Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Това горе е жалко и трагично.

 

_______________________

 

Тук дори не говорим за Ферари конкретно или техните пилоти.Да кажеш, че Фернандо Алонсо е най-добрия пилот, не в момента, беше написал друго.Майче въобще, че бил - за това и реагирах така - е крайно неуважително.Пилоти градили ЕРИ да се сравняват с човек който ще бъде запомнен от огромната част от хората с рекламата си ING, скандала си с Мерцедес и това, че пилот за 1-ва година в Ф1 му скъса нервите и го изгони от един от най-големите отбори в конкретния момент.Да се приравнява това на постиженията примерно на Фанджио...моите извинения, не го приемам.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това горе е жалко и трагично.

 

"Тая баница сме га яли".Някой работи като се твърдят трябва да има доказателства не голи думи.

 

Щото всеки хвалеше и табуретчо като печелеше с добрата кола.Невероятни състезания правел...Ся кво прави, кой взима точки за Ферари?

 

Жалки работи говорят другите.

 

П.П. Уебър е прецедател на пилотите, защото има други качества.Там не се избира тоя, който е най-добър на пистата, а този който най-добре ще защитава интересите на пилотите.

 

П.П.2 Извинявам се ама за Алонсо си бях писал точно, че е най-добрият в МОМЕНТА.Не съм писал никога, че е най-добрият за всички времена.Тая квалификация никога не съм е използвал, защото за мен тя е смехотворна.Немогат да се сравняват пилоти от различни ери.За това не приемам, че и Шумахер е най-добрият за всички времена.Да, има най-много титли ама това не го прави най-добрият за всички времена.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Джозо,а колко точки има сега "най-добрият в момента"?Разбирам да в топ3 да го величаеш,ама и той не се откроява в общото посредствено ниво на Ферари,Рено и Мкл този сезон нали? ;)

 

иначе след като Св.Кири Преподобний е с класи над Маса,защо едва последния кръг взе точки и то по стечение на обстоятелствата,а не на блестящото му каране?Хайде да ми обясните,ако е възможно.

Link to comment
Share on other sites

sasho_1989, повечето от пилотите лидери са еднодневки. Бътън взеха да го хвалят тази година, в която Браун утрепаха конкуренцията с болида си. При Фетел положението е почти същото, той поне имаше една грандиозна победа преди този сезон. За пилотите на Тойота заслужава ли си да говорим? В този ред на мисли не поставяй точките от първите 4 старта за това кой е по-добър и кой не е.

 

Бих се радвал Алонсо да премине във Ферари и да мачка Маса, та тогава и червените фенове да се зачудят кво става.

Link to comment
Share on other sites

sasho_1989, повечето от пилотите лидери са еднодневки. Бътън взеха да го хвалят тази година, в която Браун утрепаха конкуренцията с болида си. При Фетел положението е почти същото, той поне имаше една грандиозна победа преди този сезон. За пилотите на Тойота заслужава ли си да говорим? В този ред на мисли не поставяй точките от първите 4 старта за това кой е по-добър и кой не е.

 

Бих се радвал Алонсо да премине във Ферари и да мачка Маса, та тогава и червените фенове да се зачудят кво става.

 

Опала. Как е? Има ли хава? Фетел виждам в твоите думи. Че викаш дори, че не е кой знае какво. С кеф ще гледам как ФЕТЕЛ ще изравни със земята тоя сезон сивите болиди. А дано Нюи забие всички в земята та поне веднъж завинаги ......нещо както сега ФИАТ като купят И опел. Кервана си върви, къчетата лаят, а ние чакаме да видим Италия( тва де ФИАТ да фалира). Хахахах

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Спокойно. Утайката си заминава след края на сезонЯ. Няма да му се радваш вече. Ще гледаш тъпака Тейбъл и тъпака Алонсо и ще си свирукаш. А бледото петно от финландия ще пие водка на новата си вила или яхта.

 

Договорът на Кими включва и 2010 ако си спомням добре. Ще му се радвам ВИНАГИ, когато го видя, а боклуци като циганчето Маса все ще ги плюя и все ще им е малко. Лимонсио във Ферари аз все още не виждам. Ако пристигне обаче по някакво стечение на обстоятелствата ще ви изровя всичките постове от тази тема по негов адрес и тогава има да се смеем на воля.

 

-------------------------------------------------

 

Сега по същество. Верни другари и фенове на все по-осакатения спорт, тази седмица Лимонът е домакин! Викам да го уважим с една душманска скара и съответни литри питиета. Тъй като утре се насочвам към мястото на събитието е наложително до обед да съм наясно с цифрата пристигащи. Вече стана рутина, така че очаквам бързо да се организирате и не забравяйте да заредите със стока. Жорето го очаквам на първа линия, че е длъжник на компанията. :devil

Link to comment
Share on other sites

Жорето е в сесия до 13-ти, така че за този старт няма да мога да дойда.Иначе няма да се измъкнете следващият път ще донесем малки ракийки да почерпим :)

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Жорето е в сесия до 13-ти, така че за този старт няма да мога да дойда.Иначе няма да се измъкнете следващият път ще донесем малки ракийки да почерпим :)

 

Лелееее, Жоре - наказание 3 състезания за Лимона след 10-то :laughing:

 

Зимай пустата сесия и доведи и Галка следващия път... Две жени правят по-арни и бързи салати от една :devil

Link to comment
Share on other sites

Лелееее, Жоре - наказание 3 състезания за Лимона след 10-то :laughing:

 

Зимай пустата сесия и доведи и Галка следващия път... Две жени правят по-арни и бързи салати от една :devil

 

Видя ли какво направи финландеца. По-добре да не го коментирам, че много ще псувам. Как ще изпреварва утре като на тая писта изпреварването е химера въпреки старт-финала. КЕРС-а му е надеждата ако работи добре и ако вземе поне 5 места на старта иначе го пиши бегАл. :sayjin :angry: :angry:

 

Грешката си е изцяло на Кими. Не е искал да кара в още една обиколка

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Dali e na Kimi ili na stratezite ot Ferrari ne e mnogo qsno Chefo. Ne byrzai da obvinqvash, shtoto ne e qsno ;)

 

Za utre ne znam kakva e organizaciqta, no az sym pod vypros vse oshte. Ot druga strana se organiziraite kakto namerite za dobre, az ako uspeq da doida shte mina prez magazina i idvam.

Link to comment
Share on other sites

Dali e na Kimi ili na stratezite ot Ferrari ne e mnogo qsno Chefo. Ne byrzai da obvinqvash, shtoto ne e qsno ;)

 

Za utre ne znam kakva e organizaciqta, no az sym pod vypros vse oshte. Ot druga strana se organiziraite kakto namerite za dobre, az ako uspeq da doida shte mina prez magazina i idvam.

 

Ми искал е да съхрани един цял комплект меки гуми и не е пожелал да излезе пак защото предишните състезания отбора са го карали да излиза пак. Е видяхме къде е Маса. В най-добрия случай Кими можеше да е до него, а това са 10 места напред + 1 км до първия завой и КЕРС в нашата кола прави нещо много апетитно......поне до първите спирания в бокса ;).

 

Аз сигурно ще пропусна да дойда. Нещо ме тръщна една гадна хрема и произвеждам секрети от синусите ми като за световно. Ебаси макята

Link to comment
Share on other sites

Лек прогрес за Ферари в лицето на Маса и пълна излагация за Кими. Нещата почват да ми намирисват на Бътън шампион

Link to comment
Share on other sites

Това което се случи с Райконен, поне за мен, трябва да резултира в уволнения за екипа на Ферари - не искам да отваря и дума за това с бензина за Маса.Това беше крайно несериозно.Грешка в едно състезание, в две, в три ама това вече...

Link to comment
Share on other sites

Видя ли какво направи финландеца. По-добре да не го коментирам, че много ще псувам.

 

Стефчо, айде аз да не почвам да коментирам, че ще опсувам света!!!! Как може изобщо такива тъпотии да ми дрънкаш, момче! Тийм ферари са ТОЛКОВА НАСРАНИ тази година, че Форс Индия са пред тях - имат мегдан феновете на Сивите бубараци да се подиграват. Онзи БОКЛУК, твоят "идол" провали състезанието за Кими предния път там с гумите за мокро, та стана групата за смях! Сега за да натика неговото ГНАСНО протеже (много добре знаеш, че Маса му е либе) пак преебаха Кими в тази квалификация! Безсрамно наивно е да ми казваш, че Кими се бил прибрал сам, щото гуми щял да пести. Кви гуми, кви пет или пее'се и пет лева!?!?!? Кой е тоз пилот и от кой отбор е, където сам се прибира, защото ТОЙ е решил??? Не те е срам след този старт и тази гонка на Кими да казваш нещо лошо за него!!! Твойте момци от Ферари след колебливата 2007 и спада през 2008 в момента аз не мога да ги позная - пълни БОКЛУЦИ! Никаква организация, резила с Маса и горивото му днес поне за мен е прецедент в историята на този спорт (може да греша), но е НАЙ-ГОЛЕМИЯ резил, който лично аз съм виждал с очите си в КОЙТО И ДА Е моторен спорт.

 

А на Кими за днес и това, което успя да направи оттам откъдето тръгна преди да изпляска скапаната барака, мога само само да му сваля шапка... Тъпакът Маса стана за смях пред целия свят, този път не по своя вина, а по вина на Ферари тийм - тъпакс инкорпорейтид - без кадърните лидери (споменах, напускането на Жан Тод бе финалния момент и виждаме налице тоталната съсипия и безхаберщина). На Клюна не 5, а 15 милиона евра на година да му снасят нищо няма да направи освен да осере нещата. Аз ако съм на Началството, веднага бих му предложил не 5, дето сега взема, ами 6. Само за да седи далече от отбора. Защото станаха за СРАМ И РЕЗИЛ за няма и две години. Защото пречи, защото извършва уникални тъпотии безнаказано и защото, казано с две думи - той е за Ферари като Гнома за Ф1.

 

Днес много ми се искаше на Маса да не му стигне тунджата в последнтата обиколка и да остане кат насрано дяте посред пистата. И ако сега не хвърчат глави в тоя отбор и ако все още някой си въобразява, че това е работещ екип - пикам ти на Ферари! Този сезон го отписвам аз за този отбор и за мен той до момента е най-срамният в историята му. Дано другият ми любимец ме радва по пистите. Той поне няма пречки, които да му спъват карането и развититето.

Link to comment
Share on other sites

Колега много си прав.Набраната инерция от Ерата Шумахер -Браун ..Свърши и сега се вижда вече резултата на Лука за италиански тим -> Пълна скръб...Да скоростта я има .. и да не сме бързи колкото Ред Бул , то сме поне близо до тях.. или поне на тази писта бяхме и тук беше големият ни шанс за подиум.НО се вижда че вече две години надеждността я няма.Миналата година изпуснаха титлата на Маса с тъпи грешки,тази година ще изпуснат май-май хубавото класиране в шампионата..Аз тази година за Ферари съм я писал нулева,да се събудят от хубавия сън 2000-2007 и да се усетят че нещо здраво куца в отбора и е време за промяна..КЕРС-а на Кими за втори път дава проблеми , за втори път "уж" пилота сам решава че ще пести гуми... Мисля че е време след блъскането на главите за аеродинамичните промени да седнат да си поблъскат главите и за надеждността...а Лука да си помисли че е време за уволнения и за нов екип.. Личното ми мнение е че тази година 5-тото място ще е рекорд..Или ако нещо се постегнем 4-то малко като химера но все пак след Браун , Ред Бул и Тойота борбата е по-сериозна...

Edited by evropata
Link to comment
Share on other sites

Лек прогрес за Ферари в лицето на Маса и пълна излагация за Кими. Нещата почват да ми намирисват на Бътън шампион

 

Прогреса не е хич лек, а е огромен скок. На 2, 3 десети от най-бързата кола ;). А цифрата беше доста по-голяма. При положение, че двигателите не се пипат смятай за каква игра с аеро пакета и дифузьора е ставало дума.

 

Това което се случи с Райконен, поне за мен, трябва да резултира в уволнения за екипа на Ферари - не искам да отваря и дума за това с бензина за Маса.Това беше крайно несериозно.Грешка в едно състезание, в две, в три ама това вече...

Опитват се да прокарат идеята, че грешката е била в с-мата за зареждане. Случвали се е и преди, но вчера беше ужасно. 5 десети повече трябваше да преседи в бокса. Тва са 6 литра бензин. Около 8, 9 кила. Тоест 3 обиколки в СЪСТЕЗАТЕЛНО темпо.

 

Кими ще се радвам да изчезне от тима, а заедно с него и небивалия карък. Сега по принцип не вярвам на такива работи, но това е пилота, който аз ще запомня като най-големия карък във Ф1. Няма такъв случай просто.

 

И отново проблем със шибания КЕРС. До кога бе демба макя му.....

 

Колега много си прав.Набраната инерция от Ерата Шумахер -Браун ..Свърши и сега се вижда вече резултата на Лука за италиански тим -> Пълна скръб...Да скоростта я има .. и да не сме бързи колкото Ред Бул , то сме поне близо до тях.. или поне на тази писта бяхме и тук беше големият ни шанс за подиум.НО се вижда че вече две години надеждността я няма.Миналата година изпуснаха титлата на Маса с тъпи грешки,тази година ще изпуснат май-май хубавото класиране в шампионата..Аз тази година за Ферари съм я писал нулева,да се събудят от хубавия сън 2000-2007 и да се усетят че нещо здраво куца в отбора и е време за промяна..КЕРС-а на Кими за втори път дава проблеми , за втори път "уж" пилота сам решава че ще пести гуми... Мисля че е време след блъскането на главите за аеродинамичните промени да седнат да си поблъскат главите и за надеждността...а Лука да си помисли че е време за уволнения и за нов екип.. Личното ми мнение е че тази година 5-тото място ще е рекорд..Или ако нещо се постегнем 4-то малко като химера но все пак след Браун , Ред Бул и Тойота борбата е по-сериозна...

 

Целта е да прескочим всички без Браун и Ред Бул. И ако надежността се оправи - считай го за факт.

 

Pos No Driver Team Lap Time Of Day Avg Speed Time

1 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 28 14:46:36 202.484 1:22.762

2 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 17 14:30:59 202.149 1:22.899

3 3 Felipe Massa Ferrari 14 14:26:54 201.687 1:23.089

4 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 41 15:05:00 201.684 1:23.090

 

Тва са най0бързите обиколки в състезанието. Нито Марки, нито Фетел успяха да подобрят времето си дори на чиста писта.

Можеш да видиш разликата от Браун в първите състезания. Та който ми казва, че не е само двойния дифузьор има много поздрави от мен.

Интересното е, че при мкл не проработи, но дори и те дръпнаха мноооого. По плашещото за тях е.....my rear tyres are gone...така ли каза Луисито.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз не виждам Райконен какво е виновен.Мен не ми пречи, но искам Маса да се махне и да видя Фетел в Скудерията.Тези грешки през състезанията лично аз ги отдавам на техн. ръководство и на рейсинг шефовете.Имам и лекото подозрение, че на Кими му е писнало вече все той да е виновен за всичко - показателно беше със сладоледа.Дано ферари се стегне, че да ми стане хубаво на душата :)

А иначе контраатаката на Уебър с/у Алонсо на фин. права беше ... speechless.Изключително бях впечатлен.

Link to comment
Share on other sites

Аз не виждам Райконен какво е виновен.Мен не ми пречи, но искам Маса да се махне и да видя Фетел в Скудерията.Тези грешки през състезанията лично аз ги отдавам на техн. ръководство и на рейсинг шефовете.Имам и лекото подозрение, че на Кими му е писнало вече все той да е виновен за всичко - показателно беше със сладоледа.Дано ферари се стегне, че да ми стане хубаво на душата :)

А иначе контраатаката на Уебър с/у Алонсо на фин. права беше ... speechless.Изключително бях впечатлен.

 

Ами виж в каква серия беше изпаднал Кими ГОДИНИИИ наред в Мкл. В заубер също имаше проблеми и сега при нас. Тва не е истина просто.

Маса проведе едно уникално състезание. Колата му не трепна. Щом тука на тая права не се изпревариха....Сматайте колко ще е интересно в Дубай, Монако, Валенсия, Сингапур. бляяях

Link to comment
Share on other sites

Всъщност в Испания никога не е имало много изпреварвания, там винаги най-бързите са били още по-бързи а този последния завой който го сложиха ми е трън в очите.

Link to comment
Share on other sites

Всъщност в Испания никога не е имало много изпреварвания, там винаги най-бързите са били още по-бързи а този последния завой който го сложиха ми е трън в очите.

 

http://www.youtube.com/watch?v=9j5MPeWQ4Hw :rolleyes: Aма скоро няма мегдан да се повтори.

Link to comment
Share on other sites

Ferrari release statement following board meeting After a meeting of its board of directors in Italy on Tuesday, Ferrari released the following statement:

 

”Maranello 12 May 2009 - Ferrari’s Board of Directors, chaired by Luca di Montezemolo, today analysed the first quarter results for 2009. Despite the current international economic climate, which has hit the automotive sector in particular, Ferrari’s figures were in line with the record levels reached in 2008. Turnover for the first three months was 441 million euro compared to 455.7 million euro over the same period in 2008. The first quarter closed with a trading profit of 54 million euro compared to last year’s 59 million euro.

 

”These results reflect the introduction of new models, in particular the success of the Ferrari California and the Scuderia Spider 16M, the constant growth in activities linked to the brand (e-commerce, licensing, merchandising and retail) and the company’s continuing efforts to maximise efficiency.

 

”The Board of Directors also examined developments related to recent decisions taken by the Federation Internationale de l’Automobile during an extraordinary meeting of the World Motor Sport Council on 29 April 2009. Although this meeting was originally called only to examine a disciplinary matter, the decisions taken mean that, for the first time ever in Formula One, the 2010 season will see the introduction of two different sets of regulations based on arbitrary technical rules and economic parameters.

 

”The Board considers that if this is the regulatory framework for Formula One in the future, then the reasons underlying Ferrari’s uninterrupted participation in the World Championship over the last 60 years - the only constructor to have taken part ever since its inception in 1950 - would come to a close.

 

”The Board also expressed its disappointment about the methods adopted by the FIA in taking decisions of such a serious nature and its refusal to effectively reach an understanding with constructors and teams. The rules of governance that have contributed to the development of Formula One over the last 25 years have been disregarded, as have the binding contractual obligations between Ferrari and the FIA itself regarding the stability of the regulations. The same rules for all teams, stability of regulations, the continuity of the FOTA’s endeavours to methodically and progressively reduce costs, and governance of Formula One are the priorities for the future. If these indispensable principles are not respected and if the regulations adopted for 2010 will not change, then Ferrari does not intend to enter its cars in the next Formula One World Championship.

 

”Ferrari trusts that its many fans worldwide will understand that this difficult decision is coherent with the Scuderia’s approach to motor sport and to Formula One in particular, always seeking to promote its sporting and technical values. The Chairman of the Board of Directors was mandated to evaluate the most suitable ways and methods to protect the company’s interests.”

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...