Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Ок, няма да се моря. Качество се търсеше. Щото свирят добре, просто тая сутрин имах прилив на идеи за харчове.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... имах прилив на идеи за харчове.

 

Влагай в благотворителност...като начало може да ми купиш нещо. :laughing1:

 

---------------

 

Абе тоя тип тонировка ми се струва много удачен...само не знам дали ще стои стабилно на стъклото при нашите пътища.

 

https://www.youtube.com/watch?v=0Jaf3AQttCs

 

 

...... в реални условия....

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=v_TFAPjkJFA

Link to comment
Share on other sites

Апффф :D Скоро един познат си лепи сам на задните джамове на Ондата и каза,че му се е получило поносимо.Като събера малко пари ще ида с него да купим фолио и ще му дам да налепи и моите.Поне са прави и правоъгълни и хамалогията няма да е голяма :D 

Link to comment
Share on other sites

вчера взехме едно А4 Б6 avant 3.0i 4x4 , клошарско ли е да му слагам ГИ? :)

 

 

 

мноо приятен звук вадят 6-таците дейба не моа да му се нарадвам....

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol::)

 

вчера взехме едно А4 Б6 avant 3.0i 4x4 , клошарско ли е да му слагам ГИ? :) мноо приятен звук вадят 6-таците дейба не моа да му се нарадвам....
Слагай и ще си тръгваш ухилен от бензиностанциите...Стига да не е Fsi де :-)
Link to comment
Share on other sites

няма я в мобилето, тва е 6-ца

а4 б6 е нашето, не върви приятно като а3ката ми но пък звука е по приятен

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

2рата минута?

 

___________________________

Честито де, не очавках да направиш такова нещо като покупка, но щом те е спечелило явно има за какво. За ходовата част някакви усилени тампони или неща мога да ти препоръчам тези хора > http://www.dbk-dimitrov.com/ много са коректни и сериозно залагат на качеството си.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

аха още по-добре тогава да обърнеш внимание на тия от линка ;) сериозни са и цените са им мноооого конкуренти - пък и все пак са БГ компания

Link to comment
Share on other sites

по ходовата част колата за момента няма проблеми

трябва само да и сменя ремъци, ролки масла, предни и задни накладки и предни дискове и излизам от сервиза. 

има 2-3 детайла за боя и се чудя какво да ги правя, няк'си винаги ми се е искало да имам кола черен мат.... може да и лепна и едно фолио 

Link to comment
Share on other sites

Тая година гледах почти целия Льо Ман (освен снощи като спах) и определено много добра надпревара се получи. Ауди отново грабнаха победата.

 

Интересно ми беше как Ауди 1 и 2 смениха и турбо, трябваше да спират и да натискат "Ресет" бутони, от Порше също трябваше да ресетват и на Уебър и компания им се скапа мотора, Тойота проблеми с електриката. Абе съвремените технологии ще трябва да спираме докато изпревараме, ресет и продължаваш. За щастие на стефчо електрическия Нисан отпадна още отначало. :D

Link to comment
Share on other sites

Aз ги следях до колкото можех. За 20 минути май сменика турбината. Много каракудлийската им пипа :D. Toйота...язък им за 1000-та коня мощност. Измряха от шап всичките. А в началото някой от глупаците от ЛМП1 помете и едното Ферари. В GTE Pro, AF Corse с Ферари N51 грабнаха победата с обиколка пред Корвета. В GTE AM Астън Мартин са победили.

Link to comment
Share on other sites

На Ауди Н2, още се учиха как става и го смениха за 25 минути някъде, на Н1 вече бяха тренирани както и Улрих каза и стана за 18 минути някъде. :grin: Както казах не стана без преди това да има 'Ctr+Alt+Del" :laughing: Наистина на Тойта язък за мощността, поне е похвално, че не ползват турбо мотор, а атмосферка. Все пак обаче хибрида ги подведе на Н7. Виж Н8 след тая катастрофа на Лапиер продължиха и 3-тото място им е като цяла победа, но Бонанони нямаше тоя късмет с онва червено конче, дето му се качи отгоре. Беше с каска, иначе сигурно се беше просълзил.

 

Похвала и за Порше, първа година след завръщането и до края се бориха. Дано за догодина оправят тея вибрации и определено ще имат успех, ако нямат проблеми с турбото на двойката си де.

 

Фисикела и компания отново победа, браво на тях и и АФ Корс. Корветите и те не бяха никак зле.

 

В ГТ Ам Галя викаше за Демпси ама той правеше отчайващо слаби обиколки. Пак завършиха, което не ги устройва ама толкова.

 

П.П. Да видим догодина какво ще стане в ЛМП1, като дойдат и Нисан. Чух за някакъв слух за Ферари в тоя клас, но да видим. Може да сменят спорта явно. :grin:

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

По обясними причини не можех много да следя състезанието. Най ме хвана за ранното отпадане на едното Ферари. Стисках палци на Ауди в Лмп1. Не знам точно как са правилата ама преди имаше различни изисквания и рестрикции в зависимост от концепцията и най-облагодетелствени бяха печките. Всеобщото мнение обаче е, че тазгодишното състезание е много класи и100 пъти по-иинтересно от ф1. Както се видя турбото е консуматив, а не се пази като очите.

Link to comment
Share on other sites

Дали ще го обясниш на Тойота тогава, защото DRL-a им работи точно така на моя автомобил. Обрулиха ме 150 кинта но поне сега не си играя да връткам всеки път копчето на светлините. Имам малко забележки, но аз почти не съм виждал техника, към която да нямам...

аз не изпитвам подобна необходимост. нали има английска наредба на техния КАТ, която важи в Р България, щото сме в ЕС. Питай годфадъра.

В българския ЗДвП обаче "дневни светлини" не са дефинирани, освен че трябва да са включени денонощно те или късите.

 

Успех Мобо... На е36 30% дълги е фабричен вариант на DRL... ама щом казваш. А тва за ксенона... Купи си и найтбрейкър ънлимитед да видиш. А за h1 и h4, освен големината h4 е за едносекционен фар и служи и за къси и за дълги светлини. А като стана въпрос за акумулатори. На моята е на 2г,на другата кола дойде с нея 2007г от Италия необслужваем.

благодаря. не ставаше ясно че е фабрично в началното ти изказване за светене на 30% дълги. найтбрейкърите ми може и да са ънлимитид - от месец са. светят добре и равномерно без отблясъци и тъмни петна.

 

с модул или без модул за ДРЛ акумулатора си губи цикли и си съкращава живота особено при градско  каране с повишен ел. товар /+климатик/.

 

 

вчера взехме едно А4 Б6 avant 3.0i 4x4 , клошарско ли е да му слагам ГИ? :)

 

 

 

 да. ама тоя мач вече е игран.

иначе честито.

Edited by mobo
Link to comment
Share on other sites

Ловешки ;) на един колега.Каза,че е запалила и само компа и мобилазера били наводнени,но ги подсушил добре.

 

Моята не е сивик :D

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...