Jump to content
BulForum.com

Катастрофи


бат Ицо

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Добре, че колите ги правят все по-здрави. На TED му пусках ей това филмче за да види нещо подобно на неговата катастрофа, мисля с 90км/х. ...

Дори и от новите модели - не всички...ето още едно

с доста зрелищен челен удар с около 100 км/ч. ;)
Link to comment
Share on other sites

Тея Кугъри май хич "ни га бива" на удари...Наистина този бая бързо е карал ама като си спомня как се беше огънал ТАВАНА на TED май не са здравички...

 

Иначе, който казва, че с десен волан не е опасно, е добре да погледне пак снимките....

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Иначе, който казва, че с десен волан не е опасно, е добре да погледне пак снимките....

 

Аз не мога да си представя как се изпреварва камион с подобен автомобил, защото айде ако е кола може да видиш през неговото стъкло дали има друго но камионите пречат хубаво на видимостта и единствения шанс е леко да се покажеш само че леко с десен волан значи нацяло... според мен трябва да бъде забранено да се карат такива автомобили освен ако не преминаваш транзитно за друга държава

Link to comment
Share on other sites

Ето още едно филмче във връзка със сигурността. Актуален Espace IV (2003-2009) с 5 звезди vs. Espace II (1991-1997) с 2 или 3 звезди (няма euroncap rating): http://www.youtube.com/watch?v=uvoumToSP5c (има HD вариант)

 

Midex, верно е, не всички. Ако си вземеш Dacia или кола от сорта на Форд Ка няма да са 5, но 3.5-4 някъде. Но от следващия клас нагоре за по-изпитаните марки нещата са твърдо 5 звезди. То зависи и от класа и колкото е по-нова колата. Не, че човек ще взима кола според safety ratinga, но той е едно голямо предимство.

 

А Кугара за мен е достатъчно здрав щом ТЕД е жив и здрав. Жалко, че няма тестове на тая кола, но обсъждахме с TED , неговото Мондео 1 сигурно щеше да доведе до много по-неприятни последствия.

Link to comment
Share on other sites

Всъщност с мондео-то можеше изобщо да не почнат да се състезават, иначе щом е жив и здрав и даже няма нищо счупено значи е добра колата, въпреки че ако беше ударил дърво можеше да е по-зле. Иначе за рейтинга - за мен си беше доста важен при избора - въпреки че водеща беше цената...

Link to comment
Share on other sites

Всъщност с мондео-то можеше изобщо да не почнат да се състезават....

Кой казва, че с Мондео не може да се състезава...., Яла мА виж мен ?! :pirate (шегувам се :rolleyes: )

 

Истината е, че трябва да се шофира така, че да не се стига до проверка на изправността или бързодействието на системите за безопасност в колата (ако ще и да са 1000 на брой). Това обаче си зависи изцяло от задкормилната система!

Link to comment
Share on other sites

Чудя се ония ден как не катастрофирах... има някой извънградски пътища дето ако си с по-широки гуми/джанти колата ти завива сама наляво-надясно... при положение, че пътят е само направо.

Link to comment
Share on other sites

Просто трябва да се привикват джигитите на семинарче в КАТ.Да им се пуска филмче с размазани трупове и разпиляни коли и тогава да им дават книжките обратно.

Link to comment
Share on other sites

Просто трябва да се привикват джигитите на семинарче в КАТ.Да им се пуска филмче с размазани трупове и разпиляни коли и тогава да им дават книжките обратно.

Да бе...те щото не са виждали и не знаят...това е същото като да пишат върху кутиите за цигари как ще умреш от рак, как ставаш импотентен и т.н. или дори да показваш почернели и задръстени от катран бели дробове на закоравял пушач. Като гледам пушачите не са станали по-малко от тези агитационни материали, а са намалели и то отчасти, най-вече щото им бръкнаха в джоба с повишаващите се непрекъснато цени на цигарите.

Просто у джигитите това е по-силно от тях и докато не им се случи случка или на всяка дръпка да ги засичат отнякъде и да ги глобяват стабилно - няма да се откажат.

 

В интерес на истината у мен също дреме дълбоко заспал джигит и понякога (макар и рядко) без да се усетя правя по някоя простотия на пътя - не се дърпам в града, но съм превишавал доста скоростта, а и съм минавал на боя разстояние от друга кола. По тази причина на един лист си отпечатах като thumbnails всички снимки на новия кугър на TED (взех ги от Ford-форума, където ги беше поместил) и на най-долния ред сложих 3-те последни от Коматевския възел и възнамерявам да си ги окача за постоянно и на видно място в колата, че да са ми пред погледа как щастието от новата покупка за един миг може безвъзвратно да се обърне на 180 градуса....това го казвам напълно сериозно и не се майтапя. ;)

Link to comment
Share on other sites

Тея Кугъри май хич "ни га бива" на удари...Наистина този бая бързо е карал ама като си спомня как се беше огънал ТАВАНА на TED май не са здравички...

 

Иначе, който казва, че с десен волан не е опасно, е добре да погледне пак снимките....

 

Този модел конкретно е много здрав, проверено е. За разлика от примера на dreamer с Рено Лагуна 2 в купето нямаше хвърчащи панели от таблото, въпреки че таблото е избомбено навътре поне с една педя всички панели са си още по него. Също нямаше деформации в пространството на шофьора и пасажера. Волана и седалката не се счупиха (често явление при челен удар). А колкото до трагичният инцидент от Стара Загора... никой не тества/разработва колите за страничен удар в дърво и няма толкова звезди по тестовете които да те спасят. Попадал съм в нета на снимки на Ауди А3 разкъсано на N парчета след подобен удар, като една от вратите беше останала като облицовка на дървото.

 

Кой казва, че с Мондео не може да се състезава...., Яла мА виж мен ?! :pirate (шегувам се :rolleyes: )

........

 

Най-честите нарушители с превишена скорост в Англия са тези с Форд Мондео.....

 

 

Чудя се ония ден как не катастрофирах... има някой извънградски пътища дето ако си с по-широки гуми/джанти колата ти завива сама наляво-надясно... при положение, че пътят е само направо.

 

Виновни за това са коловозите в асфалта които правят тировете лятото. Вчера със 160-70 на сръбската магистрала към Белград така ми тръгна надясно колата че направо сърцето ми прескочи. Помислих си че спуках предна гума, инстинктивно коригирах с волана и когато видях че колата е управляема чак тогава си поех дъх.....

 

 

Просто трябва да се привикват джигитите на семинарче в КАТ.Да им се пуска филмче с размазани трупове и разпиляни коли и тогава да им дават книжките обратно.

 

Няма да помогне..... Виж какво съм видял и аз преди да натисна газта до ламарина на Великден:

18+

http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm

http://miravto.com/2007/08/17/samye_strash...ne_smotret.html

http://firesky.hit.bg/index.html

 

 

Да бе...те щото не са виждали и не знаят...това е същото като да пишат върху кутиите за цигари как ще умреш от рак, как ставаш импотентен и т.н. или дори да показваш почернели и задръстени от катран бели дробове на закоравял пушач. Като гледам пушачите не са станали по-малко от тези агитационни материали, а са намалели и то отчасти, най-вече щото им бръкнаха в джоба с повишаващите се непрекъснато цени на цигарите.

Просто у джигитите това е по-силно от тях и докато не им се случи случка или на всяка дръпка да ги засичат отнякъде и да ги глобяват стабилно - няма да се откажат.

 

В интерес на истината у мен също дреме дълбоко заспал джигит и понякога (макар и рядко) без да се усетя правя по някоя простотия на пътя - не се дърпам в града, но съм превишавал доста скоростта, а и съм минавал на боя разстояние от друга кола. По тази причина на един лист си отпечатах като thumbnails всички снимки на новия кугър на TED (взех ги от Ford-форума, където ги беше поместил) и на най-долния ред сложих 3-те последни от Коматевския възел и възнамерявам да си ги окача за постоянно и на видно място в колата, че да са ми пред погледа как щастието от новата покупка за един миг може безвъзвратно да се обърне на 180 градуса....това го казвам напълно сериозно и не се майтапя. ;)

 

Аз си пазя парче от предишната броня на мондеото със същата идея.... Изпуснах завой на планински път и докато влезна обратно пак (за щастие излезнах само на половин метър и без други проблеми по колата или мен) закачих краят на бронята в един камък колкото футболна топка. Пределно ми е ясно че когато колата е неуправляема всичко вече зависи от случайността.... Например камъка можеше да е колкото камион или пък да има дере от тази страна, в същност имаше ама от другата.

Ако можеш да се "кротнеш" по този начин виж линковете които съм дал по-горе.

Edited by netrootbg
Link to comment
Share on other sites

честно това бяха едни от най най нааай гадните снимки които бях гледал някога ... :sick :sick :sick :sick :sick :sick :sick не препоръчвам на някои да ги гледа .... Просто Мислете Трезво и караите разумно ....

Link to comment
Share on other sites

Помага помага.Не казвам,че всички ще се спрат.Обаче един да се замисли,пак ще е добре,нали?Щото повечето си мислят че като катастрофират и си излизат от колата като пичове или с разбит нос.Друго е да видиш смазани хорица,и да се досетиш,че силите замесени при сблъсък често са несъвместими с живота.

Link to comment
Share on other sites

????????

Ами затова си хабим клавиатурите, 5 дена след не леко произшествие и караме все едно нищо не се е случило, как го наричате това?!?

Link to comment
Share on other sites

А Кугара за мен е достатъчно здрав щом ТЕД е жив и здрав. Жалко, че няма тестове на тая кола, но обсъждахме с TED , неговото Мондео 1 сигурно щеше да доведе до много по-неприятни последствия.

 

Точно мен това много ме учуди, че това не е ултра стар модел, а немога да намеря краш тест на колата.....Много ме изненадва и само ме води на мисълта, че няма да е много сполучлив.Може да бъркам, но за момента натам ме води логиката

 

 

Този модел конкретно е много здрав, проверено е. За разлика от примера на dreamer с Рено Лагуна 2 в купето нямаше хвърчащи панели от таблото, въпреки че таблото е избомбено навътре поне с една педя всички панели са си още по него. Също нямаше деформации в пространството на шофьора и пасажера. Волана и седалката не се счупиха (често явление при челен удар). А колкото до трагичният инцидент от Стара Загора... никой не тества/разработва колите за страничен удар в дърво и няма толкова звезди по тестовете които да те спасят. Попадал съм в нета на снимки на Ауди А3 разкъсано на N парчета след подобен удар, като една от вратите беше останала като облицовка на дървото.

 

От една страна си прав.В Кугъра не е имало хвърчащи панели, но пак се върнах към твоите 3 снимки.Ясно се вижда как тавана на колата ти е сгънат.Това доколкото знам по сегашните станрати е недопустимо.Докато в клипа на dreamer при идентичен сблъсък се вижда как предницата може да е лом но купето не е криво.Конструкцията си е здрава.Може да има поражения по манекена но при 100 км/ч в дърво да оцелееш с шчупен крак мисля, че е допустимо.

 

А сега щото някой на 100% ще се включи с реплика от рода :"Абе ей нали си голям отворко, дай да видим твойта кола как е на сблъсък."За това прилагам клип на краш тест на Меган Коуч : http://www.youtube.com/watch?v=1BP3RtF5X8g

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Голфарата отсреща форсира двигателя....остават 10 секунди до зеления сигнал.Поглеждаш с респект тунинг чудовището до теб.Лепенките на различни тунинг фирми,залепени несиметрично на всяка врата,съчетани с кюнеца отзад,газовата бутилка,и двата бесни селяка,които те гледат насъскано.Насъскваш се и ти.У вашия край е непростимо някой да те погледне на кръв на светофара и да не го изядеш с две дължини.На свой ред форсираш.Гледал си всички възможни епизоди на Бързи и Яростни,и знаеш,че битката няма да е лека.Дръпката спира когато единия се откаже или засече по супер брутален начин другия така,че да го принуди да набие спирачки,това ти е напълно ясно.Надуваш Дади Янки-Гасолина,сваляш джама и продължаваш да гледаш насъскано голфарата до теб.Стискаш яко спортния волан МОМО и се съсредоточаваш в оборотомера.Минаваш на бензин,щото на газ не се реже толкова,а знаеш,че е важно да победиш.Остават 5 секунди до зеления сигнал.това е напълно достатъчно,излишно е да се чака до зелено.Подаваш газ и със учудване забелязваш че опитния драг стриит рейсър до теб е предусетил този твои предприемчив ход и е тръгнал на 6 секунди оставащи до зеления сигнал.Димната завеса излизаща от кюнеца му е показателна,че той е също толкова устремен,колкото теб и няма да се откаже току така.Ръгаш втора и започваш да настигаш нисколетящия самолет пред теб.Той усеща,че губи преднината си и те засича супер технично.Набиваш спирачки съпроводени с добри пожелания за роднините му.Връщаш пак на първа и пилиш гумите.С задоволство установяваш,че лентата пред противника ти е заета,с умело движение навиваш волана и влизаш в най-дясна лента,засичайки 2-ма 3ма балъка,които ти пречат и не се усещат да се дръпнат и с ехидна усмивка отпрашваш.На следващият светофар голфарата с пилежи на гуми и надуване на клаксони пак спира до теб.Влизате в директен спор като пак обсъждате роднините си главно по майчина линия.Според ситуацията може да предприемете нова дръпка или да слезете и да се млатите на светофара.Това е наръчник на уличния рейсър.

Link to comment
Share on other sites

Минаваш на бензин,щото на газ не се реже толкова,а знаеш,че е важно да победиш.

Извинете ме за леймърския въпрос, но всички ли "рейсъри" в България карат газифицирани возила (или май трябваше да кажа топлофицирани)? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Извинете ме за леймърския въпрос, но всички ли "рейсъри" в България карат газифицирани возила (или май трябваше да кажа топлофицирани)? :lol:

Повечето от тея по-агресивните.

Link to comment
Share on other sites

Извинете ме за леймърския въпрос, но всички ли "рейсъри" в България карат газифицирани возила (или май трябваше да кажа топлофицирани)? :lol:

 

Ми чи къ...Ама по възможност накрайника е скрит в багажника да не се излагаме.Или пък в неделя на Стадиона да се наредят "рейсърите" с Бравотата, джамовете задължително до долу и от вътре як бас, и на задната броня накрайника за ГАЗ, че тея Фиати лапат ;)

Link to comment
Share on other sites

а са намалели и то отчасти, най-вече щото им бръкнаха в джоба с повишаващите се непрекъснато цени на цигарите.

 

Именно - имам аз един приятел който ги отказа... ама да ги купува - когато може - муфти :)

 

 

 

 

никой не тества/разработва колите за страничен удар в дърво и няма толкова звезди по тестовете които да те спасят.

 

Да обаче разни джипове имат по няколко греди включително и във вратите докато примерно на Дачия Логан вратите се огъват при по-силно затваряне какво остава за страничен удар. Имаше преди време една катастрофа Паджеро не спряло на червеното удря Линкълн Навигатор и мадамата караща навигатора излиза жива и здрава и само поуплашена. Някой сеща ли се ниско прелитащо Паджеро (защото гаранция не е минавало на червено с под 50км/час) какво щеше да направи на Опел Астра примерно ако я беше шибнало странично. Хубаво че Навигатора има 2 греди отстрани + 1 във вратата, еърбеци навсякъде и е доста по-тежко да е поело удара...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Тия ламбота нещо много се подпалват. Колкото пъти съм гледал катастрофи с ламборджини винаги е подпалено.

Ми, то и аз гледам, че нещо много - много не ги карат, сигурно са нещо кофти. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...