Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Ти сега какво...оспорваш, че при хибридите немските коли са светлинни години назад ?
Не бе просто не разбра ли, че БМВ е най-великата марка - няма Бентли, няма Бугати, няма Ролс - БМВ е над всички :lol: :lol: :lol: И не се измъквай, че онези разбираш ли стрували пъти повече, след като сравняваш БМВ с коли стуруващи пъти по-малко!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не бе просто не разбра ли, че БМВ е най-великата марка - няма Бентли, няма Бугати, няма Ролс - БМВ е над всички :lol: :lol: :lol: И не се измъквай, че онези разбираш ли стрували пъти повече, след като сравняваш БМВ с коли стуруващи пъти по-малко!

 

Нещо дразни ли те, че за мен БМВ за момента е най-добрата марка, предлага ми най-добрите модели за мен, за нуждите ми, за ценовия диапазон който мога да си позволя?

Link to comment
Share on other sites

Нещо дразни ли те, че за мен БМВ за момента е най-добрата марка, предлага ми най-добрите модели за мен, за нуждите ми, за ценовия диапазон който мога да си позволя?
Нито те познавам, нито ме интересуваш за да се дразня :) Просто се възхищавам на философията ти тип "кон с капаци" - мойто е най-доброто, всичко друго е боклук :D
Link to comment
Share on other sites

Нито те познавам, нито ме интересуваш за да се дразня :) Просто се възхищавам на философията ти тип "кон с капаци" - мойто е най-доброто, всичко друго е боклук :D

 

Добре, предложи ми кола като за мен тогава - изискванията ми са:

Качествена изработка, иновационни технологии, 4 местна, бензинов двигател що-годе икономичен за кубиците си, мощност над 200 коня, приличен звук, качествена аудио уредба. Кола която като я карам да изпитвам удоволствие, да мога сам да си избирам какви екстри да има в нея, а да не има 3 нива и да избирам 1 от трите. Да е под 150 000 лева.

 

 

 

А да, забравих да кажа - да е с кабриолет с твърд таван. Също забравих, че трябва да има спортно излъчване и спортно поведение на пътя - ако мога така да го нарека.

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Добре, предложи ми кола като за мен тогава - изискванията ми са:

Качествена изработка, иновационни технологии, 4 местна, бензинов двигател що-годе икономичен за кубиците си, мощност над 200 коня, приличен звук, качествена аудио уредба. Кола която като я карам да изпитвам удоволствие, да мога сам да си избирам какви екстри да има в нея, а да не има 3 нива и да избирам 1 от трите. Да е под 150 000 лева.

А да, забравих да кажа - да е с кабриолет с твърд таван. Също забравих, че трябва да има спортно излъчване и спортно поведение на пътя - ако мога така да го нарека.

 

Та ти си бил скрит фен на Интеграле и Сиера Косуърт. :D

Link to comment
Share on other sites

Добре, предложи ми кола като за мен тогава - изискванията ми са:

Качествена изработка, иновационни технологии, 4 местна, бензинов двигател що-годе икономичен за кубиците си, мощност над 200 коня, приличен звук, качествена аудио уредба. Кола която като я карам да изпитвам удоволствие, да мога сам да си избирам какви екстри да има в нея, а да не има 3 нива и да избирам 1 от трите. Да е под 150 000 лева.

 

 

 

А да, забравих да кажа - да е с кабриолет с твърд таван. Също забравих, че трябва да има спортно излъчване и спортно поведение на пътя - ако мога така да го нарека.

 

демек,'вие ми изброявайте марки и модели,пък аз ще си твърдя,че не ми отговарят на изискванията.'

 

щото сещаш се,текстът с италик е доста субективен,ако мога така да се изразя :lol:

Link to comment
Share on other sites

Един поръчков пасатор или файтон , ще ти свършат работа .. а за 150 000 ще си вземеш и един голф :P

 

Все пак е народната кола ...

Link to comment
Share on other sites

Добре, предложи ми кола като за мен тогава - изискванията ми са:

Качествена изработка, иновационни технологии, 4 местна, бензинов двигател що-годе икономичен за кубиците си, мощност над 200 коня, приличен звук, качествена аудио уредба. Кола която като я карам да изпитвам удоволствие, да мога сам да си избирам какви екстри да има в нея, а да не има 3 нива и да избирам 1 от трите. Да е под 150 000 лева.

А да, забравих да кажа - да е с кабриолет с твърд таван. Също забравих, че трябва да има спортно излъчване и спортно поведение на пътя - ако мога така да го нарека.

 

Tова ли са ти изискванията ? И викаш само бмв може да ти ги удовлетвори ? nc.....

Link to comment
Share on other sites

Човека си харесва БМВ. Нищо лошо. Щом има пари да си го купи ,да го поддържа и храни ОК. Нямам против. Обаче изказвания като на злобила че колите са само 3 марки е просто абсурдно. Нормално е да се подразни човек от такива насаждания.

Link to comment
Share on other sites

Човека си харесва БМВ. Нищо лошо. Щом има пари да си го купи ,да го поддържа и храни ОК. Нямам против. Обаче изказвания като на злобила че колите са само 3 марки е просто абсурдно. Нормално е да се подразни човек от такива насаждания.

 

A именно оттам и почнах аз да се заяждам и след няколко бисера на host сравнявайки коли с разлика в цените в пъти а не проценти. Всеки се радва на нещо, всеки търси различни неща - ето има и хора които си купуват лансери с по 400+ коня на които гаранцията е значително по-малка защото двигателя го изцеждат отвсякъде, има и такива които си искат да карат здрава и по възможност по-евтина кола, има и такива които държат на екстрите. Имам приятел който не търси друго освен да е икономична и беше накичил на едно рено клио газ и метан - няма багажник - събира чанта за лаптоп и още една чанта, другото на задната седалка слага, но на него не му и трябва. За много хора изискванията на INCINERATOR за спортното излъчване и поведение на пътя ще се сторят смешни, за други е важно колата да е SUV че да си я паркират спокойно по бордюрите... колкото хора толкова мнения. Мисълта ми е че е смешно да се робува на марка и изказвания от сорта "махнете ги тия тамагочита, вие не сте се возили на ИСТИНСКА кола затова така говорите" са меко казано глупави.

 

Аз примерно с удоволствие бих карал Audi S5 4.2 FSI tiptonic quattro - 350 коня обаче 130,000лв ми идват малко множко. Ако някой знае къде се продава 3 годишна такава за около 30 да свирка :P

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Добре, предложи ми кола като за мен тогава - изискванията ми са:

Качествена изработка, иновационни технологии, 4 местна, бензинов двигател що-годе икономичен за кубиците си, мощност над 200 коня, приличен звук, качествена аудио уредба. Кола която като я карам да изпитвам удоволствие, да мога сам да си избирам какви екстри да има в нея, а да не има 3 нива и да избирам 1 от трите. Да е под 150 000 лева.

 

 

 

А да, забравих да кажа - да е с кабриолет с твърд таван. Също забравих, че трябва да има спортно излъчване и спортно поведение на пътя - ако мога така да го нарека.

 

Лагуна Купе :P Епа да имам пари да е взема пък да ги ***** и БМВ-тата.А пък за тея дето незнаят на новата Лагуна и задните колела "завиват".Сега чакам някой да ми каже че тва БМВ и Ауди го слагат от 20 години в леките си автомобили и Рено са ги откраднали от тях :lol: :lol: :lol:

 

Не че нещо ама ако се не лъжа 1-ца имаше едно време не помня да беше с твърд покрив сгъваем камо ли бензин.Даже дизелак си беше.Х5- май също имаше и тя май не е с твърд покрив сгъваем...Тъй че ако ще се заяждаме е лесно.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Боже опази от новата лагуна.Дано си я вземеш някой ден да видиш каква е.

 

Всеки мой пост говорел, че имало 3 марки само?Жалки са такива приказки.

 

За това дали БМВ, Мерцедес, Опел, Волво и прочие са назад с водорода нито един тук не може да каже.Причината е, че разработките им са дост. добре пазена тайна.Факт, че БМВ изкара водород разхранван атмосферен двигател преди всеки друг, с най-опростена и ефективна технология.Ако се не лъжа и прототип имаха за макс скорост с водород.Въобще, лафовете като за пейката пред блока със слънчоглед в ръка нека ги оставим малко в страни.

 

За новата Лагуна, понеже предполагам, че сега доста лай ще има...ами тя е с предно, тежичка е и според доста тестове( да не кажа всички, просто не съм чел насочено за нея и не го казвам за това ) е тотално дърво като управление.Рено още първия път като я изкараха тази с-ма мненията на тест пилотите на разл. предавания и списания за автомобили бяха, че е твърде лишаваща шофьора от контрол върху колата.Освен това, не отговаря на изискванията поставени за колата.

Такава с твърд таван, свястна музика, спортна возия и да е под 150 хил. лева може да крайслерчето дето го спират от производство, ще видя как се казваше.Няма да му поведението като на Корвет ама ще става все пак.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

ООООооооо ужастно гадна е.Ще дойдеш ли с мен от магазина да ми е купиш да отърва някой да не се набута? :P

 

П.П. На колегата препоръчвах тази Лагуна.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

ужасТно???

Ще дойда, но ти казвам, че пари за Рено през живота си няма да дам.Даже течност за чистачки да му купя.

 

XLR съм визирал горе, тотална грешка от моя страна с Крайслер.Става си въпрос за Кадилак.

Най-скъпата му версия е 100к долара http://www.leftlanenews.com/cadillac-xlr-v.html може и да си вземе човек все пак и по-малкия двигател.Този е 440 к.с. :D

 

За Лагуната е различно от това да кажем генерално кой къде е с водорода.Просто до там достъп нямат журналистите достатъчно, та да имаме и ние информация.Сега, ако някой има инфо от кухнята на някой от производителите да казва.

И ако е останало впечатление, че не харесвам Рено, да така е.Това е едно от онези неща в живота, които човек просто не харесва.Нямам основание, нямам идея защо...не харесвам Рено, не харесвам спанак, не харесвам дизели( карам ги ама ги мразя ) и прочие...

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Ха сега май почват тук противоречия.Един път ми се изплясква в лицето че видете ли ги тея по предвания и списания не струват че хвалят тва тва тва.Ама тва са долни лъжи.Ма ся видете ли говорят за Лагуна всичко е вярно.После някой хора (не визирам никой конкретно) ми говорят кой приказвал глупости за семки пред блока.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Такава с твърд таван, свястна музика, спортна возия и да е под 150 хил. лева може да крайслерчето дето го спират от производство, ще видя как се казваше.Няма да му поведението като на Корвет ама ще става все пак.

 

<ирония>Така е ... то откакто BMW почнаха да правят спортни коли другите се уплашиха и затвориха заводите... </ирония>

 

Имам един приятел в щатите беше харесал едно инфинити но по думите му - направи компромис и си взе BMW защото лизинга беше по-изгоден и като цяло му легна 2но по-тънко.

 

Както и преди бях казал - водейки се по същата тинейджърска логика може да се каже че който има пари си купува Ферари или Мазерати а който няма - BMW.

Link to comment
Share on other sites

Крайслер XLR с 320 кончета е 86 хил. долара, което си се вмества в цената( като си говорим за цена на колата ).

18-ки джанти, ел. регулеруемо окачване( с дигитален контрол в зависимост от скоростта )

Отопление и охлаждане на кожените седалки

9 говорителя, система Bose

Евкалиптово дърво

Навигация с ДВД и тъч-скрийн 7 инча

Отваряне без ключ

Парк асист( ultrasonic каквото и да значи )

Адаптивен круиз контрол

Автомат. скоростна кутия с пера зад волана

Heads Up дисплей

Затопляне на волана

 

^ това е стандартното оборудване

 

Кажи сега приятеля ти кое Инфи е гледал и кое БМВ си е взел?

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Жалко дано лизинга да е бил наистина добър.

 

И понеже съм разсеян само споменах колата на народа( тя е без твърд сгъваем покрив обаче ) без да я дам, та ето я

 

Шеви Вет Z06

http://www.leftlanenews.com/chevrolet-corvette-z06.html

За 73 хил. долара:

 

505 к.с.

18-ки отпред, 19-ки отзад

Предното стъкло потъмнено и с УВ защита

Ксенон, HID технология на късите

Цветовете за модела са уникални

Отплени странични огледал + анти-заслепяване на шофьорското

Ел. пакет седалки - кожа, перфорирана

Head-Up дисплей

С-ма за следене на пробега на маслото

Keyless отваряне

Ел. пакет стъкла

Круиз контрол

Двузонов климатроник, поленов филтър

 

Не ги пиша всичките, но е ясно горе-долу...

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Та ти си бил скрит фен на Интеграле и Сиера Косуърт. :D

С удоволствие бих потъркалял една от двете на писта, но не и за всекидневна кола.

 

 

Tова ли са ти изискванията ? И викаш само бмв може да ти ги удовлетвори ? nc.....

Дай предложение коя кола има тези качества които изброих.

 

Не че нещо ама ако се не лъжа 1-ца имаше едно време не помня да беше с твърд покрив сгъваем камо ли бензин.Даже дизелак си беше.Х5- май също имаше и тя май не е с твърд покрив сгъваем...Тъй че ако ще се заяждаме е лесно.

 

Имах единица, да и Х5ца дизелов, и какво? Колата която карам всеки ден е със сгъваем твърд покрив. И не разбрах за кое може да се заяждаш? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Имах единица, да и Х5ца дизелов, и какво? Колата която карам всеки ден е със сгъваем твърд покрив. И не разбрах за кое може да се заяждаш? :unsure:

 

Имах предвид, че ако си търсим теми за зяждане няма да е никак трудно да ги открием.Аз така го разбирам "искам това това това.Само БМВ го предлагат".Уви не е така.

 

Далеч съм от мисълта че тук някой ще налее акъл на друг коя кола е по-по-най.Всичко си е въпрос на вкус.

Link to comment
Share on other sites

Имах предвид, че ако си търсим теми за зяждане няма да е никак трудно да ги открием.Аз така го разбирам "искам това това това.Само БМВ го предлагат".Уви не е така.

 

Далеч съм от мисълта че тук някой ще налее акъл на друг коя кола е по-по-най.Всичко си е въпрос на вкус.

 

Добре, ти поне си ми виждал колата(поне така мисля) Предложи ми някакъв еквивалент на нея. С качествата които искам аз.

Link to comment
Share on other sites

http://www.leftlanenews.com/mercedes-benz-slk-class.html на 44 хил. долара получаваш SLK.

Ако не държиш на задното и да има наистина иновации > http://www.leftlanenews.com/volvo-c70.html

 

Ама 1-вото не е 4 места, пък второто с това предно :D

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Дай предложение коя кола има тези качества които изброих.

Няма смисъл да ги убеждаваш повече, те си знаят тяхното , спора е безсмислен, не мога да ти се бъркам, но ако му дадеш на дядомраз да покара някоя от твоите коли, ще види разликата и ще разбере колко е назад с 'чисто новата" му кола :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...