Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

/Off/

 

....аре да махнем и Стария град и всички видове тепета.....

....Марица пък е баси наглата река и е ужасно грозно да не е бетонирана ..........

Това за Стария град и тепетата звучи доста интересно...винаги е добре да се предлагат авангардни и радикални решения, само трябва да намерим някой да ги осъществи. :lol:

В този ред на мисли, предлагам като бетонираме Марица, да я превърнем в автомобилна писта...даже в 2. От моста на Герджика надолу ще бъде за нас - високоскоростна, да може да дрифтваме на воля, а нагоре няма да я бетонирваме, а ще я изкопаем за офроуд трасе, че да има и за ония другите. :devil

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Проблема с движението по Руски може да се реши с доста по-нерадикални методи от цялостно разширение,но нали трябва да се лапат парички от фондове.

Както аз виждам нещата,проблемните места по Руски са точно три.

Едната тапа е на кръстовището на иконома за лявозавиващите.Като се направи едно скромничко разширениице от 15-20 метра от двете страни за лявозавиващите с един светофар специално за тях проблема ще се реши.

Втората тапа е на кръстовището с 6-ти септемви в посока герджика,където доста често остават коли в кръстовището,поради факта,че булеварда от три ленти се влива в една.Тук вече разширение си е необходимо,а и ще е по-безпроблемно,тъй като няма да се налага да се бутат сгради.

Третата тапа е след хотел Лайпциг в посока колелото на поликлиниката и не представлява нищо повече от олигофрени,който си паркират колите в дясната лента,а мнението ми за тях май го знаете от дискусията относно рейса,дето събра десетина коли на 6-ти септември преди време.

 

Но,както казах,трябва да се лапат парички все пак,а Руски си е златна миничка от край време

Link to comment
Share on other sites

че те от 6-ти към Герджика до България ще го разширавят..то е заложенo в плановете от преди сумати време. нали затва е вторият мост..всички сгради и от двете страни са строени с бая аванс. За другото съм сългасен.

Link to comment
Share on other sites

Тук пак почна да се шири напълно безмислено остроумие.

 

Ок, идеята за алтернативни артерии хубаво.Ако искате и аз да пиша като горе и почнем сега да се обиждаме кой ще копае с кирката през тепетата????Или да дойде някой да ви гръмне блока, че пречел леко?

 

Фантасмагории.Ако се навлезе с 2 ленти в парк Бунарджика дори пак ще има място за пешеходна алея по средата.Парка дори като се влезе с две ленти в него пак ще е добре като площ, пък и нищо не пречи да се отчуждят малко имоти около него в краен случай за да порастне - не искам да се заяждам с живущите там, но има някои сгради и улици там от които може да се лишим за сметка на един наистина хубав парк.

 

А ако си говорим кое ще е най-хубаво...ами да се вкара под земята Руски още от колелото на Централна, а отгоре едно огормно парково пространство стигащо до Бунарджика и сливащо се с него.

 

В Чикаго си направиха такова преустройство, като даже свързаха въпросния булевард с отклонения към подземни паркинги( пак в централната част това ) и вече картинката там е съвесем друга.Още повече въздуха излизащ от подземния булевард се филтрира и излиза чист, а огромния парк отгоре е страхотен подарък за живущите.

Ама това опира до огоромни пари.

 

За колите и режима в Колумбия :) симпатично е написана статията - безмислено е ходенето да се спортува, да се поддържа човек, безмислено и раждането на журналиста сигурно.Забава от всякъде, такива едностранчиви мнения до никъде няма да стигнат.

 

Ако мислим наистина в голям мащаб на Плд му трябва комбинация от надземно и подземно метро, само дето няма как да стане без пари - пък ще трябват много.

 

Нищо лошо не виждам да се въведе плана на общината за синя зона.Който не си е купил място или там където му е офиса да има паркинг да не го пускат.Живущите в района не виждам те какво са виновни при положение, че те пътиват с колите си( 80% от случаите ) извън централен, по-скоро трезвомислещите от тях.

Link to comment
Share on other sites

Тая тъпотия как можа да ти хрумне?!?!? Хората се притесняват, че се налага да се секат дървета по трасето от 6-ти до Герджика, нашият тръгнал да реже алеята, че и част от Бунарджика?!?!? Нали моментално ще бъде заклан първият изрод, дръзнал да предложи подобна миндилщина? Тези дървета са ги засаждали прадядовците ни и са гордост на Пловдив, дай да минем с резачките и да асфалтираме! Просто ме изуми с тази си "мисъл".

 

Първо цитирам себе си , да няма пак недоразумения.

 

Ако помислиш глобално и в перспектива,ще се сетиш какво имам предвид.Маха се средната алея, а неслучайно "изрязване" е в кавички - тротоарът откъм Бунарджика - там дървета няма,само излишни храсти,но те може и да не се пипат...

 

единствените дървета са по средната алея - или викаш те са по-жизненоважни от решаването на проблема с всекидневно увеличаващият се трафик??? :JC_golly:

 

Глобално и в перспектива всяко едно дърво по алеята е по-ценно от "увеличаващия се трафик". Само че трябва да помислиш малко по въпроса. Ако питаш мен - да ти пикам на трафика, който бърза, да бяга от час пик, да си търси обход, или да си прави сметката за изгубеното време. Не може с лека ръка да се съсипват подобни икони на града, каквато се явява целият булевард Руски. Дори мисълта за подобна варварщина трябва да се наказва :angry1

 

Все едно да "окосим" тротоарите по Вазов ... :blink:

 

Кръговите кръстовища ще решат повечето проблеми с трафика , както и НЕпаркирането по определени места , а не рязането на дървета ...

 

Тук съм съгласен с малкия pazu. Но в повечето случаи кръгови кръстовища няма как да се направят. Не и преди да приключат ремонтните работи и най-вече разширенията на булевардите, които като се изпълнят ще решат почти всички проблеми.

 

Как ще се махне средната алея без да се отреже нито едно дърво бе момче? Не ни ядосвай че ще дойда да помагам на Бат' Виден докато те шамаросва само заради мисълта да режеш дървета в този район! :lol:

Да тук съм съгласен!

 

Ники, ти отляво - аз отдясно. В момента има тревоги относно сечта по трасето 6-ти септември-Герджика, говоря от страната срещу ТОХ-а. Тревогите са най-вече относно общественото мнение, което е похвално. Явно се наблюдава развитие в положителна посока. Но като гледам тук някои писаници не навсякъде е огряло...

 

Той пише, че тротоара от страната на Бунарджика граничи с храсти и няма много дървета в началото на парка.Тези в средата е написал, че ще се режат.Аз не виждам проблем за средните да ги клъцнат ама да има в новия булевард пак място оставено по средата и да се залеси и поддържа като хората ;)

 

Ти не виждаш проблем "средните да ги клъцнат" и да режат парче от ПАРК Бунарджика? Какво да ти кажа - нямам думи просто. No comment. Tо по принцип няма проблем да се изрине и целия Бунарджик и да се дръпнат артерии през тая зона. Отделно колко сладко застрояване ще падне в централна зона... За чий ли чеп пък има ограничение от 4 етажа в централната част? Това пречи! Да се разрешат 25 етажа! Сериозно се притеснявам каква младеж расте като чета някои "мъдрости".

 

не четеш нещо - Виден имаше предвид дърветата на Бунарджика. а те няма да се пипат,само храстите най-много.А тези на пешеходната алея(дървета) ще се поокастрят в името на по-малкия трафик :lol:

 

п.п съгласен съм с Хост за оставането по средата на залесени площи - трябва само да се обмисли ;)

 

Нямам предвид дърветата на Бунарджика - имам предвид ВСЯКО ЕДНО ДЪРВО в централна зона. Сашо, разочарован съм от плоските ти разсъждения.

 

Що ли си мисля, че дори и да махнат средната алея пак няма да има място за 2 ленти...

 

Много правилно мислиш. Тъй като умниците не предвиждат, че освен още 6 метра за двете ленти е задължително да има още минимум 3 метра за тротоар. Също така пропускат факта, че пешеходната алея е МЕЖДУ дърветата, тоест няма начин да се ползва пространство там без тотално съсипване.

 

а пешеходците не са хора и ще си летят откъдет си искат? кво ша ги лигавим с некви си тротоарчета-мротоарчета? суркай асфалт навсякъде да е широчко като в америка и некадърните шофьори по-лесно да улучват платното, пък и да има къде да си паркират прешъсите......идилия.

в тоя ред на мисли: аре да махнем и Стария град и всички видове тепета че мноо стърчат и закриват видимостта, пък и все се налага да ги обикаляме. Марица пък е баси наглата река и е ужасно грозно да не е бетонирана и да се виждат дървета около нея - ае да я отклоним и да ни се разкара от пътя или пък поне да я покрием. Кат махнем мостовете и можем да я пресичаме къдет си искаме ще се отпуши яко движението.....

 

Има разни дребни подробности като това, че ако се махне толкова пречещата ви пешеходна алея по средата на Руски, означава да си изтрием града от регистрите на Юнеско и разните му там други организации за опазване на културни наследства. Пешеходната алея не е новост там, а платната за колите и щяхте да го знаете ако бяхте погледнали поне една снимка на града ни отпреди 100 или повече години. А безумието да се стесни или въобще отнеме тротоара откъм парка е достатъчно красноречиво за количеството разум в подобна мисъл....

 

За отпушване на трафик през конфликтни точки не е нужно непрекъснато да се увеличава пропускателния капацитет на някаква връзка от точка до точка. Понякога алтернативните маршрути макар и с ниска пропускателна способност са по-добро решение - разгледайте теориите за граф, развита първоначално от чичко Ойлер.

А пък В Колумбия вече експериментираха със забрана на движението на ВСИЧКИ лични автомобили в ГОЛЯМ град и ефектът е отчетен - точен, удобен и по-евтин градски транспорт. Не са публикувани обаче данните дали и какво количество нерви са спестени от жителите.

 

Мобо е абсолютно прав. Освен това разширяването на Руски и Васил Априлов, което в близките 5-6 години би трябвало да е финализирано и за двата булеварда ще реши всякакви проблеми в максимални граници, без да се съсипва града. Като се въведе и съответния правилен ред на движение, почти всички проблеми по трафика ще бъдат решени. На който му е тежко след това - да си намира обходни маршрути. Все пак никъде по света го няма този номер ВСЕКИ да минава откъдето му е най-удобно, приятно и бързо - НИКЪДЕ.

Link to comment
Share on other sites

Тук говорим за реално погледнато, а не за такива работи които няма да се случат... Нито някой ще даде пари за подземен булевард, нито пък за каквото и да е метро, щото все пак Пловдив не е толкова голям...
Link to comment
Share on other sites

Това, че си добър в изтъкването на негативи е много хубаво.И да пишеш все неща които не са казани ами ти си ги мислиш, пък те е срам да ги кажеш също е ок.

 

Никой не е искал застрояване.Никой не е искал да изринем Бунарджика.Ситуацията в град е така, че е нужен компромис.Да си седим и плюем просто така няма смисъл.

 

Да, всяко едно дърво в която и да е част на града е ценно.Никой не говори за премахване, аз искам да се махнат и после залесяване отново на средната част между платната с оставяне на пешеходна зона, това заедно с обвързване на изпълнителя на проекта с залесяване с нови дървета примерно на 40% от Бунарджика, за дето ще влезе с 2 плътна в неговата територия.За да се компенсира това от бунарджика може да се премахнат асфалтираните алеи за пешеходци и по този начин да има още повече място за дървета.

 

Идеален вариант наистина няма, но поне трябва да се опитаме да се съобразим с интереса на възможно най-много хора.

 

Като стана въпрос за безконтролно бетониране, вчера видях как строят ВЪВ ДВОРА на у-ще "Христо Ботев" жилищна кооперация.ВЪВ ДВОРА НА УЧИЛИЩЕТО!!!!

Не знам вече на къде отива света.

 

–––––––––––––––––––––––––––––––

 

Далече съм от мисълта, че някой ще ги даде.Само казвам кои са оптималните варианти ;) и горе комента е за ДядоМраз

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

мдаммм, хосте. по принцип радваш окото че се стараеш да мислиш и дори се занимаваш да търсиш доказателства и факти в подкрепа на тезите си. само по принцип.

в случая обаче забавляваш аудиторията по друг начин.

ок, приеми и следващата доза негативи: под руски не може да се копае, а трябва да се взривява - за един мол с първоначално предвидени 5!!! нива за подземен паркинг вече се дълбае 5-та година и са се отказали от 3 от тези нива. Едно тепе вече е безвъзвратно загубено от идеи за "благоустройство", подобни на твоите. Има и друго тепе точно под парка, където искаш да правиш платна. И него ли можем да го броим за бегало?

 

По принцип ако сме разумни хора и си ценим наследството, навсякъде в централната част, както и в някои обособени райони на града трябва да бъде забранено новото строителство с дълбоки изкопи - буквално, където и да се задълбаеш попадаш на арехологически находки.

 

хич пък не ми се зачеква и темата за дърветата: откъде ще намериш готови пораснали 100 годишни широколистни дървета за обратното залесяване?! по гората ли никнат? а тва че дядо ти е гравирал на едно от тях сърчице в знак на любовта си към баба ти само овехтява старите дървета и им снижава стойността, нали? всъщност я дай оценка точно колко струва за теб сантимента във финансово изражение? или ти мислиш само за "обществения интерес"? чувал ли си някога израза "в името на народа" и знаеш ли колко престъпления са извършени зад него?

 

и ми писна да задавам въпроси. продължавай с идеите, когато попаднеш на някоя по-добра, всички ще те подкрепим и ще можеш наистина да говориш за "обществения интерес".

Link to comment
Share on other sites

Да, всяко едно дърво в която и да е част на града е ценно.Никой не говори за премахване, аз искам да се махнат и после залесяване отново на средната част между платната с оставяне на пешеходна зона,

 

Да само че не стопляш че тези дървета са на маса години. При залесяване дървенцата които ще засадят ще са високи 2 метра и стъблото им ще е дебело колкото палеца ми. А сегашните не мога да ги обгърна с ръце. Разлика от земята до небето. Дърветата не могат да се хванат и да се преместят ей така щото ти пречат.

 

 

 

това заедно с обвързване на изпълнителя на проекта с залесяване с нови дървета примерно на 40% от Бунарджика, за дето ще влезе с 2 плътна в неговата територия.За да се компенсира това от бунарджика може да се премахнат асфалтираните алеи за пешеходци и по този начин да има още повече място за дървета.

 

Ама говориш без да мислиш - бунарджика е един парк. Тези алеи са за да се разхождат хората там, ти искаш да го превърнем в гора където никой не може да премине. От парк да стане пущинак!?

 

 

 

 

Идеален вариант наистина няма, но поне трябва да се опитаме да се съобразим с интереса на възможно най-много хора.

 

Продължавам да си мисля че Руски точно в този район е достатъчно широк и няма пробеми с трафика и могат и повече коли да минат оттам ако: 1. няма спрели автомобили в дясната лента и 2. се оправят малко от малко проблемните кръстовища със 6ти септември (т.е. към Герджика) и това на Иконома и по-скоро някак да се оправи Гладстон защото той също с тези 2 платна се явява като тапа но май няма как защото има стари сгради а те не могат да се пипат...

 

 

 

Като стана въпрос за безконтролно бетониране, вчера видях как строят ВЪВ ДВОРА на у-ще "Христо Ботев" жилищна кооперация.ВЪВ ДВОРА НА УЧИЛИЩЕТО!!!!

 

Ела да видиш в бившия ТОХ какво направиха..

Link to comment
Share on other sites

Мобо не се хаби, не забелязваш ли че е безсмислено? Просто се радвай, че подобни "мислители" не са отговорници по проектите за разширенията...

 

Хост например, понеже е узрял мъж с чувство за култура и традиции, ще бутне без да му мигне окото оградата на Търговската гимназия (още една пловдивска икона), за да тури там платна за колите. Защото набързо ще подкара откъм лесния край с храстите и дърветата, но като стигне дотам ще "скляпа". После ще трябва да резне още от Бунарджика в другата полоса, че да компенсира разрушения училищен двор.. Също така ще бутне и старата еврейска къща на ъгъла - за чий стои там? А дърветата - майната им, какво тук значат някакви си столетници... Ще бучнем каваци да замажем очите на всички и давай напред...

Link to comment
Share on other sites

Това, че си добър в изтъкването на негативи е много хубаво.И да пишеш все неща които не са казани ами ти си ги мислиш, пък те е срам да ги кажеш също е ок.

 

Никой не е искал застрояване.Никой не е искал да изринем Бунарджика.Ситуацията в град е така, че е нужен компромис.Да си седим и плюем просто така няма смисъл.

 

Ама как. Естествено, че трябва да бутнат тепета, дървета...всичко! Нали немските коли са по-широки, по луксози и по-бързи и трябва да се изгради необходимата инфраструктура за да може да минават тея големи коли. То не се търпи иначе. И друго нещо. Тоя многомилионен мегаполис Пловдив има голям проблем със задръстванията, да. По светофарите в гигантските задръствания се чака 5-10 мин., а някой път 15 и повече.

 

Тука е момента да попитам хоста - не знам каква кола караш, но е факт, че задръстванията донякъде се дължат на невъзможността на някои хора да съобразнят каква кола трябва да карат. Като има проблем с трафика се карат малки маневрени коли. Не 7ма серия бмв за да отидеш до магазина за мляко. Сега разбра ли къде ти е проблема ?

Link to comment
Share on other sites

Да попитам спецовете наясно ли са,че по тази прословута средна алея почти никой не минава?!И няма как да е иначе при непрестанния бучащ трафик от двете платна - меко казано е адски неприятно.

 

в тази връзка спокойно може да се направи пътно платно - отворено сутрин в едната натоварена посока,а следобед обратно.Просто ПРИМЕР.И никакви дървета няма да се режат.

 

Да знаете случайно,че в Хайд Парк има автомобилни палтна?!

Edited by sasho_1989
Link to comment
Share on other sites

Да попитам спецовете наясно ли са,че по тази прословута средна алея почти никой не минава?!И няма как да е иначе при непрестанния бучащ трафик от двете платна - меко казано е адски неприятно.

Наясно сме, че говориш глупости, защото ЯВНО не минаваш достатъчно често от там. ;)

Link to comment
Share on other sites

Да попитам спецовете наясно ли са,че по тази прословута средна алея почти никой не минава?!И няма как да е иначе при непрестанния бучащ трафик от двете платна - меко казано е адски неприятно.

 

в тази връзка спокойно може да се направи пътно платно - отворено сутрин в едната натоварена посока,а следобед обратно.Просто ПРИМЕР.И никакви дървета няма да се режат.

 

Да знаете случайно,че в Хайд Парк има автомобилни палтна?!

 

Ти да не стоиш да броиш колко души минават на ден по алеята??? Откъде го измисли това "почти никой"??? Ако вземеш база за сравнение Главната - да (там пък какво пътно платно става не е истина). Не е имало случай аз да минавам по Руски и да няма хора по алеята. А все по-често забелязвам хора и по новите пейки.

 

Слава богу, че няма кой да допусне подобни малоумия да се случат...

Link to comment
Share on other sites

Сашко, с Виден се майтапехме обаче гледам май по-сериозно трябва да се захванем с теб - той отляво, аз отдясно и после за разнообразие се разменяме - и така докато ти налеем достатъчно акъл :lol:

 

Не е проблема че булеварда е малък - изобщо не е, проблема са "тапите" и спрелите коли пред магазините. Много си е хубав булеварда и ако може всичките да са така града ще стане за чудо и приказка но за съжаление е късно вече :(

Link to comment
Share on other sites

бе не съм много съгласен,че е хубав булевард,но е по-добре от 'българия' преди да го бяха разкопали.

за хубав булевард считам източен,ама руски с тия кръпки и шахти...

Link to comment
Share on other sites

бе не съм много съгласен,че е хубав булевард,но е по-добре от 'българия' преди да го бяха разкопали.

за хубав булевард считам източен,ама руски с тия кръпки и шахти...

 

 

И Цар Борис е един хубав булевард...

Link to comment
Share on other sites

То не само на мен го казаха ами на всички...за това отвън на булеварда имаше спряни порше , Ес класа и други подобни...заради шибаните 5 кинта...

 

абе въпроса не е в петте лева ...... просто ми се струва нелогично

 

Удеве изпреварвам на В.Априлов с 60 - щях да излета в градинката направо !!! Не бях минавал отдавна ,толкова неравна е станала с тия павета ... баси ужаса.

 

сега като затворят руски следващият булевард който ще трябва да правят ще бъде васил априлов ......

Link to comment
Share on other sites

абе въпроса не е в петте лева ...... просто ми се струва нелогично

сега като затворят руски следващият булевард който ще трябва да правят ще бъде васил априлов ......

 

 

Днеска правех завой от васил априлов за пещерско - много приятен е :D

Link to comment
Share on other sites

абе въпроса не е в петте лева ...... просто ми се струва нелогично
Абсолютно това е върха на циганията, това и такса за тоалетна в престижно заведение са просто...
Link to comment
Share on other sites

Търговската гимназия ми е през х*я как ще я компенсират.Никакъв символ не е тя.Сградата ще си е непокътната.Еврейската къща която е на ъгъла, какво за нея?Кой е по-важен?Една къща или целия град.С тия лафове няма до никъде да се стигне.

Да старите дървета са ценни ама не са незаменими.Нищо в тоя свят освен личностите не е незаменимо в един или друг аспект.Не ми ревете за тези дървета все едно сме си писали имената на гаджетата на тях.

 

А за минаването по алеята...шшш аз си тичам по нея лятото бре!!!Как ша да не я ползвал никой!

Link to comment
Share on other sites

И сега идва момента, в който всички се молим @host да не стане собственик на Мостстрой... :lol:

 

МостСтрой Иване се занимава САМО с мостове :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...