Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Щом видите знак стоп натиснете произволен бутон на мишка или клавиатурата, за измерването на реакция.

1 опит - 60 годишна баба 680 мс

2 опит - 37 годишен

3 опит - 29 годишен - 383 мс

 

Първия опит са омотах, защото чаках знака да се появи на платното :D...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Брей...отдавна си знаех, че съм на 25 години (347 мс) или поне със сигурност под 30 (след 5 поредни опита). :D

 

Hint: Първия път не натискайте нищо, само се "запознайте" с вида на знака и местоположението му - от там нататък е лесно...

 

Едит: Интересно, че с клавиатурата съм с около 5 години по-млад, отколкото с мишката...трябва значи бая да си я пазя тая подмладяваща клавиатура. :lol: ....с дългия клавиш винаги съм около 25-27, а с мишката - около 30-32.

Link to comment
Share on other sites

Когато го изкараш туй 3 пъти подред, тогава ми се хвали....бебе такова. :lol:

 

П.П. Всъщност моята клавиатура е безжична - възможно ли е дава някакъв лаг и да ме състарява с 5-6 години? :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Изкарах се нечовек три пъти подред - 283, 268 и 272 ms със спейс-бара на лаптопа. С мишката отива към 400 ms, пак там с бутоните на тъчпада. Явно има значение къде натискаш :)

 

П.П.

Хихихи, почукването на тъч-а ме прави много, много стар - над 2000 ms.

Edited by alchemy
Link to comment
Share on other sites

От къде мога да намеря такова нещо 7f96923928d1c1478befe6d88f8d4d80.jpg0912a1a46536955966a2a55dd5b56860.jpge607ca655a832bfa720838129f023e8a.jpg

 

Снимките са примерни. Трябва ми 2 тръби да бъдат обединени, а след това пак да се мине към 2 тръби. Колкото е по малка рестрикцията на тая връзка толкова по-добре.

Link to comment
Share on other sites

Щом видите знак стоп натиснете произволен бутон на мишка или клавиатурата, за измерването на реакция.

1 опит - 60 годишна баба 680 мс

2 опит - 37 годишен

3 опит - 29 годишен - 383 мс

 

Първия опит са омотах, защото чаках знака да се появи на платното :D...

 

 

Айде четири набързо през телефона :-)   15di0m.png2e1w1mb.png14b0r2c.png2622xwy.png

 

Link to comment
Share on other sites

Общо взето наистина първия опит обобщава всичко, защото не караме с крак на спирачката, нито очакваме да изскочи нещо от пред. Не мисля, че имам забавени рефлекси чак като на баба, но последващите опити, са без значение - там си подготвен и чакаш да натискаш...

 

PS. Дори времето за физическото преместване на крака от газта към спирачката е по-голямо от това, което дава теста.

Link to comment
Share on other sites

Чийтър.... :P

Хахах,по-скоро резултат от каране на мотори из пловдивските улици :laughing: Или си бърз в ръцете или се търкаляш по асфалта...Ако резултат се смята с крака няма да е толкова бърз никога,при моторите дясната ръка е решаваща...Няма да се очудя ако някой крос байкър свали времето на половина...Аз не съм първа младост все пак :unhappy: 

Link to comment
Share on other sites

Да, ама се уморяваш (или пък остаряваш по мъничко след всеки опит :lol: ) - гледам времето ти в резултатите прогресивно се увеличава (191...196...250...294) и след десетия стоп вероятно вече няма да може да спреш там дето трябва. :D

Link to comment
Share on other sites

Някой да има идея колко време отнема да се зареди акумулатора след като стартирам колата? Нещо имам проблеми в последно време и клоня към смяна на акумулатор. Основният ми проблем е, че офисът ми е сравнително близко до квартирата и ме притеснява дали проблемът не е в краткото разстояние. Разстоянието като километри не е толкова малко, но като време е 5 минути.

 

edit:

3.5 километра е разстоянието. Има и 2 светофара, но няма трафик.

Link to comment
Share on other sites

Трябва си зарядка по-дълго време, ако не е сух, виж дали има вода в клетките, ако няма долей и ако имаш възможност го свали и зареди за една нощ на зарядно, ако ли не, трябва му по-дълъг преход.

Link to comment
Share on other sites

Сух е. Вече обача стана на 4 години мисля и затова имам съмнения в него. Алтернатора е наред. Вече го проверих него. Когато направя едно прибиране до Бг(10-11 часа път) се държи прилично. За 2-3 дена отиване само до офиса и пак почва да прави номера. Мислих си за слънчев панел. Проблемът е, че в Сараево няма много слънце. Често с месеци не можеш да видиш небето.

Link to comment
Share on other sites

Може да няма достъп до клетките в зависимост от модела акумулатор. Но щом е тръгнал да прави проблеми (и ако проблемът е в кратките преходи и разреждането му) си трябва зарядно устройство и поне 7-8 часа или повече (според модела на зарядното).

 

Едит: Пуснали сме постовете по едно и също време. :)

Link to comment
Share on other sites

Добре, това дълго шофиране до Бг(10-11 часа) не е ли същото като да държа акумулатора на зарядно за едно нощ?

С този модел съм:

http://akumulatori.bg/172/Product/92/Berga%2077Ah%20Power-Block#info

Даже имат и промоция в момента и сериозно се замислям дали да го взимам. Ще е тъпо обаче ако ми се появят същите проблеми. Това е единственото което ме спира.

Link to comment
Share on other sites

На колко години е акумулатора? Вдигни му капаците и виж дали има вода, ако е намаляла в клетките си вземи дестилирана вода и долей. Ако редовно го го караш на дълги разстояния не трябва да имаш проблем поне 5 години. Моя е на 6, онзи ден като застудя малко, нещо взех да го усещам по друг начин, долях му вода (имаше бая нужда - това ми бе първото доливане за тия години) и минах 500км след това, от тогава е още по-студено и се държи по-добре.

 

Ако имаш прибор, утре сутрин преди да запалиш му замери напрежението да видим какво ще каже, ако ти показва 12.3-12.5v значи батерията е добра, ако е по-малко, има нужда от зарядка. Ако пък това се повтаря и след като си долял вода и пак не може да се зареди, значи е повреден.

Link to comment
Share on other sites

На колко години е акумулатора? Вдигни му капаците и виж дали има вода, ако е намаляла в клетките си вземи дестилирана вода и долей. Ако редовно го го караш на дълги разстояния не трябва да имаш проблем поне 5 години. Моя е на 6, онзи ден като застудя малко, нещо взех да го усещам по друг начин, долях му вода (имаше бая нужда - това ми бе първото доливане за тия години) и минах 500км след това, от тогава е още по-студено и се държи по-добре.

На 4 години е. Сух е акумулатора. Няма как да му долея вода. Поне 3 пъти в месеца правя преходи от по 1000 километра почти без спирам.
Link to comment
Share on other sites

Румба, хем ти каза, че е сух, хем пак го караш да го разглабя. ;)

 

Иване, дългото пътуване зарежда донякъде изтощен акумулатор, но не и по същия начин, както зарядното.

А какъв акумулатор да си купиш - не смея да препоръчам, въпреки че имам известни наблюдения върху различни модели. Ще споделя само, че когато взимах форда той беше с такъв, на който по принцип му дават 100 месечна гаранция. В деня, в който се скапа, по датата на производството която беше на етикета му, установих, че е изкарал 16 години, сиреч - колата е била е излязла от завода с него :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Каза след това, но както и да е, това че на пръв поглед е необслужваем далеч не означава, че е сух.

Май си прав:

http://www.berga-batterien.de/technologie_powerblock.php

Утре ще видя дали може да се отвори този капак.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...