Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

 

Васко, ако газифицираш ей това ауди, ще бъдеш ритуално убит с камъни от всички фенове на поредицата. :lol:

 

4094f520dc0179ae667d1bd5f09add60.jpg

 

Че какъв е проблемът? Ако си я купя, мога да и сипа и вода в маслото. Моя си е. Мога да си я блъсна дори, както мога и да ѝ сложа газ.

Link to comment
Share on other sites

Че какъв е проблемът? Ако си я купя, мога да и сипа и вода в маслото. Моя си е. Мога да си я блъсна дори, както мога и да ѝ сложа газ.

 

Можеш, да - дори може да я боядисаш розова и да я дадеш на баба си да я кара...но ще е кощунство (за някои)...и проява на лош вкус. ;)

Link to comment
Share on other sites

Наистина нз за кво продължавате по тая тема. Тия коли са произвеждани в масови количества и са вече евтини. Който каквото си иска ги прави. Ако ги взимаш да им правиш км ... винаги се слага газ. Тва вече го изяснихме.

Link to comment
Share on other sites

Можеш, да - дори може да я боядисаш розова и да я дадеш на баба си да я кара...но ще е кощунство (за някои)...и проява на лош вкус. ;)

 

И за мен е кощунство и проява на лош вкус всякакви вокални инвалиди да изпълняват песни на Фреди Меркюри, ама го правят и съм безсилен, дет' се вика...

Link to comment
Share on other sites

За копирането на Фреди съм абсолютно съгласен. :thumbsup:

 

П.П. Ти и затова си готов да газифицираш RS-а на Пол Уокър - да им го върнеш тъпкано. :D

Link to comment
Share on other sites

Няма никакви проблеми да се газифицира, стига да се прави грамотно. 

Аз съм супер доволен от газта. 

Разходът на тази кола ще те съсипе иначе, ако искаш да си я караш както ти иде отвътре. 

Моята сега, с 4 човека и малко багаж, с 160-180 км/ч минава София-Пловдив за под 20 лв.

Link to comment
Share on other sites

Чета си аз една статия за някаква френска кола, която щяла да бъде конкурент на Бугати Вейрон и попадам на следното изречение:

 

 

Някой може ли да ми преведе онова почерненото?

 

 

===========================================

 

 

Васко, ако газифицираш ей това ауди, ще бъдеш ритуално убит с камъни от всички фенове на поредицата. :lol:

 

4094f520dc0179ae667d1bd5f09add60.jpg

 

 

това е RS6 , демек ИКОНА , нея не бих я развалял с ГИ но по-малкият и брат - S6 от тези години нищо не може да ме накара да я карам на бенз и да плащам 25л/100км разход..... същото е и с RS4 и S4..... 

Всъщност що пак я подхващаш тая тема? Аз мнението не съм си го променил за 3 дни.... 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Всъщност що пак я подхващаш тая тема?

 

Не съм я подхванал специално - добавка под двойна черта към друг пост беше и единствено щото не е някакво си RS, а специално RS. Ама както разбрах...съфорумците и на него биха му видели сметката. :banned:

Link to comment
Share on other sites

че е на Пол Уокър не го прави специално...

 

За тебе и за мене със сигурност, но я питай някой фен, дето е чакал още от нощта преди премиерата, за да му вземе автограф...това ми беше мисълта на "добавката" под оня пост. ;)

 

П.П. Абе тука повечето що не се опитвате да вникнете в писаното, ами го карате първосигнално - писал съм, че феновете на поредицата ще убият ритуално Злобила ако газифицира аудито на Пол Уокър и веднага някои тръгват да спорят, че нямало нищо сложно да се газифицирало RS?! Кой тука ви говори за RS - аз съм сигурен, че ако остане на вас и на Вейрон ще успеете да му забучите една газова, ама се бъзиках с Васил за колата на Пол Уокър щото знам, че ауди му е любима марка...баси...де го чукаш, де се пука. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

С Вейрона ще е малко по-сложна ситуацията..... :lol:

 

Нищо сложно няма - ей Вокса нали ти каза, че са два 8-цилиндрови един в друг...просто ще сложат 2 газови. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Кво толкова се захласвате по тоя Вейрон. Ебати астматика гаден. Ма дигал 400 км...не 400 ами 1400 да дига - сейм шит. Винаги бих взел 250ГТО пред него. Абе кво говоря...дори 512ББ бих избрал пред тия ...последно 1 ли са, два ли са двигателите. Мидекс, Ангеле...влезте пак в спора, че темата замря :D

Link to comment
Share on other sites

Мидекс, Ангеле...влезте пак в спора, че темата замря :D

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11401198895584675&f1=details&slink=6lb2dz

 

Поне е на приятел и е гледана. Освен това е на въглища и всичко е тип-топ. :)

 

Ти к'во сега, понеже не вдигнахме темата, реши да ни заместиш? :popcorn:

 

А иначе графиката на диното е 1:1 с моята - не само, че ползвал същия стенд като мене, но и движението по вертикал/хоризонтал на двете криви практически са същите като моите, вкл. и засечките на оборотите....с едно малко уточнение, че цифричките отляво и отдясно на таблицата са точно наполовина и още малко. :laughing1:

 

...но пък в замяна нямам такъв рязък пад след максимума, а линията продължава почти в хоризонтал с много лек спад почти до 7к, което пък ме навежда на мисълта, че нищо чудно и да нямам прекъсвач...май наистина не съм забелязал действието му досега. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Т.е. едно голямо нищо ни каза освен това което вече знаехме, че и си с V-мотор.

 

А на тоз стенд мап ли си й правил или?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...