Jump to content
BulForum.com

От къде зареждате?


member

От къде зареждате?  

268 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Доста време зареждах от ОМВ.

Каам само на бензин, резервоара ми е с вместимост 60л по каталог.Преди няколко дена достигнах момента да ми "светне резервата".Само премигна...

Веднага на ОМВ и "до горе"....Какво беше учудването ми, когато резервоара пое цели 62л!!!

При положение, че поне 5 трябва да има "на резерва"....

Сами преценете какво става....Според мен едва ли резервоара ми се е "разширил" или горивото се е повлияло от промяната в климата......

Резервоарите имат по - голям обем от официално обявения. Ако напълниш колата и изчакаш малко би трябвало да можеш да долееш още няколко литра.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Интересното е как на OMV в кичука тука кат излизам сутрин.. а и не само .. щот ми е на път... кат зареждам .. ми праат филма .. с наливане на въздух :D ... няколко пъти ги пробвах истимарската .. с по 10-20 лева... и резултата е следния... за 10 лева получавам 2 литра бенз.. и 3 въздух :D ... за 20 лева получавам .. 7 литра бенз .. и 3 въздух .. грубо ... тия държат константа на обема на въздуха :D Писна ми от тия шмекери .. :lol: :wacko:

 

Да бяхте видяли една сутрин .. само цирка дето спретнах отпред... отидох с колата... викам .. слой за 10 лева ... наля пича.. пак бенз+въздух яко .. запалих .. изчезнах .. врътнах едно кръгче ... зех една 5 литрова туба .. свърши бенза ... отидох пак .. викам .. я сложи пак .. за 10 лева ... и той глупака не са усети .. и пак ми наля бенз и въздух :D ... викам .. я ся ми сипи в тубата ама до горе.. оп още 10 кинта .. викам я ся викни управителя.. ! Дойде оня ... викам .. ся са качваш с мен .. наляха ми за 10 лева бенз.. засичаме ся двамата колко км ш карам ... с тия 10 лева - 5 литра бенз уж - !!! Качи са тоя... занулих ... точно 40-50 км макс ... а принципно с 5 литра .. тряа да изкарам 100-120 км ... !!! Тоя седи .. вика .. ем колата нещо ви е развалена.. !!! Викам да бе .. гледай ся .. извадих тубата .. пълната... с 5-те литра... налях я .. занулих .. викам .. качвай са ... 130 км .. до като свърши бенза... и за най-голям късмет ми загасна близо до шел-а до Марица .... !!! Оня седи .. и вика .. "Незнам какво да Ви кажа Господине" ... Аз.. " Аз пък знам кво да ти кажа... ся отиваме .. и всичките пари дет съм ги дал .. искам да ми се върнат в бензин .. иначе отивам и подавам оплакване" ... Оня са върна .. уволни оня дет ми наля бенз.. и ми напълниха резервоара... :D

 

... ама пак същата песен .. скоро беше .. с на един приятел колата отидохме да зареди .. пак същите номера въртят... ама не ми са занимаваше вече с глупости !!!

Link to comment
Share on other sites

Интересното е как на OMV в кичука тука кат излизам сутрин.. а и не само .. щот ми е на път... кат зареждам .. ми праат филма .. с наливане на въздух :D ... няколко пъти ги пробвах истимарската .. с по 10-20 лева... и резултата е следния... за 10 лева получавам 2 литра бенз.. и 3 въздух :D ... за 20 лева получавам .. 7 литра бенз .. и 3 въздух .. грубо ... тия държат константа на обема на въздуха :D Писна ми от тия шмекери .. :lol: :wacko:

 

Да бяхте видяли една сутрин .. само цирка дето спретнах отпред... отидох с колата... викам .. слой за 10 лева ... наля пича.. пак бенз+въздух яко .. запалих .. изчезнах .. врътнах едно кръгче ... зех една 5 литрова туба .. свърши бенза ... отидох пак .. викам .. я сложи пак .. за 10 лева ... и той глупака не са усети .. и пак ми наля бенз и въздух :D ... викам .. я ся ми сипи в тубата ама до горе.. оп още 10 кинта .. викам я ся викни управителя.. ! Дойде оня ... викам .. ся са качваш с мен .. наляха ми за 10 лева бенз.. засичаме ся двамата колко км ш карам ... с тия 10 лева - 5 литра бенз уж - !!! Качи са тоя... занулих ... точно 4-5 км макс ... а принципно с 5 литра .. тряа да изкарам 10-12 км ... !!! Тоя седи .. вика .. ем колата нещо ви е развалена.. !!! Викам да бе .. гледай ся .. извадих тубата .. пълната... с 5-те литра... налях я .. занулих .. викам .. качвай са ... 13 км .. до като свърши бенза... и за най-голям късмет ми загасна близо до шел-а до Марица .... !!! Оня седи .. и вика .. "Незнам какво да Ви кажа Господине" ... Аз.. " Аз пък знам кво да ти кажа... ся отиваме .. и всичките пари дет съм ги дал .. искам да ми се върнат в бензин .. иначе отивам и подавам оплакване" ... Оня са върна .. уволни оня дет ми наля бенз.. и ми напълниха резервоара... :D

 

... ама пак същата песен .. скоро беше .. с на един приятел колата отидохме да зареди .. пак същите номера въртят... ама не ми са занимаваше вече с глупости !!!

 

ОФФ

приятелю ти каква кола караш...." принципно с 5 литра .. тряа да изкарам 10-12 км".

 

Иначе по темата...ЕКО в кичука(до затвора) си е доста добра ;).

Link to comment
Share on other sites

абе в цялата история на пича много работи не ми се връзват. от една страна с 5 литра бензин да минава 10км е възможно... ако кара "Хамър". от друга страна поне моята количка не обича да й свършва бензина и се получават много кофти работи като глътне въздух :lol: не съм експерт по колите та не знам дали при всички е така, може при "Хамърите" да не се получава тоя дефект. и все пак ако казва истината и на мен ми е много интересно каква кола кара :bgrin:

 

едит: пич, ако ползваш таксита ще ти идва доста по-евтино :lol:

Link to comment
Share on other sites

хаджията груев ? как е там ? За мен ОМВ са out of the list.

Това е възможно най-гадната бензиностанция в града. Горивото е кенеф, наливат въздух, колата не върви, пуши като икарус (нова е на 30 000км). Не наливайте от там.

Проверил съм лично ЕКО-то по пътя към централна гара. В 60л резервоар, налях догоре 55л, като имах ~4-5л.

Link to comment
Share on other sites

Това е възможно най-гадната бензиностанция в града. Горивото е кенеф, наливат въздух, колата не върви, пуши като икарус (нова е на 30 000км). Не наливайте от там.

Дам и аз това съм чувал ..май само газ-та била хубава.

Link to comment
Share on other sites

Само не мога да разбера за какво наливане на въздух говорите. Освен да отчете повече не виждам как ще го вкарат в резервоара. Дори и да го вкарат по новите коли си имат обезвъздушители.

Link to comment
Share on other sites

Става въпрос... че при наливането на бензин .. такъв не постъпва в резервоара ... а нахлува така наречения "въздух" ... вместо бензин ! Шибан трик който е развил практика .. на 45 % от Бензиностанцийте в Пловдив!

Link to comment
Share on other sites

Става въпрос... че при наливането на бензин .. такъв не постъпва в резервоара ... а нахлува така наречения "въздух" ... вместо бензин ! Шибан трик който е развил практика .. на 45 % от Бензиностанцийте в Пловдив!

И все пак не мога да си представя как влиза този въздух в резервоара. Все пак когато сложат пистолета не е херметически затворена тръбата и резервоара. Би трябвало да излиза навънка.

Link to comment
Share on other sites

netroot е прав, според мен. ако искат да ви цакат с бензина ще пробват да го разредят по някакъв начин, но пак ще си ви слагат бензин (течност).

 

ByByy, ква кола караш все пак :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Тико ... ! Естествено , че бенза не влиза в резервоара ... просто перката на пистолета си отчита че се лее бенз .. а в действителност не е така... !!! как иначе ще разбера , че за 10 кинта примерно ми слагат по-малко бензин !!!

Link to comment
Share on other sites

Тико ... ! Естествено , че бенза не влиза в резервоара ... просто перката на пистолета си отчита че се лее бенз .. а в действителност не е така... !!! как иначе ще разбера , че за 10 кинта примерно ми слагат по-малко бензин !!!

ми отиваш с една туба, която предварително си замерил в домашни условия колко събира и им казваш да ти я напълнят до горе. така ще си 100% сигурен колко бензин ти слагат ;)

Link to comment
Share on other sites

За какви обезвъдушители говориш бе човек :) От пистолета излиза въздух в место гориво, той постъпва в тръбата към резервоара и тъй като те не са херметически свързани си излиза в атмосферата. При липса на други шумове дори може да се чуе как съска! От личен опит го знам за съжаление. А това с тубата не върши работа ;) Пистолета пуска въздух когато леко е натисната дръжката, в момента когато се натисне по здраво или докрай си тече гориво както си му е реда. Така че познай как ще ти налеят като дойдеш с тубата. Затова на бензиностанциите седя при тоя, който ми налива и го гледам в ръцете и чак когато приключи отивам да платя. Така поне не ме прецакват с количеството.

Link to comment
Share on other sites

То щото после няма да видя кво е налял ... и няма да му чупа и двете ръце кат видя,че ме е метнал нещо , нали ?!

Link to comment
Share on other sites

Само не мога да разбера за какво наливане на въздух говорите. Освен да отчете повече не виждам как ще го вкарат в резервоара. Дори и да го вкарат по новите коли си имат обезвъздушители.

 

А верно ли е това, че като започнат да впръскват горивото с по-голяма скорост и то само се пени и реално получаваш по-малко количество в резервоара?

Link to comment
Share on other sites

Пистолета пуска въздух когато леко е натисната дръжката, в момента когато се натисне по здраво или докрай си тече гориво както си му е реда. Така че познай как ще ти налеят като дойдеш с тубата.

В такъв случай защо не си слагате вие бензин и ще си натискате пистолета както ви кефи, аз поне не виждам къв е проблемът :lol:

Link to comment
Share on other sites

А верно ли е това, че като започнат да впръскват горивото с по-голяма скорост и то само се пени и реално получаваш по-малко количество в резервоара?

 

Т'ва незнам дали е вярно,но може да се провери!Виж като зареждаш какво ти пише на колонката и какво на бордкомпа(ако имаш такъв)

или колко ти показва стрелката!По това ще разбереш дали е вярно

Link to comment
Share on other sites

Момци, тоя номер с въздухът е всъщност въпрос на калибриране- нещо като номера на бакшишите с "Помпичката" (електрониката чете по различен начин информацията от осезателят)! Иначе и на мен ми се е случвало да ми налеят 52 литра нафта в 55 литров резервоар при условие че, имам 10 - 15 литра вътре и ква файда че , бензинджийката отнесе яките псувни ? Тия гадости се поръчват от собствениците.

 

А верно ли е това, че като започнат да впръскват горивото с по-голяма скорост и то само се пени и реално получаваш по-малко количество в резервоара?

 

Няма как да стане ! Вътре в колонката по тръбите постъпва плътен поток течност,разпенването настъпва след излизането от пистолета а количеството се мери доста преди него .

Link to comment
Share on other sites

Имам познат, койт преди време се е занимавал с калибровка на колонки и той обясняваше, че по принцип във всяка бензиностанция, в която е работил искали да са на долната граница на законово разрешената грешка при измерване (+-5% мисля че беше). Тоест за всеки налят литър колонката спестява по 50мл -> на 40 литра наляти излизат 2 литра бензин цакане...

Не съм се интересувал от повече подробности, че тогава бях още малък и нямах кола :bgrin: , но по тази логика могат да се настроят и повече от 5% грешка при измерването.

 

Иначе ми хрумна една хипотеза как евентуално може да стане номера с помпането на въздух (особено ако е константно количество както казва ByByy). Не съм запознат с системата на колонките, но ако има някъде клапан, който да изпуска и да позволява на въздух да влиза в системата, след като спре да се налива горивото няма да остане на същото място, а ще се стече надолу в тръбата. Когато следващия иска да налива помпата ще започне да изпомпва, но първо ще трябва да качи гориво до горе, което естествено се отчита като налято гориво нищо че излиза само въздух. Може да говоря и глупости, нека някой, който знае да ме коригира.

 

Поздрави!

 

EDIT: @gado сигурно си прав. Аз не съм вижал разглобена колонка просто предполагах. Благодаря за корекцията. :)

Link to comment
Share on other sites

Имам познат, койт преди време се е занимавал с калибровка на колонки и той обясняваше, че по принцип във всяка бензиностанция, в която е работил искали да са на долната граница на законово разрешената грешка при измерване (+-5% мисля че беше). Тоест за всеки налят литър колонката спестява по 50мл -> на 40 литра наляти излизат 2 литра бензин цакане...

Не съм се интересувал от повече подробности, че тогава бях още малък и нямах кола :bgrin: , но по тази логика могат да се настроят и повече от 5% грешка при измерването.

 

Иначе ми хрумна една хипотеза как евентуално може да стане номера с помпането на въздух (особено ако е константно количество както казва ByByy). Не съм запознат с системата на колонките, но ако има някъде клапан, който да изпуска и да позволява на въздух да влиза в системата, след като спре да се налива горивото няма да остане на същото място, а ще се стече надолу в тръбата. Когато следващия иска да налива помпата ще започне да изпомпва, но първо ще трябва да качи гориво до горе, което естествено се отчита като налято гориво нищо че излиза само въздух. Може да говоря и глупости, нека някой, който знае да ме коригира.

 

Поздрави!

Точно за тези проценти говорех и аз .И именно поради това врътката се усеща предимно когато зареждаш "до горе" и имаш някой и друг литър в резервоара. Не си прав за въздухът.Помисли си как ще ти подскочи ръката ако както си тече гориво изведнъж започне да излиза въздух ! По принцип маркучите на колонките винаги трябва да са пълни с гориво.Факт е че, в момента на натискането на спусъкът тръгва гориво,което означава че системата е била запълнена.И няма начин да се подава въздух в системата без компресор.Не знам точно но налягането на горивото след помпата би трябвало според мен да е поне 2-3 бара т.е. 2-3 пъти по-високо от атмосверното. А съм виждал достатъчно разглобени колонки за да знам че,вътре няма място за компресор.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...