Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

...Като поднесе контра и газ, така че минеш от неконтролирано поднасяне в контролирано... ..

 

Ще ми се да видя как ще направиш това упражнение с предно предаване, ама не знам...може и да може да контролираш природните закони. Всъщност отчасти може и да успееш - напр. ако ти е много яко ESP-то или пък ако просто си караш назад. :grin:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Излагаш се, честно... Кола със сцепление на предния задвижващ мост и липса на сцепление на задния без проблем излиза при тръгнала задница с подаване на мощност. А ако влизаш душманската по завоите с предно и нямаш сцепление отзад... То тва вече е вид диагноза. Или да вземеш да правиш лифтоф да вземаш ейпекса с заминали задни гуми и без камбър...

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Говорех за задно сори... мислех че си привърженик на теорията каквото е задвижването, там хубавите гуми.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Излагаш се, честно... Кола със сцепление на предния задвижващ мост и липса на сцепление на задния без проблем излиза при тръгнала задница с подаване на мощност. А ако влизаш душманската по завоите с предно и нямаш сцепление отзад... То тва вече е вид диагноза. Или да вземеш да правиш лифтоф да вземаш ейпекса с заминали задни гуми и без камбър...

 

Това всичкото на теория изглежда много смислено, а аз теорията си я знам. Не става дума за "тръгнала" задница, а за въртяща се задница, която ни с газ, ни без газ може да укротиш...единствено ти остава да контролираш малкото останало за контролиране с волана и да се молиш зад завоя срещу тебе да не идва камион, понеже вече си му в платното и се очертава да си там поне още няколко секунди. И всичкото това при далеч неголяма скорост ~60 км/ч - за да си го представиш по-ясно...примерно имаш участък лед, в който участък обаче навлизаш само със задните колела и рязко завърташ волана...ей за такова въртене на задницата ти говоря, а после ако щеш давай газ колкото си искаш - ефект никакъв. Та по тоя повод - никога не карайте по мокър път със стари и изпечени гуми, особено пък ако си ги стъргал и на Калояново!

Link to comment
Share on other sites

Споко, читави са. Тва за егн-то нз кво пак си видял... нз да ти ръкопляскам ли... Кво ли... Живи и здрави да сме.

 

Ще ръкопляскаш най-малко, щото неговото ЕГН има и допълнителни цифри, иначе не отчита правилно. И верно да не дава Господ да се въртиш с тоя дарак дето караш, че не само себе си, но и друг може да повредиш... 

Link to comment
Share on other sites

Ахм... Верно, само моя дарак е опасен. Хубаво, че ми напомни.

 

Лед, теории... Карат си хората, размазват се всеки ден... аз тях не искам да срешам (пак).

Link to comment
Share on other sites

А твоя Шкодилак, по същата мисъл, и той е опасен ;) Изобщо - всички коли са опасни, без Фордовете. Те през зимата са напълно безопасни :lol:

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

А нали знаеш защо на всички Фордове, задължително поставят подгряване на задното стъкло? За да може да ти е топло през зимата, като я буташ... :lol:

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

А твоя Шкодилак, по същата мисъл, и той е опасен ;) Изобщо - всички коли са опасни, без Фордовете. Те през зимата са напълно безопасни :lol:

 

Моята кола също вече я водя стара. Нищо че съм й първи собственик и съм си я пазил. Мине ли десетте години вече влиза в тая графа. Но пак не може да се сравнява с дараче на двойна възраст... Проста аритметика... 

Link to comment
Share on other sites

По правилно би било да се каже че вече има по-безопасни коли, отколкото преди 10 години. Но не виждам защо една запазена и поддържана кола на 10 или 20 години ще е по-опасна, отколкото в деня когато е произведена?

Link to comment
Share on other sites

За снега мнение няма да давам, че ще ми скочите, ама Мидекс е абсолютно прав. И няма нищо по-добро от балансирана кола, без значение предно ли е, задно ли е или 4х4 - всяка си има преимущества стига да знаеш как да ги караш. И недостатъци също. 

Link to comment
Share on other sites

А нали знаеш защо на всички Фордове, задължително поставят подгряване на задното стъкло? За да може да ти е топло през зимата, като я буташ... :lol:

На който му работят обаче...:lol:..Че моята има и на предния джам, ама к'ва е файдата от ползата....

Link to comment
Share on other sites

За снега мнение няма да давам, че ще ми скочите, ама Мидекс е абсолютно прав. И няма нищо по-добро от балансирана кола, без значение предно ли е, задно ли е или 4х4 - всяка си има преимущества стига да знаеш как да ги караш. И недостатъци също. 

 

Ако ми кажеш какво е преимуществото на задното предаване зимата цена няма да имаш.....

Минал съм през предно,задно и 4х4 ..... задното ми харесва много но не и зимата. 

 

 

 

@Виден пак говори глупости.....кво значение има дали една кола е на 10 или 5 години ако е поддържана ? Ония ден докато слагах НОВИТЕ зимни гуми видях 2 Кайена с гуми на конци..... файда че е на 2 години. 

 

Понеже надали осъзнаваш какво е да си запален по една кола и да наливаш пари за всяка дреболия в нея както прави хост-а е глупаво да правиш такива определения.  :thumbsup:

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

По-добре е викаш от предното ? Стига глупости..... в някви определени ситуации може да е по-добре но като цяло задното не е за зимата. 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

В светлината на зимна пътна обстановка, задното за съжаление има повече недостатъци. 

А при силен снеговалеж най-добре си е вкъщи, че кретените по пътищата с лопата да ги ринеш :))

Link to comment
Share on other sites

@Виден пак говори глупости.....кво значение има дали една кола е на 10 или 5 години ако е поддържана ? 

 

Някои ден като пораснеш ще разбереш какви тъпотии си писал в миналото, споко... :grin:

Link to comment
Share on other sites

Там работата че глупостите ги говориш ти. Една кола не се плаши от годините, плаши се от неподдържане което в комбинация с надскачането е често явление  по нашите ширини.....

Link to comment
Share on other sites

Няма проблеми, Васко, ти карай 20 годишен дарак и лежи всяка седмица под него и наливай пари в гробница. Аз предпочитам да карам млада кола, на която да сменям само маслото и филтрите. 

Link to comment
Share on other sites

Естествено че нова кола е в пъти по-добрият вариант.....тука трябва да съм малоумен да споря. 

 

Говорим че не е задължително всяка кола над 5-6-10г да е гробница. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...