Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Тук вече за друго става дума. Явно някой се е понадскочил... и това е резултата. Макар че въпроса за газ на скъпи автомобили от висок клас е по-скоро психологически отколкото технически, но лично мен, като ме притеснява разхода си вземам дизелак и в общи линии спи градът.

А преди няколко дни на ОМВ-то на новия надлез, на газколонката зареждаше... Tuareg, от новите :confused Баровеца, като че ли го беше малко срам, ама лично за мен си е оправдано.

Аз пък днеска , по-точно преди 15 минути заредих на лукойла до СПС-а , и пред мен на газколонката беше чисто нов акорд , който събра 70 литра газ ..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Тук вече за друго става дума. Явно някой се е понадскочил... и това е резултата. Макар че въпроса за газ на скъпи автомобили от висок клас е по-скоро психологически отколкото технически, но лично мен, като ме притеснява разхода си вземам дизелак и в общи линии спи градът.

А преди няколко дни на ОМВ-то на новия надлез, на газколонката зареждаше... Tuareg, от новите :confused Баровеца, като че ли го беше малко срам, ама лично за мен си е оправдано.

 

Не съм съгласен, че за друго става дума.Защото пак ще има такива, които ще успеят да купят свръхмощен автомобил бил той и много стар и дори да го карат за малко ще са опасни на пътя.Или да излизат 1 път в месеца ще е ад и ще има проблеми.Поне така с акциза задържат хей такива камикадзета малко от малко.

Link to comment
Share on other sites

Е като гъзарията цена няма, за какъв акциз говорим тогава. Некви си 5-10 бона... :confused Тая теория куца!

Пак казвам за който гъзарията цена няма акциза е най-най-най-дребния му проблем !

Не е така. Не може за 2500 евро да купиш кола и акциза й да е 5000 евро....Ако са ми били верни сметките. Купе 20ВТ. Един приятел го гледаше...ама с гледането си остана.

 

Попринцип е така.Искам да те питам един въпрос.С очите си видях как чисто ново БМВ 7 излиза от магазина и влиза за газова уредба?Ти ако имаш 200 бона за БМВ мислиш ли, че няма да имаш пари за бензин?Тук всичко е наобратно, така че всичко невероятно е на 100% възможно.

 

На мен ония ден ми разправят как в ПЛД са видяли черен ЕС 500 от "топлофикация"....все още не искам да го повярвам, въпреки че в Несебър и аз с очите си видях същото само, че за модел 97-ма година. А тука иде реч за предпоследния им модел :blink: :blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

На мен ония ден ми разправят как в ПЛД са видяли черен ЕС 500 от "топлофикация"....все още не искам да го повярвам, ....тука иде реч за предпоследния им модел :blink: :blink: :blink:

Около 16 часа днес мина покрай мен, че даже и се обърнах да го разгледам....заслужаваше си гледането. ;)

Link to comment
Share on other sites

Да ама са страшно по-удобни особено когато 95% от времето си сам или сте 2ма. И мен много повече ме кефи.

 

<=>

 

Аз искам първото! Хубаво нещо е големия багажник!

 

Последно....., кое от двете!? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Не съм съгласен, че за друго става дума.Защото пак ще има такива, които ще успеят да купят свръхмощен автомобил бил той и много стар и дори да го карат за малко ще са опасни на пътя.Или да излизат 1 път в месеца ще е ад и ще има проблеми.Поне така с акциза задържат хей такива камикадзета малко от малко.

 

Всичко това може и да ти звучи добре, но само на теория. Практиката ще покаже точно онова, което аз твърдя, все пак обаче времето ще покаже.

 

 

Не е така. Не може за 2500 евро да купиш кола и акциза й да е 5000 евро....Ако са ми били верни сметките. Купе 20ВТ. Един приятел го гледаше...ама с гледането си остана...

 

:) Е ти, ако ми кажеш, че кола за 2500 евро е гъзария, значи говорим за различни неща. За 2500 евро можеш да караш само някой кошер и да се мислиш за гъзар, точно колкото е гъзария и трабант кабрио - примерно. :blink:

А и ако ще за 100 евро да си вземеш 300 коня кола, разхода и поддръжката пак ще са препъни камък за 99,99999% от мераклиите. Още малко очаквам и да видя, че Голф или нещо друго дето е 163 коня - неакцизен двигател е малко ! :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Всичко това може и да ти звучи добре, но само на теория. Практиката ще покаже точно онова, което аз твърдя, все пак обаче времето ще покаже.

 

 

 

 

:) Е ти, ако ми кажеш, че кола за 2500 евро е гъзария, значи говорим за различни неща. За 2500 евро можеш да караш само някой кошер и да се мислиш за гъзар, точно колкото е гъзария и трабант кабрио - примерно. :blink:

А и ако ще за 100 евро да си вземеш 300 коня кола, разхода и поддръжката пак ще са препъни камък за 99,99999% от мераклиите. Още малко очаквам и да видя, че Голф или нещо друго дето е 163 коня - неакцизен двигател е малко ! :rofl:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

Явно на теб само Ес класи, Тундри и 7-ми серии са ти в главата. Аз тия коли отдавна съм ги забравил. Нито са за мен, нито има дори имагинерна възможност да ги карам ;)

 

А и за мен в тая кола е по-важен двигателя а не екстрите.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Последно....., кое от двете!? :unsure:

 

Дай точни марки и модели де. Така теоретично. Това с 2те врати беше казано в друг контекст, докато другото освен багажника имаше доста други неща - икономичен двигател, 6 степенна скоростна кутия, темпомат...

 

Ето ти кола с 2 врати и голям багажник:

 

cl-coupe_gallery_entry_05_740x295_11-2007.jpg

 

А и за мен в тая кола е по-важен двигателя а не екстрите.

 

Тая кола на тия километри ще е толкова Здухана че нямам думи. Освен ако не си ентусиаст сам да си я разглобиш, почистиш и да подмениш половината детайли в нея разбира се. А и нали знаеш лафа - power is nothing without control.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

Явно на теб само Ес класи, Тундри и 7-ми серии са ти в главата. Аз тия коли отдавна съм ги забравил. Нито са за мен, нито има дори имагинерна възможност да ги карам ;)

 

А и за мен в тая кола е по-важен двигателя а не екстрите.

 

Абе верно, че малко общо се изказах, но пак същото си мисля. Който няма да го спре 15-20 разход градско, няма да го спре и 5000 лева акциз. Стига да иска да е фен и да е гъзар, да кажем. Честно да ти кажа дори и тези с Ес класите и 7-ми серии ще се замислят на 20 разход. Гледам, че този Фиат го има и 150 коня, едва ли върви много по-малко и не е акцизен, ако обаче много държиш да е 200+ коня, няма да те спре акциза.

Гледам се едно си бая, но това ми е мнението. :)

Link to comment
Share on other sites

Тая кола на тия километри ще е толкова Здухана че нямам думи. Освен ако не си ентусиаст сам да си я разглобиш, почистиш и да подмениш половината детайли в нея разбира се. А и нали знаеш лафа - power is nothing without control.

 

Хората са го измислили....В момента е пренебрегнат факта издухан мотор :laughing:

 

Абе верно, че малко общо се изказах, но пак същото си мисля. Който няма да го спре 15-20 разход градско, няма да го спре и 5000 лева акциз. Стига да иска да е фен и да е гъзар, да кажем. Честно да ти кажа дори и тези с Ес класите и 7-ми серии ще се замислят на 20 разход. Гледам, че този Фиат го има и 150 коня, едва ли върви много по-малко и не е акцизен, ако обаче много държиш да е 200+ коня, няма да те спре акциза.

Гледам се едно си бая, но това ми е мнението. :)

 

НЕ ги гледай точно тия данни. Това 13.7 дето го пише на 2.0 20В мотора....дори зимата не успя да качи толкова :). Мойте 9.9 ги дава точно лятото...ама куково ;). Твоя воля дали да вярваш или не.

 

Ако 100 км си само в "лютеницата" - тва е друга бира

Link to comment
Share on other sites

Тая кола на тия километри ще е толкова Здухана че нямам думи. Освен ако не си ентусиаст сам да си я разглобиш, почистиш и да подмениш половината детайли в нея разбира се. А и нали знаеш лафа - power is nothing without control.

Да, има и коли с 2 врати и сравнително голям багажник.....

 

 

А по повод горния цитат - като бях миналата неделя на Калояново (дето взех 3-то място, ако още е останал някой, дето не е чул де... :P :lol: :bgrin: )...та....имаше 2 раздрънкани VW Polo с подсилени двигатели....за червеното знам, че е към 160 коня ; за бялото - него никой не го знае...ама летеше ниско през повечето време... :woot

 

П.П. Тъй като снимах от време на време...ако някой му е интересно - ето линкче (кратко видео с двете коли).

Link to comment
Share on other sites

Дай точни марки и модели де. Така теоретично. Това с 2те врати беше казано в друг контекст, докато другото освен багажника имаше доста други неща - икономичен двигател, 6 степенна скоростна кутия, темпомат...

 

.......

тъй като май от мойто чудене на ви моделите над които размишлявам:

- шкода октавия 2, фейслифт, елеганс, 1,4 TSI.

- киа сийд, 1,6 CRDI EX.

 

От киа правят по-смислени и реални отстъпки, няма темпомат, не може и да бъде добавен. На шкода темпоматът пък се "разваля" доста често - недоизкусурени контакти на лостчето. Ако тия от еуратек още малко ми се подървят заминавам към сеат алтеа с аналогично оборудване и учтиви дилъри.

Link to comment
Share on other sites

Хората са го измислили....В момента е пренебрегнат факта издухан мотор :laughing:

 

 

 

НЕ ги гледай точно тия данни. Това 13.7 дето го пише на 2.0 20В мотора....дори зимата не успя да качи толкова :). Мойте 9.9 ги дава точно лятото...ама куково ;). Твоя воля дали да вярваш или не.

 

Ако 100 км си само в "лютеницата" - тва е друга бира

 

Хич даже не е пренебрегнат тоя фактор, щото става дума за пари. :) И като го сложиш и него и големия разход (това че твоята е изключение само потвърждава факта), пак на това идваме.

Само положителен ефект ще има, като го махнат акциза. Вместо да се целиш в двигател примерно 2,7 TDI 163 коня на VAG, и после да го чипираш до 200 коня и да се вкарваш в разправии и доп. разходи, директно ще си вземеш 3 литра, 200 коня и си 6. Т.е. мераклията за много коне или ще си плати акциза, или ще я кара с други номера, или ще си я чипира - във всеки един от случаите имаме като резултат 200+ коня. А другите "дето само акциза ги е спирал", и след като махнат акциза пак ще се намери какво да ги спре. :)

 

 

тъй като май от мойто чудене на ви моделите над които размишлявам:

- шкода октавия 2, фейслифт, елеганс, 1,4 TSI.

- киа сийд, 1,6 CRDI EX.

 

От киа правят по-смислени и реални отстъпки, няма темпомат, не може и да бъде добавен. На шкода темпоматът пък се "разваля" доста често - недоизкусурени контакти на лостчето. Ако тия от еуратек още малко ми се подървят заминавам към сеат алтеа с аналогично оборудване и учтиви дилъри.

 

Не съм следил за какво точно става дума, но като гледам каква е дилемата, не бих се замислял въобще и бих се насочил към Hyundai i30 1,6 crdi 115 hp, style ниво. Но и не знам каква цена гониш.

Edited by neslomim
Link to comment
Share on other sites

Ебати глупавата новина..... и ся кво без акциз ? И тва точно преди да тръгна за германия за а4-ката :(

Сега се вкарвам в ебати филма , дали да си платя почти 10 бона като поп или да си натискам парцалите и да се надявам това да е истина ? Или пък да я вкарам и да се правя на циганин и я карам на немски номера...... ма тогава пък нищо чудно да кажат че щом е вкарана преди това нея я хваща......дейба.

Link to comment
Share on other sites

Няма начин да не стане истина.Европейското законодателство не допуска самосиндикално налагане на акцизи на продукти за които има вече издадени директиви как да се облагат.Беше само въпрос на време ;) Въпроса е от кога ще влезе мярката и дали наистина ще се приспадат вече платени суми.

Link to comment
Share on other sites

Ето ти кола с 2 врати и голям багажник:

 

cl-coupe_gallery_entry_05_740x295_11-2007.jpg

 

...Да ти дам и малко салфетки, да се позабършеш, че се поокапа....? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Кола с две врати, голям багажник и спортен дух е новото ренде Лагуна купе или там както го водя.Просто отговаря на критериите, не че ми харесва.

Link to comment
Share on other sites

тъй като май от мойто чудене на ви моделите над които размишлявам:

- шкода октавия 2, фейслифт, елеганс, 1,4 TSI.

- киа сийд, 1,6 CRDI EX.

 

От киа правят по-смислени и реални отстъпки, няма темпомат, не може и да бъде добавен. На шкода темпоматът пък се "разваля" доста често - недоизкусурени контакти на лостчето. Ако тия от еуратек още малко ми се подървят заминавам към сеат алтеа с аналогично оборудване и учтиви дилъри.

Е тука аз не виждам място за чудене.Забиваш Киата и тв'а е.Може и i30-то, както каза колегата neslomim.

Edited by magdanoz4o
Link to comment
Share on other sites

Попринцип е така.Искам да те питам един въпрос.С очите си видях как чисто ново БМВ 7 излиза от магазина и влиза за газова уредба?Ти ако имаш 200 бона за БМВ мислиш ли, че няма да имаш пари за бензин?Тук всичко е наобратно, така че всичко невероятно е на 100% възможно.

 

 

Не го вярвам това. Най-малкото защото гаранцията отпада ;) Освен "излизането от магазина" да е траело 2 години.

Link to comment
Share on other sites

Не знам за газ, ама преди 2 години видях как една руса п*тка пълни догоре с 92 едно чисто ново инфинити със супер яки джанти...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...