Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ДядоМразе, ти от одеве не видя какво ти написах.Ако имам пари точно колкото за 135i и ми трябва голяма кола или ме еня колкото точно ще ме ударят в надценката въобще няма да я гледам тая 135-ца, нито ще гледам Акорда.Ще отида, ще си взема един Супърб или нещо от сорта и ще съм спокоен, че не съм се изцепил като чекия на мокър пясък с нещо дето не ми е по джоба.Това е.

 

Това са различни подходи към покупката като цяло.Тези купуващи си чисто ново БМВ, Ауди, Лексъс, Акура, Инфи въобще не са цел на Шкода, Кия и прочие.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

че е най-хубаво да си купя ТАТА фул екстри

 

Тата не ги броим за коли изобщо :)

 

ще си взема един Супърб или нещо от сорта и ще съм спокоен, че не съм се изцепил като чекия на мокър пясък с нещо дето не ми е по джоба.Това е.

 

Или Авенсис, който е с 10тина хиляди по-евтин. Или Хонда Акорд която на мен ми допада повече от Съпърб-а и май е леко по-скъпа...

 

 

 

Това са различни подходи към покупката като цяло.Тези купуващи си чисто ново БМВ, Ауди, Лексъс, Акура, Инфи въобще не са цел на Шкода, Кия и прочие.

 

Тук си абсолютно прав

Link to comment
Share on other sites

Не така с пренебрежение към джапанките щото в момента бмв са я закъсали здравата с парите. Като цяло оставам с впечатление, че всички иновации в посл. време идват от Азия. Германците я карат по-течението (не и чували за хибридна кола) и още не могат да проумеят защо мерцедес не е това което беше, а тези в щатите няма да коментирам.

 

Много са я закъсали БМВ, особено са в технологичен спад... И М дивизията хич няма продажби :lol:

Особено след като пуснаха кола на много високо технологично ниво с доста иновации за класа... 7 ма серия

Или пък след като подготвят Х5 и Х6 с хибридни версии, а и версии от М дивизията.

Или пускането на новото Z4, подготвянето на Х1, Х3, ново 5 и 6.

Другото много интересно е двигателите които правят... В момента се ползва евро4 сертификат и ще влиза в сила евро5? Нали? Новата 3ка 330д е подготвена за Евро6.

И даже BMW 1-ца е около 2 пъти по-скъпа от въпросната Тойота. Някакво обяснение с КАКВО ТОЛКОВА е по-добра можеш ли да ми кажеш? Ти още малко японските ще ги изкараш че са с качеството на руските лади ебати. То бива култ бива фанатизъм ама твоето май граничи с тъпотия май май.

 

Качество, разработка, технологии, удоволствие от шофирането, завършеност на детаилите? Малко ли е?

мляко не пия,но продължавам да настоявам вие да си пиете предписаните медикаменти,преди да поствате във форума

 

в момента дали се усещаш как твърдиш,че собственика на голфа е намерил начин да заобиколи законите на физиката,а пък инжинерите от бнв пък направо са ги пренаписали? :laughing:

Сравнението е следното - пускат приуса на писта, шпорят го колкото могат, целта на М3ката е да го преследва без да го изпреварва и накрая да се сравни разходът им.

http://www.youtube.com/watch?v=9RkfYCbKpt8

 

А това за БМВ и аналогични модели на Бентли, Ролс и Ферари е просто смешно.БМВ въобще не се припокрива с тях.7-мата серия като цяло може и да е като размери сходна с Бентли( честоо ) и Ролс( аде де? ) само дето покупката на Бентли и Ролс се диктува съвсем леко от други фактори не просто практичност и екстри.Да не говорим, че 6-цата на БМВ може и да има общо с Калифорнията на Ферари ама и там подхода към покупка е друг.Като си купуваш черно конче, крилато B или г-цата разперила ръце на предния капак въобще марките като БМВ, Хонда, Нисан, Инфи и прочие не носят този заряд.Там си има толкова голяма доза поза какво си си купил, че няма на къде повече.Те за това си пуснаха и Майбах от Даймлер.

 

Новата седмица ще дели една основа с някакъв нов бейби ролс :) Не, че има някакво значение де...

 

Има ли показател по-който тая консерва 1цата може да се сравнява с новия акорд например ?

 

Сега ще нахвърлям някои нещица с които единицата е по-добра...

Няколко от двигателите и подред са победители в "Engine of The Year", по-развита е технологично от Акорда, сега ще кажеш за екстрите - да, единицата има по-"яки" или ако искаш го наречи по бълграски по-"гъзарски" екстри. Забравих да спомена качеството, а и най-важното - удоволствието от шофирането. Друго интересно е, че най-мощния акорд купе може да се сравнява като ускорение с ДИЗЕЛОВА единица :lol:

Нещо не мога да ти схвана гениалната мисъл. Айде стига с това "ако мога да си го позволя без проблем" щото тва ми звучи като от учебник по икономика. Парите са фактор. Дай тогава да сравняваме 911 порше с 135i a ?

 

Аутобилд ги сравняват двата модела:

http://www.autobild.de/artikel/vergleich-b...911_462648.html

Сравняват я и с Cayman

http://www.autobild.de/artikel/vergleich-b...n-s_719816.html

И две тунинговани версии

http://www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_26975.html

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Оставил ли си 200+ хиляди лева за автомобил за да се фантазираш толкова?

Не дядо мраз не съм оставил 200+ хиляди лева, но за разлика от теб ще оставя 40К за Е90 на 2или 3 години със здрав мотор, а не да ги дам за нова японска, въпрос на вкус и лични предпочитания ;) :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

.....но за разлика от теб ще оставя 40К за Е90 на 2или 3 години със здрав мотор, а не да ги дам за нова японска, въпрос на вкус и лични предпочитания...

 

...Което безспорно не е лош избор,при положение,че извадиш късмет с колата и следващите 3-5 години не правиш скъпоструващи ремонти...Ако караш много километри на година,гаранцията е сериозно предимство,пред вид качеството на новите автомобили в последно време.Аз лично бих предпочел чисто нова Мазда или Тойота пред Бмв-то(а би-ем-даблю-тата са ми в кръвната група отдавна :D ).Просто когато става въпрос за такава покупка душевните мераци ги оставям на заден план и расъждавам трезво и прагматично :)

Link to comment
Share on other sites

...Което безспорно не е лош избор,при положение,че извадиш късмет с колата и следващите 3-5 години не правиш скъпоструващи ремонти...Ако караш много километри на година,гаранцията е сериозно предимство,пред вид качеството на новите автомобили в последно време.Аз лично бих предпочел чисто нова Мазда или Тойота пред Бмв-то(а би-ем-даблю-тата са ми в кръвната група отдавна :D ).Просто когато става въпрос за такава покупка душевните мераци ги оставям на заден план и расъждавам трезво и прагматично :)

 

 

А в интерес на истината, ако толкова ти се кара Ауди, БМВ или Мерцедес винаги можеш да дадеш малко повече пари и да си вземеш карана кола от Premium Selection - естествено с гаранция.

Link to comment
Share on other sites

Много ме кефи как се говори за новите коли от някои хора...

 

Когато продавах единицата един човек ми каза:

 

Чух, че тия много им се развалят двигателите и затова не бих я купил :lol:

Мисълта ми е, че има много итнересни слухове за нови коли, които абсолютно не са верни...

 

 

 

Някой каза за екстрите в японските коли... да им имам екстрите... Ауди, БМВ или Мерцедес като пуснат някоя екстра веднага я изкопирват у джапанките...

 

To има и много други слухове които не са верни ама една група хора си ги подкрепят.

 

А това че японците копирали от тея трите немски е най-големият смях.Тея 3-те са най-големите плагиати на света.Например фаровете които завиват с завоя кой ги внеди първо сигурно БМВ?Само да не казвам Ситроен кога за сефте слагат тази система в тяхните коли.Да не говорим че почти всяка кола японска от 80-те е с ел. стъкла, огледала, климатици 5 скорости и т.н. докато немските такива не са и сънували тогава.....

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

говорите такива тъпотии квито сте прочели по списанията , тука всичките дето ги хвалите "жълтите" колички освен да сте се возили едва ли сте поддържали такава..... ма така е масовата психоза относно тия тамагочита е голяма работа......

Злобиле, ставаш за смях вече с тези тамагочита. Най-малкото защото познаваш реално само 10% от продуктовата гама на японските производители (за което най-вече трябва да благодариш на "пазарното" отношение на ЕС към импорта на автомобили). Освен това факта, че можеш да си позволиш само изтъркано от каране Ауди не означава все още нищо. Та по въпроса за тамагочитата, понеже виждам си доста заблуден, та да те попитам, жълтурските модели по-долу и тях ли трябва да ги наричаме "тамагочита" (защото в сравнение с тях всеки модел на Ауди е като детска играчка от Matchbox)? :lol:

 

Към останалите, които се опитват да сравняват Хонда Сивик с Ауди А4 пак да повторя - директната конкуренция (при това доста успешна) на Мерцедес, МБВ и Ауди са японските марки Лексъс, Акюра и Инфинити. Как стоят нещата в това съревнование може да се види само по пътищата на Северна Америка, защото само там тези автомобили са поставени в еднаква конкурентна среда. В Европа картината е твърде изкривена.

Tundra_photo_2008.jpg

2008_nissan_titan_side_view.jpg

2008_honda_ridgeline_20124364_396x249.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Аутобилд ги сравняват двата модела:

http://www.autobild.de/artikel/vergleich-b...911_462648.html

Сравняват я и с Cayman

http://www.autobild.de/artikel/vergleich-b...n-s_719816.html

И две тунинговани версии

http://www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_26975.html

 

Incinerator-e мисленето и писането трябва да се правят едновременно. Това дето си го изплескал може само да подкрепи аргументите ми, че Е възможно 2 пъти по-евтина кола реално да бъде сравнима с 2 пъти-по скъпа кола. Друг е въпроса, че да сравняаваш порше-бмв не е като вмв-хонда просто защото можду порше и бмв има огромна дупка що се отнася до brand value.

 

Няма как и да не се съглася с Годфадър. Европа никога не е била истински свободен пазар.

Edited by Thief
Link to comment
Share on other sites

Ами то някои американки имат и круиз към края на 50-те и к'во?

 

Това което ти е написал той е сравнение на два качествени и premium автомобила, не на бюджетен със premium.За това е така.А колко е голяма дупката Порш и БМВ няма да спорим, вярно е, че като цяло Порш държат повече цена.

 

Пък и не разбирам защо още го дъвчим това като е пределно ясно, че хора тръгнали да си купят 911, GT-R или 135i хич не е определящо за тях дали навигацията като екстра е 1888 евра или е безплатна.Тях ги интересува, кой до сега си е поръчал такова, върви ли повече от на техните приятели колите, в колко броя е пуснат модела.Като го настъпят на светофара ще изкара ли акъла на всички, как се приема модела в обществото и прочие.

 

Това за японската кола дето била с ел. пакет, клима и прочие през 80-та година...в САЩ може би...тука никога.И там дори това са хлевоустия.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Пък и не разбирам защо още го дъвчим това като е пределно ясно, че хора тръгнали да си купят 911, GT-R или 135i хич не е определящо за тях дали навигацията като екстра е 1888 евра или е безплатна.Тях ги интересува, кой до сега си е поръчал такова, върви ли повече от на техните приятели колите, в колко броя е пуснат модела.Като го настъпят на светофара ще изкара ли акъла на всички, как се приема модела в обществото и прочие.

 

Определено ако искаш да те гледат на светофара порше ще свърши доста повече работа.

Link to comment
Share on other sites

Incinerator-e мисленето и писането трябва да се правят едновременно. Това дето си го изплескал може само да подкрепи аргументите ми, че Е възможно 2 пъти по-евтина кола реално да бъде сравнима с 2 пъти-по скъпа кола. Друг е въпроса, че да сравняаваш порше-бмв не е като вмв-хонда просто защото можду порше и бмв има огромна дупка що се отнася до brand value.

 

Няма как и да не се съглася с Годфадър. Европа никога не е била истински свободен пазар.

 

Чакай малко пич, не съм казал, че БМВ-то е по-добро от поршето. Някой каза, че никой не сравнява БМВ с Порше и затова дадох статия да се види, че някой ги сравнява.

Link to comment
Share on other sites

Спора взе пак да става безсмислен - ама BMW-то същия клас като тойотата било по-хубаво, ама ако си го взема 2ра ръка ще ми легне малко по-скъпо от нея а не 2но... Ама защо сравняваме различни класове коли нищо че са една цена... абе вие по дърветата ли ги берете парите не ми е ясно. Васко и той като каже "тамагочи" та си мисли че е открил топлата вода. Точно толкова пластмасови са колкото и опелите и фолксвагените. Като вземем да сравняваме Acura,Lexus и Infiniti с BMW може и да е друг въпроса.

 

INCINERATOR, разликата между 135цата и Акорда е че едната е малка кола а другата много по-голяма и комфортна. Ти търсиш удоволствието от карането и ходиш да караш за кеф без да имаш някаква необходимост от това. Това което искаш всъщност е Порше или Ферари но не ти достигат кинти затова гледаш някакъв компромис. Z350 сигурно ще ти направи 10 пъти по-голям кеф да я караш или infiniti G, но тези неща струват пари д**а. Ти се возиш сам в тази кола и не ти трябва нищо повече от малък багажник и шофьорска седалка. Аз от друга страна не желая да правя подобни изпълнения и искам да си върша работата с тази кола, да имам достатъчно пространство вътре за да си возя семейството на море. И преди всичко искам тази кола да и сипвам бензин и да върви без да ми прави проблеми. Обслужването да е по-евтино и да е по-нарядко. Ако бяха толкова зле японските нямаше да се купуват нали? А са си изградили име на стабилни и здрави коли - защо ли? По вашата логика и Opel и VW нямаше да се продават изобщо но за всеобщо учудване продължават да ги купуват. ЗАЩОТО КОЛИТЕ ИМАТ ЦЕНИ! Може да е 3 пъти по-голямо удоволствието но когато не шофираш за удоволствие а за да стигнеш от точка А до точка Б и всичко което искаш е да стане по-бързо и по-евтино работата се променя.

Link to comment
Share on other sites

Сравнението е следното - пускат приуса на писта, шпорят го колкото могат, целта на М3ката е да го преследва без да го изпреварва и накрая да се сравни разходът им.

http://www.youtube.com/watch?v=9RkfYCbKpt8

знаех си,че зад цялата тая простотия седи някое малумно клипче на топ гиър.

 

със същия успех могат да наврат 7 членно циганско семейство в приуса и после да твърдят,че е просторен колкото седма серия,примерно.

Link to comment
Share on other sites

INCINERATOR, разликата между 135цата и Акорда е че едната е мака кола а другата много по-голяма и комфортна. Ти търсиш удоволствието от карането и ходиш да караш за кеф без да имаш някаква необходимост от това. Това което искаш всъщност е Порше или Ферари но не ти достигат кинти затова гледаш някакъв компромис. Z350 сигурно ще ти направи 10 пъти по-голям кеф да я караш или infiniti G, но тези неща струват пари д**а. Ти се возиш сам в тази кола и не ти трябва нищо повече от малък багажник и шофьорска седалка. Аз от друга страна не желая да правя подобни изпълнения и искам да си върша работата с тази кола, да имам достатъчно пространство вътре за да си возя семейството на море. И преди всичко искам тази кола да и сипвам бензин и да върви без да ми прави проблеми. Обслужването да е по-евтино и да е по-нарядко. Ако бяха толкова зле японските нямаше да се купуват нали? А са си изградили име на стабилни и здрави коли - защо ли? По вашата логика и Opel и VW нямаше да се продават изобщо но за всеобщо учудване продължават да ги купуват. ЗАЩОТО КОЛИТЕ ИМАТ ЦЕНИ! Може да е 3 пъти по-голямо удоволствието но когато не шофираш за удоволствие а за да стигнеш от точка А до точка Б и всичко което искаш е да стане по-бързо и по-евтино работата се променя.

 

Мисля, че ти тръгна да сравняваш акорд с единицата, не аз. То реално няма никаква база за сравнение, едното откъдето и да го гледаш си е premium, другото даже не знам какво е въобще.

А за багаж и тн. В единицата най-спокойно си пътуват 4 човека до морето с багаж за 1 седмица - личен опит.

 

 

И все си мисля, че 135и ще е по-фън от 350з ;)

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Сравнението е следното - пускат приуса на писта, шпорят го колкото могат, целта на М3ката е да го преследва без да го изпреварва и накрая да се сравни разходът им.

http://www.youtube.com/watch?v=9RkfYCbKpt8

 

А какъв ли разход ще се получи ако направят следния тест - през 100 метра на пистата слагат светофари като 20 метра преди светофара водача трябва да кара с под 10км и да спира напълно през 5 метра след това да чака 1 мин на светофара и така до другия. Много ми е чудно какъв разход ще даде тогава приуса и какъв М3ката

 

 

 

Между другото мой съсед имаше Шкода Октавия, продаде я и си взе 320-ка... 1 година по-късно я продаде и си взе ново "тамагочи" - Mitsubishi Outlander. Интересно защо е продал биемдаблю-то и си е взел некадърната японска изработка? Дали пък не е толкова некадърна?

 

Друг съсед със сигурност може да си позволи каквато си кола иска но кара Land Rover а не BMW.

 

Трети пример - имам познат който има количества автомобили и може да си вземе и порше, но никога ама никога не е имал BMW.

Link to comment
Share on other sites

А какъв ли разход ще се получи ако направят следния тест - през 100 метра на пистата слагат светофари като 20 метра преди светофара водача трябва да кара с под 10км и да спира напълно през 5 метра след това да чака 1 мин на светофара и така до другия. Много ми е чудно какъв разход ще даде тогава приуса и какъв М3ката

Между другото мой съсед имаше Шкода Октавия, продаде я и си взе 320-ка... 1 година по-късно я продаде и си взе ново "тамагочи" - Mitsubishi Outlander. Интересно защо е продал биемдаблю-то и си е взел некадърната японска изработка? Дали пък не е толкова некадърна?

 

Друг съсед със сигурност може да си позволи каквато си кола иска но кара Land Rover а не BMW.

 

Трети пример - имам познат който има количества автомобили и може да си вземе и порше, но никога ама никога не е имал BMW.

 

 

Обаче хора вие си разбирате какво искате...

 

Тестът показва, че ако едната кола спазва темпото на другата разходът и е по-нисък, а не че като цяло М3 е по-икономично от Приус.

 

А това кой каква кола си е купил нищо не означава... Вълка си взе Бугати, значи е по-добро от Енцо...

Това са супер детински изказвания.

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Вълка си взе Бугати, значи е по-добро от Енцо...

Вълка си взе Вейрон по съвсем друга причина - преди това си беше купил часовника (пак Бугатти) за милион и 200 хиляди евра ако не ме лъже паметта....та въпрос на стил беше да добави още едно Бугатти към часовника с диамантите... :devil

 

Едит: Упс, заблудил съм се....часовникът му струвал само 700 000 евра...току що проверих....няк'ва евтинийка значи....бахти мизерника... :lol: :lol:

Edited by Midex
Link to comment
Share on other sites

Не може да очакваш от компания дето прави климатици , да направят здрава кола ....

Нещо не схванах коя е тази компания дето правила климатици..... :wacko:

 

 

Ок де малко се изхвърлих с %,но все пак си е много голям,и може би ако се интересуваше малко щеше да знаеш,4е в момента корейските коли ги прават мн по добри от пове4ето европеиски,а за цената... не мисля че са най-евините (accent-23 000,sonata - 36000 ) е верно че не вс таксита са нови коли...но става дума и за тва че 4астите на хюндай са по тънки отколкото на немски или френски коли...

Приятелю, това, че бакшишите търкалят някакви коли означава единствено, че тези коли са ефтини за закупуване! Не си прави илюзии, че са много здрави - тайната е в почти непрекъснатият цикъл на каране! Окачването грохва доста бързо, но двигателя почти няма случай на сух старт или да изстине изцяло (за разлика от твоята кола примерно) от там идват и тези много хиляди километри пробег на мотора без ремонт!

Link to comment
Share on other sites

Вълка си взе Вейрон по съвсем друга причина - преди това си беше купил часовника (пак Бугатти) за милион и 200 хиляди евра ако не ме лъже паметта....та въпрос на стил беше да добави още едно Бугатти към часовника с диамантите... :lol:

 

Ако ще и Casio да си е купил това не означава, че е най-добрата кола. -> Майтап бе, колата я взе преди часовника, ама ти не схвана шегата... :) (Midex)

 

Между другото както каза Дядо Мраз... Защо Владо Арабаджиев си продаде М6цата и си взе пак М6? Може би щото го кефи, а не защото си мисли, че е най-добрата кола на света.

Link to comment
Share on other sites

Z4 може и да е... но за 1цата много ама МНОГО се обърка.

 

Ами да аз тръгнах да ги сравнявам - ЦЕНАТА Е СЪЩАТА!

 

И изобщо забрави за 135ца защото тя е ПО-СКЪПА от акорда с цели 20 хиляди лева!!! Сравнявай 118d или 120i с Акорд 2.2 elegance.

 

За багаж зависи от хората, но нали се сещаш че в Акорда ще е по-комфортно, повече място ще има и определено е по-голям багажника от 1цата? Може и да сте се събрали, пробвай следващия път да събереш една детска количка и микровълнова печка освен другия багаж.

 

Обаче хора вие си разбирате какво искате...

 

Тестът показва, че ако едната кола спазва темпото на другата разходът и е по-нисък, а не че като цяло М3 е по-икономично от Приус.

 

Не, теста е пригоден да покаже че в тези условия (а именно настъпване до дупка) М3ката е по-икономична от Приуса. Хайде да вземем за тест драйв по 1 приус и една м3-ка от дилърите и да покараме 2часа в задръстванията после да видим кой колко бензин е изгорил, става ли? М3ката ще поддръжа същата скорост като Приуса (а именно под 25км/час) и ще се движат по същия маршрут.

Link to comment
Share on other sites

Z4 може и да е... но за 1цата много ама МНОГО се обърка.

Единицата в момента е много по-добра от актуалното Z4 и кърти по всякакви показатели японеца.

 

Ами да аз тръгнах да ги сравнявам - ЦЕНАТА Е СЪЩАТА!

Цената като е същата не означава, че 2те коли са за сравнение

 

 

 

За багаж зависи от хората, но нали се сещаш че в Акорда ще е по-комфортно, повече място ще има и определено е по-голям багажника от 1цата? Може и да сте се събрали, пробвай следващия път да събереш една детска количка и микровълнова печка освен другия багаж.

 

Как ти звучи кабриолет до морето с бебешка количка, столче и всичките му атрибути, микровълнова не знам за какво му е нужна на някой - все пак не отиваме на къмпинг.

 

 

Не, теста е пригоден да покаже че в тези условия (а именно настъпване до дупка) М3ката е по-икономична от Приуса. Хайде да вземем за тест драйв по 1 приус и една м3-ка от дилърите и да покараме 2часа в задръстванията после да видим кой колко бензин е изгорил, става ли? М3ката ще поддръжа същата скорост като Приуса (а именно под 25км/час) и ще се движат по същия маршрут.

 

Пак повтарям, тестът не е направен да се докаже, че М3 е по-икономична във всяко едно отношение, а само в това за настъпване и преследване на приуса! Никой не е оспорил, че приуса е по-икономичен в градски условия.

 

 

Отговори ми честно, ако имаш 90 литра бензин с кое ще ти е повече удоволствие да ги изгориш с едно М3 или с един Приус?

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Не може да очакваш от компания дето прави климатици , да направят здрава кола ....

 

Пазу, повечето такива компании правят и оръжие но гледам не са вградили по един гранатомет на автомобилите за да си разчистват пътя...

Link to comment
Share on other sites

Пазу, повечето такива компании правят и оръжие но гледам не са вградили по един гранатомет на автомобилите за да си разчистват пътя...

Off/ На голф гранатомет му не трябва...той сам си разчиства пътя. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...