Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Нетът на Ментел /FTTH/  е бетон. Изобщо няма място за сравнение с Близу по никой параметър! Крайните им устройства са идеални, поддържат до 2 Wi-Fi мрежи, отделни. Няколко статични IP-та получаваш, в зависимост от плана 2 до 5. Поддръжката е на високо ниво, макар, че няма нужда от нея, освен ако не искаш да ти бриджнат порт или да ти кажат пин кода за добавяне на MAC. Изобщо не може да става дума за сравнение между модемните извращения и LAN мрежата на Blizoo, която при всяка буря пада, горят суичове, рутери и т.н. Ментел, обаче, могат много да се учат на телевизия от Близу. Те са като еталон за съдържание и качество на цифрова телевизия, нещо, което Ментел тепърва ще учат, защото са доооста назад. Съдържание вяло, качество и приемници - трагедия. Та имат какво да си предават двата оператора. Ако съчетаят оптичната среда до клиента и въведат IP телевизия, Виваком ще имат мнооого сериозен конкурент на национално ниво. Да не говорим, че Близу имат мрежи в по-малки градове и села, където няма Виваком и ако си изиграят добре картите от Ментел, чинийките на Виваком и стационарните им телефони, с които държат хората, ще намалеят драстично. Изобщо това купуване не е за подценяване, защото Ментел става най-големия играч на пазара, като бие дори и досегашния лидер Булсатком. Като знаем и кой стои зад МТел, играта е сериозна, а не само врътка, с цел препродажба.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Да не казвам още голяма приказка, но като за тука на село 80-те мегабита са направо манна небесна... Даже и торент вече свалих с мегабайти в секунда!  :laughing:

 

(още чакам да ме съдят за 160 лева) 

Link to comment
Share on other sites

Ти ако си подписал нов договор, старото ти задължение се погасява моментално. Влезнаха в симбиоза с оптиката на МТел, където минава и на места нещата се подобряват, но учудващото е, че на МТел орязаха международния, вероятно плащат общ трафик за двете компании и като не стига, не им дреме.

Link to comment
Share on other sites

Не не, брат, дядо имаше още 9 месеца теВелизия, та аз просто му добавих още 40 канала и му казах да забрави къде им е офиса ...  :grin:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Че кой ги кара да са абонати на Близу? Близу е собственост на Ментел, така че няма изненади. Това е все едно да пиеш водка Флирт, да пушиш цигари Кинг и за замезваш със Сачи или Леки, просто лош избор!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Много лошо се получи за мен това със закупуването на Близу. Бях абонат на "троен шампион" на Близу: 200Мmpbs надолу, близо 80mpbs нагоре, 180 канала, hbo и диема (всичко което близу имаше) и някакъв телефон който не ползвам. Всичко това за 60-на лв/месец. По коаксиалка с доксис модем. 

Много ми беше добре. Дори и преподписах за още 2 години. 

 

Да, ама не ! 

В момента в който затвориха придобиването спряха да предлагат плановете на близу, изходящия падна до твърдо под 8mpbs. И файдата че имам 200mpbs надолу е никаква при това положение. hbo go и нетфликс започнаха да сечат. И започнаха да ме облъчват да си купя мобилен телефон. А, и пуснаха нови канали, но са заключени за мен. Примерно BBC international ! Защооо ?!!? Разбирам да плащаха нещо за него а то ...

 

Договора ми е до края на 2017. Не знам как ще ги издържа дотогава. Четох общите условия. Скоростите са "до". "От" няма, И имам само право да плащам и да се надявам. 

 

Решил съм го: ще бягам ! Кажете някоя добра алтернатива за Кършиака ? И внимавайте ! 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

НИКОГА НИКОГА НИКОГА вече тези нещастници от ментел. Трябва да бъдат забранени със закон smile3514.gif
Вчера 20.10.2017 в 15ч подавам заявка за преместване на услугата от един адрес на друг ( преминаване от iptv на кабел/близу ), в 17:30 прибирайки се установявам ,че на текущия адрес няма нито тв нито интернет, звъня на кол центъра и от там ми казват, ами вие какво искате подали сте заявка, казвам да но съм подал заявка ,но услугата не е преместена ,никой не ми се е обадил дори за заявката за новия адрес, ами такива са правилата щом се подаде заявка спира на стария адрес goX.gif ,псувах го 5 мин и се изстрелях към най-близкия магазин, там отново в неведение никой не знае защо е така , провеждане на n на брой телефонни разговори и отново ми се заявява ,че такава била с-мата, питам ги, мен кой ще ме компенсира и аз какво да правя уикенда и съответно не е ясно кога ще бъде преместена услугата, казаха подайте жалба.... на кого на арменския поп ли или до тези които са писали новите правила във малоумната ви фирма. При условие ,че съм си предплатил услугата естествено , аз не мога да я ползвам , защото някой малоумник ( 3-ма на брой дошли от виваком ) са решили да бъде така. До кога тази фирма ще си прави каквото си поиска и няма да има последици ????

Link to comment
Share on other sites

До кога тази фирма ще си прави каквото си поиска и няма да има последици ????

Докато има балъци да им ползват услугите. Изобщо как има някой да ги ползва все още??? Примерно за мобилната им услуга, вече нямам и един познат който да ги ползва.
Link to comment
Share on other sites

Това ли е темата за мтел? Май трябва да се преименува вече.

 

На какво трябва да се обадя и какво да направя за да променят режима на устройството си да работи като бридж? Вчера при нашите прекараха оптика (след перипетии и 6 дни без интернет, не можели вече да предоставят по ЛАН (наследен от близу), и се опитаха ако мине номера да вземат едни 20 лв за смяна на технологията), обаче искам да ползваме наш рутер, съответно устройството да работи като бридж, че сега рутерът си взима частен адрес от него, и техниците явно идея си нямат, викат звъни на *88, оттам ни пратиха на друго автоматично меню където нищо не стана, девета глуха.

В офис ли трябва да се отиде, изобщо това е "грижата за клиента". Те даже първо се опитаха няколко пъти да ни прекарат коаксиал+модем! След като имат оптика. Какво да говорим повече. На модем ъплоуда нямаше да изпълнява договорните отношения (модема е 7мбит макс), и даже техниците изнагляха - кво толкова, ако не ви трябва ъплоуд...

За съжаление вече има договор. За смяната на технологията на домашния телефон успяха да вземат обаче 10 лв. такса.

Отдавна не съм имал взимане даване с мтел, особено за стац. услуги, нивото, обслужването, и явно незачитането на каквито и да е морални и договорни отношения и всичко е в тотална разруха, като всичко в тая държава.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Обслужването им е под всякаква критика, силно съкратен персонал и яко разиграване. В офис нямаш работа, само по телефона и настояваш да стане СЕГА! Обясняваш, че са те пратили на някакви менюта, откъдето нищо не е станало и да бъдат така добри да си свършат работата. Ще ти бриджнат един порт на ONT-а, като на другите пак можеш да си вземеш от техните адреси. Реално можеш да си ровиш ONT-а през сайта им, като за целта /ако нямаш вече регистрация/, трябва пак по телефона да стане. Влиза се от тук, и да пише Megalan, но да не ти дреме.

Как можа точно на Ментел да си нашиеш? Доколкото помня беше в Кючука, една оптика на Булсатком да беше пуснал. С тея са само нерви и разправии... Не знаеш за смяна на една SIM карта как разиграваха един приятел, който им е КОРПОРАТИВЕН КЛИЕНТИ с над 20 карти! Излиза, че акаунта не може да пипа нищо, а трябва да предаде нагоре при някой си, който обаче го прави, когато му е кеф и ако му е кеф.

Link to comment
Share on other sites

Ами а де, уж за по-малко разправии, имаше изтекъл договор към близу, и да не идват да прекарват нови неща, и нета беше г/д Ок за 2-3 години, затова решихме така. Бях засилил към Булсат, обаче там се оказа, че вече нямат безсрочни договори, а поне 1.5г., и също искаха 15 лв инсталационни такси (+стац. телефон), а тук щяхме уж без такси, само преподписваме. Мислех че нямат инст. такса - ако нямаха, нямаше и да се замисля. Но така де, за 15 лв изгубиха 18-месечен договор :) . Вместо да се стремят да ни привлекат, хем казах, че сме на близу текущо и сме в дилема..

 

Но пък мтел взеха 10 лв за смяна на телефона, вместо през ПАП, вече GSM-подобен дадоха. Тва айде как да е, приближиха ни просто по-близо до булсат, но го преглътнахме.

Сега тая такса 20 лв за оптиката вече пуснах жалба, и набързо се оказа, че можело без такса, понеже това е от тяхна страна неизпълнение на отношенията, и явно видяха, че няма да се дадем съвсем без бой. Ако мине номера. Не очаквах чак такива мизерии. Мен кво ме интересува че са се бракували с близу, и имат някакви техни си търкания и не знам си какво по технологии и т.н.

То е ясно какво ще стане като изтече договорът.

 

Иначе аз вчера регистрирах акаунт в my.mtel.bg ей така да видя, там някакви регистрации на услуги, не можах да разбера какво точно да правя. Изобщо, цялата хамалогия да барам нечие устройство в нас през техен уеб интерфейс ми е чужда и неприятна. Не им ща нищо, само да си бриджнат тъпото устройство и повече да не се закачаме. Или да обяснят точно какво да направя.

Явно пак ще се звъни на *88, който за мен, и за другите, ще е платен. Но днес ще мина през офис. Принципен въпрос, за мен това не е мой проблем, а платеното звънене за такива неща си е ограбване. Хеле пък ако е за проблем с услугата/прекъсване и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Срочният договор на Булсатком е безсрочен. Тоест имаш задължение за едни 18 месеца, но не е казано, че трябва да са последователни. Просто там пише едно, правят друго. Булсат си пускаш и плащаш когато решиш, а не всеки месец. Можеше номера да си го дръпнеш на Теленор за 3-4лв. на месец, но вече си се "закачил". Тормози *88, да знаеш, че трябва да разговарят с "титуляра"! Тоест, ако не си ти, се представи за него. Имаше нещо с последните 4 цифри на ЕГН или подобно. Салатата там е пълна, друг път питай :)

 

Сигурен ли си, че не си в седемдневния срок, в който можеш да ги ритнеш?

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Аз със срочността нямах почти проблем, тези 15 лв ни спряха. Но ако съм знаел какви главоболия ни очакват.. Успокоявам се, че преди години и с булсат (като купиха нетгруп) имах не по-малки главоболия, но доколкото знам поне мрежата са пооправили спрямо тогава.

За срока, договорът е подписан преди повече от месец. Аз съм сигурен, че ще оправят нещата и няма да ми дадат повод да се разправям за прекратяване на договора, ама... явно ще е все по трудния начин. Не по-малко противно ми е да ходя до офис (тоя в кауфланд), където основно се случват неприятните неща и усещаш как все се опитват да те излъжат или да премълчат за разните такси докато вече не е късно за теб. И 'шефа', и служителите там, 100% са инструктирани да действат така от по-високо. С малки изключения, които поне на вид са по-благи, май ги избират след кастинг кой ще е по-добър манипулатор и лъжец.

И във виваком е така, там са даже по-безскрупулни.

Ще ги тормозя явно, и ще отида в офис, все пак не може да остане така устройството.

Link to comment
Share on other sites

В офиса ще ти кажат, че от тях нищо не зависи, което е така, те нищо не могат да направят по темата. Вече са си взели "бюджета" от теб и име все тая какво се случва. А и наистина те не могат нищо да направят. Те са никои в цялата схема. Само трябва да те налъжат и да се подпишеш. Дотам са. *88 са твоите хора.

Link to comment
Share on other sites

Днес след още 5-6 обаждания, чак сега май оправиха нещата. Първо ми правиха някакъв акаунт в мегалан (за който и ти спомена), но оттам се оказа, че точно режима на портовете не могат да се променят от мен. Обаждах се, и оттам щели да го предадат на по-висша техническа инстанция, и ... одеве гледам не можех да пингна адреса някакво време, но след малко се появи пинг. Влизам в мегалан акаунта и вече виждам прословутото Net/BRD режим на порт 2, където наврях рутера. Ся остава рутера да му изтече lease-то и да тръгне и нета. Рестарт ще го оправи, но нашите не са в състояние.

И поне 2 лв в разговори се отразиха в сметката, на *88, 0700, 0800, не знам от кой да се навъртяли, поне 10-15 обаждания общо. Направо невероятно една елементарна настройка колко главоболия и нерви костваше. И пари. Техниците вдигаха ръце за всичко - те само свързват жиците и изчезват. Вместо да имат правомощия да се обадят ТЕ да направят първоначалната елементарна настройка.. Ама това всъщност донякъде бих го разбрал, не са само те така.

 

P.S. Оказа се по-завъртяно. Обадиха ми се от мтел, трябвало да се въведе ПИН код за бриджа някакъв, през captive portal на място, после за да запазят ИП адрес към мак-а на рутера, да се обаждам за пореден път на тях по телефон :) . Вече ме избива на необоснован смях.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

някой запознат ли е как стои въпроса с CI модулите и дали се предлагат от оператора? защото преди, докато бяха Blizoo мисля, че беше възможна подобна замяна, но откакто mtel смениха медиите, които да конвертират сигнала не знам дали го предлагат като опция ....

Link to comment
Share on other sites

Едното няма общо с другото - ако си с оптика на МТел и IPTV - няма как да ползваш модул. Ако си на коаксиал, си искаш модул.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...