Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

АБСОЛЮТНО! Ти го сменяй всяка седмица ако искаш, няма проблеми. 

 

 

да заставаш зад това с такава увереност и да твърдиш че поддържаш колата безупречно е така да се каже бая голям epic fail....  :lol:

 

 

 

 

С някоя кола след 2009-2010 тоя филм нЕма да свърши добре. 

Link to comment
Share on other sites

Skoda Octavia First generation (Typ 1U; 1996–2004)

Модел от миналия век. след година-две влиза съвсем плътно в дефиницията за дарак.

 

това пренебрегване на маслото дори на един добър дизел помпа-дюза си е издевателство.

Link to comment
Share on other sites

Аз като търсих да сменям 91-ва дарака, съвета беше 'след 2000та' квото и да е-всичките са един дол дренки. За 3000те оборота на 170...аз ги стигам на 160 на 5та бре :-) с 'тъпия' дизел. Много ми беше забавно преди две седмици Котел-Омуртаг с летни гуми. Ми не мръдна колицата, доста бензинки подминах. Може би щото е Made in Japan...знам ли ;-) Шефа кви ядове бере с великия 1.9тди на VW не е истина.

Link to comment
Share on other sites

да заставаш зад това с такава увереност и да твърдиш че поддържаш колата безупречно е така да се каже бая голям epic fail....  :lol:

 

Васе, никъде не съм казвал, че поддържм колата си безупречно. Казах, че я пазя. 

 

В тоя ред на мисли и глупостите, които вкарахте във вентилатора, публично те предизвиквам - закарвам автомобила си на тест, който да покаже реалното му състояние на 11 години. Където, когато и както кажеш - аз плащам. Ако обаче се окаже, че аз съм прав, ТИ плащаш тестовете. Става ли?  

Link to comment
Share on other sites

Аз пък сменям маслото на 8к...10к - както дойде (не че някого го интересува де...)...но понякога също подминавам година поради не многото километри, които изминавам. Също така за тези ~10к доливам поне 1-2 пъти, вероятно по причина че не жаля колата и често съм на по-високи обороти или пък просто заради годините й вече, въпреки че никога досега не съм забелязал какъвто и да е пушек от ауспуха (нито син, нито черен) без значение дали я паля в студено или топло време. Като цяло съм доволен от разходите, които колата всячески се старае да ми спести и за 5+ съм сменил само един заден лагер (още когато я взех си беше за смяна), един шарнир и един маншон на полуоска, което за кола на тези години е съвсем приемливо. Единствено ми се щеше да я бяха направили 6-скоростна предвид разхода на гориво, но и вълкът сит, и агнето цяло малко трудно става поне за времето на годината на модела. ;)

Link to comment
Share on other sites

Че колко й е разхода извън? Аз маслата ги хвърляма на 6-7... с моето шофиране до ся не съм намерил масла под 25лв литъра които да понасят пвоече км... 

Link to comment
Share on other sites

Аз като търсих да сменям 91-ва дарака, съвета беше 'след 2000та' квото и да е-всичките са един дол дренки. За 3000те оборота на 170...аз ги стигам на 160 на 5та бре :-) с 'тъпия' дизел. Много ми беше забавно преди две седмици Котел-Омуртаг с летни гуми. Ми не мръдна колицата, доста бензинки подминах. Може би щото е Made in Japan...знам ли ;-) Шефа кви ядове бере с великия 1.9тди на VW не е истина.

 

Само че аз след тези 3000 оборота вдигам до 6800 оборота, а там вече сме на 230 :)  А за 3000 е някъде на 100 км/ч, по скоро са 4000 за 140 км/ч, но си говорим за 4-та скорост :) А маслото си го сменям на 20К, макар, че трябва на 30К. 

Link to comment
Share on other sites

Васе, никъде не съм казвал, че поддържм колата си безупречно. Казах, че я пазя. 

 

В тоя ред на мисли и глупостите, които вкарахте във вентилатора, публично те предизвиквам - закарвам автомобила си на тест, който да покаже реалното му състояние на 11 години. Където, когато и както кажеш - аз плащам. Ако обаче се окаже, че аз съм прав, ТИ плащаш тестовете. Става ли?  

 

Ми не си го казал директно но се подразбира....моята кола това, новата шкода онова а в крайна сметка забравяш да сменяш маслото. Тя колата ти пак може да е в перфектно състояние, въпроса е че това не е точно най-правилна поддръжка. 

Нямам намерение да ходя по сервизи да ми доказваш каквото и да е, да кажем че ти вярвам. 

Link to comment
Share on other sites

Ми не си го казал директно но се подразбира....моята кола това, новата шкода онова а в крайна сметка забравяш да сменяш маслото. Тя колата ти пак може да е в перфектно състояние, въпроса е че това не е точно най-правилна поддръжка. 

Нямам намерение да ходя по сервизи да ми доказваш каквото и да е, да кажем че ти вярвам. 

 

Васе, никъде не съм твърдял, че съм фанатик по поддръжката. Казах само, че си пазя колата - четете бе, хора. Също така казах, че колата служи на мен, не аз на нея! В тая област Коста е специалист.  :grin:

 

Ако правилната поддръжка за тебе включва смяна на маслото всяка година, то спокойно може да ме изключиш от тая схема - такъв вид газ не съм пил.

 

Видене, затвори темата, че и на мен ми идва да почна да те бъзикам :P

 

Баш па ти ли, миличък?  :effemine3: 

 

Дали изобщо знаеш къде е сервиза на Тойота? :laughing:  

Link to comment
Share on other sites

Само че аз след тези 3000 оборота вдигам до 6800 оборота, а там вече сме на 230 :)  А за 3000 е някъде на 100 км/ч, по скоро са 4000 за 140 км/ч, но си говорим за 4-та скорост :) А маслото си го сменям на 20К, макар, че трябва на 30К. 

 

Хах, като каза това, ясно си спомних един случай, при който дойде при Слави Шишков и му обясняваше как 406 купето, над 210 имало някакво леко прекъсване. Нямаш си на идея, каква беше физиономията на Слави. Чудя се, дали и клипче не беше направил на въпросното прекъсване...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Баш па ти ли, миличък?  :effemine3: 

 

Дали изобщо знаеш къде е сервиза на Тойота? :laughing:

Видене, аз сервиза на Тойота го знам защото е отстрани на магазина, но за другите сервизи съм си хванал един приятел да ходи да я кара там, да оправя застраховките и какво ли не. Като стане времето той вика "дай толкова пари и ключа за колата и еди какви си документи" и аз давам + едни 20-30лв за него да се почерпи за мое здраве.

 

Ако искаш да ти дам негови координати? :)

Ако правилната поддръжка за тебе включва смяна на маслото всяка година, то спокойно може да ме изключиш от тая схема - такъв вид газ не съм пил.

И реглаж на предница при всяка смяна на гумите всъщност ама ти и таз газ не си я пил явно :)

Link to comment
Share on other sites

Видене, аз сервиза на Тойота го знам защото е отстрани на магазина, но за другите сервизи съм си хванал един приятел да ходи да я кара там, да оправя застраховките и какво ли не. Като стане времето той вика "дай толкова пари и ключа за колата и еди какви си документи" и аз давам + едни 20-30лв за него да се почерпи за мое здраве.

 

Ако искаш да ти дам негови координати? :)

 

И реглаж на предница при всяка смяна на гумите всъщност ама ти и таз газ не си я пил явно :)

 

Да не би най-после да имат сервиз тук в Пловдив? Сервизът на Тойота още от 90-те е в Пазарджик. Все още като се сетя за него ми идва да убия тогавашния началник....

 

До момента за 11 години нямам повредена или неправилно износена гума.  

Link to comment
Share on other sites

Да не би най-после да имат сервиз тук в Пловдив? Сервизът на Тойота още от 90-те е в Пазарджик. Все още като се сетя за него ми идва да убия тогавашния началник....

 

До момента за 11 години нямам повредена или неправилно износена гума.

В Пазарджик е големия сервиз, тук до магазина също имат.

 

За гумите ако това ти е критерия... ти ще кажеш и че маслото нищо, че не го сменяш редовно - двигателя ти не е блокирал още, значи всичко е наред. А опа, то ти го каза това :)

Link to comment
Share on other sites

Дядо Мраз, за гумите не си много прав. Ако се сменят гумите със същия размер, няма нужда от корекции по сходимостта. Ако не се следи налягането на гумите, разликите в сходимост са по-фатални. Разбира се сходимостта трябва да се проверява, но на всеки 6 месеца е малко пресилено. А при някои коли като моята например се регулира и задния мост. 

Link to comment
Share on other sites

Разбира се сходимостта трябва да се проверява, но на всеки 6 месеца е малко пресилено. 

 

Особено пък ако излизаш от гаража за преходи предимно от около 3-5 км  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Особено пък ако излизаш от гаража за преходи предимно от около 3-5 км  :laughing:

Не позна. Напоследък доста често минавам Шипка. Слава богу точно големия сняг като падна там успях да си го спестя

Дядо Мраз, за гумите не си много прав. Ако се сменят гумите със същия размер, няма нужда от корекции по сходимостта. Ако не се следи налягането на гумите, разликите в сходимост са по-фатални. Разбира се сходимостта трябва да се проверява, но на всеки 6 месеца е малко пресилено. А при някои коли като моята например се регулира и задния мост.

Сходимостта може да замине след първото изтрещяване в някоя по-красива дупка. А такива има къде ли не и не винаги имаш възможност да ги избегнеш.

 

Освен това не са ми проблем някой и друг лев - предпочитам да знам, че колата е наред и няма да ме подведе в неправилния момент. Аз като начало гледам да няма неправилни моменти където колата изобщо да има шанс да ме подведе, но нищо не се знае

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Ники, някой май те е окъпал много здраво. За да ти избяга сходимостта трябва да има причина и тя най-често се лекува първо със смяна на елемент от окачването. Погледни следващия път как ти я регулират и ще ти стане ясно защо.

Link to comment
Share on other sites

Той ти казва, че не излиза от къщи да закара колата на сервиз и плаща на човек за това, ти чакаш да влезе под подемника да гледа реглаж...  :grin:

 

Никсън, какво толкова има оттатък Балкана, та ходиш често? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...