Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Съгласен съм с Попов. Могат да вземат някой кадър от Мегалан, и без това надали са доволни от случващото се под шапката на Мтел и скоро това ще избие някак си. Последния моля ти се от уважение към всички вземи да се саморазкараш.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Много се извинявам, но как ще стане така, че квартален доставчик като Кулбокс да вземе клиенти на национален такъв, какъвто е Мегалан? Та, те нямат мрежа в половината Пловдив, макар да са стъпили в него от 5-6 години.

Ще ми е интересно да кажеш как точно ще стане.

 

Виж ако и така си изпълняваш служебните задължения при твоят чуждестранен инвеститор, си ми много ясен. Никъде не съм писал, че ITD трябва да привлекат клиенти на Мегалан, прочети пак. Това което написах е, че би било хубаво да назначат човек работил в обслужване на клиенти в Мегалан. Те в това са силни в отношението към клиентът, а там ITD са слаби. Силата на ITD е в добрият интернет. За това и подписах обвързващ 18 месечен договор с тях.

Edited by poppopov
Link to comment
Share on other sites

Много се извинявам, но как ще стане така, че квартален доставчик като Кулбокс да вземе клиенти на национален такъв, какъвто е Мегалан? Та, те нямат мрежа в половината Пловдив, макар да са стъпили в него от 5-6 години.

Ще ми е интересно да кажеш как точно ще стане.

 

<offtopic>

Майна, чуваш ли се какви глупости говориш. Размера на една фирма няма нищо общо с това дали може или не да привлече кадър от друга фирма, нито големината на другата фирма има някакво значение. Ние примерно взехме кадри от други многократно по-големи фирми. И момците са много доволни от работата при нас в сравнение с другите фирми. Верно не сме гугъл и не можем да предложим такива екстри в офиса си но кой ли в България може :)

</offtopic>

Link to comment
Share on other sites

future забелязал съм, че само чакаш някой да напише нещо в темата и веднага започваш с глупостите. Засега ще се въздържа от сериозни мерки и получаваш само 1 седмицa бан.

Link to comment
Share on other sites

От вчера се опитвам, да подпиша нов 18 месечен договор с ITD и да им предплатя за 6 месеца. Е не е лесно, първо бях в офисът на Богомил обясниха им, че първо трябва да се обадят до София. Чаках около 15 минути и ми казаха, че в моментът финансовият директор бил в среща, и евентуално утре ще ми се обадят дали това е възможно. Но все пак ми се обадиха след около 45 минути, не било нужно неговото мнение, но вече бях доста далече от въпросният офис, бях по работа в Булбанк. Казаха ми, че това е възможно и просто да отида до офис на ITD. И днес точно това направих, отидох в офисът на Ул. „Байкал”, там пак обясних за какво става въпрос но се оказа, че служителите в офисите не виждат в системата какво съм предплатил и не знаят как да постъпят. Последва серия обаждания да София и след около 40 минути, вече бях горд притежател на 18 месечен договор с ITD, предплатил за 6 месеца. Бил съм клиент на Евроком, DCC, Нетгруп, Булсатком, но такъв хаос с билингът не съм виждал. Изводът който се налага е: ITD и понастоящем, са фирма която доставя с успех интернет „на едро”, но с продажбата на дребно според мен имат проблем, и това е отношението към клиентът. Ако бях, на мястото на „шефовете” в ITD, щях да привлека човек който да оглави обслужване на клиенти от Мегалан, Това е фирма която е започнала (на Вас ли да го обяснявам, след като дълги години им доставяхте интернетът) и понастоящем продава на дребно – на индивидуални клиенти и според мен имат най добрият отдел обслужване на клиенти в страната . Декември, пак ще се пробвам да предплатя надявам се да успея от първият път.

Здравейте, благодарим Ви за обратната връзка. Ще имаме предвид създалата се ситуация, за да отказваме веднага на секундата при следващо подобно искане от страна на клиент, за да не се налага да чака 45 мин с цел да отговорим на всяко нестандартно изискване. В нашата система няма как автоматично да Ви се издаде фактура за бъдеща (все още неактивна) услуга и то с начислена отстъпка за предплащане. Вие ползвате текуща услуга с предплата, която изтича на 31.07.2012 г. Колегите са Ви предложили да дойдете на 01.08. да подпишете нов договор за нова услуга, която ще се активира в същия ден и ще получите желаната нова отстъпка за предплащане. Предложили са Ви и втори вариант (за мен лично още по-добър) - да подпишете новия договор на 01.07 и да запазите отстъпката по текущата предплата, която да се преизчисли/приспадне от новата фактура по новата услуга, след което да се начисли новата Ви отстъпка. Вие сте отказал и двете предложения, отишъл сте първо в едната каса, след това в другата със същите въпроси и затова Ви се е наложило да чакате становище от финансовия директор, тъй като това, което искате е Custom специално за Вас и трябва да се прави ръчно от колегите от финансов отдел.

Очевидно усилието да отговорим на всяко едно желание, когато това е извън стандартните установени правила, се възприема като липса на организация и лошо обслужване предвид удълженото време за реакция.

Затова обратната връзка е важна и ще продължим да слушаме Вашите мнения, като се надяваме да подобрим обслужването с всяка следваща стъпка.

Поздрави!

Edited by cordier
Link to comment
Share on other sites

.... Вие ползвате текуща услуга с предплата, която изтича на 31.07.2012 г. Колегите са Ви предложили да дойдете на 01.08. да подпишете нов договор за нова услуга, която ще се активира в същия ден и ще получите желаната нова отстъпка за предплащане. Предложили са Ви и втори вариант (за мен лично още по-добър) - да подпишете новия договор на 01.07 и да запазите отстъпката по текущата предплата, която да се преизчисли/приспадне от новата фактура по новата услуга, след което да се начисли новата Ви отстъпка......

 

Не съм пряко засегнат но да кажа: това от ваша гледна точка е правилно, но като клиент и мен това не би ме устроило. Отделил съм някакво време да се занимая със случая и очаквам след като дам пари (дори да е предплащане) да получа фактура. Периода за който плащам/предплащам няма никакво отношение с датата на издаване на фактурата.

 

Имах подобен случай с БТК (сега Виваком) и техния ДСЛ - и техния отговор беше като ми изтече договора и т.н. Само че от моя гледна точка това е "кога да си наглася телефона да ми напомни и ако случайно не мога да реагирам въпросния ден или седмица и всичко се прецаква". В техния случай договора се преподписваше автоматично за още една година. И това което направих е след като наистина изпуснах срока беше да им ПЛАТЯ всички оставащи такси до края на договорния период нищо че оставаха почти 6 месеца (2рия път когато се сетих да се занимая със случая), да им върна модема и да си остана с горчив вкус в устата от цялата случка и повече нищо общо да не искам да имам в Виваком. Та така. Кога може да се преподписва договор и да се издават фактури счетоводителите може да искат всички да им козируват за да им е най-лесно на тях, но важни са хората, даващи парите.

 

 

ПС: Таксата за фиксирано IP не смятате ли че е абсурдно висока? Защото това е единствената причина да не си сменям тарифата на по-новите...

Link to comment
Share on other sites

Отделил съм някакво време да се занимая със случая и очаквам след като дам пари (дори да е предплащане) да получа фактура. Периода за който плащам/предплащам няма никакво отношение с датата на издаване на фактурата.

Прав сте, само че тук не говорим просто за предплащане, а за прекратяване на стар договор по време на предплата заедно с подписване на нов с нова предплата и всичко това - в определен момент в бъдещето. Това точно няма как да се случи. Затова беше предложено да не го пишем за бъдещия период, а да го направим веднага без да губи дори старата си отстъпка (това не знам кой друг оператор би го направил). Клиентът обаче не се съгласи.

Само че от моя гледна точка това е "кога да си наглася телефона да ми напомни и ако случайно не мога да реагирам въпросния ден или седмица и всичко се прецаква".

В момента на практика ние сме си "нагласили телефона" ръчно да ни извести на първо число осми месец да направим промяна в услугата. Ръчно направихме и фактурата за бъдещия предплатен период. Много по-лесно би било срещу молба клиента да си нагласим часовника, за да ни напомни да се свържем с него в края на 7ми месец и да го подсетим да посети Coool център, което става и по телефона. Автоматичните подновявания на договор отпаднаха от тази година, а при нас ги няма и от по-рано.

ПС: Таксата за фиксирано IP не смятате ли че е абсурдно висока? Защото това е единствената причина да не си сменям тарифата на по-новите...

Има конкретна причина да е висока, но от друга страна - колко пъти се е сменило IP-то ви за последната година... ;)

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, благодарим Ви за обратната връзка. Ще имаме предвид създалата се ситуация, за да отказваме веднага на секундата при следващо подобно искане от страна на клиент, за да не се налага да чака 45 мин с цел да отговорим на всяко нестандартно изискване. В нашата система няма как автоматично да Ви се издаде фактура за бъдеща (все още неактивна) услуга и то с начислена отстъпка за предплащане. Вие ползвате текуща услуга с предплата, която изтича на 31.07.2012 г. Колегите са Ви предложили да дойдете на 01.08. да подпишете нов договор за нова услуга, която ще се активира в същия ден и ще получите желаната нова отстъпка за предплащане. Предложили са Ви и втори вариант (за мен лично още по-добър) - да подпишете новия договор на 01.07 и да запазите отстъпката по текущата предплата, която да се преизчисли/приспадне от новата фактура по новата услуга, след което да се начисли новата Ви отстъпка. Вие сте отказал и двете предложения, отишъл сте първо в едната каса, след това в другата със същите въпроси и затова Ви се е наложило да чакате становище от финансовия директор, тъй като това, което искате е Custom специално за Вас и трябва да се прави ръчно от колегите от финансов отдел.

Очевидно усилието да отговорим на всяко едно желание, когато това е извън стандартните установени правила, се възприема като липса на организация и лошо обслужване предвид удълженото време за реакция.

Затова обратната връзка е важна и ще продължим да слушаме Вашите мнения, като се надяваме да подобрим обслужването с всяка следваща стъпка.

Поздрави!

 

Здравей благодаря за отговорът въпреки, че въпрос не съм задавал, просто споделях. Пиша в този форум, защото последните два пъти когато задавах конкретни въпроси във форумът на кулбокс http://forum.cooolbox.bg/, отговори не получавах. Аз нищо не правя просто така и преди да отида в който и да е офис на ITD, се обадих да попитам възможно ли е това което искам. Отговори ми „шефката” на обслужване на клиенти, познавам я по гласът но не и помня името. Това е 2012-05-30 14:39:30 дата и часът, тези разговори се записват така, че може да проверите. Нейното мнение беше, че няма никакви проблеми това което искам да се реализира. И за момент не е споменала, че могат да възникнат трудности от какъвто и да било характер, нито пък, че това което искам ще го направите специално за мен. Причината да отида в различни офиси е, че работя до този на Богомил, минах през него след работа, но от следващият ден бях в отпуска, живея до този на Байкал и бе нормално да отида там. Аз отивам във ваш офис не на Виваком примерно и очаквам всичко да мине безпроблемно, още повече, че предишният ден по телефонът след първият опит да подпиша договор, ми казаха точно това. Не съм променил мнението си, и съм уверен, че в обслужването на клиенти има какво да се желае дали ще го направите и как ще го направите е ваша рабата, аз просто предложих вариант. И тъй като виждам, че тук „чуваемостта” е по-добра пак да споделя една моя стара идея- да използвате телефонните центрове на ITD или част от тях като офиси на cooolbox, вместо специално да изграждате такива. Така ще спестите разходи а и клиентите ще са доволни поради по-големият им брой, по-дълго работно време включително и в неделя.

 

Поздрави

Link to comment
Share on other sites

Прав сте, само че тук не говорим просто за предплащане, а за прекратяване на стар договор по време на предплата заедно с подписване на нов с нова предплата и всичко това - в определен момент в бъдещето. Това точно няма как да се случи. Затова беше предложено да не го пишем за бъдещия период, а да го направим веднага без да губи дори старата си отстъпка (това не знам кой друг оператор би го направил). Клиентът обаче не се съгласи.

 

В момента на практика ние сме си "нагласили телефона" ръчно да ни извести на първо число осми месец да направим промяна в услугата. Ръчно направихме и фактурата за бъдещия предплатен период. Много по-лесно би било срещу молба клиента да си нагласим часовника, за да ни напомни да се свържем с него в края на 7ми месец и да го подсетим да посети Coool център, което става и по телефона. Автоматичните подновявания на договор отпаднаха от тази година, а при нас ги няма и от по-рано.

 

Извинявам се тогава. Ако въпроса е бил кога ще си получи фактурата - аз съм ок. Колкото за едното взимане дори да мина 2 седмици по-късно да я взема (или най-добре да пратя друг да я прибере) няма да ми е проблем. Но аз друго разбрах затова и се обадих. Приемете моите комплименти в този случай.

 

Има конкретна причина да е висока, но от друга страна - колко пъти се е сменило IP-то ви за последната година... ;)

 

Николко! Аз съм със статично IP :)

 

Проблема е, че ако ми се смени IPто трябва да се обаждам на трети хора да конфигурират разни системи и става сложно. Не е особено трагично, но отнема време и примерно 30 минути на друг човек. Достатъчно е да се случи 2 пъти в годината за да ми създаде неудобство. Ако можете да поемете обещание, че това няма да се случва толкова по-често от 2 пъти годишно ще ида да си преподпиша договора.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Николко! Аз съм със статично IP :)

 

Проблема е, че ако ми се смени IPто трябва да се обаждам на трети хора да конфигурират разни системи и става сложно. Не е особено трагично, но отнема време и примерно 30 минути на друг човек. Достатъчно е да се случи 2 пъти в годината за да ми създаде неудобство. Ако можете да поемете обещание, че това няма да се случва толкова по-често от 2 пъти годишно ще ида да си преподпиша договора.

 

Предположение:

Висока е с цел да не се ползва, но да има и опция за статично IP (заради мрънкачите).

Също спестява и време при бъдещи промени по мрежата.Колкото по-малко статични ИП-та толкова по-лесно.Моето се е сменило точно 1 път за 9те месеца към момента ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Николко! Аз съм със статично IP :)

 

Проблема е, че ако ми се смени IPто трябва да се обаждам на трети хора да конфигурират разни системи и става сложно. Не е особено трагично, но отнема време и примерно 30 минути на друг човек. Достатъчно е да се случи 2 пъти в годината за да ми създаде неудобство. Ако можете да поемете обещание, че това няма да се случва толкова по-често от 2 пъти годишно ще ида да си преподпиша договора.

 

Сам си отговаряш на въпроса тогава :) все пак услугата е "домашна"

Това че е с качеството на корпоративна е съвсем друг проблем ;)))

 

С малко повече находчивост се постига пълна независимост от статичното IP.

Има толкова много начини да си вдигнеш Layer2 или Layer3 VPN.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

Както всички сте забелязали, сигналът, подаван от колегите от Вестител, прекъсна непредвидено и в момента няма излъчване на телевизия в цялата мрежа. Поради многото обаждания към центъра за поддръжка повечето от Вас не успяват да се свържат с наш оператор. Имаме информация, че проблемът е локализиран и се работи по отстраняването му - извиняваме се за причиненото неудобство и ще ви информираме за развитието.

Link to comment
Share on other sites

Услугата е възстановена към момента, молим тези от Вас, които не виждат картина - рестартирайте STB устройствата си, за да получите сигнал. Тъй като проблемът е коригиран неокончателно, за да имате телевизия - възможно е от наша страна да направим студен рестарт отдалечено на устройствата ви по-късно през нощта - прекъсването ще е за минути и ще е с цел трайно оправяне на услугата.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

Както всички сте забелязали, сигналът, подаван от колегите от Вестител, прекъсна непредвидено и в момента няма излъчване на телевизия в цялата мрежа. Поради многото обаждания към центъра за поддръжка повечето от Вас не успяват да се свържат с наш оператор. Имаме информация, че проблемът е локализиран и се работи по отстраняването му - извиняваме се за причиненото неудобство и ще ви информираме за развитието.

2.9. (изм. и доп. от 01.03.2012 г.) "АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК" АД предоставя следните възможности на ПОТРЕБИТЕЛЯ за техническа и търговска поддръжка и обслужване:

2.9.1. В търговските обекти на "АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК" АД, на адреси и с работно време, публикувани на Интернет страницата на "АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК" АД: консултиране, приемане на заявки за услуги, техническа поддръжка и преносимост на номера;

2.9.2. Денонощно, на тел. 0700/45045 за техническа поддръжка и в работно време за приемане на заявки за услуги и преносимост на номера

Нямам договорни отношения с Вестител, а с вас. Да не си вдигаш шибания телефон като имаш проблем е педерастия голяма. Ако няма проблем, кой ще се обажда за поддръжка?!? Ако ми спре интернета докато имате проблем с телевизията, как предлагате да се свържа с вас?????? Щото си плащам и за двете!

"Поради многото обаждания към центъра за поддръжка повечето от Вас не успяват да се свържат с наш оператор."- Много се съмнявам някой изобщо да се е свързал с вас, след като автоматично прекъсвате връзката! Нямам проблем да изчакам 5-10 мин на линия, ама ... мекия! Колко много хора да еба са решили да ви звънят в 23:15????????

Защо подяволите просто не оставите едно съобщение относно проблема и който желае все пак да се свърже с вас да има опцията!

Тези педерастически истории са точно причината да сменя евроком и дцц...

 

и каква част от абонатите ви ползват форумите????

 

Ако броя на абонатите е по голем от този, на които можете да оказвате поддръжка, следващия път ще ви помогна

Edited by david_launcher
Link to comment
Share on other sites

При положение, че телевизия нямаше за всички наши потребители, обажданията бяха няколко десетки в секунда! А часът не е от значение, като се има предвид, че в момента тече европейското - разбираемо, повечето хора са опитвали да наберат съпорта и въпреки че ангажирахме и върнахме на работа почти всички оператори, а не само дежурните, пак нямаше как да обработим всички обаждания. В този напрегнат момент, нямаше време да отделяме ресурс от технически лица и оператори, които да записват ново автоматично съобщение - по-добрия избор беше да впрегнем тези усилия в разрешаване на проблема, за да може максимално бързо да възстановим сигнала.

Разбираме и се извиняваме за всички причинени неприятни емоции - за съжаление при проблеми от такъв мащаб никой не може максимално да отговори на всички обаждания. Направихме всичко възможно да скъсим времето за отстраняване на проблема до минимум.

Link to comment
Share on other sites

2.9. (изм. и доп. от 01.03.2012 г.) "АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК" АД предоставя следните възможности на ПОТРЕБИТЕЛЯ за техническа и търговска поддръжка и обслужване:

2.9.1. В търговските обекти на "АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК" АД, на адреси и с работно време, публикувани на Интернет страницата на "АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК" АД: консултиране, приемане на заявки за услуги, техническа поддръжка и преносимост на номера;

2.9.2. Денонощно, на тел. 0700/45045 за техническа поддръжка и в работно време за приемане на заявки за услуги и преносимост на номера

Нямам договорни отношения с Вестител, а с вас. Да не си вдигаш шибания телефон като имаш проблем е педерастия голяма. Ако няма проблем, кой ще се обажда за поддръжка?!? Ако ми спре интернета докато имате проблем с телевизията, как предлагате да се свържа с вас?????? Щото си плащам и за двете!

"Поради многото обаждания към центъра за поддръжка повечето от Вас не успяват да се свържат с наш оператор."- Много се съмнявам някой изобщо да се е свързал с вас, след като автоматично прекъсвате връзката! Нямам проблем да изчакам 5-10 мин на линия, ама ... мекия! Колко много хора да еба са решили да ви звънят в 23:15????????

Защо подяволите просто не оставите едно съобщение относно проблема и който желае все пак да се свърже с вас да има опцията!

Тези педерастически истории са точно причината да сменя евроком и дцц...

 

и каква част от абонатите ви ползват форумите????

 

Ако броя на абонатите е по голем от този, на които можете да оказвате поддръжка, следващия път ще ви помогна

 

 

Мисля, че ни си прав лично аз се свързах със съпортът от вторият опит в 22:44:27. Бях максимално кратък разбира се, но просто исках да разбера дали ще успеят да се справят с проблемът преди края на мача. Докато говорехме, звънеше стационарен (вероятно имат няколко линии) и мобилен телефон. Но възникват някои въпроси. Когато отворите секцията контакти на сайтът като телефон за връзка е даден само 070045045. Ако възникне проблем с телефонията (вече се случвало), как да се свържат с Вас клиентите? Разбира се алтернатива има.

Алтернативно можете да използвате и 0888045045, когато първия е отпаднал.

Но вече го няма на сайтът, и ако сте по-„нов” клиент няма как да знаете. В секцията контакти вече го няма и email ът info@cooolbox.bg, а това наред с телефонът е добър начин за комуникация. Обаче са посочени пощенските кодове на офисите. Това е леко странно защото едва ли някои подържа пощенска кореспонденция с тях. Да не говорим, че кодовете на офисите на Ул. „Байкал” №2 и Ул. „Перущица” № 29, са грешни. Писах писмо на info@cooolbox.bg, за проблемът но отсрещната страна предпочита да си прави оглушки.

Link to comment
Share on other sites

... въпреки че ангажирахме и върнахме на работа почти всички оператори, а не само дежурните, пак нямаше как да обработим всички обаждания. В този напрегнат момент, нямаше време да отделяме ресурс от технически лица и оператори, които да записват ново автоматично съобщение...

Е не беше ли наистина по-просто вместо всичките върнати и дежурни оператори да обработват малка част от обажданията, да отделите един-двама от този ресурс за записването за минута на това съобщение, което да освободи всичките тези оператори и клиентите от създалото се напрежение...

Edited by Ilves
Link to comment
Share on other sites

Преди няколко седмици Мегалан имаха подобен проблем с телевизията, след който освен извинението, което поднесоха на клиентите си, намалиха месечните им такси с, ако не се лъжа, 15%. Аз мога ли да очаквам подобен вид извинение от Вас, при положение, че не можех да гледам телевизия от 20:00 до 23:30 (тогава излезнах, не знам доколко е продължил проблема)?

Link to comment
Share on other sites

А бе я най-добре за 3 часовата липса на комерсиалната телевизия да те компенсират с 15 години освобени от абонаментни такси... :D

Link to comment
Share on other sites

Преди няколко седмици Мегалан имаха подобен проблем с телевизията, след който освен извинението, което поднесоха на клиентите си, намалиха месечните им такси с, ако не се лъжа, 15%. Аз мога ли да очаквам подобен вид извинение от Вас, при положение, че не можех да гледам телевизия от 20:00 до 23:30 (тогава излезнах, не знам доколко е продължил проблема)?

Приблизително 25% е намалението на таксата за следващия месец (сторнират равностойността на 1 седмица). За няколко часа проблемна услуга. За всички клиенти - и на интернет услугата и на комбинираните пакети, тъй като имаха проблем с DNS сървърите (май).

И се обаждат лично на всеки абонат - хем да му се извинят за причиненото неудобство, хем да му кажат и за компенсацията. Фирмена политика.

Edited by future
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...