Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

А една толкова професионална фирма как ще реагира на следната професионална реплика на професионален клиент:

Ще Ви платя в най-скоро време. Няма никакъв проблем. Разбира се, че нямам никакви финансови затруднения. Кога в крайна сметка ще ви платя ли питате... а...

Ще Ви платя в най-скоро време. Няма никакъв проблем. Разбира се, че нямам никакви финансови затруднения. Кога в крайна сметка ще ви платя ли питате...

 

и т.н.

Е, това трябва да се случи на големите "професионалисти" - още по-големи клиенти професионалисти, макар и без кол център.

Клиентите не сме дойни крави, уважаеми, нито сме глупаци. "Професионалистите" за които говориш съществуват благодарение на нашите пари - не го забравяй!

 

Бе ти в час ли си ? Първо кой разговаря с теб ? Второ изместваш акцента на темата в коренно различна посока... Трето - що не кажеш на EVN, че не си дойна крава, като ги питаш относно авария и те ти повтарят, че авариите нямат краен срок и седиш без ток цяла вечер например ? ( Това е само пример с EVN ). Щото аварии се случват и служителя в кол центъра първо няма как да ти даде точна информация кога ще бъде отстранена, второ, ако ти даде такава тя няма да бъде абсолютно точна и категорична. Може да ти каже след 5 часа, ама може да минат 15. И тогава след 5 часа ти ще се обадиш и ще си мрънкаш, че 5 часа са минали и би следвало аварията да бъде решен въпросния човек от другата страна няма да има какво да ти отговори, защото ще си прав ? Разбираш ли ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Бе ти в час ли си ? Първо кой разговаря с теб ? Второ изместваш акцента на темата в коренно различна посока... Трето - що не кажеш на EVN, че не си дойна крава, като ги питаш относно авария и те ти повтарят, че авариите нямат краен срок и седиш без ток цяла вечер например ? ( Това е само пример с EVN ). Щото аварии се случват и служителя в кол центъра първо няма как да ти даде точна информация кога ще бъде отстранена, второ, ако ти даде такава тя няма да бъде абсолютно точна и категорична. Може да ти каже след 5 часа, ама може да минат 15. И тогава след 5 часа ти ще се обадиш и ще си мрънкаш, че 5 часа са минали и би следвало аварията да бъде решен въпросния човек от другата страна няма да има какво да ти отговори, защото ще си прав ? Разбираш ли ?

Малко по-спокойно и уважително!

1. Това е форум и всеки може да напише мнението си свободно, без ничие позволение!

2. Акцента изобщо не го измествам. Говоря точно по същество!

3. Именно по твоята логика евроком/близу остана почти без клиенти. Да им е честито "професионалното" отношение.

4. Ако аз искам да съм лъган... изобщо няма да звъня в кол център. Нито имам намерение да си плащам за да ме лъжат нито да ми губят времето с безумни обяснения.

5. Какво общо има EVN... така и не разбрах.

6. Желая ти високи трудови успехи и още по-голяма професионална реализация. Явно си току-що завършил някой "професионален" колеж или "университет" от сорта на този в Благоевград. Пожеланието ми ще ти е необходимо :)

 

Повече нямам намерение да ти отговарям. Иначе ти можеш да си пишеш колкото и каквото поискаш.

Лека вечер и успешен утрешен ден.

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

Нали затова като сте подписвали договори сте разписали и разни срокове за отстраняване на аварии ? :)

И не се ли замисляте колко е тъпа следната ситуация - спира ми интернета, звъня на някой някъде си и го питам - защо ми спря нета ? Все едно да звънна на автомонтьор и да го питам - ае що ми спря колата ?

Освен ако не приемата че всеки път е от такава обща авария, която е известна, как очаквате кол центъра да ви даде точен отговор ? :))

 

Клиента трябва да бъде уважаван, глезен ... Но и трябва да знае какви точно са правата му :)

Link to comment
Share on other sites

Малко по-спокойно и уважително!

1. Това е форум и всеки може да напише мнението си свободно, без ничие позволение!

2. Акцента изобщо не го измествам. Говоря точно по същество!

3. Именно по твоята логика евроком/близу остана почти без клиенти. Да им е честито "професионалното" отношение.

4. Ако аз искам да съм лъган... изобщо няма да звъня в кол център. Нито имам намерение да си плащам за да ме лъжат нито да ми губят времето с безумни обяснения.

5. Какво общо има EVN... така и не разбрах.

6. Желая ти високи трудови успехи и още по-голяма професионална реализация. Явно си току-що завършил някой "професионален" колеж или "университет" от сорта на този в Благоевград. Пожеланието ми ще ти е необходимо :)

 

Повече нямам намерение да ти отговарям. Иначе ти можеш да си пишеш колкото и каквото поискаш.

Лека вечер и успешен утрешен ден.

 

Не си заслужил уважението ми по никакъв начин, за да искаш такова....

1. Това е форум и всеки може спокойно да си изразява мнението без да иска позволение, но е твърде невъзпитано да се намесваш в разговор м/у 2-ма човека без нито единия от тях да те е канил в него.

2.Акцента го изместваш, защото това което се коментираше е, че професионалния кол център няма как да задоволи егото ти и да заебе интереса на компанията, заради теб, така че ти да се почустваш крайно удовлетворен от отговора им ! Наистина говориш по същество, но по друга тема, която няма нищо общо. Пък и самото ти изказване за парите беше малко детско :)

3.Евроком/Близуу все още са водещия оператор на телекомуникационни услуги в гр. Пловдив. И аз не твърдя, че там работят само професионалисти. Твърдя, че не можеш да се сърдиш на човека зад телефона за авария, която все още не е отстранена и той самия не ти дава краен срок за нея поради причината, че техника, който работи по аварията не знае кога ще приключи тя. Ти какво искаш да те излъжат ли ? Никой няма сметка от говорене на неверни работи в един такъв разговор.

4.Като не искаш да си лъган, защо първо не седнеш и не помислиш каква е целта на разговора ти спрямо човека от другата страна? Да получиш някаква информация, която той е подготвен да ти даде или да се скараш с него ?

5. Общото с EVN, е че те са монополисти и като си имат авария и не ти казват краен срок - просто си траеш хрисимо закътан в някой ъгъл у вас и с това се изчерпва разсъждението ти за дойната крава. Не си дойна крава, ама без ток къде ще отидеш ?

6.Благодаря за пожеланието за успехите и професионалната реализация, но не съм току що завършил, а преди 5 години, като работя в сферата на телекомуникациите от близо 8 :) Та не са ми нужни пожеланията ти :)

 

Повече и не искам да имаш намерение да ми отговаряш. Пък аз действително ще си пиша колкото си поискам :)

Лека вечер и на теб и помни " утрото е по-мъдро от вечерта".

Link to comment
Share on other sites

@Lame и ти си прав ама не точно :)

Акцента е върху това, че не може каквато и авария да има, да ти въртят една и съща лента.По тази логика, защо въобще го има този кол център, като аз знам когато звънна какво ще ми бъде отговорено?

EVN няма как да има общо, защото тя е монополист, а Близу не е!Като има авария и те дразни, сменяш ИСП-то, ама тока не можеш.

Link to comment
Share on other sites

Идеята е да се обадиш и да уведомиш за проблема ти.

Ако имат някакво инфо, получаваш, в противен случай чуваш стандартният отговор.

Link to comment
Share on other sites

Идеята е да се обадиш и да уведомиш за проблема ти.

Ако имат някакво инфо, получаваш, в противен случай чуваш стандартният отговор.

За всички нагоре дето се плюнчиха за поверителност и фирмена тайна и стандартните отговори и какво ли не - вижте темата примерно за N3 - евалла на furiozo, как дава информация от първа ръка, когато човек знае горе долу какъв е проблема, е по-спокоен. Като не знае, ще търпи търпи необясними проблеми и ще е махне от тях. Нали така. Не че ако са обясними би ги търпял, но е друго да знаеш примерно че слагат нов суич някъде с цел бъдещо подобрение на мрежата, или е паднал гръм някъде, или .... схващате.

По същия начин са и други "по-локални" доставчици и т.н. когато някой по-висшестоящ обяснява и пише някъде. И не виждам това каква тайна издава. Никаква.

Но разбира се фирми като ЕК/ДЦЦ, дори кулбокс (виж за тях не зная, може да имат форум, в който пишат по-вътрешни хора във фирмата) са "големи", в техните форуми има ли такива ситуации някой да пише и дава обяснения чат пат?

Ако има, хвала. Но да се обяснява, че стандартните ленти на кол центъра са нещо нормално, което трябва да се очаква, няма как да го приема някога. Но пък за мен това не е решаващо все пак. Просто хората се дразнят на изтъркани лафове по телефона и на стандартното "работи се по въпроса", което единствено дава информация, че проблемът не е в клиента. Поне да обявят че тия телефони не са за информация а САМО за даване на оплаквания от проблеми с нета и т.н. То всъщност май са си такива, просто клиентите са нахални и искат някаква информация. Ама като няма откъде другаде, на тъмно ли да стоим?! С EVN как да е, могат да правят КАКВОТО си поискат без да можеш да ги смениш или да им кажеш нещо накриво. Те да не са по-добри пък... такива са най-лошите. Приказката за "аа, енергото, и на вас да ви ***** ***та".

Link to comment
Share on other sites

Национален кол център говори ли ти нещо ? :) Например че обслужва цялата страна? :)

 

Да за обща авария е нормално да поискаш инфо, и вероятно ще получиш такова Но и никога няма как да знаеш предварително дали е проблем само при теб или е такава обща авария. Не че особено те грее дали е срязана оптика или пък спрял ток.

 

А общите аварии са точно такива - някой срязал магистрален кабел, евн спрели тока..

 

Но за личната ти авария, как някой да знае какво точно става ? :) Дали е забил суич, усилвател, изгорял такъв, скъсан кабел, преебано RJ ...

 

Друг факт с който не се съобразявате - в момента в който се разбере за дадена авария, е трудно веднагически да получиш отговор какво точно е станало... Все пак ти съобщаваш аварията ... :)

Такъв отговор може да се очаква за вече известни такива.

 

Затова ви дадох примера с колата - изгасваш посредата на пътя, звъниш в сервиза и ги питаш - ама защо загаснах ? Освен стандартните въпроси можеш ли да очакваш нещо конкретно ? Някой да ти каже - ооо пич така като те слушам по тел, най-вероятно ти е изтрещял вариатора

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

...

Разбира се, че като съобщавам авария, няма как да искам информация каква е! Но когато ми се съобщава "Знаем гсподине, работи се по въпроса", дори да не ми се каже какво точно става (дали е спрял тока, дали е паднала мълния, дали срязан кабел, дали някоя баба решила да си изчисти гледката, дали .....), по някакъв начин хората искат да знаят какво Е станало, да са малко информирани. Да знаят защо оня ден им е провален денят и не са свършили работата си, кого да винят дори вътрешно. В този смисъл изключително приветствам furiozo примерно, че пише, дава инфо в темата за N3, както и за Лангейм е подобна ситуацията, и т.н., като имам някаква информация какво става, къде е била причината, това е елементарна психология - да имаш някаква представа какво става, иначе всичко ако е на тъмно или дори те лъжат, няма дори как да упражниш някаква форма на обществен контрол. Ако EVN прекалят, може и митинг да се вдигне, ей такива на пръв поглед смешни примери, но далеч не е смешно, когато получаваш лоша услуга.

В този смисъл може да има и някаква по-автоматизирана система, след оправяне на аварии по някакъв начин човек да може да провери някъде сам какво е било оправено - дори простото "забил суич вследствие мятане на кабела от вятъра: кабелите прикрепени за дърво" е достатъчно - стига да има подобна вътрешна система за следене и логване на проблемите и фиксовете. С това не мисля, че се издава някаква фирмена информация ;) .

Link to comment
Share on other sites

Аз се включвам малко по средата на дискусията, но не мога да кажа нещо лошо за съпорта на Blizoo. Не че ги хваля, просто неутрално мнение. От едновремешен абонат на Гигабит в момента съм на тройна услуга, възможно най-евтината цена. С нета е нямало генерални проблеми - не е нещо свръх, но за парите си е ОК. Последните дни около историята с рязаните кабели не си бях в Пловдив и не мога да кажа. Но за съпорта - покрай инсталирането на цифровата телевизия нещо не се получаваше в началото качествен сигнал. Може би 5 пъти техници идваха в нас и настройваха, сменяха кабели, сменяха приемници и прочие, но накрая всичко стана ОК. Междувременно телефонни разговори със съпорта. Пари за идването не са искали (май някъде по-нагоре в темата се говореше за плащане при всяко посещение, но може и да се бъркам - да е било в друга тема това). Преди 3 - 4 седмици по време на световното пак имаше локален проблем при мен с каналите от цифровата. В събота по никое време звъннах на съпорта - първия път ме пусна на изчакване автоматичният оператор и изобщо и не достигнах да говоря с човек отсреща - накрая връзката прекъсна. След 10-тина минути звънах отново и веднага се свързах с човек - веднага ме разпознаха - какъв вид ми е приемника, какъв ми е номера на картата в него, казаха ми какво да направя и т.н. Оказа се, че трябва да се ресет-не картата и всичко се оправи.

 

Малко като офтопик - тези дни си говорих с познати за PON-a на Спектър нет в София и защо не може да навлезе по-масово. Оказва се, че масовият средностатистически потребител, който е доста под нивото на форума изобщо не го интересува, а и няма и намерение да навлиза в подробности как точно си получава нета - оптика ли, меден кабел, модеми и прочие. Важното е да има някакъв нет там. Тази тема е малко "техничарска" и си мисля, че не е представителна за всички абонати на Blizoo, който както се казва малко по-горе към момента си е голям национален доставчик.

Link to comment
Share on other sites

И изписахте 100 глупости за аварии в следствие на поста ми в който ясно си личи,че не са наясно самите те какво предлагат,какво е DOCSIS и защо предлагат DOCSIS 3.0 а раздават модеми с DOCSIS 2.0............ Направо са перфектни да... Да не говорим,че преди месец някъде ми се прееба кабела и ги викнах в Петък и дойдоха в Понеделинк - 3 дни без нет,телефон,телевизия.. Извинението им беше че имали ограничен брой техници -.- А пък до болка познатия проблем на повечето с загубата на пакети по един ДОСТА специфичен начин,който прави онлайн гейминга НЕВЪЗМОЖЕН остава 1 пълна мистерия... Миналата година с кой ли не говорих,кой ли не идва и пак един голям .... само . Така и не се разбра аджеба защо се губят така пакети от Пловдив до София и то се губят примерно 7 на 1000,но тея 7 се губят един след друг :angry1

Link to comment
Share on other sites

И изписахте 100 глупости за аварии в следствие на поста ми в който ясно си личи,че не са наясно самите те какво предлагат,какво е DOCSIS и защо предлагат DOCSIS 3.0 а раздават модеми с DOCSIS 2.0............ Направо са перфектни да... Да не говорим,че преди месец някъде ми се прееба кабела и ги викнах в Петък и дойдоха в Понеделинк - 3 дни без нет,телефон,телевизия.. Извинението им беше че имали ограничен брой техници -.- А пък до болка познатия проблем на повечето с загубата на пакети по един ДОСТА специфичен начин,който прави онлайн гейминга НЕВЪЗМОЖЕН остава 1 пълна мистерия... Миналата година с кой ли не говорих,кой ли не идва и пак един голям .... само . Така и не се разбра аджеба защо се губят така пакети от Пловдив до София и то се губят примерно 7 на 1000,но тея 7 се губят един след друг :angry1

Прав си. Като кажеш една дума само: евроком... и въпроса е изчерпан 100%. Евроком - Пловдив бяха номер 1 в периода на тяхното стартиране до момента в който силово започнаха да "изкупуват" силово по-дребните оператори. По това време мрежата си градяха перфектно и качеството на услугата беше на изключително ниво. Оттам нататък... пълна скръб. Когато се появиха алтернативи и се махнах от тях... дадох банкет. Беше ми писнало да плащам на месец на БТК повече пари за телефон (за разговор със "съпорта" им) отколкото им плащах месечна такса и да чувам: проблема не е при нас, ние ви виждаме, има перфектен сигнал до модема, сигурно проблема ви е в компютъра, рутера и т.н. В един по-следващ момент, любезни девойки от кол центъра им започнаха да ме "ръководят" как да си проверя и оправя настройките (горките... те няма как да знаят, че аз се занимавам с тази техника от времето, когато те са били проект в гащите на бащите им). След 2-3 такъв "професионален подход" ги отрязвах още в началото като докладвах следното: сега се прибирам с лаптопа от еди коя си интернет зала и там нямаше никакъв проблем. Така си пестях нервите - а на тях - времето. Не, че като идваха "техниците" нещо оправяха. Влизат 2 образа с мръсните обувки, гледат умно кабела, почешат се по главата и казват: ми тук всичко е наред... ще видим отвън. Питам ги: абе, момчета... нещо апаратура нямате ли, да измерите сифнала, да тествате модем и т.н..., мълчат и гледат умно.

 

Такива неща. Евроком..., близу..., по-добре далече. ДСС в момента вървят по техният утъпкан път и "професионален" подход. Но пътя винаги свършва на едно и също място...

Link to comment
Share on other sites

Само не разбирам защо стоиш на ЕК - алтернативи ли нямаш?

йок ..даже и бтк няма.

 

Днес ми се обадиха техниците и след дълъх абсурден разговор,преминаващ от опит да ме убедят,че модема има docsis 3.0,през това,че имало клауза в договора за 30 процемта резервираност на връзката и от 24mbita те ми гарантират само 18...Както и да е,накрая се оказа че модема НЯМА 3.0,но това не било проблем за момента... Като станело проблем тогава да съм звънял... Бях на плаж в момента когато ми се обадиха и нямах нерви да споря още :Д Снощи си написах 1 жалба до КЗП за оптичния им нет и 3.0 стандартите им пък да видим кво ще стане:D

 

Сега обмислям да пусна 1 куулбокс у 1 приятел на 150метра през къра и сам да си опъна 1 лан кабел :D Доста оптимистично,но тва май е единственият изход към момента.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

искам да попитам заради аварията по време на световното ще има ли някакви компенсации или обезщетения ? Майка ми каза, че 1 такса щели да упростят или нещо от този сорт, някой да е чул нещо подобно?

 

 

@НЕМО нещо много бавно при теб, да не е заради рутера ? аз съм на същата тарифа като теб и виж как изглежда:

893488585.png

893489193.png

Edited by predatora
Link to comment
Share on other sites

Поради липса на други алтернативи (ITD ги няма никакви още покрай нас)на скоро преподписах за година с Близу-то.Тарифа 30кинта,интернет+цифрова кабелна.От телевизията съм доволен,не че я гледам много :D С нета нещата стоят при мен така:

893461878.png893469083.png893471103.png893472191.png893475414.png893476434.png893485373.png893487824.png

 

 

Тестовете са с лаптоп през безжичен рутер...За браузване и сваляне на някой и друг филм от време на време стават :))

Edited by HEMO
Link to comment
Share on other sites

Поради липса на други алтернативи (ITD ги няма никакви още покрай нас)на скоро преподписах за година с Близу-то.Тарифа 30кинта,интернет+цифрова кабелна.От телевизията съм доволен,не че я гледам много :D С нета нещата стоят при мен така:

893461878.png893469083.png893471103.png893472191.png893475414.png893476434.png893485373.png893487824.png

 

 

Тестовете са с лаптоп през безжичен рутер...За браузване и сваляне на някой и друг филм от време на време стават :))

 

По добре тествай с кабел.

Ъп-а е кофти обаче + пинг-а :allien

 

Колко канала има телевизията иначе ?

Edited by TRIBALERO
Link to comment
Share on other sites

по списък 145 , но има бая канала които немогат да се гледат без да кихнеш още $

 

145 тва са доста ... а реално погледнато 80 канала работят ли поне ?

Link to comment
Share on other sites

145 тва са доста ... а реално погледнато 80 канала работят ли поне ?

 

Бтв,Нова Тв,Бнт,Евроком,Бтв комеди,Бтв cinema,Tv7,Tv Европа,Pro.bg,Diema,Diema2,Nbt,ВТК,МSAT,BntSat,EBF,BGtv,Фиеста Тв,BBT,AXN,AXNsci-fi,AXN crime,Fox life,Fox crime,Diema family,Romantica,MGM,TV1000,HALLMARK,Disney channel,VTV,Super 7,DaVinci learning,HISTORY,Nat geo,ViaSat History,Viasat explorer,ZoneReality,Discovery Channel,Ring.BG,EUROSPORT,T.T.VI,Планета,Фен тв,Балканика,Фолклор,Планета фолк,Тянков тв,София Кабел,Нова спорт,TV Guide,Cyty TVKАНАЛ3,-ТЕЗИ СА ПРЕВЕДЕНИ

 

JimJam,Boomerang,TCM,Ekids,24 techno,Travel,Animal Planet,Nat geo wild,EUROSPORT2,Eurosport news,Охота и рибалка,Fashion tv,Visage tv,CNN,DW,CNBS Europe,BBC WORLD,CCTV,EURONEWS,AL JAZEERA,TRT int,НТВ Мир,RTVI,Наше Кино,TvPolonia,RTP,ZDF,SAT1,Pro7,RTL,RTL2,Super RTL,VOX,ARM1,RAI1,Rai2,France2,France24,Discowery World,TVE,ERT SAT,Discovery SAT,Discovery science,Discovery travel&living,Mezzo,Arte,Zone club,VH1,MTV,The voice,Latina fiesta...

 

Това е при мен,току що ги прерових :P

Link to comment
Share on other sites

Бтв,Нова Тв,Бнт,Евроком,Бтв комеди,Бтв cinema,Tv7,Tv Европа,Pro.bg,Diema,Diema2,Nbt,ВТК,МSAT,BntSat,EBF,BGtv,Фиеста Тв,BBT,AXN,AXNsci-fi,AXN crime,Fox life,Fox crime,Diema family,Romantica,MGM,TV1000,HALLMARK,Disney channel,VTV,Super 7,DaVinci learning,HISTORY,Nat geo,ViaSat History,Viasat explorer,ZoneReality,Discovery Channel,Ring.BG,EUROSPORT,T.T.VI,Планета,Фен тв,Балканика,Фолклор,Планета фолк,Тянков тв,София Кабел,Нова спорт,TV Guide,Cyty TVKАНАЛ3,-ТЕЗИ СА ПРЕВЕДЕНИ

 

JimJam,Boomerang,TCM,Ekids,24 techno,Travel,Animal Planet,Nat geo wild,EUROSPORT2,Eurosport news,Охота и рибалка,Fashion tv,Visage tv,CNN,DW,CNBS Europe,BBC WORLD,CCTV,EURONEWS,AL JAZEERA,TRT int,НТВ Мир,RTVI,Наше Кино,TvPolonia,RTP,ZDF,SAT1,Pro7,RTL,RTL2,Super RTL,VOX,ARM1,RAI1,Rai2,France2,France24,Discowery World,TVE,ERT SAT,Discovery SAT,Discovery science,Discovery travel&living,Mezzo,Arte,Zone club,VH1,MTV,The voice,Latina fiesta...

 

Това е при мен,току що ги прерових :P

 

еее нямаше нужда да ги изброяваш :)

сега ме хваща яд че имам само 25 канала

Link to comment
Share on other sites

Бтв,Нова Тв,Бнт,Бтв комеди,Бтв cinema,Pro.bg,Diema,Diema2,BBT,AXN,AXNsci-fi,Fox life,HISTORY,Discovery Channel,EUROSPORT,Animal Planet,CNN,DW,BBC WORLD,RTL,MTV,The voice

 

тези са ми достатъчни ...обаче от тях имам само българските (без Диемите и фокс-а,ixn-a) .

Кофти е че не мога да си избирам сам каналите като съм на кулбокс :tongue :unsure:

Edited by TRIBALERO
Link to comment
Share on other sites

Fox и AXN нямат cooolbox-a???

TRIBALERO е на ограничения пакет "Трио СТАРТ" и затова ги няма.

В пълния списък са и двата Fox-a, и трите AXN-a.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...