Jump to content
BulForum.com

PayPal


po_taka

Recommended Posts

  • Replies 681
  • Created
  • Last Reply

Говорех за Ибейския селър протекшън, което за него е едно и също, понеже не е от значение кой (Ибей или Пейпал) ще възстановява сумата.

Link to comment
Share on other sites

Може да има една таксичка от 20$ обслужаване, ако загубиш кейса и не си елиджъбъл за селрър протекшън.

Имай го предвид и си следи баланса, че е на едно закътано място обявавена.

 

За първи път чувам за такава такса. Повече инфо от къде може да се види?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Може да има една таксичка от 20$ обслужаване, ако загубиш кейса и не си елиджъбъл за селрър протекшън.

Имай го предвид и си следи баланса, че е на едно закътано място обявавена.

 

За съжаление излезе прав колега. Боднаха ми 14 GBP при артикул под 3 GBP.

Насолих paypal support-а да видим дали ще има ответен отговор. Репортнах и купувача в ebay, не че ги интересува, но все пак.

Link to comment
Share on other sites

Жалко, ще пиеш една студена вода, няма какво да се направи, това е такса "обслужване" (до колкото разбирам). Онзи е платил с кредитна/дебитна карта през PayPal и след това обратният трансфер е за твоя сметка. :(

Link to comment
Share on other sites

Жалко, ще пиеш една студена вода, няма какво да се направи, това е такса "обслужване" (до колкото разбирам). Онзи е платил с кредитна/дебитна карта през PayPal и след това обратният трансфер е за твоя сметка. :(

 

То явно не е само трансфер, защото хем му връщат парите (3GBP item), той задържа продукта и отделно ме чарджат (14GBP fees). Гледам проблема е доста често срещан и явно доста хора се възползват от тази опция за аванта.

Сега ще разровя сайта на PP дали има някаква конкретна информация за тази такса.

Link to comment
Share on other sites

А аз да попитам друго - ако exabyte просто му беше върнал веднага и без възражения тия 3.65, щеше ли отново да има такса за разглеждане на случая?

Link to comment
Share on other sites

То няма такава опция - казват, че пей пал разглеждат случая... и след няколко дни излизат с решение. Ако беше кейсът в ебей, тогава можеше да се размине по този начин

Link to comment
Share on other sites

Точно. Изобщо нищо не се случва в ebay, въпреки че от там е закупен артикула.

Интересното е, че това е опция в paypal

 

Unauthorized transaction: [/b]I did not authorize a recent transaction.

 

Step 1 - Identify unauthorized activity

If there have been transactions or other activity in your account that you did not authorize, PayPal is here to help. Before filing a claim, make sure that the suspicious activity wasn’t due to a family member using your account or an unknown transaction wasn’t due to a recurring payment, like a subscription. If suspect you have received a fake email but do not see any unauthorized changes to your Paypal Account, please let us know using our Email/Website form.

PayPal will help you resolve the issue by reviewing the details of your claim, and if your claim involves a transaction, we may ask for information from the seller. We try to resolve claims within 10 days, but it may take longer.

 

 

 

която позволява до 180 дена след направена покупка да се отвори такъв кейс.

 

 

"You can still report the problem in the Resolution Centre within 180 days."

 

 

Някой може ли да провери:

 

https://www.paypal.com/bg/webapps/mpp/paypal-fees

 

 

При мен излиза:

 

Oops.

That page doesn’t exist

 

Колко удобно...

 

 

EDIT: След логване излиза, но никъде нищо не пише за тази такса... Но можеше и да е по-зле Щом репорта в полицията не помага и то в UK, дано на никой да не се случва да изгори с три и нагоре цифрена сума.

Link to comment
Share on other sites

Не знам, ама много съмнителна ми се струва цялата тая работа - хем през ибей го купил, хем подал възражение в Пейпал...и двата му акаунта ли са хакнали, що ли...

 

Някой може ли да провери:
 
https://www.paypal.com/bg/webapps/mpp/paypal-fees

 

Това е линка.

Link to comment
Share on other sites

Имам въпрос, свързан с Пайпал.

Сега, след като не може да се зарежда сметката от дебитна или кредитна карта, има ли някакъв друг начин да се вкарват пари в пайпал акаунт ?

Примерно някой познат да ми прати или аз сам да си пратя ?

Link to comment
Share on other sites

Ами аз преди време съм изпращал пари на моя позната чрез Пейпал. Тук приемаме, че твоят познат има Пейпал акаунт и от този акаунт ти изпраща пари на твоя Пейпал акаунт, трябва да знае как ти е твоя акаунт (имейла) и ги изпраща парите. Има някакви такси, не си спомням кой от двамата ги плаща. Ти нали това питаш? Защото по-горе в темата се коментираше, че в почти всички случаи това че не можеш да си заредиш акаунта с дебитна или кредитна карта (да имаш готови пари в акаунта си) не те ограничава да използваш Пейпал акаунта ти за плащания и превод на пари с карта (при всяко плащане на момента ти дърпа пари от картата и транзакцията минава през Пейпал).

Link to comment
Share on other sites

За комерсиални преводи (понеже досега само такива съм получавал) таксата е към 6%, което ще рече, че ако ти изпратят $100 ще получиш $94.

Link to comment
Share on other sites

Да питам нещо дали на някой вече му се е случвало...

Имам няколко съмнителни покупки от Ибей - съмнителни, защото са от продавачи с по 2-3 отзива и цената е ниска (за всичките съм участвал в търгове с наддаване), но дори и да са фалшиви акаунти, след месец и половина ще ми върнат парите. Питането ми е за друго - платил съм всичките продукти, но на единия от продавачите срещу закупените продукти вместо знака $ за платено, стои пясъчен часовник с надпис "Your 04.01.2016 payment is being processed", a в Пейпал акаунта ми тези транзакции са маркирани като "pending". Защо не е прието плащането ми вече няколко дена и какво точно очаква Пейпал от акаунта на продавача - нещо не е наред с неговия акаунт ли...и не трябва ли плащането&получаването на пари да е автоматичен процес без да има нужда от намеса на отсрещната страна?

Link to comment
Share on other sites

Да питам нещо дали на някой вече му се е случвало...

Имам няколко съмнителни покупки от Ибей - съмнителни, защото са от продавачи с по 2-3 отзива и цената е ниска (за всичките съм участвал в търгове с наддаване), но дори и да са фалшиви акаунти, след месец и половина ще ми върнат парите. Питането ми е за друго - платил съм всичките продукти, но на единия от продавачите срещу закупените продукти вместо знака $ за платено, стои пясъчен часовник с надпис "Your 04.01.2016 payment is being processed", a в Пейпал акаунта ми тези транзакции са маркирани като "pending". Защо не е прието плащането ми вече няколко дена и какво точно очаква Пейпал от акаунта на продавача - нещо не е наред с неговия акаунт ли...и не трябва ли плащането&получаването на пари да е автоматичен процес без да има нужда от намеса на отсрещната страна?

 

Процеса не е точно автоматичен, поне в началото. Paypal очаква продавача да приеме плащането или има някакъв проблем с верификацията на акаунта си. Случвало ми се е и на мен. Пиши на продавача, да си погледне paypal-а, защото ако е "дръпнат" те са малко оувърлоудед, ако ме разбираш :)

Link to comment
Share on other sites

Е че колко да е оувърлоудед, вече няколко дена, вкл. и уикенда...не че много ме касае кога ще приеме плащането и кога ще ми прати продуктите, защото накупих от други продавачи (или поне от други акаунти на същите продавачи) абсолютно същите, които уж би трябвало вече да пътуват насам, но ми беше интересен случая с изчакването, защото досега не бях го срещал.

Link to comment
Share on other sites

Имал съм 2-3 такива случая с пясъчен часовник. Интересното е, че на този етап плащането не е окончатално и ти може да го отмениш, има го във опциите на eBay. Значи проблемът е, че продавачът не си е настроил както трябва и вързал двата акаунта (ибей и пейпал) или поне аз така си го обяснявам. Нормално е да се случи ако потребителят досега само е купувал и сега за първи път продава нещо. Пиши му и му обърни внинание къде може да е причината да си погледне. Ако не може сам да се справи му кажи да пише на съпорта на ибей, те ще го ориентират.

Link to comment
Share on other sites

Писах му вече. :)

 

И въпреки, че съм му писал, той изобщо не отговаря, а часовничетата продължават все така да си стоят. Опитах се да откажа покупката, но се оказах в Параграф 22 - Ибей ме препраща към Пейпал, защото имало неуредена транзакция ; Пейпал ме връща в Ибей и ми препоръчва да пиша на продавача (въпреки, че вече съм му писал)...Ибей отново ми казва, че е невъзможно да откажа покупката след като съм я платил и пак ме праща в Пейпал и така двете институции си прехвърлят топката постоянно помежду си. :moon:

Сега ми остава единствено опцията оня все пак да отговори след някоя седмица или пък да изчакам 45 дена и да пиша, че продуктите не са получени, въпреки че аз съм ги платил, а оня даже не е приел парите ми, а камо ли и да е пратил нещо...а парите ми междувременно си седят нейде из буферните сметки на Пейпал и никъде не мога да намеря инфо как всъщност се постъпва в подобна ситуация когато си платил продукти, другият обаче не ги е приел по някаква причина и сумати време парите са нито при мене, нито при оня...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...