Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Мобо не се хаби, не забелязваш ли че е безсмислено? Просто се радвай, че подобни "мислители" не са отговорници по проектите за разширенията...

 

Хост например, понеже е узрял мъж с чувство за култура и традиции, ще бутне без да му мигне окото оградата на Търговската гимназия (още една пловдивска икона), за да тури там платна за колите. Защото набързо ще подкара откъм лесния край с храстите и дърветата, но като стигне дотам ще "скляпа". После ще трябва да резне още от Бунарджика в другата полоса, че да компенсира разрушения училищен двор.. Също така ще бутне и старата еврейска къща на ъгъла - за чий стои там? А дърветата - майната им, какво тук значат някакви си столетници... Ще бучнем каваци да замажем очите на всички и давай напред...

Да де, ама някой ден може и да станат... :(

 

Да попитам спецовете наясно ли са,че по тази прословута средна алея почти никой не минава?!И няма как да е иначе при непрестанния бучащ трафик от двете платна - меко казано е адски неприятно.

 

в тази връзка спокойно може да се направи пътно платно - отворено сутрин в едната натоварена посока,а следобед обратно.Просто ПРИМЕР.И никакви дървета няма да се режат.

 

Да знаете случайно,че в Хайд Парк има автомобилни палтна?!

 

А ти наясно ли си какво биха причинили корените на тези огромни дървета на скъпоценното ти платно? Или викаш докато копат за платното да вземат да изрежат и корените, та да не прорастват под асвалта, а ? :blink: Ми, мислете малко, преди да пишете такива глупости, бе хора...

 

На мен лично друго ми е интересно. Защо аз нямам проблеми с трафика след като колата ми е бая голям параход и маршрута ми минава именно по тези булеварди ("6ти Септември" "Руски" и "Априлов" до "Гладстон"), при това обикновено се движа в така наречените пикови часове.... Ами, много просто ! Предвиждане на необходимото време, каране по правилник и приятна музика...

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Голяма простотия каза :laughing:

 

7-ми шамар печелиш!

 

“Мостстрой” е най-голямата българска фирма за строителство и реконструкция на мостове и мостови съоръжения. Компанията е създадена през 1970 г. В годините на плановата икономика изградените съоръжения от дружеството са били свидетелство за постиженията на социалистическия строй. “Мостстрой” е построил едни от най-значимите пътни съоръжения в страната.

 

“Мостстрой” АД е фирма, специализирана за извършва проучване, оценка, строителство, реконструкции и ремонт основно на мостови съоръжения. Изпълнението на строителство е разнообразно като тип конструкции, вид съоръжения, начин на фундиране, връхни конструкции. В тридесет и шест годишната си история компанията е изпълнила, повече от 100 значителни пътни и други обекти в страната, в това число мостове, естакади, виадукти и други обекти от пътното и автомагистралното строителство. Компанията има солиден опит и история в строежа на големите инфраструктурни обекти в страната и е основен изпълнител на всички мостови съоръжения на автомагистралите ”Хемус“, ”Тракия” и ”Марица”, както и много други на територията на България.

 

За осъществяване на дейността си "Мостстрой" въвежда нови технологии за строителство и оперира със съвременни машини и оборудване за изпълнение на всички видове строително-монтажни работи, свързани с изграждането и ремонта на пътните и мостовите съоръжения. Дружеството разполага с уникални за страната машини за изпълнение на мостово строителство, които могат да осигурят реализацията на големи инфраструктурни проекти.

 

През 1992 г. “Мостстрой” започва съвместна работа с норвежката фирма НРС за въвеждане на технологични инсталации за новия метод за строителство на мостове чрез “конзолно бетониране”. За тази цел българската фирма обучава собствени специалисти, който се запознават с най-новите технологии и материали за строеж на мостови съоръжения. Новата технология повишава качеството на произвежданите метални конструкции и естествено конкурентоспособността на фирмата непосредствено преди появата на големите инфраструктурни проекти в България. При изпълнението на подобни проекти "Мостстрой" участва в съдружие и с чуждестранни фирми.

 

По изпълнението на различни проекти до сега българската компания е работила заедно с Freyssinet International, белгийската фирма BESIX и “Росилекс” , "Пента оушън - Мицубиши".

 

Основни доставчици на “Мостстрой” са “Фьост Алпине Австрия - високоякостна стомана", "Девня цимент" АД, "Вулкан" АД - цименти, "Металснаб холдинг" АД. Основни клиенти на компанията са държавни учреждения и институции, които се явяват възложители по обществените поръчки за строителство и ремонт на инфраструктура.

 

Мажоритарния пакет от компанията в размер на 67% от капитала беше приватизиран по линия на масовата приватизация. При висок интерес той беше изкупен от няколко бивши приватизационни фонда. Впоследствие фондовете продават пакетите си на "ИТА Ефект" ООД. Така дружеството става новият собственик на мажоритарния пакет. В началото на 2004 г. “Мостстрой” отново сменя мажоритарния си собственик и начело на компанията застават „Бургаски корабостроителници“ които купуват 75% от капитала на „Мостстрой“, а по-късно продават част от акциите и редуцират участието в фирмата до 49% от капитала.

 

Кой викаш говорел простотии? Между другото този шамар мисля ефективно да се внедри.

 

Някога задавал ли си си въпроса защо като се прави/ремонтира път работят, работят, стогнат до моста, па птродължат оттатък? Опитай се сам да си отговориш, както и на това после кой прави/ремонтира моста.

Link to comment
Share on other sites

Е как бе Ники?!!? Погледни кога е създадена! Кога парите са излизали от ръцете на червените и ДС? Или ти вярваш в зелени, сини, жълти и прочее цветове?

 

Рабира се никой друг не е специализиран и няма техниката по въпроса. Дори и Драгиев и Ко. Не че те нямат хиляди апетитни обекти. Кой мислиш прави тия ВИК ремонти (в момента по посока Коматево)? Хората имат собствени бетонови възли, сега направиха собствена асфалтова база. Само за ROYAL CITY имаха договор за над 25 000 кубика бетон.

Link to comment
Share on other sites

И сега се пита в задачата как така само 1 такава фирма имаме която поддържа повечето "апетитни" мостове? :)

 

Мобо ти го каза - просто е необходимо да имаш нужните братовчеди... :)

 

 

Ред// Дедо Мразе, параходът ми първо, не става много за завиране и второ, само като си помисля колко пъти споменавам нечия майка, съпруга, щерка, леля и прочее когато някой ми се пръкне от нищото и се забучи пред мен направо ми се отщява да правя такива простотии (е това не важи на 100% :) ). Иначе извън града е друга бира, там се надбягвам с вятъра и не ми дреме...

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Ами, много просто ! Предвиждане на необходимото време, каране по правилник и приятна музика...

 

АНАТЕМА! Не правиш змиорки или поне 1-2 пъти да се прередиш - ти сигурно осъмваш на някой от въпросните булеварди.....

 

Откак видях автобуси да правят змиорки се втрещих, след като видях 5ти пореден автобус да го прави някак претръпнах. Добре че не щат да ми дадат пушкало че ще изперкам някой ден и ще разчистя града леко :lol:

 

Е как бе Ники?!!? Погледни кога е създадена! Кога парите са излизали от ръцете на червените и ДС? или ти вярваш в зелени, сини, жълти и прочее цветове?

 

Ей тая подробност я пропуснах. Аз и в таласъми вярвах до преди време ама после пораснах...

 

Мобо ти го каза - просто е необходимо да имаш нужните братовчеди... :)

 

Може и по-близки роднини да са :lol:

Link to comment
Share on other sites

.....

 

 

 

Може и по-близки роднини да са :lol:

тцъ. вече не. проверяват уж. затова една купчина съпрузи са с различни фамилии или пък дори щастливо разведени.

 

рапторе, ако се зачетеш в неудебелената част на цитирания от теб текс, ще забележиш как в дейността на фирмата фигурира и поддръжката на "други пътни съоръжения", а това че не е основната им дейност и не е основен източник на приходи не означава, че не го извършват и се ограничават само до мостовете. сам се оборваш. и тъй като си по самостоятелната дейност земи си сега сам шамара от психара и си го залепи сам на челото.

Link to comment
Share on other sites

Мобо, не ми се обяснява за т.нар. други съоръжения, а и не съм ти бюро справки. Сам се поразрови и проучи като ти е мерак, малко преди да се правиш на интересен като Ванчо, че и теб съм те хващал в крачка. На него му е простено поне, че е млад още, но ти нямаш това извинение. Или пак ще твърдиш, че собственикът на Розовата къща е обезщетен с милион?

Link to comment
Share on other sites

Ей, само хубави хора сте се събрали.Пак почнаха определения по адрес на други хора, при това и към мен.

 

Радвам се много, че с показаната от са крайно висока култура, начетеност и нрави поучавате младежите като мен.Нищо, че не можем да ви отвръщаме на същото интелектуално ниво.

Жалко.

 

Виждам и "предвиждане", и за корените на дърветата и пак квалификации и то груби ама и неверни.Някои хора и тротоари знаят как да правят без да ги повдигат после плочките корените, но за съжаление те не изпълняват явно обществени поръчки в нашата държава.

За проблемите с трафика.Като съм по лична работа мога да си планирам колкото си ща.Като ми изникне нещо за вършене и като е лимитирано от към време пак си карам както друг път, просто стигам много късно( и за това и винаги предупреждавам ).

За "бюро справки" съм и съгласен и не съм.Да отговориш аргументирано като твърдиш нещо е нормално, да ти задават безкрайни въпроси и то без ясна идея за какво се говори не е.

 

И в крайна сметка какво се предлага не разбрах?Да оставим платната както са ли?Мен този вариант лично ме урежда, НО единствено ако паралелните на Руски улици бъдат ИЗЦЯЛО реновирани.

 

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––

 

Понеже попрочетох и предната страница да си довърша...

 

Копаенето било трудно.В момента стига да има желание и фин. възможности ВСЯКАКВИ инжинерни проекти могат да се изпълняват.

Не съм казал, че някой ще тръгне да копае под Руски - няма пари, няма и воля за това.Археологическите находки ако се работи както трябва ще удължат строежа поне 2 години, незначително забавяне ако се подхване такъв проект( говроя най-общо две години ако приемем срок от приблизително 5 за целия проект( т.е. 1/2 без малко ) ). < подчертавам, че това си е моето виждане по въпроса нямам претенции да съм 100% прав или пък въобще правдив

 

Никъде не съм казал, че ще се засаждат същите или токова стари дървета.Това е химера.Говорим си за залесяване с млади дръвчета.

Бунарджика точно в началната си част която е до платното е в такова състояние, че загубата му дори не би била съществена( отново това си е мое мнение, не задължавам никого ).Целия парк е толкова занемарен, че е спорно дали това не е по-престъпно от изземването на 6-7 метра от него, за сметка на нов план за управлението на парка и инвестиции в залесяване.Хората впрочем не са родени да ходят по плочки и асфалт.Там трябва да има ограничен брой асф. алей по мое виждане и те да са за усигуряване на достъп на хората със степен на инвалидност.Вярвам, че и колоездачите ще ме подкрепят ако има такива тук.

 

Аз не говоря в "обществен интерес" защото ми е ранко за тази концепция - по нататък може.Говоря от моя си интерес, като гледам да не преча най-малко на другите.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Голямо облекчение ще е ако повечето улички се направят еднопосочни, но като знам, че табелата за еднопосочна улица все едно крещи на българите "ВЛЕЗ ТУК НА ЗАБРАНЕНОТО"....

 

Една случка от това лято... карам към антим първи... еднопосочна улица. Един дядо кара срещу правилната посока, спирам до него и му казвам - дядо тая улица е еднопосочна. Познаите какво ми отговори? Моето момче внимавай следващия път къде караш! :woot

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

И в крайна сметка какво се предлага не разбрах?Да оставим платната както са ли?Мен този вариант лично ме урежда, НО единствено ако паралелните на Руски улици бъдат ИЗЦЯЛО реновирани.

 

Проблемите са кръстовищата и главно около моста на Герджика. Гладстон за съжаление няма как да се разшири че да се отпуши малко оттам движението. Иначе бул. Руски е достатъчно широк, а ако и В.Априлов се пооправи малко ще се отпуши движението доста. При положение че Руски до самия мост е 1 платно задръстването ще си почва отгоре просто защото колите няма къде да се изнесат след кръстовището. Около Търговската гимназия пък 1 платно в посока към гарата може и да реши малко проблеми хем няма да се налага кой знае какъв ремонт но къщата пречи и все пак задръстването там е много по-малко отколкото това около Герджика. Казвам го от лични наблюдения защото точно там живея и когато е трябвало да минавам моста в пикови часове карам само на 1ва...

Link to comment
Share on other sites

Да не казвам и аз как една влиза срещу таксито, което чакам до нас( Сакъзов е еднопосочен по посока УХТ ).Бакшиша като я разминава намаля й и казва "Къде краш, улицата е еднопосочна?!" и тя му маха и вика от колата "Знам, бе знам!Не ми се обесявай!!!!"

Качвам се, ест. правим по един хубав коментар по нейн адрес и двамата с него и след като обръщаме по пресечката за да стигнем до пешеходния на 6-ти оная е там и ще прави десен.Трябваха й 2.15 мин да се изнесе на изцяло празна лента в нейната посока!?!?!?!?!?!?!?!?!?Засякохме ги с бакшиша, защото подозирахме такъв развой.Е такава, на какъвто и път да е, с каквато и кола, и колкото и дървета и паркове да има мястото й е на дърветата или в парковете.

Link to comment
Share on other sites

Познаите какво ми отговори? Моето момче внимавай следващия път къде караш! :woot

 

Ами тъй де, той си знае човека, къде си тръгнал да го учиш. Преди време като обърнаха предимството на кръговото на Дунав един за малко да ме отнесе и слезе да ми се карам, викам му - виж знаците бе, от 1 година не си с предимство какво ми се пениш, той ми вика "абе къде си тръгнал ти да ме учиш мене, имай уважение към белите ми коси". Иди после му обяснявай знаците за какво са ги слагали - той си знае човека къде и как да кара...

 

...

 

Баре 'убава ли беше момата? :lol:

Link to comment
Share on other sites

МостСтрой......се занимава САМО с мостове :laughing:

а по-надолу аз ще удебеля и почервеня части от собствния ти коментар:

......

"Мостстрой" е най-голямата българска фирма за строителство и реконструкция на мостове и мостови съоръжения. Компанията е създадена през 1970 г. В годините на плановата икономика изградените съоръжения от дружеството са били свидетелство за постиженията на социалистическия строй. "Мостстрой" е построил едни от най-значимите пътни съоръжения в страната.

 

"Мостстрой" АД е фирма, специализирана за извършва проучване, оценка, строителство, реконструкции и ремонт основно на мостови съоръжения. Изпълнението на строителство е разнообразно като тип конструкции, вид съоръжения, начин на фундиране, връхни конструкции. В тридесет и шест годишната си история компанията е изпълнила, повече от 100 значителни пътни и други обекти в страната, в това число мостове, естакади, виадукти и други обекти от пътното и автомагистралното строителство. Компанията има солиден опит и история в строежа на големите инфраструктурни обекти в страната и е основен изпълнител на всички мостови съоръжения на автомагистралите "Хемус", "Тракия" и "Марица", както и много други на територията на България.

 

други дъри-бъри

и за какво пишеш, че ще ме хванеш? не си се самоопровергал в две последователни мнения ли?

да не забравя: извинявам се, че се намесих в разговора ви, но не знаех, че е частен след като се води във... форум.

едит: и понеже ще ме ядеш за тая розова къща сигурно и след 15 години (ако си пишем все още) повтарям: не бях сигурен в твърдението си, защото не беше мое, а на мой познат. в крайна сметка ето ти точен цитат от финалното решение:

Решение от 20.09.2007г.

ОТХВЪРЛЯ жалбата на Иван Михайлов Михайлов, с адрес гр. Пловдив, бул. "Източен" № 40а, против заповед № ОА-1349 от 07.06.2007 г. на кмета на Община Пловдив в частта, с която се иска отмяна на принудителното отчуждаване на поземлен имот № 269,кв. 5-нов, 24-стар, по плана на "Втора Каменица" гр.Пловдив. ИЗМЕНЯ Заповед № ОА-1349 от 07.06.2007 г. на Кмета на Община Пловдив, като завишава размера на обезщетението от общо 237150 лева, от които 126750 лева за земя и 110400 лева за сградата, за принудително отчуждения имот ПИ № 269, кв. 5-нов, 24-стар, по плана на "Втора Каменица" гр. Пловдив, на 299600 лева, от които 157500 лева - стойност на земята и 142100 лева - стойност на сградата. Решението е окончателно.

явно някой някъде е добавил една нула в повече, а аз съм го приел на доверие. фащай ме за тоя цитат колкото си искаш, щом ти прави удоволствие.

 

 

гадо, и аз това се чудя. то бива да си радикален, за да се направиш на интересн, ама чак пък да имаш самочувствието да решаваш проблеми от компетенцията на 20-50 опитни специалисти и то събрани заедно......

Edited by mobo
Link to comment
Share on other sites

Според мен това решение би било доста пагубно за доста бизнеси - общо взето почти всичко свързано с коли...

Бизнес автомобилите според мен не спадат към категория "лични автомобили" :)

 

Абе кфо сравняваме въобще Колумбия с Пловдив??То само в Богота има народ колкото една България :bgrin: ....въобще няма място за сравнение.Иначе в Пловдив и сега е достатъчно удобно да се придвижваш с градския транспорт....аз нали още нямам кола и през по-голямата част движа с рейс(летовска със скутерчето) и за около 20 минути стигам от Мараша до съдийския.Амаа нещо се отплеснах...продължавайте си спора :lol:

Link to comment
Share on other sites

Бизнес автомобилите според мен не спадат към категория "лични автомобили" :)

 

Абе кфо сравняваме въобще Колумбия с Пловдив??То само в Богота има народ колкото една България :bgrin: ....въобще няма място за сравнение.Иначе в Пловдив и сега е достатъчно удобно да се придвижваш с градския транспорт....аз нали още нямам кола и през по-голямата част движа с рейс(летовска със скутерчето) и за около 20 минути стигам от Мараша до съдийския.Амаа нещо се отплеснах...продължавайте си спора :lol:

 

А с личния автомобил не посещаваш ли "бизнеси" - автомивки, сервизи, авточасти, паркинги и тн?

Link to comment
Share on other sites

Че кой е искал да иззема функциите на инжинерите?Щото гледам аз съм цитиран???

 

Ама докато не видим проекта за булеварда само си правим вятър на устата :D
Edited by host
Link to comment
Share on other sites

и за около 20 минути стигам от Мараша до съдийския

 

Аха, ако си късметлия а не е минал рейса преди 2 минути. Отделно колко е приятно да се качиш във фрашкан рейс нарамил 2 чанти с лаптопи, дискове и прочее (нещо което спокойно влиза в багажника). Мани тая работа с рейсовете - може да стане само ако искам да отида да взема нещо дребно и да се върна, само че единствения случай когато ми се налага да просто да отида някъде - маршрута е леко шибан и трябва или с пъти да сменям рейса или да ходя пеш като и в 2та случая времето за достигане на крайната точка ще е ПОНЕ час, докато с колата е около 15 мин.

Link to comment
Share on other sites

А с личния автомобил не посещаваш ли "бизнеси" - автомивки, сервизи, авточасти, паркинги и тн?

Аз мислех че имаш предвид фирмите,които се занимават с доставки ;)

 

djadomraz-е в делничен ден използваните от мен рейсове минават през 10 минути.Отделен е въпроса колко е комфортен градския транспорт...аз за това го ползвам само зимата когато е студено...иначе предпочитам да ходя пеша :sick

Link to comment
Share on other sites

Аха, ако си късметлия а не е минал рейса преди 2 минути. Отделно колко е приятно да се качиш във фрашкан рейс нарамил 2 чанти с лаптопи, дискове и прочее (нещо което спокойно влиза в багажника). Мани тая работа с рейсовете - може да стане само ако искам да отида да взема нещо дребно и да се върна, само че единствения случай когато ми се налага да просто да отида някъде - маршрута е леко шибан и трябва или с пъти да сменям рейса или да ходя пеш като и в 2та случая времето за достигане на крайната точка ще е ПОНЕ час, докато с колата е около 15 мин.

Да ама нали се сещаш че като си във рейса няма как да направиш змиорка , да минеш на жълто и да направиш десен завой от средна лента и да се движиш средно със 80 :lol: ... така че квото и да е положението от колата аз не слизам ... 18 години пеша .. стига толкова :pirate

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

И освен това в рейса няма да търсиш място за паркиране 5+ минути :) Понякога наистина ми е било кеф да се возя в рейс.Вечер специално към 20-21:00 зимата, вънка студ отивам до някъде не си мисля колата, не бързам( да хващам такси ), бавничко гледаш си градчето вечерта...айляшко си е.Ама това е инцидентно, за всеки ден...трудно.

Link to comment
Share on other sites

Приятно шофиране утре на всички дето казват че няма да има задръстване и че руски не е важна пътна артерия..... аз смятам да ползвам други пътища....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...