Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Никво перце, ама това е пистов автомибил, това не е трактор, и къде другаде си видял такива бордюри, където почупиха що автомобили?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Счупи се окачването, което НЕ беше върху жълтия бордюр...

 

Kviat_01.jpg

 

Куриозното е, че точно това, което беше върху жълтия бордюр оцеля...

 

https://www.youtube.com/watch?v=buPJh_2_q1M

 

Youtube беше блокирал клипа, затова го качвам и тук.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Така е за окачването, но чакам да кажат, може да е било в следствие на вибрации от това което бше върху жълтия бордюр. По отношение на бордюрите - такива сложиха тази година в Канада, за да не се минава напряко пред последния шикан - някой да мина върху тях? Подобни има и на първия шикан в Италия, да си забелязвал скоростта, с която минават върху тях, когато някой напусне очертанията на трасето там? Пак ще кажа, поставени са с цел да се предотврати безобразното незачтине не границите на пистата, особено на това трасе, на което е традиционно да се "уширяват" траектории с цел по-висока скорост. Всички са наясно с ефекта, който може да се получи. От тук насетне е в ръцете на пилота, колко може да натисне и да рискува, но всяка грешка се заплаща. Мисля, че повече трасета трябва да прибегнат до този тип бордюри. Пак да кажа, достатъчно извън трасето са. И още веднъж, а ако беше бетонна стена? Или тях да ги направят от балони?

Edited by evropata
Link to comment
Share on other sites

Мелезите да спрат да цирикат, а да се съобразяват с тая пародия.

 

Рекорда на Шумахер нямаше да бъде факт ако тия жълти бордюри бяха там. Ама то тогава все още имаше малко останала Ф1

Link to comment
Share on other sites

Ест, че всичките нови бордюри са по-големи от нормалното. Нико се батиса, ХамилтОн чупи колата, Перез чупи окачване и не ножа да излезне в квала и всичкото е благодарение на новите бордюри не чак дотолкова жълтите

Link to comment
Share on other sites

Kviat_01.jpg

 

Квята тук го показаха в яко забавен кадър и имаше нечовешки вибрации първо отляво, после и двете колела с окачванията им влязоха в резонанс, просто отдясно се оказа по-слабо и изгърмя. Майната им, ГП2 беше цирк на цирковете този път.

Link to comment
Share on other sites

Супер кеф ми стана , как манекенчето си го тури сам :) Като не можеш да караш, остави другите да карат :) Поредно страхотно състезание за Макс и прилично за Кими. Фетел нямаше късмет с тия наакани гуми. Грешка на тима, трябваше да влезне в бокса по-рано.  Бътън направи чудеса, а Рикиардо за пореден път се оплеска или го оплескаха. Кофти да си втори пилот на 17 годишен...

Link to comment
Share on other sites

Бритни се наака, крайно време в тоя отбор да почнат със заповедите, щото при тва широко около врата се случват такива неща. По скай спорт го насраха, тои нарочно не завива иска да изкара ЛХ извън.

Стапенчито удари късмета с един бокс, Рикардо го прибраха за гуми и пак го прецакаха...Фетко със страхотенн подарък за рожденния си ден

Link to comment
Share on other sites

...тои нарочно не завива иска да изкара ЛХ извън...

 

Точно както ЛХ прави вече десетина пъти с НР през последните две-три години...

Нима очакваш английските журналя да са безпристрастни? Какъв им беше коментара на първия завой в Канада? ;)

Link to comment
Share on other sites

Без значвние коя медия е, провери си сам и се убеди кой прав кой крив. Дори могат да го накажат, а още по тъпото е оправданието на Тото - вечно като се случи нещо винаги има проблем със спирачките и брейк бай уаър...

Link to comment
Share on other sites

Без значвние коя медия е, провери си сам и се убеди кой прав кой крив. Дори могат да го накажат, а още по тъпото е оправданието на Тото - вечно като се случи нещо винаги има проблем със спирачките и брейк бай уаър...

Да, да. Както и Хамилтън имаше "масивно недозавиване" на първия завой в Канада! :)

Да съм казал, че Росберг не е виновен? Просто направи това, което Хамилтън му прави многократно през последните години - късно спиране с отваряне на завоя с цел да изхвърли съотборника си от пистата. Само дето Росберг се пази от удара, напуска пистата и губи позиции в Канада, докато Хам днес реши да рискува своята позиция, позицията на съотборника си и точките на отбора... 

Edited by hop
Link to comment
Share on other sites

Толкова червени отпадания и през 96та не е имало, сигурно за последните 20 години на куп не е имало толкова. Горе долу съм бесен. Добре, че съм махмурлия още

Link to comment
Share on other sites

Да, да. Както и Хамилтън имаше "масивно недозавиване" на първия завой в Канада! :)

Да съм казал, че Росберг не е виновен? Просто направи това, което Хамилтън му прави многократно през последните години - късно спиране с отваряне на завоя с цел да изхвърли съотборника си от пистата. Само дето Росберг се пази от удара, напуска пистата и губи позиции в Канада, докато Хам днес реши да рискува своята позиция, позицията на съотборника си и точките на отбора... 

Бе малко ги пресилваш нещата. В Канада не мога да кажа, че Хамилтън беше баш виновен ама как да е. Въпроса е, че Нико кръв пикае , кога Хамилтън му показва и доказва за пореден път, че е по-голям пилот от него, че е пилот с много повече хъс и желание за победа от него и че няма да го бръсне за слива, ако ще свинка на джамия да се качи. Сори, ама шампион не се става с компромиси. Късай му задника къде го хванеш и никакво отстъпване. Факт. Хамилтън колкото и да го псуват и да му викат мангал, стана голям пилот. Няма състезание дето да не кара на макс. Аз такива пилоти ги уважавам. Макс очаквам да стане такъв пилот, стига да не се пребие някъде преди това, че малко не го слуша главата.

Link to comment
Share on other sites

Не знам какво изобщо те е накарало да слагаш  досега :) На Пирели гумите са зле. Има много по-добри марки :)

Знам, преди години се излъгах да ги сложа един път и от тогава съм се зарекъл - повече никога Пирели, но като гледах красивата експлозия на гумата на Фетел ми дойде отново тази мъдрост. :lol:

Link to comment
Share on other sites

 

 


Преди години съм карал с Пирели P3000, след това с P4000 - и двата модела не ми харесаха.

 


Чефо, аз не разбирам от състезателни гуми и затова ще ти отперя един друг въпрос - защо аджеба като са толкова добри в състезателните си гуми, хич ги няма в "шосейните" както се изразяваш? Нещо по-трудно ли се правят, що ли.....защо Мишлен, Гудиър, Бриджстоун са еднакво добри и в спортната си гама, и в "шосейните" си продукти? Понеже за последните 20 години на 3 пъти съм ползвал "шосейни" гуми на Пирели - и трите пъти не останах доволен за разлика от гумите на конкуренцията....и втория път си казах, айде ония първите не ми харесаха, ама сега ще взема другия модел да видя как ще са....а третия път понеже беше след доста години от първите два, спомените ми се бяха поизтрили, пък и си казах - айде, тия сигурно вече са се научили да правят гуми....ама уви. Поне шосеен продукт на Пирели никога вече няма да се пробвам да взема,....

 


И аз това щях да му кажа - каквото и да вземе от реномираните марки (с изключение на Пирели :evil )....

 


П.П. Казвал ли съм го някъде, че с изключение на някои ограничени варианти на P-Zero, Пирели не могат да правят гуми? :P ...ама и да съм го казвал, ще го повторя, щото ми харесва... :laughing1:
Link to comment
Share on other sites

Вие нормални сте. Гумите са спуснати от горе. Вие си лайте. Която и марка да беше щеше да е така. Аз лично не искам да знам пилотите с кви гуми карат. Искам гумите да са както преди 10тина и повече години. Ама на ви спорт

Link to comment
Share on other sites

Мангала и аз никога не съм го харесвал, ама определено ще се съглася с Весо. Стана голям пилот, Нико просто няма поведението на шампион. Вчера опита да се справи по друг начин и си го отнесе.

 

Мой познат, който от 20 години продава гуми казва : "Пирели правят хубави календари, нищо повече."  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Мой познат, който има Ес 550 казва, че двигателя му се задъхвал след 7к оборота....не бил като атмосферния В8 в болида на Нико...а друг такъв с Приус се оплака, че не може да накара хибрадната система да му дава 160 коня и да е толкова малка като тия от Ф1. Мъка

 

На твоя гумаджията можеш да му пратиш позрави от мен. Щото Клио 1.1 и със Сава може да го караш, но освен Къп версията нa Мишлен, не виждам коя гума влиза в класацията на P Zero Corsa. Tия дето поставят рекордите на Ринга с Пирели или Мишлен са големи идиоти. Трябва да идат при тоя гумаджия да си вземат някой регенерат или някой китайски анонимник за 40 кинта бройката, че да минат тънко

 

А като гледам всичките как правите по 5000 км годишно и как тествате гумата във всеки завой и на всяко спиране направо се чудя как нямате по някой супер лиценз, майна.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...