BulForum.com

Да се посмеете малко...

• Replies 12.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

“I Took an Arrow in the Knee” is a memorable quote originating from the role-playing video game The Elder Scrolls V: Skyrim. An often repeated stock line throughout the game, it went on to inspire the snowclone “I used to X, then I took an arrow to the knee.”

Largely owing to the positive reception of Skyrim, “I Took An Arrow To The Knee” eventually became perceived as a hyper-saturated cliche, similar to “The Cake Is A Lie” from the puzzle action game Portal. In response to the indiscriminate usage of the phrase, some fans of the game began posting satirical animations and image macros criticizing its hackneyed nature.

It is also argued that Taking an arrow in the knee is a Nordic saying meaning"Getting married." Thus, "I used to be an adventurer like you...then I took an arrow in the knee," actually means that getting married ended his adventuring career.
I used to be an adventurer like you...then I took an arrow in the knee.

I used to be an adventurer like you...then I got married.

Внимавайте да не повърнете...

ФБ, профилна снимка:

11204945_855220624555161_506604679308029

корица на личната страница

1528556_586244521452774_252820007_n.jpg?

======================== ВНИМАНИЕ =================================

В действителност:

31252936_1738424939568054_79668202658680

Т'ва като го видях... край с фара....

Е кво толкова...? Съвсем нормална скандинавка/англо саксонка. В ония среди момичето със сигурност минава за красавица.

Аз защо мислиш получих комплекси относно мъжествеността и либидото си? Като ги гледам тук ония МЪЖАГИ какви двукраки добичета плющят (мани, ами си ги и обичат) и направо ми потънаха гемиите. Щот аз на такива не мога го вдигна. А евентуално нужното количество за целта алкохол, просто би ме убило.

Щот аз на такива не мога го вдигна. А евентуално нужното количество за целта алкохол, просто би ме убило.

Книжният плик не върши ли вече работа или положението е прекалено тежко? :lol:

F5Iglt6.gif

След като изкупих всички възможни китайски шпионски камери от евтиния клас ако пак ми замине гол и рошав и не снима говедата - ще ида да го залея със сево мляко! 

Книжният плик не върши ли вече работа или положението е прекалено тежко? :lol:

F5Iglt6.gif

Тцъ. Евентуално чувал от зебло, от глава до пети и три дупки на съответните места. Ама пък аз съм романтична дОша и без да се любувам на късметлийката не мога. Та май и така не става...

П.п. Мисире, че аз съм си у село вече от няколко дни.

Edited by gado