Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

И освен това в рейса няма да търсиш място за паркиране 5+ минути :) Понякога наистина ми е било кеф да се возя в рейс.Вечер специално към 20-21:00 зимата, вънка студ отивам до някъде не си мисля колата, не бързам( да хващам такси ), бавничко гледаш си градчето вечерта...айляшко си е.Ама това е инцидентно, за всеки ден...трудно.

Да и някъв дядо да ти кашля във врата , умираш от студ а рейса едвам се тътри ...

 

Бтв , случайно да нямаме нови тролейбуси ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

И в крайна сметка какво се предлага не разбрах?Да оставим платната както са ли?Мен този вариант лично ме урежда, НО единствено ако паралелните на Руски улици бъдат ИЗЦЯЛО реновирани.

 

Виждам че вече си започнал да пообмисляш малко и ми харесва как разсъждаваш. Основният проблем на Руски е в трасето от 6-ти до България - оттам са всичките неволи по този булевард. Като пуснат втория мост и разширят трасето да стане 2х2 ще видиш как ще олекнат нещата. Като разширят и оформят и Васил Априлов пък, ситуацията ще бъде максимално възможно овладяна.

 

не си се самоопровергал в две последователни мнения ли?

 

Ако буквоядстваш - има нещо такова. Сега да ти поясня какво ТОЧНО исках да кажа и оттук нататък с тебе само в правен изказ ще си говорим, след като така ти харесва и ще се хващаме ТОЧНО за думата.

 

"Мостстрой" е построил едни от най-значимите пътни съоръжения в страната.

 

Става въпрос за МОСТОВЕ, ЕСТАКАДИ, ВИАДУКТИ, НАДЛЕЗИ и прочее от ТОЗИ тип, които са много по-сложни от това да насипеш чакъла , да трамбоваш и да докараш Камазите с асфалта. Говорим за СПЕЦИФИЧНИ структури и обекти от компетенцията на Мостстрой.

 

Изпълнението на строителство е разнообразно като тип конструкции, вид съоръжения, начин на фундиране, връхни конструкции

 

ОТНОВО става въпрос за МОСТОВИТЕ СЪОРЪЖЕНИЯ и производните им, споменати в предходното на това изречение! Тук си се изложил, защото си се надъхал да четеш избирателно - да ама не.

 

...други обекти от пътното и автомагистралното строителство

 

Тук ще се постарая да бъда максимално разбираем и да прекратим тоя спам: Когато видиш някъде някога Мостстрой да полагат тръбопроводи - ВиК, газ и прочее, да кърпят някъде дупки, да разширяват и/или асфалтират градски булеварди, да заравят/копаят водни канали, да монтират улично осветление и т.н. - ПИШИ МИ С ДОКАЗАТЕЛСТВА. Веднагически получаваш бутилка Джони от мене. Съгласен? Същото важи и ако видиш момците от Пътно Строителство да правят колоните на някой мост, примерно.

 

-------------------------

 

едит: и понеже ще ме ядеш за тая розова къща сигурно и след 15 години (ако си пишем все още) повтарям: не бях сигурен в твърдението си, защото не беше мое, а на мой познат. в крайна сметка ето ти точен цитат от финалното решение: явно някой някъде е добавил една нула в повече, а аз съм го приел на доверие. фащай ме за тоя цитат колкото си искаш, щом ти прави удоволствие.

 

Не ми прави никакво удоволствие - напротив, но ти тогава разгорещено се яде с мен като ти казвах, че е невъзможно и затова съм го запомнил специално това.

 

Отново ще цитирам колегата Любо: Остани си със здраве.

Link to comment
Share on other sites

Продължавай да квалифицираш хората и мисленето им, вече всички почваме да се настройваме на твоята че(и)стота :) сериозно, сякаш като четеш какво пиша нарочно виждаш само това което искаш, та после да се заядеш.И трябва после да го пиша като за русите ми колежки, та да схванеш за кое ми е мисълта.

 

Пък и ако някой набара чертежи какво ще го правят булеварда да постне.Все пак е важно.

Link to comment
Share on other sites

аз с дядо мраз не моа да спора , всъщност мога ама нямам достатъчно време да му чета постовете и от там губя интерес..... :)

 

 

иначе темата е : за и против автоматиците..... задължително с доводи

аз съм твърдо ЗА и за мене това е най-доброто откритие в автомобилостроенето , отделно всичките дето твърдят че автоматика се чупи са карали или 190Е или изобщо не са карали такъв а са чули от некой квартален батка че се чупели мноо....

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

и аз съм ЗА,но НЕ като първа кола,защото ръчните са много по-масови коли и недай си Боже да се наложи да караш някого някъде и 5-6 пъти да ти изгасне и да загубиш ценно време,което може да се окаже фатално впоследствие :wacko: Отделно след изпита на ръчни не върви някак си директно да се качип на автомат -то се губи самия смисъл от целия курс ебати. .Иначе и аз карам автомат,доволен съм,има си някой тънкости, но лесно се свиква :love

 

недостатъци - не може да се дрифтва и форсира при тръгване :( Ако пък му се прецака нещо ремонта излиза около 4-5 бона,или сменяне на цялата скоростна кутия :JC_golly:

Edited by sasho_1989
Link to comment
Share on other sites

глупости...... само за сравнение провери примерно на а4-ка типтроника колко и струва ремонта и колко струва да смениш съединител там с другите историйки , можеш да провериш и при е220цди след 2003та година...... ремонта е почти същият , кефа е къде къде......

 

а за дрифта и форсирането що да не го може ?

моята си ги може.....

 

 

 

едит : отделно новите кутии автоматик са перфектни , незнам дали си карал автоматик примерно след 2005-та година на ауди/бмв/мерцедес там просто ускорението е по-добро от ръчка , разхода е по-малък от ръчка и няма грам замисляне , поне при ауди и бмв , мерцедес кутиите са им лагави по принцип......

 

на лансъра автоматика също ми хареса , на субару не струва...... ;)

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

определено не съм - Деу карам,но съм доволен от автомата му - все пак е правена в САЩ ;)

 

иначе друго голямо предимство е при висенето в задръствания,май предвид, че на градско харчи малко повече отколкото кола със същите параметри, но с механични скорости. На извънградско няма разлика ;)

 

п.п Левият крак си почива тотално. :bgrin:

Edited by sasho_1989
Link to comment
Share on other sites

аз с дядо мраз не моа да спора , всъщност мога ама нямам достатъчно време да му чета постовете и от там губя интерес..... :)

 

Ееее нечестно така!

 

 

.....

 

Леле какво количество глупости за единица време изписа! 1 има автоматици с които можеш и да си дрифтваш и да палиш гуми (всъщност и с ръчна няма да можеш ако е включен тракшън контрола). Отделно това за шофьорските курсове беше няма да ти казвам какъв бисер. Нищо не пречи кола с автоматик да се направи учебна а при желание се намира всичко. И важна е твоята кола а не на каква кола случайно може да се качиш. Имам приятели карали 10 години с ръчни, от 10 години в щатите карат автоматик и тука псуват та се късат като се върнат първите 2 дена.

 

Ремонта обикновено е дебел и наистина има малко майстори дето могат да го оправят (то като цяло има малко майстори при които е "здравословно" да си закараш колата ама тва е друга тема)... От друга страна ремонт не се налага всеки 6 месеца да се прави...

 

 

 

....

 

В интерес на истината аз съм впечатлен колко добре се представя автоматика при Skoda Superb... А на Lancer-a автоматика е CVT което е съвсем друга бира! Такъв нямаха Тойота, на королата пък беше от измислените полу-автоматици и поради още няколко други причини (едната от които "политическа") аз останах с ръчни скорости..... което пък може да ме мотивира след няколко години да upgrade-на возилото... zlobil, incinerator - имате достатъчно време дотогава да ме убедите КОЛКО по-добри са Audi и дали си заслужават 2 пъти повече пари... Всъщност гледайки цените на новия Авенсис не е чак толкова по-евтин, просто със стария хванах добра цена и отстъпка...

 

иначе друго голямо предимство е при висенето в задръствания,май предвид, че на градско харчи малко повече отколкото кола със същите параметри, но с механични скорости.

 

Митове и легенди са това. Ела да видиш как по спецификация Авенсис харчи 8 на сто градско само че маршрута по който аз го карам харчи 13.2 на сто. И особено ако ме мързи да сменям скоростите защото след още 20 метра ще трябва да почна да спирам ела та гледай колко по-икономични са ръчните. Остана да го мисля през цялото време кога да ги сменям за да ми харчи по-малко пущината...

 

 

п.п Левият крак си почива тотално. :bgrin:

 

Аха, ама заблееш ли се леко и си "цункал" човека пред теб :)

Link to comment
Share on other sites

И аз не съм съгласен .. лиготия е автоматика , а и не можеш да изрежеш двигателя като хората , а за тея измишльотини с дрифтовете и глупостите няма смисъл да си говорим , щото за мен има 3 критерия , които изкарват всяка една кола от спорта , дори ако покрива само един .. и тва са :

 

Предно предаване

автоматични скорости

дизел

 

ПП. Предното предаване е преодолимо единствено ако в номера на колата има буквите РК , както и оптичен тунинг по купето за 50 лева минимум :lol:

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

Не може автоматика да е по бърз от ръчка!!!

:JC_golly: :JC_golly: :JC_golly:

 

Ръчни скорости биха дали предимство по-скоро при планински път и изпреварвания на път с много завои...в другите отношения определено отстъпват на автомата...за удобството и комфорта споменахме вече ;)

 

п.п пазу,комбинацията от автоматик, круиз-контрол и CD с хубава музика - това е удоволствието от шофирането.... :rolleyes:

Edited by sasho_1989
Link to comment
Share on other sites

CVT a.k.a. Continuous Variable Transmission даже няма скорости а плавно превключва предавателното число. Освен това хубавите автоматици имат ръчен режим при който си превключваш сам но с ръчките зад волана. И определено е същото като с ръчни само че превключва доста по-бързо от "ръчката", настрана че не си местиш ръката от кормилото.

Link to comment
Share on other sites

п.п пазу,комбинацията от автоматик, круиз-контрол и CD с хубава музика - това е удоволствието от шофирането.... :rolleyes:

Да, ако си ветеран от войната и си нещо осакатен , наистина ще ти е удоволствие ... пенсионерска му работа ..

 

А тва за кормилото и двете ръце е пък е ебахти тъпотията ... аз или карам с едната ръка на волана , а другата на лоста , или с едната ръка държа волана , а с другата говоря по телефона и сменям когато мога ... Да не говоря че заради липсата на хидравлика , на волана имам една тираджииска топка и дето ако не беше тя , до сега 12381089 пъти да съм се блъснал , ожулил и т.н ...

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

Ти от каква позиция точно се изказваш?!Почти съм убеден,че имаш НУЛЕВ опит с автоматика,че чак и правиш генерални изводи коя кола ставала за нещо :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Ти от каква позиция точно се изказваш?!Почти съм убеден,че имаш НУЛЕВ опит с автоматика,че чак и правиш генерални изводи коя кола ставала за нещо :bowdown:

Ми хубаво ся .. всеки си има мнение ... нито ме кефи автоматика , нито ме кефи полуавтоматика с онея "пера" зад волана , нито ме кефят дизеловите печки , да не говорим пък че все още не се кефя на "модерните системи" ... за мене трактор и тва е - ей тва е за мен удоволствие от шофирането ..

 

Почти-Убежденията си ги пази за авто-панаира , там да раздаваш мурафети на хората от кол и въже ...

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

И аз не съм съгласен .. лиготия е автоматика , а и не можеш да изрежеш двигателя като хората , а за тея измишльотини с дрифтовете и глупостите няма смисъл да си говорим , щото за мен има 3 критерия , които изкарват всяка една кола от спорта , дори ако покрива само един .. и тва са :

 

Пълни щуротии. Изкарвали кола от спорта... бах'ва в спортистите ейййй... И дрифтове може да си правиш колкото ти е кеф с автоматик като изключиш тракшън контрола. Отделно че е пълно със спортни коли. Днес около тунела тръгвам да изпреварвам някаква кола и зад нея един Голф 3ка и тоя с голфа кво се набра - не можа да го приеме - газзз - надясно, мина колата пред него и продължи колкото може, като видях какви ги върши настъпах спирачката че не ми се правят простотии. После на светофара го гледам - стикер GTI отзад. no comment...

 

 

 

 

Ръчни скорости биха дали предимство по-скоро при планински път и изпреварвания на път с много завои...в другите отношения определено отстъпват на автомата...за удобството и комфорта споменахме вече ;)

 

Нищо такова, даже най-насраните автоматици имат ръчни позиции за 3та и 2ра скорост така че това не се приема...

 

 

п.п пазу,комбинацията от автоматик, круиз-контрол и CD с хубава музика - това е удоволствието от шофирането.... :rolleyes:

 

Тук съм съгласен

 

 

Да, ако си ветеран от войната и си нещо осакатен , наистина ще ти е удоволствие ... пенсионерска му работа ..

 

Да бе да. Друго си е да караш без гърне, а? :P

 

 

 

А тва за кормилото и двете ръце е пък е ебахти тъпотията ... аз или карам с едната ръка на волана , а другата на лоста , или с едната ръка държа волана , а с другата говоря по телефона и сменям когато мога ... Да не говоря че заради липсата на хидравлика , на волана имам една тираджииска топка и дето ако не беше тя , до сега 12381089 пъти да съм се блъснал , ожулил и т.н ...

 

Еййй тая топка дава цели 10 коня отгоре, недейте така!!! Не че не е селско, ама това е друга тема :)

 

Пък и наш Пазу е джедай нали знаете - може с едната да държи телефона за да говори, с другата да сменя скоростите а кормилото го върти с мисъл... пък и колата си има споретен AI, така че изобщо даже не се налага да я мисли - тя сама си върви накъдето трябва!

Link to comment
Share on other sites

E пък аз си го местя от единия в другия крачол дали било селско или не .. нали на мен ми е удобно ? Обичам и пачичка ... кво като е селско , нали на мен ми е вкусно :)

Link to comment
Share on other sites

E пък аз си го местя от единия в другия крачол дали било селско или не .. нали на мен ми е удобно ? Обичам и пачичка ... кво като е селско , нали на мен ми е вкусно :)

 

Не ща да ти обяснявам тази топка ако се удариш и се шибнеш върху кормилото откъде ще ти излезе после. Те хората не е като да не са ги сложили за да ти направят живота по-труден а и кормилото се върти от китката при по-силен фронтален натиск, ама кво ли ти обяснявам като те знам какъв си хилав :P

 

......... zlobil се уплаши от това че писах отговора 10 мин и се напи от мъка сигурно щото гледам никакъв не се обажда...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...