеше да стане" :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Тон и половина , 132 км/ч ... ако беше блъснал някой , знаеш ли какво щеше да стане ?

Link to comment
Share on other sites

Тон и половина , 132 км/ч ... ако беше блъснал някой , знаеш ли какво щеше да стане ?

Част от новините :lol:

Link to comment
Share on other sites

Кадета си е машина.Тея коли толкова да вървят че немога да си го обесня никога.Или може би истината е в двигателите им които по-желязни няма...Скоро като паднат още може си взема един 1.3 или 1.6 да го бримча :lol:

Link to comment
Share on other sites

Част от новините :lol:

Или от страницата с некролозите във вестника :)

Link to comment
Share on other sites

о не небезизвестната приятелка на пазу чете всички форумни мнения заедно с него и преценява кой е задръстен и кой не ..... :wacko:

 

ъъъ да не би да ти дава позволение да си пишеш само с незадръстените хора от форума ? щото и мене май ме беше изкарала някъв такъв...... :tongue

ПС: тва беше девойчето облечено с ХанЦунГ и палто нали :lol:

ПС2 : Можете да седнете да обсъдите и моето мнение , само да добавя че не ми пука ;)

 

Има ли човек на когото да му пука за някой форОмното мнение. :lol: Че ако и за това почнем да се кахърим, по-добре да увисна на стълба :lol:

 

Моят отдавна е тука :devil

 

Вече правя яки дрифтове с него :laughing:

 

Викам да ги съберем да спретнем една гонка! Или да изчакаме да почне сезона и да ги опънем на село по асфалта :pirate

 

Ще ги дръпнем. Моя и той е на Шуми. Пиля гуми :)

 

Алооооууу...динозавъра по-горе - да не обърка темата? :woot

 

И аз ще дойда, но с едно черно 599, щото си имам 7 бр. даже.....вярно, в мащаб 1:38...ама нали все отнякъде трябва да се започне. :P

 

1:10 :P Жалко, че не е 1:6 и не е с октан.....ама 1000 лева нямам за количка да ге

 

може ли да се включа с моето субару с нитро ?

обещавам да ви дам преднина :lol:

http://rcmodeli.com/article.php?id=52

:love

 

никъв шанс момче :bgrin: ебавам се. искам да видя на живо такова животно

 

Тоя голф за малко да се разпадне. Освен това с Clio 1.2 вдигам 140, така че трябва още малко да поработиш

Бат Весо ме изпревари :)

 

1,2 може повече :lol:

 

А .. 200 .. малко ли са ? Иначе ако махна кората с колоните и изпразня багажника , може и повече сигурно . Ама айде да не се задълбочаваме , че сега ще цъфне някой светец и ще каже "Тон и половина , 132 км/ч ... ако беше блъснал някой , знаеш ли какво щеше да стане" :bgrin:

 

а може и да не постигнеш чак такъв резултат, какъвто си мислиш ;)

Link to comment
Share on other sites

pazu нещо не ти е у ред, че толкова слабо върви :) на майка ми голфа - 1.6, на газ ест :) най-слабия мотор който е в голф двойките - PN на магистралата ги направи 160 и нагоре, с 5 човека и багажа им към морето. Пък и не му беше особено голям зор да ги вдигне.

Link to comment
Share on other sites

дали пък бащата нещо не я е скопил , без аз да знам .... :pirate

 

слагахме карбуратор от пасат , щото оригиналния се прецака .. може и тва да е ;)

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

дали пък бащата нещо не я е скопил , без аз да знам .... :pirate

 

слагахме карбуратор от пасат , щото оригиналния се прецака .. може и тва да е ;)

А имаш ли лепенки ремус и затъмнени стъкла??Ако нямаш...от това ще е!

Link to comment
Share on other sites

може ли да се включа с моето субару с нитро ?

 

Васко това е едно от нещата, които имам желание да ти конфискувам. Даже и с 50 лева мога да се разделя заради него!

Link to comment
Share on other sites

pazu нещо не ти е у ред, че толкова слабо върви :) на майка ми голфа - 1.6, на газ ест :) най-слабия мотор който е в голф двойките - PN на магистралата ги направи 160 и нагоре, с 5 човека и багажа им към морето. Пък и не му беше особено голям зор да ги вдигне.

 

Как 1.6 да е най-слабият?Един приятел наскоро продаде Голф 2 1.3 тъй че ако си имал друго предвид се извинявам :)

 

Иначе 160 с 5 човека може да ги е дигнал по-нанадолнище и с по-малки гуми които лъжат в километража. :devil

 

Той и зет ми с Кадет 1.6 моно е дигал 210 на магистралата ама кой ще повярва ;)

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Той и зет ми с Кадет 1.6 моно е дигал 210 на магистралата ама кой ще повярва ;)

 

Добре де, аз с Поло 1.0 съм вдигал 170 на магистралата и кво? Мен лично ме хвана страх как взе да друса - аха аха да излети. Настрана че беше над 5000 оборота двигатела (верно на бензин не на газ и все пак - 1.0 е)...

Link to comment
Share on other sites

Как 1.6 да е най-слабият?Един приятел наскоро продаде Голф 2 1.3 тъй че ако си имал друго предвид се извинявам :)

 

Иначе 160 с 5 човека може да ги е дигнал по-нанадолнище и с по-малки гуми които лъжат в километража. :devil

 

Той и зет ми с Кадет 1.6 моно е дигал 210 на магистралата ама кой ще повярва ;)

 

най-слабия от 1.6 моторите :) иначе има едни EZ и още няколко варианта, които са с по няколко коня отгоре.

 

не беше надолнище, и гумите не са малки :) Просто голфчето е в много добра кондиция, единствено хидравличните повдигачи леко потропват, ама те не са болка за умиране. Според мен една кола поддържа ли се добре, и на 50 години да е пак може да върви като нова. Бащата има един пасат от тея старите квадратните, 88 година е, 1.6 мотор... кво да ти кажа... работи като пушка, върви като пушка, дори и почти не трака вътре. Само че и най-малката повреда се отстранява веднага, грижата си е много важна :) Да не говорим, че няма изгнило по него...

 

Добре де, аз с Поло 1.0 съм вдигал 170 на магистралата и кво? Мен лично ме хвана страх как взе да друса - аха аха да излети. Настрана че беше над 5000 оборота двигатела (верно на бензин не на газ и все пак - 1.0 е)...

 

колкото и да е полото си е по-малко от кадет :) пък и 1.0... той двигателя е бил вече след максимума си сигурно. а относно друсането - накачете се 5 човека да видиш как залепва за земята и пробвай пак :) Само че с 1.0 трудно ще ги стигне тези километри.

 

а и другото, което сега се сетих - и мен с 1.0 би ме било страх да карам със 170. Все пак при различните мотори в едно купе частите са различни заводско. Например при по-големите мотори окачването си е по-твърдо, докато при малките не чак толкова. Те инженерите затова са го измислили - малък мотор с по-евтина поддръжка за града, голям с по-скъпи части за извън града. Иначе като отвориш някой каталог за авточасти за даден модел няма да се различават частите спрямо мотора :)

 

пфу малко неразбираемо го написах, който ме е разбрал поздравления :)

Edited by __smirnoff__
Link to comment
Share on other sites

btw pazu не знам с какви гуми си, как ти е подържана колата ама зимата( при това сцепление и температури, и с тази кола ) бая куражлия си.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Просто голфчето е в много добра кондиция ...

....кво да ти кажа... работи като пушка, върви като пушка, дори и почти не трака вътре. Само че и най-малката повреда се отстранява веднага, грижата си е много важна :) Да не говорим, че няма изгнило по него...

Смирноф се изказа вместо мен за МОЯТ голф :)

 

Иначе гумите са ми зимни , тази година купувани ... даже ще направят скоро 2 месеца . А за куражлъка , нали знаеш ... луд , умора няма :lol:

 

ПП. Грижата наистина е много важна , щото живота ти зависи 50% от твоето поведение и 50% от машината .. единият елемент да куца - в коша си ... и ще ти ядат житото ...

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

Знам, един приятел ме вози в Голф Мк2 с 90 Обединител в 17:00 есента( колата му по-изрядна от 90% от втора ръка колите в БГ ) и ми се съкрати с 3 години живота :D

Link to comment
Share on other sites

Добре де, аз с Поло 1.0 съм вдигал 170 на магистралата и кво? Мен лично ме хвана страх как взе да друса - аха аха да излети. Настрана че беше над 5000 оборота двигатела (верно на бензин не на газ и все пак - 1.0 е)...

 

тва искам да го видя. аз на 120 км в час съм на 41(2)00 оборота ;) :P

 

най-слабия от 1.6 моторите :) иначе има едни EZ и още няколко варианта, които са с по няколко коня отгоре.

 

не беше надолнище, и гумите не са малки :) Просто голфчето е в много добра кондиция, единствено хидравличните повдигачи леко потропват, ама те не са болка за умиране. Според мен една кола поддържа ли се добре, и на 50 години да е пак може да върви като нова. Бащата има един пасат от тея старите квадратните, 88 година е, 1.6 мотор... кво да ти кажа... работи като пушка, върви като пушка, дори и почти не трака вътре. Само че и най-малката повреда се отстранява веднага, грижата си е много важна :) Да не говорим, че няма изгнило по него...

колкото и да е полото си е по-малко от кадет :) пък и 1.0... той двигателя е бил вече след максимума си сигурно. а относно друсането - накачете се 5 човека да видиш как залепва за земята и пробвай пак :) Само че с 1.0 трудно ще ги стигне тези километри.

 

а и другото, което сега се сетих - и мен с 1.0 би ме било страх да карам със 170. Все пак при различните мотори в едно купе частите са различни заводско. Например при по-големите мотори окачването си е по-твърдо, докато при малките не чак толкова. Те инженерите затова са го измислили - малък мотор с по-евтина поддръжка за града, голям с по-скъпи части за извън града. Иначе като отвориш някой каталог за авточасти за даден модел няма да се различават частите спрямо мотора :)

 

пфу малко неразбираемо го написах, който ме е разбрал поздравления :)

 

много кофти се сменят валове заради повдигачи.......не питай от къде знам :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...