Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Освен това наистина добрите тонировки на стъкла са точно както е казала ДядоМраз, от вън НИЩО не се вижда, а от вътре загубата на видимост е пренебрежима.

Впрочем на Волвото всички стъкла са 30% потъмнение серийно в леко зелено, ама някой умник счупи предното докато показваше как се слагат нови чистачки( баща ми ме показваше, че нищо не съм разбирал ).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

които в сравнение с 2-те предни врати на 4-вратия ми пасат са толкова огромни, че едвам успявам да отворя дори само едната в гаража (и поради тази причина ръбът й вече е ожулен на 5-6 места).

 

Мога да ти продам патента си за облицоване на гаража със стереопорни плоскости и вата за ламиниран паркет :)

 

А ако нямаш достатъчно място може и с 2 пласта велпапе. Това ми беше първата работа след като взех Тойотата - ако искаш можеш да ми дойдеш на гости да видиш какво съм направил

Link to comment
Share on other sites

Как въртят на едно място задните гуми ?

в смисъл как колата не тръгва ?

ако е с предно, ясно - дърпат ръчната.

Но как като е със задно ? имат спирачка само на предните колела ли ?

Гледал съм клипчета където ги вързват колите(там ясно :) ), но и много в който си карат, спират и почват да въртят.

Link to comment
Share on other sites

Мога да ти продам патента си за облицоване на гаража със стереопорни плоскости и вата за ламиниран паркет :)

 

А ако нямаш достатъчно място може и с 2 пласта велпапе. Това ми беше първата работа след като взех Тойотата - ако искаш можеш да ми дойдеш на гости да видиш какво съм направил

Ако не ми искаш много за патента - веднага го взимам. :laughing: И аз щях да правя нещо подобно, но с коркови плоскости - гаражът не е тесен, но точно на нивото на новата врата се пада една укрепваща колона, която бърка цялото положение. А аз като затъмня задните стъкла ще те викна да видиш, че невинаги и на всички коли това представлява някакъв проблем. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Нямат отделна ;) застъпваш леееко педала на спирачката докато и продължаваш докато заключиш предните колела и въртиш, сучиш :) не е кой знай каква философия...даже едно ревю имаше на новия Мустанг - журналистите първата им работа била пергели да почнат да правят и да топят гумите :) к'во да ги правиш диванета с чисто нови коли от Форд за тест :D :D :D

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Ако не ми искаш много за патента - веднага го взимам. :laughing: И аз щях да правя нещо подобно, но с коркови плоскости - гаражът не е тесен, но точно на нивото на новата врата се пада една укрепваща колона, която бърка цялото положение. А аз като затъмня задните стъкла ще те викна да видиш, че невинаги и на всички коли това представлява някакъв проблем. :rolleyes:

 

Ох ти колона имаш... ако искаш ела да погледнеш как съм залепил външна изолация + ватата която се слага под ламинирания паркет на самата стена и сега колкото и да я засиля вратата няма страшно да се издраска. Само че това ще ти стесни гаража с едно 10тина сантиметра. С коркови плоскости мисля че няма да е толкова меко настрана че са скъпички. Може да сложиш под корка 1-2 ката вата - така може и да се постигне желания ефект...

Link to comment
Share on other sites

Ох ти колона имаш... ако искаш ела да погледнеш как съм залепил външна изолация + ватата която се слага под ламинирания паркет на самата стена и сега колкото и да я засиля вратата няма страшно да се издраска. Само че това ще ти стесни гаража с едно 10тина сантиметра. С коркови плоскости мисля че няма да е толкова меко настрана че са скъпички. Може да сложиш под корка 1-2 ката вата - така може и да се постигне желания ефект...

 

Изолация, вата, освен, че предпазва от удряне на вратата, трябва и да е доста топло в него :D :P

Link to comment
Share on other sites

Изолация, вата, освен, че предпазва от удряне на вратата, трябва и да е доста топло в него :D :P

 

Или хладно... вероятно би било ако бях налепил навсякъде такова нещо а не само там където има вероятност да се удари вратата в стената

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Знам, че не е точно за тук..., но на Руски ремонта преди моста на Герджика напредва много бързо.Ама наистина.Дали имате информация относно режмима на пресичане на Руски по остан на Сакъзов, защото май ще махнат скоро пешеходния светофар( поне така ми изглежда вече копаенето до там е почти ).И ще го махат ли и въобще някаква информация как ще се изнасяме с коли и пешком живущите в квартала?

Link to comment
Share on other sites

Не, никакви.Ще бъде залесено отново м/у платната, а тези в градинката на блока са били планувани за премахване поне преди 20 години при устройствения план.Наистина е жалко, хубава градинка с големи( и стари в добрия смисъл ) дървета беше, но определено може да питаш, който и да е, че там ситуацията е нетърпима следобяд след 16:00.

Link to comment
Share on other sites

но определено може да питаш, който и да е, че там ситуацията е нетърпима следобяд след 16:00.

 

Потвърждавам! Въпреки че е нетърпима поради изобилието на "патрони" бързащи неясно закъде на които всички останали дължат услуги и затова следва да се отдръпват за да минат те защото са с режим на движение като линейка.

 

Аз друго се чудя - онази полу-построена кооперация каква ще и бъде съдбата?

Link to comment
Share on other sites

Абе откъде да си взема една хубава щоричка за стъклото на багажника?

Причината е елипси Pioneer, с които не искам да се разделя, защото някой наркоман е в абстиненция. Сега ги покривам с един плат, ама е временно решение и честно казано се дразня вече всяка сутринда го махам.

Link to comment
Share on other sites

забравих да се изфукам , вчера ми се наложи да пътувам и един приятел любезно ми предостави РС4-ката която си докара преди около месец от Германия , естествено след доста молби .... не че нямах кола ама ми се караше нещо бързичко....

 

Накратко трябваше да отида до едно село малко след Белово на около 90км от Пловдив..... та натоварих си една чанта и право там , изумен съм от колата , нещо невероятно е , карал съм и по-бързи но не и нещо което да се управлява толкова добре и да има такова поведение на пътя , колата е 2.7Би-турбо 265 коня заводски като тази е с доработки и чип не е мерана но според момчето е около 350-370к.с. , разхода е стряскащ като погледнеш моментният и ти се иска да пуснеш газта ама има няква сила която не ти го позволява и те кара да натискаш колкото имаш сърце просто няма уморяване , от 150 тръгва все едно от 0 до 100 , няма замисляне , само брутално ускорение ..... представям си новата рс4-ка колко върви , тази е рс4 Б5 , тоест първият модел но е нещо неописуемо , струва си всяка една стотинка и всеки един литър бензин който платиш за нея. Тва ми беше едно от най-скъпите пътувания но бих го правил всяка седмица , адреналина е един път...... а да накажеш новата С класа 350ка е незаменимо , вярно от селото до което бях до Пловдив наруших към 123123123 милиарда правила , ама не ми пука нямам възможност всеки ден да карам така......

А пазарджишкото кисело дупе с С класата на влизане в Пловдив бях спрял на Шела на колелото и ме гледаше все едно съм му изял десерта , вика "ааа тва рс4-ка била.... аз се чуда как върви толкова тая а4-ка" тва естествено го каза през сълзи.... абе нещо неописуемо не мога да го опиша с думи още чувам двигателя в главата си ...... аз имам и а4-ка но просто разликата е от тука до небето и не говоря за двигател щото тва е ясно а за поведение на пътя .......

Нищо против мерцедеса нямам просто с него се гаврих понеже караше все едно е сам на пътя и при едно изпреварване не можа да се прибере на време и ме засече.... от там го погнах и около 20-30 километра не му давах да се отдели и метър повече от колкото бях решил , на много пъти имах възможност да го изпреваря но исках да го накарам да се чувства гадно ....... после по едно време вече ми писна ръчнах една предавка на долу и го минах ..... предполагам му е било доста тъпо да вижда как кола за 30 бона му разпорва шушоните и напредва с огромни темпове пред него......

 

Абе по пътя като цяло повечето хора осъзнаваха че е РС , в ПЗ на светофара един с 316и КОМПАКТ спря до мен на светофара и изръмжа 2 пъти с бмв-то , естествено беше мангал ....... оказа се обаче умен , след като чу как реве аудито забрави да тръгне на светофара...... други коли не съм забелязвал просто минавах прекалено бързо покрай тях включително и едно две аудита една а6-ца с 3.0 и една а8-ца с 4.2 .......

 

 

колата е точно като тази , все още на немски номера със 17ки джанти черни модел РС ......

 

AUDI0188.jpg

 

 

 

 

ПС : Понеже съм сигурен че сега ще се намери някой моралист да ми се накара защо съм карал бързо , съм длъжен да го кажа предварително ..... ПРЕЗ К*РА МИ Е ! Ако имам такава кола абсолютна всяка събота и неделя ще я карам толкова колкото може да върви ........ запазети си коментарите за себе си , знам че тук всеки кара градско-50 , извънградско - 90 .......

 

Определено пожелавам на всеки един фен на автомобилите да покара подобно нещо , М-ка не съм карал но предполагам куатрото дава доста по-добро усещане на пътя..... не че ги отричам но 4х4 си е 4х4.....

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Е нали се сещаш, че като си карал на някакъв извънградски път все едно си карал на Имола все някой ще ти каже, че си за затвора.

Колата сигурно е кеф да се кара по този начин, но за целта си има писта (с компромиси и магистрала).

 

2.7 Би-турбо

Един кратък израз, който може да докара всеки мъж до оргазъм :D

 

все още на немски номера

Да му кажеш да не ходи първия работен ден след 1 Януари 2010-та да я регистрира, че ще има много опашки... :)

Link to comment
Share on other sites

Преди малко си разглеждах правилника за движение:

ПРАВИЛНИК ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА

В сила от 01.06.1996 г. / Обн. ДВ. бр.25 от 22 Март 1996г.,

попр. ДВ. бр.72 от 23 Август 1996г., изм. ДВ. бр.32 / от 18 Април 2006г., изм. ДВ. бр.46 от 12 Юни 2007г.

Изненада ме факта, че по магистрала максимално разрешената скорост била 120 км/ч.

От доста време бях с усещането, че е 130 км/ч.....всъщност преди доста години пак си беше 120, след това го смениха на 130, но съм пропуснал момента кога пак са го върнали на 120. :confused

 

120.jpg

Link to comment
Share on other sites

Сигурно доста дразня хората като карам с НЕВЕРОЯТНИТЕ 80км/ч .... БАХМУ МАЙКАТА никога не съм вярвал че някога ще карам с толкова висока скорост .... приблизително близка до тази на военен изтребител...... даже по 1 време вдигнах 85км/ч и изпреварих 2 ..... УЖАС , трябва да си махна всичките скорости от втора нагоре......

Link to comment
Share on other sites

Аз пък бях останал с впечетлението, че извънградското ограничение е 80. Явно съм карал по-културно от нормално :)

Link to comment
Share on other sites

Аз пък бях останал с впечетлението, че извънградското ограничение е 80. Явно съм карал по-културно от нормално :)

80 беше пак едно време, когато по магистрала си беше 120, а когато го вдигнаха на 90, тогава вдигнаха и максималната скорост по магистрала на 130.

Link to comment
Share on other sites

Дам, а пък RS6 как върви въобще идея си нямам.Едно с турска регистрация така ме размина хубаво при 170 км/ч на Пловдив - Първомай все едно бях пешеходец, а то на магистралата( само с на Ветко Мазератито пак там като съм имал срещи останах с такова впечатление ).

Link to comment
Share on other sites

Преди малко си разглеждах правилника за движение:

Изненада ме факта, че по магистрала максимално разрешената скорост била 120 км/ч.

От доста време бях с усещането, че е 130 км/ч.....всъщност преди доста години пак си беше 120, след това го смениха на 130, но съм пропуснал момента кога пак са го върнали на 120. :confused

 

post-3236-1244120971_thumb.jpg

 

 

http://www.kat.mvr.bg/zdp.txt

 

пише че е 130!

Link to comment
Share on other sites

Аз друго се чудя - онази полу-построена кооперация каква ще и бъде съдбата?

Ами "оказало" се, че новата сграда била "предвидена" в градоустройствения план :wacko: :confused

Та сега четирите платна ще направят заради нея неописуеми криволици - първо наляво, и после - надясно, за да уцелят моста...

Link to comment
Share on other sites

Ако някой не е разбрал - бул. България е отворен и може да се стигне до колелото за Пазарджик... и не, недейте да вярвате на табелите, просто ги е домързяло да си ги приберат, пътя е отворен вече

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...