Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

За какво повтаряме нещо, което сме дъвкали преди години? 

 

За аджамиите - като ти свети отзад, пулсираш с педала на спирачката, така щото да ти мигат стоповете. Ако не се сети - по избор - пускаш го да те мине и ако решиш го гониш на дълги да види хубаво ли е. Като бях младеж като вас така ми бяха вдигнали нервите, че на Голфа монтирах една ХЕЛА да гледа назад. Като не разбере по нормалния начин кретенът, па като му я изшия в муцуната, да видиш как се сеща. Еееех спомени.... :laughing:  

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това извън града ли и то с 80 км в час, без нито едно изпреварване?

Тц еконо лампата свети до 120км/ч Тия японците знаят как да правят двигатели ;) 

Link to comment
Share on other sites

Това извън града ли и то с 80 км в час, без нито едно изпреварване?

 

 

Тц еконо лампата свети до 120км/ч Тия японците знаят как да правят двигатели ;) 

И кво? И мойта с 2.5к рпм гори 6.5-7 ама реално все застигаш някой, все има ограничения 60км/ч и реалния ми е 7.5 до 8.5.

Link to comment
Share on other sites

И кво? И мойта с 2.5к рпм гори 6.5-7 ама реално все застигаш някой, все има ограничения 60км/ч и реалния ми е 7.5 до 8.5.

Един и същи болид с различни пилоти харчи различно, нали знаеш. Имам един приятел като се качи при мен и почва да охка "горката колица, как й взимаш душата"... в същия момент аз като се кача при един друг мой приятел на 5тата минута съм затегнал колана и се държа здраво за дръжките в тих ужас...

Link to comment
Share on other sites

Дам, няма майтап. Предното волво можеше в града и 11 да харчи и 17. При мен харчеше 12 и не можех и не можех под това да го сваля. Само 1 път се разкарвах цяла седмица с баща ми като шофьор на Волвото и при засечка пълно-пълно излезе 11 разхода. Ама той има некви стоически нерви (няма да казвам и по колко нарушения си прави без да му прави впечатление - забранени завои, не пуска мигачи, престоявания по лентите и т.н.).

 

Та наистина голямо значение има кой е зад волана.

 

_____________________________________

След 2 месеца мъки минах на Осрам Найтбрейкър Плюс за късите. Ако не съм доволен (преди карах с Осрам 30%+ и бях доволен) ... сваляне на фаровете за почистване. Ако пак не става, пращане на рефлекторите в Стрелча или където там беше за подновяване на покритието. Евентуално след всички тия процедури ако още имам забележки... 50w 3200k къси и найт брейкърите отиват на дългите, които ползвам и за дневни светлини на 30%.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Ама вие само крушките ли сменяте с халогенни?

Защото аз обмислям да си забуча едни bi-xenon лупи.

 

http://www.retrofitlab.com/xenon-projectors-1/mini-h1-bi-xenon-projectors-50-1.html

Нали знаеш, че е незаконно  ? :) Освен ако не минеш технически преглед и т.н.. :)

Иначе проучи до колко фаровете ти подлежат на отваряне, за моите приказката е, че лепилото което са ползвали е по-здраво от фара, та във фурни ги вкарват та нз какво, филмче ужастно :)

Link to comment
Share on other sites

Моя фар е с лупа 

djauto1.jpg

 

на късите. 

 

Ефекта от Найтбрейкър-ите е страхотен за сега. Но по-подробни впечатления ще споделя след месец-два да им понавъртя малко км вечер. Но дори с само с каране в 19:30 се вижда, че светят съществено по-добре от обикновена крушка - при мен цокъл h1.

Link to comment
Share on other sites

Ама вие само крушките ли сменяте с халогенни?

Защото аз обмислям да си забуча едни bi-xenon лупи.

 

http://www.retrofitlab.com/xenon-projectors-1/mini-h1-bi-xenon-projectors-50-1.html

Отличен избор. На един приятел му подарихме подобни и остана адски доволен. Кажи речи почти никаква модификация не се прави. Не се налага да сменяш целият фар.

Link to comment
Share on other sites

Отличен избор. На един приятел му подарихме подобни и остана адски доволен. Кажи речи почти никаква модификация не се прави. Не се налага да сменяш целият фар.

Абе май не е толкова лесно за моята кола като гледам по-долу..

 

Нали знаеш, че е незаконно  ? :) Освен ако не минеш технически преглед и т.н.. :)

Иначе проучи до колко фаровете ти подлежат на отваряне, за моите приказката е, че лепилото което са ползвали е по-здраво от фара, та във фурни ги вкарват та нз какво, филмче ужастно :)

Не знаех, че е незаконно. В крайна сметка, от къде ще знаят на техническия преглед с какви фарове съм бил, за да знаят, че тия са ми нови?

 

Ето до колко фара подлежи на отваряне. Направо ще им дам клипчето, да си го следват. :D

 

На края има сравнение между нормален рефлектор, ксенонов рефлектор и тоя би-ксенон с лупата.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KR6CrzH6n_g

Link to comment
Share on other sites

Абе май не е толкова лесно за моята кола като гледам по-долу..

Винаги има начин. Доста популярен начин е във нагрята фурна или с пистолет с топъл въздух.

 

Не знаех, че е незаконно. В крайна сметка, от къде ще знаят на техническия преглед с какви фарове съм бил, за да знаят, че тия са ми нови?

Всички фабрично монтирани ксенони имат пръскалки за измиване на фаровете.

 

 

edit:

Сега видях клипчето. Точно чрез нагряване ги отварят. Внимавай къде ще ти го правят. В града има само 2-ма човека на които бих се доверил за такова нещо. Единият е Бухала. Другият е един приятел с автосервиз. Евентуално и при Сурен, но не знам дали се занимават с такива неща.

Link to comment
Share on other sites

такива манипулации - само при Бухала. Не знам някой друг, който да се занимава с толкова внимание, колкото той.

Link to comment
Share on other sites

Хосте, батьовата. Я дръпни 2, 3 реда за SMG-тата на е46 M3. И другото, само тука ли има стригане за valve adjustment на всеки няколко хиляди мили на всички M-ки? Щото 1500 долара са си 1500 долара и определено не ги кОпаме по дворовете.

 

едит: Чини ми се, че нещо капризна беше тоя вид скоростна кутия.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Не е. Това е нормална ръчна кутия с компютърно - хидравлично управление на съединителя. Общо взето ако говорим за SMG II, много добра кутия. И следващите. Но 1вата в е36 е зле.

Като цяло 2ра ръка ако е Смг... Караш докато изтропа... после частите са астрономически за обслужване на кутията. Хвърляш и слагаш ръчка. Много има писано по форумите.

 

За m52 и s52, s54 в Ервопа няма такива напасвания. Може да е нещо само за САЩ. Там двг не са точно същите като в EU.

Link to comment
Share on other sites

Понеже има много рибарлък относно това колко горяли "бмв"-тата и доста хора не правят разлика между 1.8 и 3.2 мотор. Да дам малко реални данни от тия дни. 

 

328i m52b28 single vanos (т.е. първа версия на м52б28, следователно по-новите са и по-икономични)

С 2ма души и багаж и на отиване и на връщане

 

266км извънградско - повечето време до 100км, но не през цялото
+
74км градско - нормално каране

_________

 

30.3л бензин от които 19.23л ГазПром 95 и 11.1л Shell 100

 

Това е мотор с коректно работеща само една ламбда сонда (от две). Предполагам, че има шофьори които ако карат по-кротко от мен могат и по-добре.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Не е. Това е нормална ръчна кутия с компютърно - хидравлично управление на съединителя. Общо взето ако говорим за SMG II, много добра кутия. И следващите. Но 1вата в е36 е зле.

Като цяло 2ра ръка ако е Смг... Караш докато изтропа... после частите са астрономически за обслужване на кутията. Хвърляш и слагаш ръчка. Много има писано по форумите.

 

За m52 и s52, s54 в Ервопа няма такива напасвания. Може да е нещо само за САЩ. Там двг не са точно същите като в EU.

 

Е тва не е ли с перата зад волана? Тва с напасването си го има....който и да питам. Ебаси миндилщината

 

едит: е30 М3 тука е или на парите на е46 М3 или по-скъпа. Детска мечта ми е майна обаче и хляба е с пари :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Има пера SMG, нямаш 3ти педал.

 

Не купувай s14 m3. Тая е30-ка няма общо като мотор а някоя друга. Литровата мощност й е висока, нуждата от ребилд винаги тегне. Всичко по мотора е самo за м3,няма взаимозаменяемо нищо. Няма почти и алтернативни части. А цифрите са умопомрачителни.

 

Е46 м3... И то иска стабилни поддръжка ребилд ако е зорено ама части бол.

 

Ако си решил... успех.

Ама с масла под 300-400лв, гуми под 2 бона минимум и ребилд за по е 8 хилки в един момент не става. И шперчетони то ще иска обслужване във времето.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...