Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

П.П.П. И ако някога реша да си купя бееНве на старо, първом на теб ще се обадя дали не го продаваш ;)

Пази си бабата с шевроните и хич ти ни требе да се занимаваш с ония тревясали гробове с разклатени кръстове....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Някой беше правил Алфа при него. Реновиране на салон. Похвали го. Друг, чиято работа съм виждал на едно Ауди А6 и смея да кажа, че колата беше като от завода, а предишния вид ѝ го знаех прекрасно - в автосервиз Тракия, на ул. Владая, мисля, че се води. Правиха две седалки и табло, което се лющи като на Голф - просто колата беше като нова след намесата им. Седалката, обаче, там беше текстилна, а при този другия кожен салон бяха правили. Виж по автофорумите, няма начин да не е коментирано.

Link to comment
Share on other sites

Ти за този в автосервиз тракия знаеш, че ги прави като от завода ? Без криви шевове и т.н., всичко ок? Защото ако лично си разглеждал, предпочитам там да отида.

Link to comment
Share on other sites

на моята кола аз съм й последен собственик... който както иска да го разбира

 

______________________

От днес "ти си първият човек който познавам да си сменя на 1г спирачна течност... " ... а тя по каталог си е със смяна на 12 месеца ... нз какви хора познава моя човек :D предполагам "нормални". 

Ate Super Blue се оказа, че за днес НЯМА в Пловдив - тва го казвам защото предполагам ще бъда питан защо слагам обикновена, при положение, че има алтернатива по-висок клас. А motul rbf 600/660 също нямаше, само с поръчка. След около 6 месеца ще драсна в темата за автомобили за това дали си струва мотул-а .

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Ами за боя, не бих дал пари, просто щото нямам гараж, обяснавал съм. Да дам пари за нещо, което първия гамен с пирон/ключове/колата на баща му ще одере и съсипе .. и ще ме ударят след 2 месеца ... не мерси.

 

За това един панел да се смени от седалка ... повече съм склонен да се прежаля, аз ще си я ползвам, аз ще си я поддържам и т.н. 

 

_________________

Видене, бях ти споменал, че търся офис ... я си го чекни някъде, барем някой ден ме изненадаш с нИвероятна оферта за нещо 15-20 квадрата на тънки цени.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Нямаше... 

 

http://www.amavto.com/object.php?id=244

object_244.jpg

само това

 

Просто нямах избор, трябваше да оставя колата днес, за да си я взема утре следобяд.

 

_____________________

@Midex , ако можеш премести тия автомобилните постове в темата за автомобили, моля

Link to comment
Share on other sites

260/165 C - стандартни температури, за ежедневно каране без много агресивни спирачки става.

 

Typ 200 е с температури 280/198 С и се сменя на 3 години...което ме подсеща, че май е време и аз да я сменям - между другото пише, че я има тук.

 

П.П. Преместих постовете тук - малко се размесиха с останалите, но се разбира...

Link to comment
Share on other sites

знам, знам ... знаеш ли колко се чудих какво да правя в магазина ... обаждат ми се "течността е тука" ... аз звъня в сервиза и им казвам "оставям колата тая вечер, утре да я правите" (смяна АБС помпа и течността)... отивам ... почва едно ровене, пуфтене ... "ама вие защо точно тая искате" , имахме няколко реплики с малко по-остър тон и накрая какво да правя, взех тая обикновената , пък края на лятото ще я сменя вече или със Typ 200 / Super Blue / Motul 600 / Motul 660 каквото ми скимне, а ако ми изпадне добра цена може и CASTROL SRF - но според мен SRF не си струва занимавката за стрийт кола

 

знам, че няма смисъл да слагам обикновена и са пари на вятъра ама в такава ситуация нямаше да обикалям като луд в 17ч всички магазини в Плд които нямат сайт - тия които имат ги прерових

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Забрави за SRF - като изключим излишните супер температури е ужасно скъпа и има други минуси...четох преди години по-подробно за нея ; единствено ако я намериш на цена към 25-30 лв. литъра, което няма как да стане поне в тоя живот...

Link to comment
Share on other sites

Трябва поне 2 пъти да се промие, не поема вода, не се смесва с други типове спир. течности ... тва не е за нормално ползване

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Това искам да кажа - предназначена е за друг тип ползване, сравнително бързо поема влага, от там бързо пада температурата, която може да поеме и от там - сменяш я на чести интервали.

 

...да не говорим за силиконовата основа...

Link to comment
Share on other sites

Ти за този в автосервиз тракия знаеш, че ги прави като от завода ? Без криви шевове и т.н., всичко ок? Защото ако лично си разглеждал, предпочитам там да отида.

 

Лично разбира се. Карах това Ауди, все пак няколко дни, че трябваше да нощува в гаража поради ред причини. Наистина беше изпипано, но пак казвам - текстил. Предполагам, че и при кожата няма да е по-различно де. Който крои добре, все тая какво крои.

Link to comment
Share on other sites

Специално за Коста! Неустоимо предложение за 67 лева, с което БМВ-то му ще лети ниско над асфалта в следващите 50 години - само го сипваш в резервоара и превръщаш колата си почти в хибрид. :lol:

 

Не знам защо продължават толкова години вече да се допускат такива заблуждаващи реклами? Само като видиш бомбастичното заглавие и изтъкнатите "учени", дето никой не ги е чувал, ти става ясно как фино те плъзгат по въздушната възглавница. Само малко цитати (а явно най-добрите механици са в София :P )...

 

Механиците са смаяни от действието на новата формула, удължаваща живота на двигателя

 

Механици от София гледали своите клиенти смаяно. Никога преди не бяха виждали подобно нещо - автомобили с повече от 500 хил. км пробег, а двигателите им работели като нови. Тайната на действието на новата защитна формула била открита след провеждане на задълбочени изследвания в Института по моторизация в Цюрих, Швейцария.

За разлика от обикновените добавки за подобряване качеството на горивото, новата формула съдържа с 300% повече интелигентни GP молекули, отговорни за фантастичните резултати в удължаване живота на двигателя.

След изминаване на няколкостотин километра с ProEngine Ultra , собствениците на автомобили спестяват дори 17% гориво и това е само началото. Подобрителят ProEngine Ultra въвежда двигателя в режим на постоянна регенерация на метала на макромолекулярно ниво.

Като собственик на автомобил с пробег от 30 до 700 хил. км., лесно ще можете:

    Да регенерирате двигателя по време на нормална експлоатация на автомобила - в рамките на 1 месец
    Да намалите триенето и износването на металните повърхности на двигателя - с 99,89%
    Да намалите разхода на гориво - дори с 17%
    Да намалите разхода на масло - с 19,2%
    Да намалите вредните емисии от горивото - с 97,5%
    Да повишите ефективността на двигателя - с 67,84%
    Да намалите шума и регулирате работата на двигателя - след преминаване на 50 км
    Да изравните компресията в цилиндрите - след преминаване на 100 км
    Да стартирате студения двигател
    Да защитите запалителната система
    Да предпазите двигателя от износване и да удължите живота му

 

"Не сменях маслото, а колата работеше като нова! Добавката е напълно безопасна не само за бензиновите, но и за дизеловите двигатели. Моят механик облещи очи, когато погледна мотора. В 14 годишния автомобил двигателят изглеждаше и работеше като току-що слязъл от производствената лента. ProEngine Ultra наистина намалява триенето, дима и разхода на гориво. Възхитен съм!"

"Имам Шкода октавия 4х4 и на светофарите другите изостават след мен".

 

И най-интересното е на втората страничка, до която води линк, в дъното на първата страничка - там човек може да прочете отзиви на доволни потребители на продукта, които сега няма да цитирам. Обикновено започват с "Казвам се..." и следва някакво българско име + снимка на "доволния потребител". Разбира се когато потърсиш въпросната снимка с гугъл, тя те отвежда до още 10 места в чужбина, където са ползвали тази снимка през годините и на всяка има прикрепено различно чуждестранно име, в зависимост от страната, в която е използвана, или пък разбираш, че тоя на снимката е някакъв чужденец, нямащ си и понятие от въпросната оферта - ЦЪК, ЦЪК, ЦЪК, ЦЪК...

А коментарите на "посетителите на сайта" също си заслужава да се прочетат ; жокер - опитайте се да пуснете скептичен коментар и след това ми дайте линк да го видя. :)

Ааа, да - да не забравяме и поп-ъп прозорчето, което се сменя периодично долу и те уведомява, че "преди 1 минута Господин Владо от Пещера направи покупка....преди 45 секунди Госпожа Мария от София направи поръчка..." и т.н. :laughing:

 

Не знам, но ми се струва, че в Интернет се позволяват твърде много непозволени неща да циркулират необезпокоявани много-много години, без някой да му запука за това.

 

П.П. А оня с Октавията, дето издухвал всички на светофарите, явно все още не се е засичал на някой светофар с гущера на Виден, щото тогава пак ще си приказваме. :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Тия с октавиите са опасни, ей!

Само друга Октавия може да се ебава с една Октавия. (древна китайска мъдрост)

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Всички тия огромни фермани, в които ти обясняват как взимаш най-новото откритие на едикои си "учени" за нищожна цена и на всичкото отгоре с огромна отстъпка, която важи само за тебе и единствено днес, могат да се изчерпят само с една сцена от подходящия за целта филм -> :hump: yet another dumb client...

 

                                                                              https://www.youtube.com/watch?v=c1Vtzn3MZyA

Link to comment
Share on other sites

Най-притеснителното от инфото за тая добавка е това за маслото. При положение, че няма разход на масло, реалното му намаляване с 19%, иде да ни каже, че всеки ден ще трябва да си точим по малко масло, за да не прелее в един момент  :grin:  :grin:  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Нищо не разбираш! Хората ти казват, че "собствениците на автомобили спестяват дори 17% гориво и това е само началото..." - не искам да си представя какво ще е по-нататък. :woot

Link to comment
Share on other sites

Сипваш 6 добавки по 17% ... джакпот,a ако купиш 10 добавки, в жабката ти се появява магически "винетка" със залепен на нея протектор за таблет и валидност за 2016/2017/2018г :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Прочетох една новина за една кола (в следващия пост ще кажа каква точно, сега само ще спомена, че е стар модел и е расова със средноразположен двигател), покрай новината разгледах данните й в уикипедията и понеже доста се озадачих, сравних тия данни с данните на моята кола пак в уикипедията и наистина не можах да си обясня откъде идва тази огромна разлика. Някой би ли ми дал някакво логично обяснение, защото аз нямам такова?

 

зелено са данните на кола Х / в червено - на моята кола)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Двигател: V12 / V6

Обем: 3929 cc / 2496 cc

Конски сили: 350 (7000 оборота) / 164 (5600 оборота)

Въртящ момент: 355 N·m (5000 оборота) / 212 N·m (4000 оборота)

Тегло: 1125 кг / 1280 кг

Ускорение 0-100: 7.0 сек. / 7.0 сек.

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

В задачата се пита - защо по дяволите, въпреки двойно по-добрите данни, съчетани с по-малко тегло, тази кола има същото ускорение като на една ежедневка с двойно по-слаби данни? :online2long:

Link to comment
Share on other sites

Скапана скоростна кутия? Неграмотен съчинител на данни?

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...