Jump to content
BulForum.com

PayPal


po_taka

Recommended Posts

  • Replies 681
  • Created
  • Last Reply

Bank or credit card statements, ако онлайн банкирането има опция за английски език.

При мен свърши работа като proof of address дори пред чужда банка.

Link to comment
Share on other sites

Ако и при втория опит не стане, мога да опитам и с това дето казваш...засега им сканирах 3 други документа наведнъж - задната страна на личната ми карта (макар и да не доказва, че това ми е адресът през последните 12 месеца) + последната сметка за вода с адреса + една сметка от митниците за плащане на ДДС пак с адреса, но тъй като тука институциите все още пишат на кирилица, със стрелки съм им указал кое ми е името, кое е адреса, а също и кой документ какъв е. ;)

Link to comment
Share on other sites

Аз (още) нямам проблем, но като чета, мисля да съм подготвен.

В този смисъл какво правим ако по адрес по лична карта се водя на друг адрес, а живея на друг?

Те явно не приемат единственото правдиво доказателство, което може да има - личната карта, издадена от държавата! Само по себе си ми се струва абсурд, но както и да е.

Преди години като доказвах адрес (сигурно има 10 и повече г.), и макар че по лична карта се водех на същия адрес, приеха бележка от кабелна телевизия, която беше на мое име.

Към момента не ползвам кабелна, а жилището текущо както казах, не е на мое име, и тоци води и т.н. не пише моето име, независимо дали плащам аз. Да не говорим, че всичко вече плащам по интернет и бележки нямам от години.

Т.е. като цяло още държат просто да видят името и адреса на една бележка, така ли..

Според мен просто събират няколко документа за по-сигурно, вместо от първия път да "приемат" произволна хвърчаща бележка. Просто се правят първите няколко пъти, но според мен просто събират всичко, и накрая като 'приемат', последното просто е повода, но надали единственото меродавно, което "доказва" нещо.

Link to comment
Share on other sites

При мен минах с принтскрин от фактурата за телефонна сметка (мтел) - трябва да пише името и номера и адреса. 

Link to comment
Share on other sites

Ако и при втория опит не стане, мога да опитам и с това дето казваш...засега им сканирах 3 други документа наведнъж - задната страна на личната ми карта (макар и да не доказва, че това ми е адресът през последните 12 месеца) + последната сметка за вода с адреса + една сметка от митниците за плащане на ДДС пак с адреса, но тъй като тука институциите все още пишат на кирилица, със стрелки съм им указал кое ми е името, кое е адреса, а също и кой документ какъв е. ;)

 

Пак не ми ги приеха - и новите 3 документа! :online2long:  Все едно съм си присвоил чужд профил та ме въртят на шиш...само адресът остана и вече не се сещам какво да представя след като не приемат платен ток, вода, митнически документ, а в онлайн банкирането никъде не ми излиза меню с профила, където фигурира и адреса ми. :moon:

Link to comment
Share on other sites

... в онлайн банкирането никъде не ми излиза меню с профила, където фигурира и адреса ми. :moon:

 

Експорт в pdf и редактиране?

Link to comment
Share on other sites

Току що го направих...не знам доколко успешно - ако пак ми пратят трето писмо като онова по-горе в спойлера, вече ще им тегля едни майни.

Link to comment
Share on other sites

Пълен смях! И абсурд! :censored2: :Facepalm:

Гледай да е поне добре сглобено, да не си личи като някой пач. Като нищо то ще свърши работа накрая.

Добре ще е да ръгнеш и някакъв печат на ФБР и ЦРУ, и един подпис на Тръмп. И пак няма да е сигурно. Отсреща стоят сигурно някакви малоумни индийци, които са еманацията на простотията на този свят днешно време!

Link to comment
Share on other sites

Отсреща стоят сигурно някакви малоумни индийци, които са еманацията на простотията на този свят днешно време!

 

Не "сигурно", а "със сигурност"... Някой като този: Sir, I am sitting in front of yourself

 

https://www.youtube.com/watch?v=5NddJYKzwHU

Link to comment
Share on other sites

И правят upgradation. 

Това си е типичен индийски лаф на Engrish. Почти всеки втори индиец го употребява, неясно защо.  :lol:

Link to comment
Share on other sites

Пълен смях! И абсурд! :censored2: :Facepalm:

Гледай да е поне добре сглобено, да не си личи като някой пач. Като нищо то ще свърши работа накрая.

 

Позна - точно това последното свърши работа, макар че аз самият имах забележки относно сглобяването му, касаещи фона, шрифта и леката разлика в цвета на черното. :P  Явно все пак съм го докарал сносно, а те не са се задълбочили прекалено много. :))

 

 

 

Your PayPal Account Has Been Returned to Regular Standing

 

We have completed our review and have returned your account to regular

standing.

Thank you for your patience during this process and for helping to make

PayPal the safest and most trusted online payment solution.

Yours sincerely,

PayPal

 

 

 

 

Edit: Току що обаче в спам папката видях едно друго дето филтърът го е закарал там 3 минути след онова горното - вече направо не знам какво да си мисля....На тоя етап в самия акаунт нямам ограничение, но предвид това долното се чудя дали пак няма да се появи...

 

Previous limitation has been granted erroneously and hence placed new limitation on account

Thank you for responding to our requests to further verify your information. As we cannot lift the receiving limit on your PayPal account until all requirements have been met, we would appreciate your help with completing the steps below, so that we can review your account further......

....(следват същите дълги обяснения кое може да служи за доказателство за адреса....)

Link to comment
Share on other sites

Edit: Току що обаче в спам папката видях едно друго дето филтърът го е закарал там 3 минути след онова горното - вече направо не знам какво да си мисля....На тоя етап в самия акаунт нямам ограничение, но предвид това долното се чудя дали пак няма да се появи...

 

Това горното от едита не знам кой го беше пуснал, но явно точно то е объркано, понеже днес ме помолиха да попълня анкета дали съм доволен от процедурата за потвърждаване на самоличност, с цел да си подобрели услугите в бъдеще. Разбира се написах им, че процедурата им за адреса е нелепа щом не признават...и им изброих всичко, дето съм им пратил. ;)

 

-------------------------------------------------------

 

А по повод това долното:

 

Получи ми се един проблем с месечната фактура от Ибей. В началото на месеца имах една продажба, на която пътните до Щатите, Австралия и др. презокеански страни бяха $125, а до страните в ЕС - $65. Понеже при оформянето на търга не ми се занимаваше да разграничавам пътните, сложих на "Worldwide" тия $125 и в описанието на самия търг направих уточнение, че са за през океана, а до ЕС респ. са $65. Тоя, който спечели търга беше от Франция и въпреки, че своевременно му бях пратил съобщение да изчака фактурата с правилните пътни, не изчака, а веднага след края на търга плати продукта + пътните в размер на $125. Разбира се аз му върнах $60 и му пратих второ съобщение, че съм му ги върнал и случаят приключи. Междувременно в "SOLD" секцията ми забелязах, че и Ибей е отчел връщането на тия $60 от пътните, защото беше дописал "+$125 Shipping ; -$60 Adjusted". Дотук добре, само че днес получавам месечната си фактура с таксите и гледам, че Ибей е "забравил", за "adjust"-ването от $60 и ми е сметнал такса върху всичките $125. Някой имал ли е подобен проблем и как евентуално го е решил. :online2long:

 

Бях писал във ибейския "форум", но не получих отговор и понеже като изключим телефонната комуникация, друга връзка със съпорта на Ибей е практически невъзможна, реших да отворя кейс в Пейпал, като описах надлеждно всяка една транзакция. Днес ми пратиха уведомление, че случаят бил решен в моя полза, понеже Ибей не бил отговорил във фиксирания срок за отговор, но ми стана смешно заради онова, дето бяха писали по-долу в писмото - пусти стандартизирани бланки... :P

 

-----------------------------------------------------------------

Resolution of Your Case: #PP-005-942-407-887

-----------------------------------------------------------------

Seller's Name: eBay Inc.

Seller's Email: US-eBay-EOM-Fees@ebay.com

Seller's Transaction ID: 97V42902JB8653922

Buyer's Transaction ID: 86K75311MT2618829

 

We have concluded our investigation into your case and have decided in your favor.

We were able to recover....бла...бла...бла....If you are due any additional funds, we will make our best effort to recover the balance from the seller.

 

If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed

to you, please be assured that we will take appropriate action against the

seller's account, which may include limitation of the seller's account

privileges.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Един въпрос относно връзване на българска банкова сметка към пейпал акаунт - някой правил ли го е този номер? Ползвам един български пейпал за пращане на пари до роднини и схемата за теглене на парите е с прикачена VISA карта, защото това беше единствения вариант навремето като отварях акаунта. Онзи ден ми се появи информация, че вече мога да закача и българска банкова сметка към пейпал аканута. Има ли изобщо някаква далавера от това (в смисъл по-ниски такси за теглене на пари от пейпал сметката от тези при тегленето към VISA карта, по-изгодни обменни курсове и т.н.) и изобщо става ли лесно цялата далавера?

Link to comment
Share on other sites

Плямпах аз за този номер, но "професори" ме отказаха да обяснявам.

 

Междувременно случайни хора, тип роднини, ми обясняват как стотици хилки от безпредметните прекарват именно през 
Пейпал.... Два акаунта и и си ти.

Link to comment
Share on other sites

Не знам дали Кръстника разбира английски ( :laughing1: ), но мисля, че със сигурност го знае това дето си му написал. ;)

 

А по въпроса с моята сага с неправилно удържаната такса от eBay и това дето каза по-горе:

 

----------------------------

 

Оказа се, че всъщност няма начин. Пепал разгледаха случая ми, отсъдиха, че аз съм прав и ми върнаха парите като ги дръпнаха обратно от сметката на Ибей. Да, обаче има и продължение - в следващата ми фактура с таксите тази сума отново фигурираше, като Ибей я третираше като все още неплатена от мен. Два дни след излизането на тази фактура ми беше спрян акаунта, защото съм имал просрочие (точно за тази върната от Пейпал сума), бяха ми затворени всички продажби и получих едно голямо предупреждение, че ако искам пак да ми разблокират акаунта, трябва да се издължа с тази "просрочена" от мен сума, реално неправомерно удържана от софтуера им. Разбира се връзката с Ибей е малко по-трудна отколкото връзката с бъдещата колония на Марс, на имейл те никога не отговарят, защото нямат такъв, който да се следи от човек, бяха ми дадени 2 щатски телефона ако искам да се свържа с оператор (на първия се чакало 10 мин., на втория - 15) и да обясня надълго и широко целия случай, да цитирам дати, пейпал транзакции, да чакам да правят проверки и т.н., което тутакси обезсмисли целия случай, така че най-доброволно си им преведох отново недължащата се от мен сума и софтуерът им веднага ми разблокира акаунта. Разбира се можех отново да отворя кейс в Пейпал, те пак щяха да ми върнат парите и софтуерът на Ибей отново щеше да ми блокира акаунта, абе...параграф 22 в най-чиста форма, така че реших да не си го причинявам отново. К'во да правиш, пълна автоматика - когато софтуерът им направи фал...ходи, че се оплаквай на софтуер. ;)

Link to comment
Share on other sites

Съгласен съм с казаното от теб, но ми е чудно защо когато му върнах на оня тия $60 (с частичен рефунд и обяснение за какво се връща сумата), софтуерът на Ибей го отчете и го отрази в акаунта ми с "+$125 Shipping ; -$60 Adjusted", но когато дойде време да ми удържа таксите, тутакси "забрави", че е видял рефунда ми само преди седмица. Както и да е, отдавна съм зарязал случая, сумата не е голяма и се бях запънал единствено заради това, че те не бяха прави. А иначе в търга бях написал, че тия 125 долара са само за презокеанските страни, а за европейските е по-малко, но франсето явно не го беше отразил.

Link to comment
Share on other sites

Не бе, спор между мен и франсето не е имало. Казах, че когато отварях търга не бях много наясно дали ще го пращам по пощите или с куриер и по причина, че таксите на пощите са едни, на спийди и еконт съвсем други, реших да не си правя труда да диференцирам суми, които още не знам какви ще са и затова сложих една фиксирана от $125 (която беше най-ниската до щатите за тия килограми) и в самия търг добавих изречението, че сумата е за през голямата вода, а до страните в ЕС е по-ниска и в зависимост от това кой ще спечели търга, да не плаща, а да изчака да му пратя фактура със съответния шипинг. Да, ама някои хора не се задълбочават много в четене и когато франсето беше последният в наддаването, като видях, че е от Франция, веднага след края на търга му изпратих напомнящо съобщение да не плаща още докато не му изпратя фактура. Да, обаче оня явно е зает човек, цъкнал си е веднага на Pay Now и е платил това, дето Ибей му е калкулирал. Като видях, че е избързал, веднага му пратих и второ съобщение, че пътните до Франция не са $125 и че му връщам разликата. След като му я върнах, Ибей моментално отрази тия "-$60 Adjusted Shipping" в обявата с търга и това беше далеч преди края на месеца когато излиза месечната ми фактура, та ми се стори логично, че след като Ибей е "видял", че тия $60 съм ги върнал обратно като част от пълния шипинг (защото софтуерът беше извадил тия -$60 само от шипинга, а не от общата сума) и след като ми е "аджъствал" само шипинга още същия ден когато приключи търга, значи логично е в края на месеца да получа такси само върху реалната цена на шипинга. Както и да е, дай да зарежем тая тема понеже не виждам смисъл да я дъвчем още...въпросът беше единствено за принципа, че бях прав (което и Пейпал потвърди с връщането на сумата) и просто се опитах да си отстоя позицията, ама за разлика от хората разглеждащи кейсовете в Пейпал, с ибейски софтуер трудно се спори, а и така са го направили, че не можеш да отвориш кейс в Ибей за сбъркана фактура, та все някой човек да разгледа случая. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Пе*ерасите от пейпал отново са започнали да превалутират от тяхно си усмотрение за да направят едни бързи лесни пари. Ако теглиш примерно GBP към картата си те цакат по курса им. Решението е да се прати писмо до съпорта им да спрат превалутирането на  валутата към картата.

 

П.С. Пак остават другите валути за които отново ще те цакат. Примерно спират за GBP, някой ти плаща в EU или USD и си прецакан.

Link to comment
Share on other sites

Ами цакай ги и ти.

Регистрирал съм карти в трите основни валути и тоя номер не минава...

 

Мислил съм си да направя същото, но тъй като 90% от покупките ми са в долари (а в останалите валути купувам само дреболии), все още не съм го направил. ;)

А това с превалутирането по курс на Пейпал не е ли било винаги - в смисъл кога е било друго, че exabyte казва "отново"?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...