Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Ферари ще се откажат от сезон 2010 ако се продължава с тъпотиите и ако се приемат глупостите за догодина...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Много ме съмняват тея работи да станат. Просто ще махнат тавана на бюджета и всичко ще стане точно, до колкото това може да стане с правилата, които важат в момента ;)

Link to comment
Share on other sites

Ферари ще се откажат от сезон 2010 ако се продължава с тъпотиите и ако се приемат глупостите за догодина...

 

Те са приети.

 

Мен друго ми е чудно. Защо им пречи тавана като двигатели, заплати и глоби не влизат там. Остава аеро пакета

Сетих се. Искат всичко да е еднакво за ВСИЧКИ, за да няма миндилщини както с КЕРС-а тоя сезон

Link to comment
Share on other sites

То ще бъде приведено в действие ако от ФИА действително въведат предвижданото ограничение в бюджетите в размер на 40 милиона паунда.
Сигурен съм, че тъпотията да се кара без презареждане, както и премахването на "одеялата" на гумита влизат в тая графа. Гномът и компания се ОСРАХА тотално. Редно е да им се откърши по някой отрезвителен шамар. Надявам се и други отбори да последват Ферари.
Link to comment
Share on other sites

Точно махането на зареждането и оделата го подкрепям.Това е безмислено.По-добре да карат всички пълни и ГАЗ ДО КРАЙ и да виждам не стратегия, а ШОФИРАНЕ.Това за одялата какво е толкова чудното?Който има кофти техника на загряване на гумите...сори, който не може да си преценява нивата на сцепление( Маса anyone???? ) пак така.Иначе за ограничение на бюджета...нье, благодарим.Преди много време бях казал:

-Не лимитирани шасита( активни т.е. )

-Слик( вече го има )

-Вакуум

-3 литра без принудително V10 / 1.5 турбини 8 цилиндъра( или пък V12 NA )

-Без радио освен за съобщения от стюардите и състезателни контрол и при проблем с колата/инцидент на пистата

Това ми е на мене виждането, не че имам надежди да стане ама понеже и ръководството на Ф1 си пише каквото на него му се ще какво ми пречи на мен да си кажа болката.

За зареждането, не го добавям защото пит-стопове има още от класическата ера на Ф1 и без тях би било най-малкото странно.Ама и като се замисли човек...ф1 състезанието на богатите, да го направим състезанието за бедни?!?!?!Що за логика е това!?Я къш всички дето са им малко парите в GT3, GT2, Formula 3000, A1 и прочие?Хем искат да лапат хем много били парите!?Алоу...това е свободен пазар, не ви харесва махате се.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Точно махането на зареждането и оделата го подкрепям.Това е безмислено.По-добре да карат всички пълни и ГАЗ ДО КРАЙ и да виждам не стратегия, а ШОФИРАНЕ.Това за одялата какво е толкова чудното?Който има кофти техника на загряване на гумите...сори, който не може да си преценява нивата на сцепление( Маса anyone???? ) пак така.Иначе за ограничение на бюджета...нье, благодарим.Преди много време бях казал:

-Не лимитирани шасита( активни т.е. )

-Слик( вече го има )

-Вакуум

-3 литра без принудително V10 / 1.5 турбини 8 цилиндъра( или пък V12 NA )

-Без радио освен за съобщения от стюардите и състезателни контрол и при проблем с колата/инцидент на пистата

Това ми е на мене виждането, не че имам надежди да стане ама понеже и ръководството на Ф1 си пише каквото на него му се ще какво ми пречи на мен да си кажа болката.

За зареждането, не го добавям защото пит-стопове има още от класическата ера на Ф1 и без тях би било най-малкото странно.Ама и като се замисли човек...ф1 състезанието на богатите, да го направим състезанието за бедни?!?!?!Що за логика е това!?Я къш всички дето са им малко парите в GT3, GT2, Formula 3000, A1 и прочие?Хем искат да лапат хем много били парите!?Алоу...това е свободен пазар, не ви харесва махате се.

 

Твърдо НЕ. Един двигател за всички. Турбото е хубаво нещо, но....ще се избият, освен ако не е 800 кубиково ;). + това с ограничението за няколко състезания с един мАтор....тия "турбалани" не ги виждам. Освен това искам да видя какво могат да изкарат от неограничен 8-мак или 10-так, но без турбина

 

Като пишеш за Пилоти - поне гледай миналото състезание. И като го каза за нивото на сцепление - иди го кажи и на Луис на входа към боксовете в Китай през 07 и на квадратната глава Култи в Австралия 95 ако не се лъжа - пак на влизане в боксовете

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Гледах го миналото и к'во?Само Марк Уебър запомних.Ако ще са само атмосфери да дават V12 без ограничения и да се върнем в златните години.Като искат да е зеленикава формулата да ги накарат да карат на водород( БМВ имат техн. за конверсия на обикн. двигател с вътрешно горене ).

Link to comment
Share on other sites

Гледах го миналото и к'во?Само Марк Уебър запомних.Ако ще са само атмосфери да дават V12 без ограничения и да се върнем в златните години.Като искат да е зеленикава формулата да ги накарат да карат на водород( БМВ имат техн. за конверсия на обикн. двигател с вътрешно горене ).

След като си гледал. Би ли бил така добър и любезен да ми кажеш къде и как сгреши Фелипе?

Link to comment
Share on other sites

Въобще не съм отварял дума за последното състезание.Имам предвид изпълненията му при променливи температури( като вали ) и когато махнаха TC как се връткаше заедно с някои други по завоите ;)

 

__________________________________________

 

Прекалено си чувствителен на тема Ферари ;) аз Маса съм го дал като пример щото той е особен тип мрънльо, че все нещо му е криво като Алонсо примерно.Тука нямало сцепление, тия гуми били гадни, промените не му пасвали, не бил карал на дъжд...шшш, "Искренно и лично" е в друга телевизия пичове.Не искам да гледам разни мамини момчета със загрени на 100% гуми, 100% готови спирачни апарати, тракшън контроли, още малко и 2 диференциални дигитални деференциали да ми се правят на отворени и всички да мрънкат колко бил скъп, опасен и несигурен спорта.Спорта беше скъп, опасен и мъжки през 90-те( до '97 за мен ).Това е, после се прочна с мрънкачеството.Какво ли не беше криво - Ферари, Шумахер, точковата система, гумите, шаситата...ебахти.Опропастиха спорта и най-добре може би наистина ще е или да се вземат в ръце шефовете на Ф1 и ФИА или "големите" да си направят нелимитирана серия по най-интересните трасета в света( щото тия в календара сега не са баш най-интересните ) с най-добрите технологии в света.Туй е.

 

Като казахме пилоти, Такума Сато дето се напъваше всеки път до краен предел с оная трошка дето му беше кола какво стана накрая като караше на предела?Изгониха го...ама и спорт, така направиха, че тънките сметчици винаги да излизат( последния завой на Луис? ).

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Как? Като Луис в Китай на завой номер 9. Дай малко по-конкретно де. НЯМА безгрешни пилоти. Чак в Испания Ф60 показа малко повече скорост и стабилност. Сега е момента да си стъпят на краката и възможно най-скоро да стигнат до P3 при конструкторите.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ferrari release statement following board meeting After a meeting of its board of directors in Italy on Tuesday, Ferrari released the following statement:

 

"Maranello 12 May 2009 - Ferrari's Board of Directors, chaired by Luca di Montezemolo, today analysed the first quarter results for 2009. Despite the current international economic climate, which has hit the automotive sector in particular, Ferrari's figures were in line with the record levels reached in 2008. Turnover for the first three months was 441 million euro compared to 455.7 million euro over the same period in 2008. The first quarter closed with a trading profit of 54 million euro compared to last year's 59 million euro.

 

"These results reflect the introduction of new models, in particular the success of the Ferrari California and the Scuderia Spider 16M, the constant growth in activities linked to the brand (e-commerce, licensing, merchandising and retail) and the company's continuing efforts to maximise efficiency.

 

"The Board of Directors also examined developments related to recent decisions taken by the Federation Internationale de l'Automobile during an extraordinary meeting of the World Motor Sport Council on 29 April 2009. Although this meeting was originally called only to examine a disciplinary matter, the decisions taken mean that, for the first time ever in Formula One, the 2010 season will see the introduction of two different sets of regulations based on arbitrary technical rules and economic parameters.

 

"The Board considers that if this is the regulatory framework for Formula One in the future, then the reasons underlying Ferrari's uninterrupted participation in the World Championship over the last 60 years - the only constructor to have taken part ever since its inception in 1950 - would come to a close.

 

"The Board also expressed its disappointment about the methods adopted by the FIA in taking decisions of such a serious nature and its refusal to effectively reach an understanding with constructors and teams. The rules of governance that have contributed to the development of Formula One over the last 25 years have been disregarded, as have the binding contractual obligations between Ferrari and the FIA itself regarding the stability of the regulations. The same rules for all teams, stability of regulations, the continuity of the FOTA's endeavours to methodically and progressively reduce costs, and governance of Formula One are the priorities for the future. If these indispensable principles are not respected and if the regulations adopted for 2010 will not change, then Ferrari does not intend to enter its cars in the next Formula One World Championship.

 

"Ferrari trusts that its many fans worldwide will understand that this difficult decision is coherent with the Scuderia's approach to motor sport and to Formula One in particular, always seeking to promote its sporting and technical values. The Chairman of the Board of Directors was mandated to evaluate the most suitable ways and methods to protect the company's interests.”

 

Колкото и да ме боли за любимия ми отбор, ги подкрепям, защото и на мен ми омръзна да гледам шампионати със променящи се правила всяка година. Това е спорта с най-много промени в правилника за последните 15 години. Пълна порнография. А сега и създаването на две лиги в кервана ще е поредната тъпотия.

Да видим. Лично смятам, че ФИА и М. Мозли ще поклекнат. Понеже Ферари е Формула 1. Без първото, второто е боклук.

Link to comment
Share on other sites

Понеже Ферари е Формула 1. Без първото, второто е боклук.

Вземи се гръмни! Формула1 има история от много разнообразни отбори, с Ферари или без тях - все тая. Дори и Макларън да се махнат пак няма да ми пука. Ти обаче гледаш Формула Ферари и за теб ще е непосилно да се кефиш на самия спорт, независимо от това кои марки се състезават. Ходи гледай състезания със серийни автомобили и не пиши такива глупости в темата.

Link to comment
Share on other sites

Ами от както АутоЮниън ги няма само Ферари са име в този спорт...така, че айде да не си говорим глупости.Тая жалка история с Ф1 малко мяза на Ботев Пд вече.

Link to comment
Share on other sites

Не знам от кога го гледаш и на кой какво му е криво ама да се забранява всеки пробив в технолигиите, да не се наказват тези нарушаващи правата на всичките си колеги, и да се мотивираш все с безопасност на пилотите при положение, че при удар с 300 км/ч пилота е по защитен от мен ако се ударя с 40 км/ч...ай сиктир.

Всичко се прави със задната мисъл да няма доминации, да няма ери вече.Това не го ща.Искам еднакви правила за всички, да се спазват.Не искам обаче да ми натрисат никому ненужни правила.Тези приказки за 800 км/ч си ги пази за съучениците или колегите.

Вече разбирам защо преди време в едно интервю на някакъв не много известен пилот той казваше, че истинските състезания ставали в карт сериите...еми може би, щото в Ф1 вече всички се стараят да не стават.Пък и ако факта, че Тойота, Ферари( ФИАТ ) и БМВ имат обща позиция...не...сигурно проблема не е в двамата галфони на чело на ръководството на ФИА и Ф1...хич.

Link to comment
Share on other sites

Откакто го гледам тоя спорт винаги е бил съпроводен с промени. И няма как да е иначе, технологиите се развиват по-бързо отколкото аз старея.....ако нямаше промени щяха да фъркат с 800км/ч и на всяко 2-ро състезание щеше да има „фира”.

За Ферари конкретно – много е кофти когато един човек ги изкара от блатото в което се намираха от 70-те, след това тоя човек не е на пистата по биологични причини, и да тръгнеш да се правиш вдовица дето плаче за....пенсия, си е смях под сурдинка!

На крив х*й космосът му пречи :)

 

Втората част на постта ти няма нищо общо с реалността.

 

Aми гледам от средата на 80-те, да не казвам какви гърчове и идиотски усилия съм правил за да гледам едно просто състезание...

Няколко поста по-нагоре казах, че забравяте човешкия фактор и се ограничавате само с железата...

Биткаджия като Шуми скоро няма да с появи. спомнете си 96-та, 97-ма когато Ферари бавно и мъчително се превръщаше от каруца в болид кой направи чудесата - въпреки промените и въпреки хегемонията на Уилямс...

За тези които са били още в Ташкент през 80-те, горещо препоръчвам да гледат някои култови състезания:)

 

96-та е черен сезон за такива като Шадоухенд. Тогава в пълна сила се видя кой е МЛАДИЯ Шуми и що за чеп от зеле има като съотборник и после съотборниЦИ.

 

Вземи се гръмни! Формула1 има история от много разнообразни отбори, с Ферари или без тях - все тая. Дори и Макларън да се махнат пак няма да ми пука. Ти обаче гледаш Формула Ферари и за теб ще е непосилно да се кефиш на самия спорт, независимо от това кои марки се състезават. Ходи гледай състезания със серийни автомобили и не пиши такива глупости в темата.

 

Я като си такъв що не споменеш ветото на Уилямс :rolleyes: . Както и становището на другите отбори освен Ферари :rolleyes: , както п**кинското мълчание на сивите защото сега са в карантина и ще правят това, което им бъде ПОДАДЕНО :rolleyes: .

 

В коя по-точно година Ферари не е била в шампионата, че ми стана Ентересно един вид. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ако ще всички текущи отбори да изреват (включително и Макларън) и да напуснат - пак не ми дреме! Формула1 гледам заради техническите изисквания и регламенти, а не заради логото на болидите. По отношение на Ферари, въпроса не идва от това, че имам някакви специални отношения към тях, а това че те специално най-много надуват гайдата. В крайна сметка спокойно ФОТА може да използва регистрираното вече име на алтернативния шампионат и да започват. Ама според теб защо не го правят - не им изнася.

Link to comment
Share on other sites

Гледаш заради техническите изисквания?Боже, вие с Пазу се познавате сигурно.Ф1 е точно създаден за да се виждат в него най-новите и най-добри идеи в двигателистиката и правенето на шасита( аеродинамиката е много по-късен етап ), не да се показват най-новите НЕ забранени неща.Това което гледаме е някаква пародия на спорт.Сезона сега е много по-интересен от предишния например, ама е ялова работа с тия глупости в него.

Все пак нека всеки си гледа каквото му е кеф...аз ще си сваля май пак старите гонки от 90-те и които намеря от по-старите.

Link to comment
Share on other sites

И за да могат да се видят тези неща е задължително Ферари и Уилямс да са вътре ли? Я като си толкова надъхан почвай да теглиш старите състезания и виж колко неща са забранени и колко много други отбори има, които показват огромно развитие в "двигателистиката" и правенето на шасита.

Link to comment
Share on other sites

Ако ще всички текущи отбори да изреват (включително и Макларън) и да напуснат - пак не ми дреме! Формула1 гледам заради техническите изисквания и регламенти, а не заради логото на болидите. По отношение на Ферари, въпроса не идва от това, че имам някакви специални отношения към тях, а това че те специално най-много надуват гайдата. В крайна сметка спокойно ФОТА може да използва регистрираното вече име на алтернативния шампионат и да започват. Ама според теб защо не го правят - не им изнася.

A защо Продрайв не влезнаха в шампиона.......точно заради ветото на Уилямс. Всички отбори го имаха, но само 2 останаха с него след препопдисването на Конкорда. И ако мислиш, че другите отбори не са знаели за това.

 

Мен пък ми дреме за Ферари - без тях няма да има Ф1. Всеки един друг тим може да дойде и да си иде, но и ТЕ. Ще го разбереш по празните писти.

Link to comment
Share on other sites

Вземи се гръмни! Формула1 има история от много разнообразни отбори, с Ферари или без тях - все тая. Дори и Макларън да се махнат пак няма да ми пука. Ти обаче гледаш Формула Ферари и за теб ще е непосилно да се кефиш на самия спорт, независимо от това кои марки се състезават. Ходи гледай състезания със серийни автомобили и не пиши такива глупости в темата.

Що не ме хваниш за... :laughing:

90% от феновете гледат Ф1 защото подкрепят даден тим. Същото е и при футбола. Всеки моторен спорт който гледам е заради симпатизация към определен тим. Във Ф1 знаеш кои са... В МотоГП - Валентино, но нима има някой който да не симпатизира на този изрод, в Льо Ман сериите - Ауди LMP1, Дакар - Митсубиши... ако тези отбори не съществуваха едва ли щях да следя тези спортове. Единствено WTCC следя без да съм пристрастен към някого (след като Алфа Ромео се отказаха), а защото ме кефи как БМВ ядат бой на почивки, ту от Сеат, ту от Шевито. - Давам ти и друг пример - от 1998 следях всеки кръг на WRC, но от тази година, след отказването на Субару не съм гледал и нито един кръг. А какво да говорим за Ферари... Да видим дали на мършата на твоя аватар му стиска да си рискува 65% аудитория...

 

Ако ще всички текущи отбори да изреват (включително и Макларън) и да напуснат - пак не ми дреме! Формула1 гледам заради техническите изисквания и регламенти, а не заради логото на болидите. По отношение на Ферари, въпроса не идва от това, че имам някакви специални отношения към тях, а това че те специално най-много надуват гайдата. В крайна сметка спокойно ФОТА може да използва регистрираното вече име на алтернативния шампионат и да започват. Ама според теб защо не го правят - не им изнася.

Ми гледай и Чемпкар, А1 сериите, Ф2, Ф3, GP2 сериите... или там няма технически изисквания и всеки ръчка с краката, като Флинстоун...

Link to comment
Share on other sites

Имам само един въпрос. Шадоухенд ми е наборче, та.......помниш ли кога за последно човек РАЗЛИЧЕН от позиция 1, 2 или 3 дава най-бърза обиколка......Аз ще ти кажа. Минало е време колкото половината от годините ни. Аз също искам да гледам СТАРАТА ИНТЕРЕСНА Ф1. Гледат ми се 12 обиколки в квалифа, в която НАЙ-БЪРЗИЯ, а не най-лекия печели. Гледат ми се състезния, в които НЕ тръгналия от първа позиция печели. Можеш да изглеждаш целия сезон 2000. Ето това за мен е БИТКА. Това е сезон с главно С. В момента всичко е изкуствено, защото двама типа набор 13-ти искат да прилапат колкото се може повече кинти.......за кога и аз не знам. Единия ми се прави на отворен като до преди година е "лежал" под Лука.

Тука не си говорим за Ф1 без Хакинен, Шуми, Кими, Сена, Жил и ......всички светила в спорта. Говорим за тим, който е създаден с едничката цел да се състезава и да печели, тим който никога не е пропускал сезон. В момента нещата много се сгомнясаха щото много добре знаеш, че дори МИЛИАРДИ да похарчат МКЛ няма да могат да стигнат тим, който е приел ограничението в бюджета, но има подвижни крила, под и неограничен двигател ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Понеже се спомена за ерите преди фирмените отбори ще кажа, че наличието на франчайзи не винаги е полезно за спорта.А колкото до това колко бой ядели BMW в WTCC ти дали имаш идея какво става ако WTCC не беше бутано умишлено към 4 цилиндъра и тия скапани правила?6 I и V8 нали знаеш какво става???Още повече пък, че догодина 3-ката ще си ходи за сметка на 1-цата( просто реално 3-ката порастна прекалено много за там ).И да не говорим, че тия недоразумения с предно дето стават шампиони в пистови шампионати са възможни само и единствено въз основа лимитите в правилата за двигателите( за дизелите пък да не отварям дума ).Пример само '97 S40 шампион в пистовия?!?!?!?!?Майко...Волво...с предно...тц, тц, тц...дали щеше да е така ако магическата граница не беше 250 к.с. приблизително в шампионата?Или даже шперовете на предното щяха да изплезят езици...интересно.Истината е, че от както големите производители имат отбори в тези спортове всичко е интереси и печалби.Сеат колко ли парички и човекоресурс имат за дизеловата програма от VW?Все такива неща.Още от сега мога да прогнозирам много по-различно представяне на БМВ специално в следствие на промяната на цялостната политика на компанията за завръщане към 4 I блокове и 3 цилиндържа турбини при 1-ва серия.Тогава във WTCC ще имат много по-голям потенциал.А за WRC...единствени фактор каращ ме да гледам някой друг репортаж е гениалния Себастиян Льоб, преди това беше Карлос Сайнц, по това време и Колин Макрий, и Томи Макинен и т.н.Нито Митсубиши, нито Субару, нито Форд.Сега, заради Ланча Делта Интеграле съм си свалял да гледам състезание, грехота е да не се гледа - и за Ауди Куатро...но е тъжен факт, че вече гледаме спортове заради емблемките на фланелките, колите и т.н. , а не заради личностите и качествата им.Тъжно...много...

Link to comment
Share on other sites

За Ферари конкретно – много е кофти когато един човек ги изкара от блатото в което се намираха от 70-те, след това тоя човек не е на пистата по биологични причини, и да тръгнеш да се правиш вдовица дето плаче за....пенсия, си е смях под сурдинка!

На крив х*й космосът му пречи :)

 

Тва са малко дрън,дрън тъпляс.Изобщо Ферари не ги изкара от блатото 1 човек, щото не само Шумахер мина от ШАМПИОНСКИЯТ тим на Бенетон във Ферари.Той сега пак е на пистата Шумахер, не като пилот ама се вижда кво е дереджето.Я технически проблем, я некъдърна стратегия, я нещо друго.

 

Оня другият дето сега печели със собствен отбор той направи прогреса на Ферари.Именно той събра способен екип около себе си и отново показа, че го може без Ферари.Ако някой не е разбрал за Рос Браун говоря.Определено за мен той е най-великият в този спорт.

 

 

Еми последните години състезанията станаха битка на интереси.Аветомобилните производители, гледат как да прилапат клиенти, ФИА как да лапа от зрители, спонсори да ползват яка реклама и кво ли не.Има ли ги тея всичките факти се получава сегашното международно порно.....

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Вие видЕхте ли новите отбори. Искам да ви видя как ги гледате в захлас :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

 

Тва са малко дрън,дрън тъпляс.Изобщо Ферари не ги изкара от блатото 1 човек, щото не само Шумахер мина от ШАМПИОНСКИЯТ тим на Бенетон във Ферари.Той сега пак е на пистата Шумахер, не като пилот ама се вижда кво е дереджето.Я технически проблем, я некъдърна стратегия, я нещо друго.

 

Оня другият дето сега печели със собствен отбор той направи прогреса на Ферари.Именно той събра способен екип около себе си и отново показа, че го може без Ферари.Ако някой не е разбрал за Рос Браун говоря.Определено за мен той е най-великият в този спорт.

 

 

Еми последните години състезанията станаха битка на интереси.Аветомобилните производители, гледат как да прилапат клиенти, ФИА как да лапа от зрители, спонсори да ползват яка реклама и кво ли не.Има ли ги тея всичките факти се получава сегашното международно порно.....

 

не че нещо ама Алонсо и Кими казват, че не искат да са част от ГП3 с тия смешни отбори. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...