Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Да, да. Само, че е много лесно след 300 повторения и на забавен кадър. Сърдете се на новата Ф1 за глупавите двигатели. Въпреки всичко, Розберг има цялото право на света да защити позицията си

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Едно не толкова лошо Монако, но с лош край. Явно бастунчето не е дорасъл да се бори с Мангала, дип че имаше техническо предимство на два пъти... На руския запис така и не разбрах какво по дяволите стана с Кими и защо отпадна изцяло.

 

Момчетата от Заубер сътвориха колосална простотия, явно е модерно тоя сезон отборното отпадане...  

Link to comment
Share on other sites

Абе да го духа Мангала бе!!!  :laughing:

 

Май е добре да намалиш клетвите и попържните по негов адрес, защото като гледам му действат обратно пропорционално. :devil

Link to comment
Share on other sites

Гледах малко повторения. Не мога да повярвам, че изпитах кеф като Хамилтън наеВа австралийската усмивка. Идеално състезание за мелезите. Кими не искам да го коментирам. Фетел и него, Ферари още по-малко.

Едно не толкова лошо Монако, но с лош край. Явно бастунчето не е дорасъл да се бори с Мангала, дип че имаше техническо предимство на два пъти... На руския запис така и не разбрах какво по дяволите стана с Кими и защо отпадна изцяло.

 

Момчетата от Заубер сътвориха колосална простотия, явно е модерно тоя сезон отборното отпадане...

Толкова си може. Мокрите състезания не са му сила явно.

 

Марко, кой ще пуска на мястото на Макс. Човека ги вътри сумати милиони в карбон :D

Link to comment
Share on other sites

Ти мани Макс - ами руснака? Тоя да го пратят някъде в долните ешелони да си доучва, че взе да става опасен.  

Link to comment
Share on other sites

Кими, Алонсо, Бътън и Маса са последните мохикани от нормалната Ф1. Остаряваме.

 

Изобщо не остаряваме, ами формулата става все по-шибана, заради оня перверзник Екълстон....пък и пилоти нема вече.

Edited by GammaRay
Link to comment
Share on other sites

Е, това е ясно и на малките деца. За това зрителския интерес пада. Те не разбраха, че ние не искаме изкуствени глупости ако те не са свързани с уголемяване на цици ☺️

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Като изключим , че Хамилтън имаше проблеми, друго нищо по-различно нямаше , че да го коментираме :) Ако Хамилтън нямаше проблеми, щеше да е двойна победа за Мерцедес, нищо че тръгна 10-ти. Фетел щеше да е 3-ти, не втори. Перес се представи много добре и това е като цяло :) 

Link to comment
Share on other sites

Освен Кими, още двама били пресекли бялата линия. Само Кими беше наказан. Аз гледах Льо Ман, а тая пародия я изгледах цялата за 15 мин. Така, че няма какво да коментирам

Link to comment
Share on other sites

Никой не коментира скучното състезание в Баку.  :lol:

 

Ти остави това, аз и Канада не бях гледал. Та първо за нея - поредно доказателство точно какъв гнусен боклук е Мангала, което съсипа състезаниерто на Нико... Наистина може би най-добрият старт на Фетел въобще... Заслужаваше да победи...

 

Баку не беше толкова скучно (идеално подремнах :grin:), а простотията с Кими бе просто уникат. Измисленото малоумно наказание от цели 5 секунди щеше да му коства подиума, който печелеше спокойно, но в крайна сметка и поредният 67345645645-ти проблем с колата му довърши тази работа... Та ако не друго, поне наказанието нямаше значение. Толкова бясен не съм го чувал по радиото никога, половината му думи бяха покрити с пиукане, момчето от бокса сигурно припикваше. Залужена победа на Нико, особено след изсраното от Мангала в предното състезание. Направо се чудя как още не е станал боя в Мерцедес... Магалските проблеми не ме интересуват, заслужава да ги има постоянно и все да е в мантинелата така или иначе. Последните обиколки ги превъртях набързо, но от коментара на руснаците подочух, че нещата са свързани и със занижения контрол на болида от страна на пилота и повишения такъв откъм бокса, та предполагам ще има изригвания и от двамата пилоти.    

В комбинация с невъзможността на пилотите да контролират колите си, в Баку видяхме и ефекта от невъзможността на хората от бокса да говорят с пилота. Поредното изсрано миризливо лайно, което съсипва спорта:

 

 

Lewis Hamilton said Formula 1's radio restrictions damaged the spectacle in the European Grand Prix as it prevented him from curing a technical problem and fighting at the front.

Both Hamilton and Mercedes team-mate Nico Rosberg had a configuration setting problem with the engine modes but the rules restrict the team from aiding the driver to solve the problem.

Kimi Raikkonen had an electronics issue mid-way through the race but Ferrari was unable to aid him.

"We had a crazy situation because we were at certain points listening to what the driver was asking us without being able to answer," said Ferrari boss Maurizio Arrivabene.

 

Както казах Кими откачи буквално... "Кажете ми ДА или НЕ?!?!?" - "Незнам, Кими, не знам..."

Link to comment
Share on other sites

Неофициално Ботас е подобрил световния рекорд за максимална скорост във Ф1 - 378 км/ч. Вдигнал ги е на правата в Баку с ДРС и слипстрийма на Верстапен.

Официалния е на Уилямс с мотора БМВ на Монца през 2004 - 369 км/ч.

Предишния неофициален е на Монтоя с Макларън през 2005 пак на Монца - 372 км/ч. без компчалъци, ДРС'и и слипстрийми...чисто, атмосферно трилитрово V10

Догодина с новите правила можем да минем границата от 400 км/ч.

Link to comment
Share on other sites

И то на курва Гранде ако не бъркам. Те и сега при правилно съотношение на зъбчатките ще стигнат 400. Бътън ги стигна без крила през 2005та.

Link to comment
Share on other sites

Сменили разни бабуни по завоите в Австрия не помна вече колко счупени окачвания има от тренировки + квалификации...и някоя друга зрелишна катастрофа.

Link to comment
Share on other sites

Еми има си правило за граници на трасето, никой не ги кара да излизат с 4те гуми едно временно. Бордюрите са достатъчно далече, ако се спазват правилата. Това ако бяха бетонни стени?

Link to comment
Share on other sites

Никой не излиза с 4 гуми, да ги наказват със секунди, не да им се чупят окачванията и да им застрашава живота, що за тъпотия...да върнат шахтите и да фърчат по стюарди и механици...

Link to comment
Share on other sites

Хайде сега да си пуснеш видео със Верстапен от тренировките и с Квият от днес и пак си помисли дали не излизат с 4те гуми. Жълтият бордюр е на поне 2-2.5 метра от бялата линия, обозначаваща границите на трасето, по правилник работа там нямат. Хайде стига с тея галения с перце на пилотите. Не стига че зоните за сигурност ги наравиха на 90% от трасетата асфалтови, ми сега и това. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...