Jump to content
BulForum.com

Камери


ROBIN

Recommended Posts

Освен че правиш задръствания наистина няма проблеми :sick. Дано да сложат по - скоро камери там и из целия град.

 

Когато си бях за последно се кефих много на разни бързаци. Не знам защо си мислят че след като карам с 50 и малко отгоре съм длъжен да им отстъпвам лявата лента по булевардите.

 

Аз в пиковите часове и когато ще създам трудност за движението не завивам там. Правя го най-вече вечер, така че споко ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply
Можеби защото си длъжен да караш в свободна дясна?

След като максимално разрешената скорост е 50 километра и карам с толкова ще си карам където искам. Ако е линейка, пожарна и подобните веднага бих направил път. В противен случай си карам и това е. Същата работа е и на магистралата. Редовно засичам пътя на съзтезателите. Мечтая си за деня когато ще има камери навсякъде, включително и на магистралата.

 

Аз в пиковите часове и когато ще създам трудност за движението не завивам там. Правя го най-вече вечер, така че споко ;)

В момента дори и вечер има трафик из града. Не намирам това за извинение, но ти си знаеш най - добре. Не мислиш ли че е по - добре да свикнеш от сега вместо да получиш няколко честитки по пощата в един момент?

Link to comment
Share on other sites

Можеби защото си длъжен да караш в свободна дясна?

В закона има така наречената "най-удобна лента за движение" /ако е дву-три и тн лентова улицата /никой не може да ти каже нищо че караш в най-лявата лента по закон,а иначе че бавиш потока е друг въпрос.

 

 

Също не е нарушение да те изпреварят от дясно на двулентовите булеварди.

Link to comment
Share on other sites

В закона има така наречената "най-удобна лента за движение" никой не може да ти каже нищо че караш в най-лявата лента по закон,а иначе че бавиш потока е друг въпрос.

Бавиш само тези които забравят че карат в населено място. Улиците на града не са съзтезателна писта. Най - малкото има много деца които пресичат. Пак да наблегна. Разрешената скорост е 50 км/ч.

 

 

Да говоря ли за идиотите от лента която е за завиване на продължават направо или за другите такива които изпреварват цялата колона за да завият от средната лента. Става ми много готино когато успея да засека някой такъв.

Link to comment
Share on other sites

netrootbg , кво се вживяваш на разпоредител на движението ? Не си ли чувал за колегиалност ? Какво ти пречи ако някой бърза да минеш в дясно за да го пуснеш ? Има хора които наистина бързат и не виждам защо трябва да им пречиш. Ако например баща ми си е отрязал крака с ъглошлайф и губи кръв , а аз го карам към хирургиите дали ще карам до 50 км според теб ? А ти в тази ситуация вместо да ми помогнеш ще гледаш да ме забавиш ! Ами ако умре човека заради теб ? Относно засичанията за които говориш...ще си намериш майстора...

Link to comment
Share on other sites

netrootbg , кво се вживяваш на разпоредител на движението ? Не си ли чувал за колегиалност ? Какво ти пречи ако някой бърза да минеш в дясно за да го пуснеш ? Има хора които наистина бързат и не виждам защо трябва да им пречиш. Ако например баща ми си е отрязал крака с ъглошлайф и губи кръв , а аз го карам към хирургиите дали ще карам до 50 км според теб ? А ти в тази ситуация вместо да ми помогнеш ще гледаш да ме забавиш ! Ами ако умре човека заради теб ? Относно засичанията за които говориш...ще си намериш майстора...

Ако си е отрязъл крака викаш линейка. 150 им е телефона. Нали се сещаш че когато някои ме блъсне отзад при това с превишена скорост кой ще си изгуби книжката ;). Никаква колегиалност няма по нашите пътища. Винаги когато някои иска да завие или да се включи в движението му правя път. Да ти споменавам ли по колко време трябва да чакам на места. Има задръствания, но за да е 10 метра по - напред ти се пречи да направиш елементарен завой. Колегиалността може да си я сънуваш. Карам си по правилника и това е. Дано все повече хора да правят това. За пример ще ти дам какво стана преди 20 дена. Един реши че трябва да кара в насрешното. Ударихме си огледалата. Неговото се пръсна на парчета. С моето имаше проблем, но застрахователите си го оправиха. Никакви отстъпки за тъпите изпълнения. Можех и да му дам път и да си спестя малко разкарване. НЕ го направих и няма да го правя.

Link to comment
Share on other sites

@netroot,като е 50 км ограничението, да не би да гледаш километража си постоянно, стискайки зъби да не превишиш случайно скоростта с 2-3-5-10 км?!Хайде стига...

 

Специално в Пловдив има булеварди, където е престъпление да се кара с 50 и не виждам какъв е проблемът да се движиш по-бързо в рамките на разумното, когато съмият път го позволява :blink:

Link to comment
Share on other sites

@netroot,като е 50 км ограничението, да не би да гледаш километража си постоянно, стискайки зъби да не превишиш случайно скоростта с 2-3-5-10 км?!Хайде стига...

 

Специално в Пловдив има булеварди, където е престъпление да се кара с 50 и не виждам какъв е проблемът да се движиш по-бързо в рамките на разумното, когато съмият път го позволява :blink:

Настройвам си круиз контрола и когато не съм в задръсване го използвам него ;). Не ти говоря за някакво малко превишаване. Говоря за хора които карат с 60+ по места където не би трябвало да се прави.

 

Ако не си забелязал на страшно много места има пешеходни пътеки. Там пешеходците са с предимство. Би ли ми казал кога за последно си ги пуснал да минат? Кои са тези булеварди на който може да се кара с висока скорост?Аз лично не се сещам такива на които да няма поне едно място на което да пресичат хора. Когато се промени мисленето на хората и не всеки втори да се мисли за много велик ще стане много по приятно да се предвижваш из града. Лошото е че за момента не виждам някакъв изглед да стане скоро.

Точно за това ще се радвам много когато сложат статични камери на възможно най - много места. Доста хора ще си го отнесат. С новите глоби е доста лесно да се остане без книжка. Тъкмо и трафика ще намелее чуствително.

Link to comment
Share on other sites

След като максимално разрешената скорост е 50 километра и карам с толкова ще си карам където искам. Ако е линейка, пожарна и подобните веднага бих направил път. В противен случай си карам и това е. Същата работа е и на магистралата. Редовно засичам пътя на съзтезателите. Мечтая си за деня когато ще има камери навсякъде, включително и на магистралата.

 

ебати тъпото мислене евала ..... то щото няма колегиалност в движението ни дай всички да се правим на непукисти и да изнервяме допълнително другите като им правим мръсно на всеки се случва да бърза и ти си превишавал скоростта на места където е 50 , нормално е като бързам за някъде и ти си се лепнал отпред и ме бавиш да ти тегла къси дълги , навярно с тоя тип каране редовно роднините ти отнасят похвали ...... а това за магистралата просто няма да го коментирам..... ако наистина го правиш определено книжката трябва да ти я вземат..... ;)

 

всеки си има глава на раменете да мисли , ама не може аз да карам примерно със 150 при магистралата да съм превишил малко скоростта и ти да ме засечеш ей така щото съм рейсър замислял ли си се че при едно такова засичане няма само аз да пострадам а и ти ?! някой път говорите абсолютни безмислици ей така колкото да става лаф :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Давай като бързаме и да рискуваме живота на всички останали на пътя. Преди време имаше един билборд с едно дете на него. Бяха разделили лицето на 2 части. Едната си беше нормално изглеждаща, а другата беше на човешки череп. Текстът гласеше следното: Speed limits are for reason. Това че не си разпределил времето си правилно, но значи че трябва пречиш на всички останали. Няма споделя какво правя когато някой почне да мига... На магистралата минавам в лява лента когато има друго превозно средство пред мен. Това че някои се е засилил отзад не означава че аз ще скоча на спирачките за да му е кеф на него. И аз съм карал бързо, но винаги когато е имало коли пред мен намалям за да се изтеглят. Аз си нося отговорността и не намирам за нормално да ги принуждавам да намалят. Колкото и да обяснявам все ще се намери някои по "гениален". Интересно защо после пискате колко лошо било всичко. Първо трябва да погледнете себе си.

 

Много ми е интересно след като сложат камерите какво ще мислят хората по въпроса. Изведнъж като бъдат принудени да станат примерни ми е чудно какво ще направиш като бързаш. Ще си спазваш правилата и това е. Ще си разпределиш времето и ще тръгнеш по - рано, а не да ми казваш че си имал работа. И аз не се спирам по цял, но това не ми пречи да карам нормално. Пожелавам на повечето да отидат до Унгария. Имат перфектни магистрали. Влезте в страната, направете се на "мъже", карайте колкото ви душа иска и излезте от страната.

Link to comment
Share on other sites

Много хубаво си ви казва netrootbg и изобщо не мисли тъпо.Неможеш да правиш десен завой от лява лента и да изблъскваш 5 коли да ти направят място щото ти "бързаш" пък те са "балъци" и трябва да си карат по правилата.Да признавам си че после тея същи ги наказвам абсолютно не по правилата и просташката като се залепям за задната им броня и лепа къси-дълги.Репликата ми е "карай да те видя нали бързаш" и да не може да се измъкне и да се пъне и да се мая че някво си Рено 5 го гони и той неможе да избяга.Респективно същото е и за ляв завой когато пак някой се е "разбързал".Може и другите да бързат ама за да стигнат навреме са тръгнали навреме, а не да тръгнеш в последният момент щото си се чесал по четала и после да кажеш че "бързаш" и всички да ти правят магистрала.Да не говорим че повечето от тея които "бързат" изобщо не бързат а просто ей така им е под достойнството да се наредят зад някой Фиат,Рено,Форд.Как ще стане такова нещо аз карам Мерцедес вижте ме къв съм........

Link to comment
Share on other sites

йозо,

ти ми се лепни на бронята и ми засвяткай пък аз ще ти тествам реакциите с присветване на стоповете, става ли? аз си имам еърбези и системи против камшичен удар в колата, а ти? аре мислете малко преди да се нервите.

 

нетруут,

искрено те подкрепям за желанието за рязане на особено наглите типове. обаче:

първо: все още в правилника за прилагане на ЗДП на Р България пише, че най-лявата лента на пътища с повече от една лента за движение в една посока е само за изпреварване. Маневрата "изпреварване" също е дефинирана като завършена от маневра по прибиране в първоначалната лента за движение и/или заемане на най-дясна свободна лента. Наблягам го защото по това се различаваме малко от повечето европейски правилници - там заелия една лента има право да се движи с каквато си иска скорост без да я напуска , като при това може да изпреварва от дясно, отляво или откъдето дойде според разликите в скоростите. При нас най-лявата лента е само за изпреварване или само за завиващите наляво, освен ако не е указано друго чрез специален знак (представлява жълт правоъгълник с две или повече стрелки, обозначаващи броя равноправни ленти за движение в една посока). ако не вярваш, преговори си правилника или прочети един скорошен брой на 24 часа, където беше разгледан точно този казус.

Второ ограничението от 50 км/ч важи навсякъде в населените места, освен там където е указано друго. В Пловдив няма такива, но има в други градове булеварди с ограничение от 80 км/ч. И тогава пак няма да си прав да бавиш движението и правилника няма да те защитава, защото отново е в сила правилото за заемането на най-дясната свободна лента.

Трето: нямаш основание да се задържаш в най-лява лента, тъй като движещите се в дясната лента спрямо теб са длъжни да ти осигурят място за да завършиш маневрата "изпреварване" и ползваш се с условно предимство. Отново трябва да приложиш "заемане на най-дясна свободна лента".

 

Лично мен например много ме вбесява движението на 3 коли с 50/60 км/ч в трите ленти за движение на Цариградско шосе в София. Изпреварвам ги през бус-лентата, особено ако успея да се вредя между летящите там софиянци. Абсурдно е най-дясната лента да се превръща в най-бързата именно от инатливо затапване, защото има и други по-елегантни начини да обидиш/накажеш/превъзпиташ наглец.

Link to comment
Share on other sites

Не си ме разбрал правилно или по точно аз не съм се изразил правилно. В повечето случаи дясната лента е заета от по бавно движещи се коли. Когато е свободна си карам там. Когато не е, се местя в лявата. Не карам изцяло в лява лента. Щом се движа по - бързо от тези в дясната за мен си е изпреварване. Никъде не пише в закона че трябва да го извърша за 20 секунди примерно. На Цариградско шосе се движа със скороста на трафика. Когато си пише 80 километра си карам с толкова. Далече съм от мисълта да започна да бавя другите хора. В Пловдив вече наистина няма такива булеварди. Преди време този до Лаута беше така, но вече не е.

 

 

Много изнервящо е когато идваш от тунела в посока сточна гара и застанеш в лява лента и чакаш за да завиеш. Почти винаги ще се намери някои който да изпреви колоната и да направи ляв завой. Освен всичко забавя и изтеглянето. Друг пример е на булевард Руски в посока централна гара. В дясна лента се нареждат колите понеже тези за лява трябва да изчакат. Винаги ще се намерят много които да мръднат в лява лента и последния момент да се престроят. Винаги полагам големи усилия за да не могат да се престроят. Проблемът е че доста хора ги пускат :(. Трети пример. Пещерско шосе в посока към болницата. След прелеза булевардът е само 1 лента, а насрещно движещите се имат 2 ленти. Редовно можеш да видиш да се движат в насрешното. Наскоро щяхме да се блъснем с един челно. Ако почна да изброявам всичко което виждам няма да ми стигнат няколко дена.

Link to comment
Share on other sites

Уау, много модератори на пътя имало тука. :) То за това са и толкова много warn-ите (катастрофите) на пътя. Един бързал за някъде, пък другия решил да не му даде път, 'щото е с по-голям ранг (предимство) и т.н. И все пак съм доволен, че има доста други хора на пътя, които мислят по друг начин. Разбира се, сблъсквал съм се и с такива, които постоянно гледат как да те натресат, така че да излезеш виновен накрая, но и доста пъти се е случвало някой да ми отстъпи предимството си поради ред причини, както и аз съм го правил. Всеки ако се чувстваше господар на пътя и наказваше съгрешилите, до къде щеше да се стигне? Не всички са безгрешни на пътя, но ако се случи, тури му една майна, но му влез в положение, а не пречи допълнително. Или поне аз така мисля на пътя.

 

Ще си разпределиш времето и ще тръгнеш по - рано, а не да ми казваш че си имал работа.
Ами ако човека бърза защото се е успал заради тежка алкохолна вечер? Добро събуждане ще му направиш. А ще се накефиш ли когато станеш причина отсрещния човек да катастрофира тежко?

Аз пък всеки ден си буза с 80 км/ч за работа, защото пътя ми го позволява, иначе 50-60. Това значи ли че ако ме видиш нарочно ще ме засечеш, защото те е яд че твоята кола не дига повече? :D

 

Edit: И тези които се престрояват в последния момент, не мислиш ли че е защото не са могли преди това, заради трафика или каквато и да е друга причина?

Link to comment
Share on other sites

Не си ме разбрал правилно или по точно аз не съм се изразил правилно. В повечето случаи дясната лента е заета от по бавно движещи се коли. Когато е свободна си карам там. Когато не е, се местя в лявата. Не карам изцяло в лява лента. Щом се движа по - бързо от тези в дясната за мен си е изпреварване. Никъде не пише в закона че трябва да го извърша за 20 секунди примерно. На Цариградско шосе се движа със скороста на трафика. Когато си пише 80 километра си карам с толкова. Далече съм от мисълта да започна да бавя другите хора. В Пловдив вече наистина няма такива булеварди. Преди време този до Лаута беше така, но вече не е.

 

 

Много изнервящо е когато идваш от тунела в посока сточна гара и застанеш в лява лента и чакаш за да завиеш. Почти винаги ще се намери някои който да изпреви колоната и да направи ляв завой. Освен всичко забавя и изтеглянето. Друг пример е на булевард Руски в посока централна гара. В дясна лента се нареждат колите понеже тези за лява трябва да изчакат. Винаги ще се намерят много които да мръднат в лява лента и последния момент да се престроят. Винаги полагам големи усилия за да не могат да се престроят. Проблемът е че доста хора ги пускат :( . Трети пример. Пещерско шосе в посока към болницата. След прелеза булевардът е само 1 лента, а насрещно движещите се имат 2 ленти. Редовно можеш да видиш да се движат в насрешното. Наскоро щяхме да се блъснем с един челно. Ако почна да изброявам всичко което виждам няма да ми стигнат няколко дена.

нетруут,

може би и ти не си ме разбрал нещо. единствената причина за многословието ми по-горе е за да докажа че нямаш протекцията на закона когато извършваш точно този тормоз. дори не съм ти споменавал за условието че "преди да предприеме маневра водачът трябва да се увери, че няма да застраши или да попречи на останалите участници в движението.".

иначе както казах има и по-елегантни начини и твърдо подкрепям идеята за репресиране на наглеците.

Link to comment
Share on other sites

Ами ако човека бърза защото се е успал заради тежка алкохолна вечер? Добро събуждане ще му направиш. А ще се накефиш ли когато станеш причина отсрещния човек да катастрофира тежко?

Аз пък всеки ден си буза с 80 км/ч за работа, защото пътя ми го позволява, иначе 50-60. Това значи ли че ако ме видиш нарочно ще ме засечеш, защото те е яд че твоята кола не дига повече? :D

Edit: И тези които се престрояват в последния момент, не мислиш ли че е защото не са могли преди това, заради трафика или каквато и да е друга причина?

Пак да уточня че не се престроявам само за да засека пътя на някой. Престроявам се когато има препяствия пред мен. Ако този в лявата лента се движи с над разрешаната скорост си е него проблем.

За карането след употреба на алкохол няма да коментирам. Добре идея беше това с конфискуването на автомобилите. За съжаление не го изпълниха.

Между другото колата ми позволява да вдигна доста над 80, но това вече е друга тема.

 

 

нетруут,

може би и ти не си ме разбрал нещо. единствената причина за многословието ми по-горе е за да докажа че нямаш протекцията на закона когато извършваш точно този тормоз. дори не съм ти споменавал за условието че "преди да предприеме маневра водачът трябва да се увери, че няма да застраши или да попречи на останалите участници в движението.".

иначе както казах има и по-елегантни начини и твърдо подкрепям идеята за репресиране на наглеците.

Знам че няма протекции. Ама да ти обясня ли на мен какъв кеф ми става когато някой се опита да направи адски нагло изпълнения и успея да го засека.

 

Сега като се замисля май не толкова скоростта а наглите изпълнения ме изнервят до крайна степен. Не се бях сетил за думата докато не прочетох мнението ти.

Link to comment
Share on other sites

Не си ме разбрал правилно или по точно аз не съм се изразил правилно. В повечето случаи дясната лента е заета от по бавно движещи се коли. Когато е свободна си карам там. Когато не е, се местя в лявата. Не карам изцяло в лява лента. Щом се движа по - бързо от тези в дясната за мен си е изпреварване. Никъде не пише в закона че трябва да го извърша за 20 секунди примерно. На Цариградско шосе се движа със скороста на трафика. Когато си пише 80 километра си карам с толкова. Далече съм от мисълта да започна да бавя другите хора. В Пловдив вече наистина няма такива булеварди. Преди време този до Лаута беше така, но вече не е.

Много изнервящо е когато идваш от тунела в посока сточна гара и застанеш в лява лента и чакаш за да завиеш. Почти винаги ще се намери някои който да изпреви колоната и да направи ляв завой. Освен всичко забавя и изтеглянето. Друг пример е на булевард Руски в посока централна гара. В дясна лента се нареждат колите понеже тези за лява трябва да изчакат. Винаги ще се намерят много които да мръднат в лява лента и последния момент да се престроят. Винаги полагам големи усилия за да не могат да се престроят. Проблемът е че доста хора ги пускат :(. Трети пример. Пещерско шосе в посока към болницата. След прелеза булевардът е само 1 лента, а насрещно движещите се имат 2 ленти. Редовно можеш да видиш да се движат в насрешното. Наскоро щяхме да се блъснем с един челно. Ако почна да изброявам всичко което виждам няма да ми стигнат няколко дена.

 

ще ме извиняваш ама айде най накрая реши какво искаш да кажеш , че изпреварваш в лявата , че караш в лявата бавно или че на магистралата засичаш само когато пред тебе има кола , нищо лично ама ти в 3 поста нещата си ги представил по 3 различни начина...... а за пускането на човек за престрояване пък това ти е най-голямата грешка пожелавам ти някога в някое задръстване никой да не те пуска да се престроиш за да видиш как е , независимо от причината поради която ти се налага престрояването .... хорааа стегнете се и не се излагайте , уж искаш да "накажеш" гамените по пътя а и ти ставаш такъв.... с тия долни номерца далече няма да стигнете , плюете българския щофиор че нямал никаква култура а вие не давате нарочно път на другите браво вашата култура е наистина невероятна , аман от такива шофиори нетрообг нищо лично ама бих предпочел хората които срещам по пътя да са по-малко приличащи на тебе

Link to comment
Share on other sites

Ами като отговарям на различни хора с такова мнение ще останеш. Освен да ти кажа как се предвижвам за да стане ясно.

1. Карам си съвсем спокойно. Не се правя на състезател. На светофар ускорявам бързичко, но не с цел гонки. Целта ми е да си достигна предварително зададената скорост в круиз контрола и да не трябва да натискам педала постоянно.

2. Не засичам никoй без причина. Карам си нормално. Когато има коли или рейсове които са пред мен минавам в лявата лента. Когато мина в нея си карам пак със същата скорост както и преди да мина в нея. Това че зад мен има разни дето си мислят че са сами на пътя не ме бърка. В този случай ще им се наложи да чакат докато мина всичките. На магистралата е същото нещо. Редовно ще се намери някой точно когато си изпреварвам примерно колона от тирове да започне да мина. В този случай чисто и просто си пускам фар-а за мъгла и си продължавам със същата скорост. Ако случайно е прекалено нагъл след като ме задмине пускам дългите и започвам да карам зад него. Ако настигнем друга кола ги гаса за да не заслепявам хората.

3. Редовно давам предимство на колите да се престоят, включат в движението или да завият. Даже може би на моменти прекалявам. Когато обаче някой ми се навре с идеята да изпревари всичките чакащи си нормално няма да го пусна поради никаква причина.

4. Редовно спирам за да могат хората да си пресекат нормално на пешеходните пътеки. Не мога да ти обясня колко странно ме гледат понякога. Много гадно ми става когато видя майки с детски колички да изпитват панически страх когато видят кола по улицата.

 

 

И аз правя нарушения, но се старая да не преча на никoй друг. Не бих си позволил да направя ляв завой към хотел Мариза и да направя задръстване зад мен. Надявам се схвана какво имам на предвит с цялото ми мнение. Прочети на какви неща съм отговарял. Все пак си пиша мнението като отговор на някой.

Link to comment
Share on other sites

...

3. ...Когато обаче някой ми се навре с идеята да изпревари всичките чакащи си нормално няма да го пусна поради никаква причина...

 

Абсолютно подкрепям това. Аз правя по същия начин :) Не може 20 коли да чакаме в средна лента на светофара след моста на панаира в посока тунела , и някакъв селски тарикат да мине в лявата лента и после на светофара да търси да се престрои :angry1 Не мога да разбера как има хора ,които ги пускат такива :blink: Също се изнервям ,когато дам предимство на някой (било то от пресечка , престрояване и т.н.) , той да мине все едно съм длъжен да му дам път. Какво коства един малък жест на учтивост :angry1

Link to comment
Share on other sites

по точка номер 2 не съм съгласен и никога няма да бъде повече от очевидно е че няма да се разберем ти си си прав за себе си , за мене ти си предпоставка изнервяща околните , всеки бърза за някъде и това че ти не искаш да нарушаваш правилата всъщност може да доведе до по-големи беди като примерно да тръгне да те изпреварва от дясно абсолютно нищо не ти коства да се върнеш в дясната лента и да го пропуснеш ..... повече няма да коментирам че и без това отведохме темата в друга посока ;)

Link to comment
Share on other sites

...за мене ти си предпоставка изнервяща околните , всеки бърза за някъде и това че ти не искаш да нарушаваш правилата всъщност може да доведе до по-големи беди като примерно да тръгне да те изпреварва от дясно ...
Като бързаш толкова, що не си купиш самолет, бе? Ама много гори самолета. Па и много пари струва май.

Всеки втори, дето се е метнал на автомобил с над 130 коня си въобразява, че пътищата са негови и има изключителното право да казва на останалите как да се движат и си мисли, че всичко му е позволено.

Много ме дразнят малоумници, дето ми светкат, докато изпреварвам. Особено по магистралата - започвам изпреварване на един или два камиона и някой лети зад мен с 200+ и ми светка. Ми да го духа. Аз си изпреварвам със 120-140 и изобщо нямам намерение да си променям предвидената скорост и траектория. Да е мислил предварително. Максималната разрешена скорост по магистрала е 130 км/ч (netrootbg, благодаря за поправката).

Смисълът на казаното не се променя.

Link to comment
Share on other sites

130 е от доста години вече :). Но точно на 100% си казал каквото и мисля.

 

Злобиле така и не ми отговори какво ще правиш когато сложат камери из целия град?

Link to comment
Share on other sites

Също се изнервям ,когато дам предимство на някой (било то от пресечка , престрояване и т.н.) , той да мине все едно съм длъжен да му дам път. Какво коства един малък жест на учтивост :angry1

 

А най-странното, което забелязвам, е, че когато пусна някоя S-класа примерно почти винаги има кимане, вдигане на ръка или друг жест на благодарност. Хората с обикновени или не толкова лъскави също, но благодарност от Сивик и Голф3 и БМВ 3-ка 94 година НЕ ЧАКАЙ! :huh:

 

За отнемания на предимство, резки престроявания и разни други маневри - ВСИЧКИ "типове" коли го правят. Идва от умствената липса на задволанното устройство. Но като че ли по-скъпичките коли си ги пазят, не се рискува.. Все пак има някакъв процент хора, които са си ги купили по честен начин :tongue

 

А колкото до нарочните засичания на нетруут и хората, мислещи като него - ТЪПО!!! Който вади нож, от нож умира, знаете. Уж да му се направи мръсно, а такова мръсно и мазало може да стане, ама не само на него, ами и на вас, и на невинните около вас. За това замисляли ли сте се? Да, тъпо е като те прередят на ляв завой от средната лента. Обаче е по-тъпо като решите да затворите тоя дет ви е прередил, та се нахакате и двамата в бордюра, в някоя спряна кола, в някоя движеща се кола или директно в насрещното. Ама нали все пак някой трябва да се ЗАМИСЛИ за последствията от взетите си решения.

 

И аз преди време пусках пешеходци. Сега спрях. Защо? Караш си по 6-ти септ и на пешеходната срещу вижън/фламинго спираш да пуснеш. Кво става? 10 коли зад теб им свирят гумите и се опитват да спрат, просто защото никой няма навика да пуска там. И уж да пуснеш 2-3 пешеходеца, а то верижно демонтиране на брони станало.. Там ме изкефи един пич с баничарка - и двамата караме с 60-70 (от поликлиниката към фламинго/вижън), пича видя пешеходците, аз не защото бях зад него, и супер колегиално цъкна аварийките. 2 пъти точно мигнаха, но това беше достатъчно да се сетя, че пред него има някакво препядствие, изискващо намаляне на скоростта и/или спиране. 2 мигания са достатъчни да се избегнат много ненужни главоболия. Ако ще пускаш, направи го с финес ;)

 

А на магистралата...... Вика му се КУЛТУРА! Само дето точно там всяко последствие от дадена маневра се умножава 2-3-4-кратно. Ще караш на дълги? Неопитен шофьор пред теб, сгрешил да те изпревари, и сега няма видимост назад заради теб, разконцентрира се, лепва някоя мантинела, а в същото време ти се лепваш в него.. Тва всичкото с 130 км в час. Добре ли ти звучи, че този начин на "наказване" да ти е практика?

 

Много съжелявам, че не можах да се включа по-рано в темата. Просто искам да кажа, че независимо каква точно маневра правите и с каква умисъл, важно е да се мисли минутка-две напред във времето. По-добре да те изпревари една кола, отколкото да предизвикаш верижна катастрова, нали? Хубаво, и аз се дразня, ама много се дразня на надъхани рейсърчета, за които предимството е само условно понятие, но е тъпо да им падаш на нивото, с което застрашаваш себе си и останалите участници в движението. Простаци винаги и навсякъде ще има, просто по-надалече от тях и тва е..

 

Ако някой е изчел цялото ми романче евала ще му кажа, а ако е и съгласен направо количка да го черпя. Не биричка, а количка, че с последната се кара по-спокойно.

 

П.С.

Понеже следя пловдив24 забелязвате ли колко често там пишат за хванати пияни шофьори?

Link to comment
Share on other sites

А най-странното, което забелязвам, е, че когато пусна някоя S-класа примерно почти винаги има кимане, вдигане на ръка или друг жест на благодарност. Хората с обикновени или не толкова лъскави също, но благодарност от Сивик и Голф3 и БМВ 3-ка 94 година НЕ ЧАКАЙ! :huh:

mhihi.gifmhihi.gifТи до големи и категорични заключения си стигнал ве бах мааму.Значи аз ако съм с 96 г. не влизам в тва число така ли? mhihi.gif.Интересно как ли не те мързеше да напишеш толкова дълъг пост със съдържание на приказки от рода на "Като вали е хубаво да си носим чадър" mhihi.gifmhihi.gif

 

Жеста на благодарност идва от възпитанието на индивида и не е свързан с кой каква кола кара :tongue

Link to comment
Share on other sites

йозо,

ти ми се лепни на бронята и ми засвяткай пък аз ще ти тествам реакциите с присветване на стоповете, става ли? аз си имам еърбези и системи против камшичен удар в колата, а ти? аре мислете малко преди да се нервите.

 

Ти ме изпреварвай и бутай защото "бързаш" пък да видим дали после ще ми тестваш реакциите със спирачките.Да не кажа 100% ама 99% се надъхват да ми бягат и си скубят косата че немогат по простата причина че сме в града където колата ми е пъргава докато на дълъг път това няма да им е никакъв проблем.

 

Моята няма за камшичен удар,нямам еърбези ама съм убеден че твоята сигурна кола ще е смачкам и за парите които после ще чакаш от застрахователи за 2 фара и нова броня аз ще си направя колата чисто нова.

 

А най-странното, което забелязвам, е, че когато пусна някоя S-класа примерно почти винаги има кимане, вдигане на ръка или друг жест на благодарност. Хората с обикновени или не толкова лъскави също, но благодарност от Сивик и Голф3 и БМВ 3-ка 94 година НЕ ЧАКАЙ! :huh:

 

За отнемания на предимство, резки престроявания и разни други маневри - ВСИЧКИ "типове" коли го правят. Идва от умствената липса на задволанното устройство. Но като че ли по-скъпичките коли си ги пазят, не се рискува.. Все пак има някакъв процент хора, които са си ги купили по честен начин :tongue

 

Аз пък забелязвам точно обратното.На тея със С класите едва ли не съм им длъжен и трябва да ги пускам при всякъкви условия.

 

И с второто не съм съгласен.Един прост пример от вчера.Излизам от тунела в посока сточна гара и от улицата в дясно която идва от центъра се задава някъв Мерцедес АМГ.Човекът ме погледна само че аз съм със "смотана" кола и просто си излезе пред мен.За какво пазене ми говориш в случая и каква липса на риск?Сега като се замисля хич нетрябваше да скачам на спирачките a да му влезна във вратите пък да видим после кой не е спазил предимството.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...