Jump to content
BulForum.com

Катастрофи


бат Ицо

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

toku 6to do magazin Sani v Trakia,ideq si nqmam kak sa se natresli,no Moskvi4a e na pove4e ot 20 metra ot Forda .

Snimka 1 . Snimka2 . Snimka3 . Snimka4 . Snimka5

 

na snimka 1 se vijda kade e Moskvi4a- do lineikata na zaden plan.Forda po sledite na asvalta i razpilqnite 4arkalatzi e idval ot po6tatat v posoka Sani

Edited by star_net
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tova e ot zav4era-katznal na edno darvo .

na Komatevskiq vazel

DSC01944.JPG

 

a tova sa posledstvita ot jegata i ЕГН-то na avtomobilniqt park v BG

kv.Trakiq-vtornik - 17:10h

DSC01988.JPG

utre 6te editna FULL Version na pojara

Link to comment
Share on other sites

вчера майче през площад съединение мина един автовоз ли незнам кво се води и караше един фиат типо от старите и предния капак целия черен като катран

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
всъщност новите коле са по нездрави :)

ами добре щом казваш.Нали знаеш една снимка е повече от 1000 думи.И между другото по-нездрави са предимно отпред,за да поемат по-голяма част от удара и да има по-малко щети за хората.Ама млъквам,че цяла лекция мога да изнеса :D :P :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

ами добре щом казваш.Нали знаеш една снимка е повече от 1000 думи.И между другото по-нездрави са предимно отпред,за да поемат по-голяма част от удара и да има по-малко щети за хората.Ама млъквам,че цяла лекция мога да изнеса :D :P :bgrin:

еми то ти сам го каза, че са по нездрави :bgrin: и аз гледам дискавъри :P

Edited by Stenli
Link to comment
Share on other sites

еми то ти сам го каза, че са по нездрави :bgrin: и аз гледам дискавъри :P

Еми ето Diskovery RULEZ :D .Нали знаеш че са по-здрави отпред защото има по-голяма опастност да пострадат пътниците и така ламарината поглъща голяма част от отделената при удара енергия.Ако беше станало обратното Citroen-a да беше блъснал голфа отзад и двете коли щяха да са смачкани :D

Link to comment
Share on other sites

Ами ето нагледен пример колко по-здрави са новите коли :)

 

По-здрави са от гледна точка на тенекиите.Демек за блъскане са здрави и издържат на ударите иначе относно качеството на компоненти не съм на това мнение.Имат срок на живот и след това вече са за боклука и неподлежат на ремонт.

Link to comment
Share on other sites

По-здрави са от гледна точка на тенекиите.Демек за блъскане са здрави и издържат на ударите иначе относно качеството на компоненти не съм на това мнение.Имат срок на живот и след това вече са за боклука и неподлежат на ремонт.

Аз от гледна точка на здравината говорих :D

Link to comment
Share on other sites

По мой лични наблюдения, най-здравите правени до момента Европейски Коли са Волво. На тестове Волво се доказва като здравина и безопастност на пътниците... Пък и нали знаете, че от северняк човек все качествени работи можеш да очакваш... Става въпрос за Швеция, Норвегия.Абе майсторчета са... Аз лично не мога да не го отрека... И то не само при автомобилостроенето... Ами и в други технологии...

 

То и двете са рейсове бе. :) Майтапа настрана. Може пък да не е той, може другия да е минал на червено.

 

Виж как самия рейс 10, е някак си изтърван. Вероятно шофьора не е взел завоя и се е нахакал директно в другия (междуградския)...

Link to comment
Share on other sites

Първо оспамихте темата и второ - не съдете за здравина по факта, че задната броня на Ситроена е привидно цяла. Ясно се вижда, че чак задното му окачване е сбъгясано. Относно пластмасовите броните на новите автомобили - изискване на застрахователя е да бъдат конструирани по форма и материал така, че до определена сила на удъра те сами да си възстановяват формата. Това е с цел застрахователите да изплащат по малко пари, т.к. 80% от застрахователните събития са леки удари броня в броня..

Link to comment
Share on other sites

Целта не е автомобила да е ЗДРАВ, щото като е здрав, цялата енергия от удара отива в хората. Целта е да е мек така че да се деформира, по този начин удължава времето за което тялото отива напред а от там пък се намалява ускорението което пък води до по малка удряща сила когато тялото се удари в купето.

 

Колкото по смачкана колата, толково по добре ако пространството около хората е запазено.

Link to comment
Share on other sites

Днес на брезовско шосе имаше много брутална катастрофа БМВ трета серия(е36) с опел корса.Дано са живи и здрави хората. БМВ-то беше много зле,приличаше на кроасан.

Link to comment
Share on other sites

Сега се прибирам от Стара Загора и някъде към Чирпан имаше много страшна катастрофа...

Някъкъв автобус се беше хвърлил в канавката имаше и един форд пред него, но не видях дали е ударен. Надявам се да няма пострадали пътници. Може би по новините ще кажат нещо повече.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...