Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

Комшията и той имал проблеми с нета. Така че отпада това че вината е при мен. Днес от един месец насам нета не спря в 16 ами в 15часа и дойде в 17 :D. Значи за жалбата са ме излъгали. Нашите са били в офиса в петък и жената им е казала че жалба била пусната. Днес отидох да пусна писменна но беше затворен.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Аз дълги години бях абонат на Евроком, ако трябваше да сме точни още, когато съществуваше Gigabit. С течение на времето интернетът им става все по-ужасен и ужасен. Радвам се, че се махнах от тях, защото ги имах абсолютно същите проблеми. В един определен час ми спираше интернетът и се появяваше след 4-5ч или на другия ден. Имало е случаи, в които с дни нямам интернет и полза от обаждания и ходене до офиса нямаше, а когато се появиха техниците ми се развикаха защо съм ги извикала и нямам ли си друга работа. Сега съм на Cooolbox и съм адски доволна от тях.

Една от любимите ми случки е, когато отидох да плащам последната си вноска и да им заявя, че ще се отказвам от тях. Една доста странна девойка се опитваше да ми обясни и да ме убеди как LAN кабелът е много по-добър от оптичния. Казвам ви... така се изсмях, обясних й, че най-добре трябва да замълчи и да не говори на клиентите си такива глупости и си заминах.

На тези наши познайници нито услугите им са като хората, нито обслужването. Моят съвет е да бягате от тях и не си мислете, че това, което ви предлагат е реално. Много познати се излъгаха, първите 1-2 месеца всичко беше наред, след това ми се оплакваха.

Link to comment
Share on other sites

Имам следния странен проблем.Аз съм с кабелен модем и рутер след него.Към 11-12 всеки ден спира нета. Първите две лампички светят третата мига. Рутера работи без проблем. Когато почне да се получава този проблем Transmit Power Level на модема стига 55 и се получава проблема , даже немога да влезна в настроиките на модема. От близуто идваха сменяха сплитери модема смениха. Техника ми каза че щом немога да влезна в модема значи проблема ми е в рутера, но изпитвам съмнение това да става само в 11-12. И естествено като се обадя за проблем идват на следващия ден в различен час.

Link to comment
Share on other sites

Правилно са ти казали. Нямаш ли достъп до модема, значи рутера прави парчета. Просто пробвай да се закачиш утре в 10ч. директно към модема, като рутера го разкараш. Ако в споменатия час, нет има и проблем няма, значи рутерчето е проблемно.

Но хем казваш, че нямаш достъп, хем казваш нивата. Я направи един шот на модема в момента да видим какви са нивата.

Link to comment
Share on other sites

Преди малко се появи проблем пак.Този път влизах в модема. Казвам стойностите защото като се получи проблема рестартирам модема и има нет за 1 мин и тогава ваиждам стойностите.

8b055e199265100.jpg

 

дори рутера да прави парчета не трябва ли пак да светят всички лампи.

Edited by koce
Link to comment
Share on other sites

Нивата са добри. Трябва да светят четирите лампички отгоре надолу. Петата трябва да мига, ако тя не мига и не свети, значи няма връзка с рутера. Ако не светят, може да кляка мрежата някъде или комшия да се закача с някакъв китаец и да ти пада сигнала.

Модемът е Cisco 2202, нали?

Link to comment
Share on other sites

Днес се побъзиках малко да видя какво става.Лампичката за връзка с рутера свети постоянно. Разбрах защо немога да лизам в модема когато няма нет. Когато спре нета модема смяня адресите и рутреря трябва да ги обнови.Когато ги обнови си взлизам спокойно.Да Cisco 2202. Така ,че днес ако ми се получи този проблем ще разбера точно какво става. И ще пусна картинка с стойностите когато нямам нет.

Link to comment
Share on other sites

Кво се случва ако не си върна устройствата (рутер, к модул, карта) на близу след края на договора?

 

Blizo дават ли К модул безплатно за срока на договора?

Link to comment
Share on other sites

Ако това е, в което влиза картата, а самото то в телевизора - да. Какво се случва ако след крайния срок за връщане не съм ги върнал. На теория мисля, че трябва да си ги платя, но на практика? Сумати време ми ограничаваха скоростта поради некадърността си, един рутер няма да ги заболи много.

Edited by lubomir
Link to comment
Share on other sites

Когато ние прекратихме договора казаха, че ще дойдат да си вземат устройствата. Това става края на март месец мисля и все още не са дошли. Когато попитах "умницата" на касата, дали аз да не ги занеса до офиса, тя ми каза, че някой от колегите им трябвало да си ги вземат. И така като гледам май са ми оставили подарък, заради отвратителното качество. :D

Link to comment
Share on other sites

Ако не си ги върнал, те съветвам да провериш, да не ти се водят невърнати и да имаш излезнала фактура със стойността им. Имаше преди време подобен случай. После ги върнаха и фактурата отпадна.

Иначе, те са си техни и ти ги предоставят безплатно за срока на договора. После трябва да ги върнеш.

Най-добре в офис и на място ти правят приемно-предавателен, който после пазиш.

Link to comment
Share on other sites

Тея от Близу имат оферта 12лв за интернет+кабелена,въпроса е- Струва ли си да се пускам на 1.5г договор?

Имам доста познати които са недоволни, но цена за 12 лв на месец ме блазни :)......... тука във форума няма кой знае колко оплаквания,предполагам,че "качеството" на услугата е в зависимост от кварталите,та ако има някой в Кичука да сподели как е интернет/телевизия,има ли чести проблеми,то ясно че за 12лв. не искам кой знае какво,но поне да не звъня през ден да ми оправят нета.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм от Кичука и бях на тях, но едвам изтърпях договора. Цифровата не струва, а интернета няма да го коментирам. Моли се да нямаш проблеми, че ще ги чакаш с дни да се сетят да дойдат. На мен ми се наложи да звъня и да ходя до офиса през няколко часа. Когато отидох да прекратявам договора и им обясних, че не съм доволна от качеството и обслужването ми обясниха, че аз не съм пускала никакви оплаквания и не съм имала заявки за техник. Ето, това направо ме разби. Малко след като прекратихме договора, започнаха обаждания и се опитваха да ме убедят как ще ми пуснат оптика. НО те ползват старите кабели на Gigabit и няма как да стане. Вуйчо ми реши и той да се премести на тях, въпреки предупрежденията ми и сега съжалява. Ако тръгна да пиша за всички перипетии, през които минах докато бях техен клиент няма да ми стигне 1 седмица.

Аз в момента си плащам 30лв, но интернета ми е много бърз (6mb/s от лаптоп с LAN-ка 65mbit/s), а цифровата е с кристално качеството и си имам близо 110 канала, 3 от които са HD и телефонче си имам с безплатни към всички в мрежата. И един съвет търси оптика, която влиза в дома, но не се хващай на тия мошеници от Blizoo, че с тая скорост май ще останат и без Discovery и други канали.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм от Кичука и бях на тях, но едвам изтърпях договора. Цифровата не струва, а интернета няма да го коментирам. Моли се да нямаш проблеми, че ще ги чакаш с дни да се сетят да дойдат. На мен ми се наложи да звъня и да ходя до офиса през няколко часа. Когато отидох да прекратявам договора и им обясних, че не съм доволна от качеството и обслужването ми обясниха, че аз не съм пускала никакви оплаквания и не съм имала заявки за техник. Ето, това направо ме разби. Малко след като прекратихме договора, започнаха обаждания и се опитваха да ме убедят как ще ми пуснат оптика. НО те ползват старите кабели на Gigabit и няма как да стане. Вуйчо ми реши и той да се премести на тях, въпреки предупрежденията ми и сега съжалява. Ако тръгна да пиша за всички перипетии, през които минах докато бях техен клиент няма да ми стигне 1 седмица.

Аз в момента си плащам 30лв, но интернета ми е много бърз (6mb/s от лаптоп с LAN-ка 65mbit/s), а цифровата е с кристално качеството и си имам близо 110 канала, 3 от които са HD и телефонче си имам с безплатни към всички в мрежата. И един съвет търси оптика, която влиза в дома, но не се хващай на тия мошеници от Blizoo, че с тая скорост май ще останат и без Discovery и други канали.

хм, и на мен в общи линии това ми казаха :) ...но пък от друга страна,двама-трима са супер доволни,та явно е къде живееш и каква "мрежа" е била преди в района. Мерси за мнението

Link to comment
Share on other sites

..че с тая скорост май ще останат и без Discovery и други канали.

 

Че те нали вече го спряха.

 

Аз телевизия не ползвам, но като чета и на N3 темата с оплакванията и там има какво още да се иска.

 

Допълнително дистанционно категорично отказвам да ползвам, така че телевизия по оптика или сателит е твърдо изключено да си пусна.

 

Остават DCC, към които откакто станаха онези мизерии съм сериозно резервират.

 

Затова още си кибича на ЕК (близу де) и когато изобщо гледам ТВ нямам особени оплаквания от качеството, но пък ми се случва веднъж-дваж месечно да го правя така че не съм критерий.

 

Когато пуснат 1080р на основните канали ще мисля, за момента и без това образа е под всякаква критика ако го гледаш на голям телевизор та филми си пускам от плеъра или PS3-ката някой BR или DVD (а последното ми се случва по-рядко и от гледането на ТВ)...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Да попитам колегата от Кичука в крайна сметка взе ли пакета за 12 лв и какви впечатления има?

Аз също се колебая за него, но на 19 лв на безсрочен договор с идеята ако не ми допадне да се откажа.

Link to comment
Share on other sites

Да попитам колегата от Кичука в крайна сметка взе ли пакета за 12 лв и какви впечатления има?

Аз също се колебая за него, но на 19 лв на безсрочен договор с идеята ако не ми допадне да се откажа.

 

Ти май си голям мазохист. :D Сега след като Discovery започнаха да ги съдят едва ли положението ще стане розово. Не си заслужават нервите. Щом аз не можах да ги изтрая, когато бяха уж "на ниво", представи си сега какво е положението.

Link to comment
Share on other sites

и развитие на мрежата с оптичен кабел до всяко домакинство. Никой друг оператор не въвежда тази технология в подобен мащаб.

 

 

Оптиката до дома за ЕКК представлява RG6_coaxial_cable_for_antenna_TV_SMATV.jpg :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

.................. :bowdown:

 

Те изядоха 35 000 лв глоба заради лъжа в програмите.

 

Сега и за това Fiber power явно искат глобичка.

 

Единствената оптика в града е на CoolBox ако не се лъжа и наистина си идва тъкното снопче.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...