Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Тея дето си ебът камилите пак преебаха организацията. Поне ние да гледаме да не преебем наща. Трябва да уточним къде и кога, защото старта е от 9 сутринта и е малко терсене, ако предишната вечер е била, както казва Стефчо: "Библейска...".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

В официалния сайт на Ф1 си стои като първи старт Бахрейн, 11-13 Март. ЕТО

 

1 , Иван Тенчев, Каталуния | 2 коментара Гран при на Бахрейн, 2004 г.

 

Гран при на Бахрейн бе официално отменена от организаторите на надпреварата заради нестабилната политическа обстановка в страната. Стартът трябваше да е първи в календара на Формула 1 за 2011 г., но избухналите в кралството размирици доведоха до това решение в името на сигурността. Управляващият търговските права на спорта Бърни Екълстоун до последно се колебаеше относно старта на пистата Сахир, въпреки че британското правителство още преди няколко дни посъветва гражданите на Великобритания да не пътуват за Бахрейн освен при извънредни обстоятелства.

 

Тестовете, предвидени за седмицата преди състезанието, също отпаднаха. Така състезателната година всъщност ще започне с Гран при на Австралия.

 

Престолонаследникът на Бахрейн Салман ибн Иса Ал Халифа е уведомил Екълстоун за решението днес по време на телефонен разговор, за който англичанинът спомена още преди обяд. Принцът е обяснил, че понастоящем страната му трябва да се съсредоточи върху по-важни за държавата неща:

 

- Приоритетът на Бахрейн е да превъзмогне трагедията, да открие отново онова, което ни обединява и представя най-доброто от страната ни в очите на света като една нация.

 

Последната серия предсезонни тестове пък ще се състои от 8 до 11 март, отново на пистата Каталуния, разкри Адам Пар от Уилямс.

Link to comment
Share on other sites

Хауг не слага Мерцедес в топ 10(дано да е прав). Не им давам много след оттеглянето на Шумахер.

Мкл или крият нещо ГОЛЯМО или имат нещо "ГОЛЯМО в дифузьора"...демек отзад и няма оправия.

РБР - типично силни

Много страх лъха от това мнение. Не знаех, че все още броят Ферари в борбата за титлата.

 

Ако чукне пак 140 долара за барел...или почвам сериозен НЕлегален бизнес или ставам пешак :D

Ако пак достигне 140 долара в България горивата ще отидат над 3 лева за литър. Има и нещо много положително в това нещо. Ще се стимулират още повече разработките на електромобилите.

Link to comment
Share on other sites

Майната им на тролейбусите...метан ще сложа ама не и електричарка...ебаси.

Май не си гледал НИ един тест. :)

Следях резултатите от тестовете. Самите тестове не съм гледал.

 

Ти слагай метан на сапунерката, ние взимаме по един от тези:

Lexus LS 600h

laughing.giflaughing.giflaughing.gif

Това е хибрид :(. Аз говорех за изцяло електрически. Ето една за пример:

 

 

lifestyle4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ммм, и без туй вся е оф-топик... да рИчем, че бих взел s65 bi-turbo :ph34r: :ph34r: :ph34r:

 

__________________

 

Беше избран за най-зелен двигател или нещо от сорта :D :D :D

 

__________________

 

A Бахрейн официално го отложиха.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Lexus LS 600h

Значи спецификациите казват следното:

EPA Fuel Economy Ratings (city/highway/combined): 19/23/20 mpg, което ще рече съответно 12.4/10.2/11.8 л./100км. Не е изобщо зле като за 5-литров V8 двигател от 438 к.с. с два тона и половина купе. :)

Link to comment
Share on other sites

Никак даже! Снощи ги разглеждах тия статистики. Да не говорим колко по-евтин е от S класата - ТУК

 

--------------------------

 

Стефчо, някакви новини за Кубица?

Link to comment
Share on other sites

Следях резултатите от тестовете. Самите тестове не съм гледал.

 

 

Това е хибрид :(. Аз говорех за изцяло електрически. Ето една за пример:

 

 

 

Според наблюдаващ тестовете в Барселона потребител от форума на Аутоспорт, Марк е спирал 30 метра по-рано за първи завой в последния стинт, тоест очевидно е записвал по-слаби времена. Подреждането според този младеж е следното:

 

1. Ферари - много стабилни в дълги серии, без видими проблеми

2. РедБул - не толкова впечатляващи, както мнозина са очаквали. На едно ниво с Ферари, но в завои 2 и 3 подавали газ малко по-късно

---

3. ТороРосо - голяма изненада, колата била еднакво стабилна в бързи и бавни завои

4. Уилиамс - много стабилни в бързите завои с прекрасна тракция

5. Рено - на едно ниво с Торо и Уилиамс, но все още не съвсем постоянни катои представяен в бързите завои

---

6. МакЛарън - големи проблеми с баланса, задницата твърде неспокойна, люшкане между презавиване и недозавиване

7. Заубер и ФорсИндия - прилични коли

9. Мерцедес - не изглежда добре, липса на тракция

---

10. Лотус - по-близо до средата на колоната тази година

11. Върджин - трудна за контролиране кола

12. Хиспания - на пистата не изглежда зле сравнявано с другите, но за кола 2010 с двоен дифузьор, се предполага новата да е по-зле.

 

 

Дали е така или все още си играят на котка и мишка - ще видим. Небивалиците за Ферари и тролейбусите не ги коментирам.

 

Webber ------- Massa 
01:29.774 ---- 01:31.409 
01:29.875 ---- 01:31.021 
01:30.196 ---- 01:31.654 
01:31.404 ---- 01:31.407 
01:32.058 ---- 01:31.550 
01:32.025 ---- 01:32.125 
01:32.473 ---- 01:32.141 
01:33.268 ---- 01:31.583 
00:00.000 ---- 01:37.390 
00:00.000 ---- 01:32.492 
01:27.457 ---- 01:32.521 
01:27.993 ---- 01:32.624 
01:28.969 ---- 01:32.800 
01:29.834 ---- 01:32.990 
01:30.212 ---- 01:33.893 
01:30.879 ---- 01:33.967 
01:31.176 ---- 01:34.406 
01:31.369 ---- 00:00.000 
01:31.957 ---- 00:00.000 
01:32.406 ---- 01:29.289 
01:32.636 ---- 01:28.639 
01:33.251 ---- 01:33.876 
01:33.639 ---- 01:29.749 
00:00.000 ---- 01:30.024 
00:00.000 ---- 01:30.092 
01:29.941 ---- 01:30.018 
01:29.678 ---- 01:29.991 
01:29.853 ---- 01:30.178 
01:30.345 ---- 01:30.287 
01:30.818 ---- 01:30.345 
01:30.246 ---- 01:30.758 
01:30.864 ---- 01:31.459 
01:30.431 ---- 01:31.874 
01:30.600 ---- 01:32.471 
01:30.770 ---- 00:00.000 
01:30.613 ---- 00:00.000 
01:32.648 ---- 01:28.227 
01:31.842 ---- 01:36.578 
01:31.337 ---- 01:27.835 
01:31.140 ---- 01:28.118 
01:32.396 ---- 01:28.302 
01:32.545 ---- 01:28.702 
01:32.364 ---- 01:29.071 
01:33.610 ---- 01:28.947 
01:33.249 ---- 01:28.981 
00:00.000 ---- 01:29.302 
00:00.000 ---- 01:29.288 
01:24.995 ---- 01:29.495 
01:28.324 ---- 01:29.966 
01:29.115 ---- 01:30.148 
01:28.402 ---- 00:00.000 
01:28.341 ---- 00:00.000 
01:28.375 ---- 01:31.551 
01:29.036 ---- 01:26.508 
01:28.564 ---- 01:26.990 
01:29.046 ---- 01:31.452 
01:29.465 ---- 01:27.358 
01:28.664 ---- 01:27.465 
01:29.138 ---- 01:27.665 
01:32.022 ---- 01:28.348 
01:29.261 ---- 01:28.473 
01:30.155 ---- 01:28.962 
01:29.862 ---- 01:32.195 
01:30.341 ---- 01:28.080 
01:30.752 ---- 01:28.140 
00:00.000 ---- 00:00.000 

1:29:01.999 vs 1:29:01.170

 

От сметката са изключени обиколките за влизане и излизане от бокса, защото това не е истинско състезание и понякога се бавят повечко от нормалното. Маркирани са с нули.
Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

За всички фенове на най-добрият болид... два ринг тона за ДжИ Си Еми Ти :)

Този момент винаги ми е бил любимият:

 

http://rghost.net/4487603

 

И... звукът на най-добрите двигатели на всички времена. За някои са като Моцартовата малка нощна музика... за други - като приближаващ Месершмит:

 

http://rghost.net/4488151

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

.... За някои са като Моцартовата малка нощна музика... за други - като приближаващ Месершмит...

Двигателя на Месершмид е редови и звучи по съвсем различен начин:

Оригиналния звук:

И между другото както съм споменавал по горе в темата италианците са на светлинни години от технологиите на MBB само че назад.

-----------------

Оказа се че и аз не съм наясно. Двигателя на МЕ109 се оказа 12 цилиндров V ....

----------------

DON_CHEFO , не се сърди но сегашната кола от F1 като аеродинамика и технологии е на 80% истребител от WW2 затова и заигравката с Месершмида не е случайна...

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Maлко медени предположения на Брандъл за МКл и те са..."сгомнясали са ситуацията в Парагон"

В това време Хамилтън има проблеми с изпускателните тръби...медено просто

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...