Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

аз като съм с а4-ката избягвам да карам по паважа на Априлов , толкова е неравен на места и пропаднал че със спортното окачване ми се ебава мамата , отделно пък на Априлов и Пещерско така бяха пропаднали паветата че дупката беше поне 50-60 санта .......

 

иначе тва с руски като го направят след 4 часа ще е някъв ад да се шофира .... идва лятото май ще избързам да си взема 1 скутерче....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

аз като съм с а4-ката избягвам да карам по паважа на Априлов , толкова е неравен на места и пропаднал че със спортното окачване ми се ебава мамата , отделно пък на Априлов и Пещерско така бяха пропаднали паветата че дупката беше поне 50-60 санта .......

 

иначе тва с руски като го направят след 4 часа ще е някъв ад да се шофира .... идва лятото май ще избързам да си взема 1 скутерче....

 

Аз и с БТР да съм пак ше избягвам да карам по паважите в Пловдив.....особено по В.АПРИЛОВ,само дет приятелката ми живее там и ми са налага често да минавам,но поне е накрая и иам само 50 метра по паваж....единствените павета,по който съм карал и е било яко са жълтите в София.... бати кенефа са другаде....(неказвам,че в Пловдив няма хубави павета,просто аз не съм попадал на такива,а знам града бая добре)..

 

Всяка сутрин минавам по руски .... голямо ШОУ ще е... като го затворат...

 

А с т'ва скутерче незнам как са виждаш в пиковите часове...ще те прегазат без да им мигне окото...майка им луда...

Edited by WoW_Lo6iq
Link to comment
Share on other sites

иначе тва с руски като го направят след 4 часа ще е някъв ад да се шофира .... идва лятото май ще избързам да си взема 1 скутерче....

Къв ад?!Те да го направят като Източен и България три ленти в едната посока и три в другата и ще си говорим пак...

Link to comment
Share on other sites

Къв ад?!Те да го направят като Източен и България три ленти в едната посока и три в другата и ще си говорим пак...

 

В едната може и да станат три но в за другата ме съмнява, освен ако не изрежат дърветата и пешеходната зона в средата да я направят на още 1 платно което ще развали изцяло фасона на булеварда...

 

Руски се задръства заради Герджика и Гладстон, самия Руски с 4те платна си е ок според мен.

 

Къв ад?!Те да го направят...

 

Ад-а ще е ДОКАТО го направят и като гледам не се очаква друго освен подмяна на тръбите на ВИК...

Link to comment
Share on other sites

нямам думи...... :lol:

е тва да ти го кажат в заведение като това което уж претендира за елитно (според мене не е нищо особено) е бахти циганията...... :angry1

То не само на мен го казаха ами на всички...за това отвън на булеварда имаше спряни порше , Ес класа и други подобни...заради шибаните 5 кинта...

Edited by err0r^
Link to comment
Share on other sites

бе ако стане нещо подобно на Източен ще си заслужава нервите...иначе чувам че на Васил Априлов ще махат паважа след това ;)

 

вЕрно в Пловдив караме по ебати тесните улици - за големите булеварди говоря.Древен град сме,ама във Виена и Рим са го решили тоя проблем отдавна :unsure:

 

Няма да стане като Източен - 4 платна ще си е, с изключение на просеката от 6-ти до Д. Николаев, където ще се добави трето платно в посока Гарата.

 

Има много отдавнашен проект Васил Априлов да продължи от р-т Стадиона до Гарата в същия вид. Доколкото знам процесът по отчуждаването е вече приключен, но средствата ги няма.

 

Моли се на бога да не "решават проблема" като в Рим - по-кошмарно движение като организация и изпълнение другаде в Европа не видях.

 

Къв ад?!Те да го направят като Източен и България три ленти в едната посока и три в другата и ще си говорим пак...

 

Както казах - мечти. Няма физическо пространство за това.

 

Руски се задръства заради Герджика и Гладстон, самия Руски с 4те платна си е ок според мен.

Ад-а ще е ДОКАТО го направят и като гледам не се очаква друго освен подмяна на тръбите на ВИК...

 

Сменят водопровода и канализацията. Ти май забравяш колко пари се пръснаха последните 6-7 години по постоянно избиващите тръби на Руски, особено след "Коматевската афера", когато избухна фонтана на кръстовището с Гладстон.

 

-------------------------------

 

WoW_Lo6iq, ти минавал ли си по навата отсечка на Богомил да видиш как е след ремонта?

Link to comment
Share on other sites

като гледам не се очаква друго освен подмяна на тръбите на ВИК...

Мне http://news.plovdiv24.bg/72378.html :P

 

а от на Злобил поста се разбира,че ще е мега-натоварено след като го ремонтират,,което ми се вижда нелогично - написал съм защо ;)

 

Видене,ако се изсекат дърветата, "изреже" се част от Бунарджика и се премахне средната пешеходна алея ще стане врътката и забравяме за задръстванията :)

Edited by sasho_1989
Link to comment
Share on other sites

Гледам тука "Майната му на Герджика", я по-кротко там живеем!!!

 

А за дубайския, баш зад него се бях нагнездил - бях на кафенце там с една - та ми направи впечатление ама не бях в компания да си говроя за коли та щях да го забравя ако не го бяхте споменали.Офертичка си е от там.То и те май акцизец нямат.

Пък дизела там може би мият бензиностанциите с него, за друго вероятно нямат полза от него :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

аз като съм с а4-ката избягвам да карам по паважа на Априлов..

 

Удеве изпреварвам на В.Априлов с 60 - щях да излета в градинката направо !!! Не бях минавал отдавна ,толкова неравна е станала с тия павета ... баси ужаса.

Link to comment
Share on other sites

Видене,ако се изсекат дърветата, "изреже" се част от Бунарджика и се премахне средната пешеходна алея ще стане врътката и забравяме за задръстванията :)

 

Тая тъпотия как можа да ти хрумне?!?!? Хората се притесняват, че се налага да се секат дървета по трасето от 6-ти до Герджика, нашият тръгнал да реже алеята, че и част от Бунарджика?!?!? Нали моментално ще бъде заклан първият изрод, дръзнал да предложи подобна миндилщина? Тези дървета са ги засаждали прадядовците ни и са гордост на Пловдив, дай да минем с резачките и да асфалтираме! Просто ме изуми с тази си "мисъл".

Link to comment
Share on other sites

Ако помислиш глобално и в перспектива,ще се сетиш какво имам предвид.Маха се средната алея, а неслучайно "изрязване" е в кавички - тротоарът откъм Бунарджика - там дървета няма,само излишни храсти,но те може и да не се пипат...

 

единствените дървета са по средната алея - или викаш те са по-жизненоважни от решаването на проблема с всекидневно увеличаващият се трафик??? :JC_golly:

Edited by sasho_1989
Link to comment
Share on other sites

Тези дървета са ги засаждали прадядовците ни и са гордост на Пловдив

Все едно да "окосим" тротоарите по Вазов ... :blink:

 

Кръговите кръстовища ще решат повечето проблеми с трафика , както и НЕпаркирането по определени места , а не рязането на дървета ...

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

Големи дървета е гадно да се секат където и да е...но в интерес на истината аз съм за отсичането само на 1 дърво, което доста пречи на видимостта на идващите от кръстовището "6-ти септември" с "Руски" в посока гарата и канещи се да завиват наляво към пожарната. Ей онова първото дърво доста закрива видимостта и винаги се налага да се изнесеш максимално напред, че да видиш колите, а по "Руски" джигитите обикновено карат по джигитски и ако не изтеглиш на старта като за драг, винаги рискуваш да бъдеш надънен от ниско летящите самолети... :woot

Link to comment
Share on other sites

Ако помислиш глобално и в перспектива,ще се сетиш какво имам предвид.Маха се средната алея, а неслучайно "изрязване" е в кавички - тротоарът откъм Бунарджика - там дървета няма,само излишни храсти,но те може и да не се пипат...

 

единствените дървета са по средната алея - или викаш те са по-жизненоважни от решаването на проблема с всекидневно увеличаващият се трафик??? :JC_golly:

 

 

Как ще се махне средната алея без да се отреже нито едно дърво бе момче? Не ни ядосвай че ще дойда да помагам на Бат' Виден докато те шамаросва само заради мисълта да режеш дървета в този район! :lol:

 

Големи дървета е гадно да се секат където и да е...но в интерес на истината аз съм за отсичането само на 1 дърво, което доста пречи на видимостта на идващите от кръстовището "6-ти септември" с "Руски" в посока гарата и канещи се да завиват наляво към пожарната. Ей онова първото дърво доста закрива видимостта и винаги се налага да се изнесеш максимално напред, че да видиш колите, а по "Руски" джигитите обикновено карат по джигитски и ако не изтеглиш на старта като за драг, винаги рискуваш да бъдеш надънен от ниско летящите самолети... :woot

 

Да тук съм съгласен!

Link to comment
Share on other sites

Дедо, не знам напоследък работа много ли имаш или друго, но май си разконцентриран.

 

Той пише, че тротоара от страната на Бунарджика граничи с храсти и няма много дървета в началото на парка.Тези в средата е написал, че ще се режат.Аз не виждам проблем за средните да ги клъцнат ама да има в новия булевард пак място оставено по средата и да се залеси и поддържа като хората ;)

Link to comment
Share on other sites

не четеш нещо - Виден имаше предвид дърветата на Бунарджика. а те няма да се пипат,само храстите най-много.А тези на пешеходната алея(дървета) ще се поокастрят в името на по-малкия трафик :lol:

 

п.п съгласен съм с Хост за оставането по средата на залесени площи - трябва само да се обмисли ;)

Edited by sasho_1989
Link to comment
Share on other sites

лошото е че не мога да си коригирам мнението... мисълта ми беше че как ще се разшири източната алея без да се отнеме от средната много ми е чудно...

 

Маха се средната алея...

 

е от тука тръгна "шамаросването" :)

Link to comment
Share on other sites

Еми от страните на блоковете( тези от към Гладстон ) нищо не се бара, само се реновира тротоара.От страната на Търговската си влиза в парка с отстояние 2 плътна и булеварда става 3 платна във всяка посока( като пак ще се направи средна част ).Долу вече след Лайпциг няма да има средна част, просто няма как там да се бутнат блоковете и кооперациите( или поне мисля, че ще е много тегав процес ).

Link to comment
Share on other sites

Еми от страните на блоковете( тези от към Гладстон ) нищо не се бара, само се реновира тротоара.От страната на Търговската си влиза в парка с отстояние 2 плътна и булеварда става 3 платна във всяка посока( като пак ще се направи средна част ).Долу вече след Лайпциг няма да има средна част, просто няма как там да се бутнат блоковете и кооперациите( или поне мисля, че ще е много тегав процес ).

 

Продължавам да недоумявам 3тото платно на мястото на пешеходната алея ли го мислите или как? И ако се махне пешеходната алея дърветата от едната страна по средата на алеята и ще са?

Link to comment
Share on other sites

Пешеходна вече въобще няма да има.Ще има само дръвчета по средата на булеварда( поне аз така си го представям) а мястото за платната ще дойде от махането на алеята в частта след Лайпциг, а в тази от Гладстон до 6-ти от разширение за сметка на Бунарджик-а.

 

Ама докато не видим проекта за булеварда само си правим вятър на устата :D

Link to comment
Share on other sites

а пешеходците не са хора и ще си летят откъдет си искат? кво ша ги лигавим с некви си тротоарчета-мротоарчета? суркай асфалт навсякъде да е широчко като в америка и некадърните шофьори по-лесно да улучват платното, пък и да има къде да си паркират прешъсите......идилия.

в тоя ред на мисли: аре да махнем и Стария град и всички видове тепета че мноо стърчат и закриват видимостта, пък и все се налага да ги обикаляме. Марица пък е баси наглата река и е ужасно грозно да не е бетонирана и да се виждат дървета около нея - ае да я отклоним и да ни се разкара от пътя или пък поне да я покрием. Кат махнем мостовете и можем да я пресичаме къдет си искаме ще се отпуши яко движението.....

 

Има разни дребни подробности като това, че ако се махне толкова пречещата ви пешеходна алея по средата на Руски, означава да си изтрием града от регистрите на Юнеско и разните му там други организации за опазване на културни наследства. Пешеходната алея не е новост там, а платната за колите и щяхте да го знаете ако бяхте погледнали поне една снимка на града ни отпреди 100 или повече години. А безумието да се стесни или въобще отнеме тротоара откъм парка е достатъчно красноречиво за количеството разум в подобна мисъл....

 

За отпушване на трафик през конфликтни точки не е нужно непрекъснато да се увеличава пропускателния капацитет на някаква връзка от точка до точка. Понякога алтернативните маршрути макар и с ниска пропускателна способност са по-добро решение - разгледайте теориите за граф, развита първоначално от чичко Ойлер.

А пък В Колумбия вече експериментираха със забрана на движението на ВСИЧКИ лични автомобили в ГОЛЯМ град и ефектът е отчетен - точен, удобен и по-евтин градски транспорт. Не са публикувани обаче данните дали и какво количество нерви са спестени от жителите.

Link to comment
Share on other sites

А пък В Колумбия вече експериментираха със забрана на движението на ВСИЧКИ лични автомобили в ГОЛЯМ град и ефектът е отчетен - точен, удобен и по-евтин градски транспорт. Не са публикувани обаче данните дали и какво количество нерви са спестени от жителите.

 

Според мен това решение би било доста пагубно за доста бизнеси - общо взето почти всичко свързано с коли...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...