Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

Поне оставащите зерги са зверове - Cool, Check, Zenio и TheWind (последният не чак толкова, но все пак). Струва ми се съвсем реално и четиримата да продължат, въпреки че противниците са три терана и един протос.

Третият сет на IdrA беше много напрегнат. Добре се справи със защитата, даже успя да пробие нечъръл експанда на протоса, но така и не намери скрития експанд. Струва ми се, че това беше пиронът в ковчега. Дори аз гледам да пращам ако не оври, то поне едно зерглингче на всеки експанд. Можеше съвсем по друг начин да се развият нещата, но уви. Явно войдовете във втория сет му объркаха тактиката.

Последната игра не я видях, защото ми спряха нета, но явно Maka не е имал никакви проблеми с JTJ.

 

Сега си слушам новия State of the Game и се кефя, защото най-вероятно PsY ще гостува следващата седмица.

 

Срещу протос инфесторите не са чак толкова полезни, особено ако има колоси - дори и да се изхрачиш върху зелотите и сталкерите, колосите отзад ще пържат всичко по земя, а така или иначе останалите единици ще си върнат бронята след малко, ако няма битка. Ако пък решиш да паразитваш колосите, най-много една атака да спечелиш от това, защото всички сталкери ще се фокусират върху инфестора и бам - минус 150 минерала. Дори са срещу феникс или войд харас, за да има време хидрите да се дотътрят. Лично на мен ми се струва най-разумно срещу протос да се играе с маса муталиски - в зависимост от това какво скаутнеш правиш спийдлинги и роуч за защита в началото и след това минаваш на мута харас и +1 +2 ъпгрейди. Дори и протосът да масира сталкери, никога не може да ги движи всичките наведнъж и така можеш да го харасваш, докато не лефтне. Разбира се, сторм много ще боли в случая, но като цяло ми се струва по-добра тактика от роуч/хидра/коруптор и евентуално брудлорд. Също така ми се струва, че малко протоси осъзнават мощта на войдовете - каквато и армия да имаш, 2-3 войда за съпорт ще са супер полезни - противникът или ще се опита да ги фокусира и така ще се оголи срещу останалата армия, или ще ги игнорира = троен лазер = лека нощ деца. Theorycrafting...

 

 

ХАХАХАХАХАХА - гледам долу в полето с юзърите, че WriteR4e пише нещо, и си викам - WTF, кога WhiteRa се логна в нашия форум??? :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

Уяден зерг е просто невероятна пасмина. Не могат да насмогнат да ми изтрепят гадта с която ги заливам и пак стоя 200/200... А муталиски в такива количества просто размазват сталкърите. Ей един ми дойде с 8 колоса, mothership и маса сталкъри срещу 50тина муталиска и само колосите останаха - т.е. те заминаха към базата ми и отнесоха работниците и хачерито а аз в това време запуснах в 3 хачерита още муталиски. А с 3-4 бази поне в 1 от които има 2 хачерита едно до друго спокойно можеш да поддържаш с 2 кралици постоянно по 6 ларви - т.е. избиват ти 24 юнита ти пускаш нови 24 да стават... при мен гинеха по-бавно отколкото можех да правя нови. Само в началото видях зор с едни танкове и маса марини преди да направя повече муталиски. Направих ли 20 мачкат марините за закуска - плюят по 1 път и гинат отма поне 3 марина а още толкова минават на червено... 2ри път плювнат и поне 5 изчезват. Сталкърите леееко по-бавно гинат но тогава има доста повече муталиски.

 

Изобщо КАК се спират МНОГО муталиски с протос? Освен със сторм? Май никак, а? С теран освен с Thor но като са МНОГО муталиските ще успее да гръмне 1 път само ако са 5 може и да направят нещо но не им е чак толкова голям сплаша...

 

Другия се опита да ме тормози с викинги - голям провал просто. Изтребят 5 муталиска той загуби 10 викинга...

 

Аз поне си мисля че уяде ли се хубаво зерга и ъпгрейдне ли муталиските става страшно.

 

 

ПС: Това са ми наблюдения от няколко FFA игри сега - искам да взема един achievement и се опитвам да изтребя 5000 единици при FFA... иначе по-добре да спра да играя FFA че само си развалям стила - окопаване, tech, бичене на единици... само така се играе - тук-там някой да ръшне с reaper-и, и като стигне до 3-4 кули и кралица и бяга надалече.

Link to comment
Share on other sites

Марините са страшно рентабилни срещу муталиски - 50 минерала срещу 100 минерала/100 газ. Общо взето при отношение 1:1 не е добра идея да нападаш марини с муталиски, осоообено ако има медиваци. Освен това всеки разумен теран като види, че наблягаш на мута, ще сложи и торове в тоя микс, което прави атаката с маса муталиски = самоубийство. Ако ги събереш на куп, ще умрат от торовете. Ако се опиташ да приложиш така наречения MagicBox, половината ще измрат от марините, преди да си цъкнал "S". Само с мута не става срещу теран. Трябват инфестори, бейнлинги, спийдлинги - много е яко да накараш тор да излее цялата си мощ върху едно мизерно кученце.

 

Срещу протос - блинк сталкери са много опасни, особено ако са повече от мутата и тръгнеш да бягаш. Все пак ако достигнеш "критична" маса от около 50 муталиска +1 +2 (бтв, някой е правил тестове и се оказва, че втората и третата атака на муталиските се увеличават само с първия ъпгрейд. Втори и трети увеличават само първата атака. Затова е добре след +1 атака да се премине само на броня.), нещата стават мрачни за протоса, дори и с блинк микро. И т.н.

Link to comment
Share on other sites

Te бяха 3/3 там и определено имах повече муталиски отколкото марини... имаше и някакви жаби но те изгинаха преди да кажат "квак" от танковете... май и марините се отплеснаха по тях леко но не съм сигурен. Абе FFA - леймърска работа - дебелееш после сбиваш армии на лимит :lol:

 

Поздрав за всички леймъри от мен с едно кремче с което се маца жена ми, което се оказа безумно скъпо също така освен че има смешно име :)

 

020608_lamer_400x400.jpg

Link to comment
Share on other sites

Уяден зерг е просто невероятна пасмина. Не могат да насмогнат да ми изтрепят гадта с която ги заливам и пак стоя 200/200... А муталиски в такива количества просто размазват сталкърите. Ей един ми дойде с 8 колоса, mothership и маса сталкъри срещу 50тина муталиска и само колосите останаха - т.е. те заминаха към базата ми и отнесоха работниците и хачерито а аз в това време запуснах в 3 хачерита още муталиски. А с 3-4 бази поне в 1 от които има 2 хачерита едно до друго спокойно можеш да поддържаш с 2 кралици постоянно по 6 ларви - т.е. избиват ти 24 юнита ти пускаш нови 24 да стават... при мен гинеха по-бавно отколкото можех да правя нови. Само в началото видях зор с едни танкове и маса марини преди да направя повече муталиски. Направих ли 20 мачкат марините за закуска - плюят по 1 път и гинат отма поне 3 марина а още толкова минават на червено... 2ри път плювнат и поне 5 изчезват. Сталкърите леееко по-бавно гинат но тогава има доста повече муталиски.

 

Изобщо КАК се спират МНОГО муталиски с протос? Освен със сторм? Май никак, а? С теран освен с Thor но като са МНОГО муталиските ще успее да гръмне 1 път само ако са 5 може и да направят нещо но не им е чак толкова голям сплаша...

 

Другия се опита да ме тормози с викинги - голям провал просто. Изтребят 5 муталиска той загуби 10 викинга...

 

Аз поне си мисля че уяде ли се хубаво зерга и ъпгрейдне ли муталиските става страшно.

 

 

ПС: Това са ми наблюдения от няколко FFA игри сега - искам да взема един achievement и се опитвам да изтребя 5000 единици при FFA... иначе по-добре да спра да играя FFA че само си развалям стила - окопаване, tech, бичене на единици... само така се играе - тук-там някой да ръшне с reaper-и, и като стигне до 3-4 кули и кралица и бяга надалече.

И аз така, ама на 4в4. Днеска взаимно се изнасяме и оставам без нищо, само с 2 работника 3 коруптора и оврита и умиращи spire и др сгради. За около 7-8 до 12 минути бях с 5 хатчерита(на минерали) и към 40 муталиски. Тва зерга е бахти животното, особено в team. Тераните почти винаги са ми на колене. Няа сиджове, няа МММ няа торове, няа нищо... всичко мре жестоко, особено енд гейм. Само хараса е кофти в началото, ако се опитат или ранен ръш....

Link to comment
Share on other sites

И аз така, ама на 4в4. Днеска взаимно се изнасяме и оставам без нищо, само с 2 работника 3 коруптора и оврита и умиращи spire и др сгради. За около 7-8 до 12 минути бях с 5 хатчерита и към 40 муталиски. Тва зерга е бахти животното, особено в team. Тераните почти винаги са ми на колене. Няа сиджове, няа МММ няа торове, няа нищо... всичко мре жестоко, особено енд гейм. Само хараса е кофти в началото, ако се опитат или ранен ръш....

Ех, теран на колене от зерг! Форумите ликуват, децата в Кореа крещят, девойките си хвърлят дрехите по сцената, врагове се прегръщат, слепци проглеждат...

Няма МММ, няма торове, няма нищо, китарите вият мощно, зергите газят, солото навлиза в сила, Nikki Sixx се засилва към публиката И СЕ ХВЪРЛЯ в морето от фенове а Мистър Килмайстър прави ДЪ ШРЕДЪЪЪЪЪЪРРР.

Металът се огъва, нажежава, кръвта хвърчи, стоманата отстъпва пред морето от плът, от небето вали смърт и болка. Ларс Улрих навлиза във фанатична битка с барабаните пред себе си, ръцете му не се виждат, китарите пеят като черни ангели на унищожението, тераните крещят в агония, а зергите продължават да нахлуват.

 

Г.Г

 

Победа за онеправданите, победа за по-слабите, свобода и равенство и братство. Евтин хляб, достъпно здравеопазване. Утопия. Зергът победи. Ликувайте, другари! Ода на радостта, сълзи в очите на ветераните и свещ във всеки дом. Да помним този светъл ден.

Link to comment
Share on other sites

Ех, теран на колене от зерг! Форумите ликуват, децата в Кореа крещят, девойките си хвърлят дрехите по сцената, врагове се прегръщат, слепци проглеждат...

Няма МММ, няма торове, няма нищо, китарите вият мощно, зергите газят, солото навлиза в сила, Nikki Sixx се засилва към публиката И СЕ ХВЪРЛЯ в морето от фенове а Мистър Килмайстър прави ДЪ ШРЕДЪЪЪЪЪЪРРР.

Металът се огъва, нажежава, кръвта хвърчи, стоманата отстъпва пред морето от плът, от небето вали смърт и болка. Ларс Улрих навлиза във фанатична битка с барабаните пред себе си, ръцете му не се виждат, китарите пеят като черни ангели на унищожението, тераните крещят в агония, а зергите продължават да нахлуват.

 

Г.Г

 

Победа за онеправданите, победа за по-слабите, свобода и равенство и братство. Евтин хляб, достъпно здравеопазване. Утопия. Зергът победи. Ликувайте, другари! Ода на радостта, сълзи в очите на ветераните и свещ във всеки дом. Да помним този светъл ден.

07.11.1917?

Link to comment
Share on other sites

В момента се играе финал за Go4SC2 #38 между Хейпро и Хасу. Тук по някое време ще качат риплеи: http://www.esl.eu/eu/sc2/go4sc2/cup38/match/19836720/

Сигурно всички игри са интересни, аз хванах само четвъртата и петата - задължително гледайте, така според мен трябва да се играе ZvP!

Link to comment
Share on other sites

False alarm, теранът се оказа слабак и Cool го прегази.

 

 

LOL! oGsTOP vs PoltPrime - ТvT - втори сет: TOP доминира, завзема почти всички експанди, блокира златния експанд на Polt, започва да пуска MULE-та в центъра на картата и да танцува с тях, след като Polt сканва. Че даже и два нюка пусна в центъра. Humiliation! :)

Link to comment
Share on other sites

В ТЛ постнаха лийкната информация за пача 1.1. Някои от нещата вече са оповестени, останалите не са потвърдени. Шансът всичко това да е FAKE според мен е 99%, но ако се окаже вярно, ще (се опитам да) направя челна стойка! :)

 

Maps

- Destructible Rocks have been added to the natural expansions of Desert Oasis, and the center has been narrowed.

- Various ladder maps have been added.

 

General

- Ground Units of type Psionic now have vision in the air plane.

 

Protoss

- Zealot build time increased from 33 to 38 seconds.

- Zealot warp-in cooldown increased from 23 to 28 seconds.

- Warp Prisms now unload their cargo instantly while in Phasing Mode.

- Chronoboost cooldown increased from 0 to 20 seconds.

- Dark Shrine build time decreased from 100 to 80.

- Dark Shrine cost decreased from 100 minerals 250 gas to 100 minerals 200 gas.

- Carrier cost increased from 350 minerals 250 gas to 400 minerals 250 gas.

- Carriers now spawn with four Interceptors prebuilt.

 

Terran

- Reaper build time increased from 40 to 45 seconds.

- Bunker build time increased from 30 to 35 seconds.

- Siege Mode damage decreased from 50 to 35, +15 armored.

- Siege Mode damage upgrades per level changed from +5 to +3, +2 vs. armored.

- Battlecruiser damage vs. ground decreased from 10 to 8.

- Calldown MULE cooldown increased from 0 to 40 seconds.

- Planetary Fortress build time decreased from 50 to 40 seconds.

- 250 mm Cannons research time decreased from 110 to 80 seconds.

- 250 mm Cannons cost decreased from 150 minerals 150 gas to 100 minerals 100 gas.

- 250 mm Cannons may now be used on friendly and neutral structures and units.

 

Zerg

- Ultralisk damage decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored.

- Ultralisk Ram attack removed.

- Nydus Worms can now be cancelled and refunded while building.

- Overlord base speed increased to from 0.469 to 0.938.

- Overlord upgraded speed increase from 1.875 to 2.344.

- Overlords can now use Excrete Creep while moving.

- Overlord base speed now decreases from 0.938 to 0.469 while Excrete Creep is active.

- Overlord upgraded speed now decreased from 2.344 to 1.875 while Excrete Creep is active.

- Spawn Larvae energy cost reduced to 20 from 25.

 

Bugfixes

- Fixed a bug that caused cloaked units to cast shadows.

- Fixed a bug where Larva would sometimes accidently die by walking off cliffs.

- Fixed a bug where a Nuclear Strike target could be hid behind a Lair.

- Fixed a bug that allowed SCVs to construct halted buildings from within Bunkers.

- Fixed a netcode bug that enabled players to warp in Immortals from Warp Gates.

- Fixed a bug that caused Random players to not see their cursor during the loading screen.

- Fixed a bug where Changelings morphed slower while coming into range of enemy units than when dropped from an Overseer over enemy units.

 

General

- Improved the functionality of voice chat.

- Manually queued waypoints can now be set to all 5 basic commands.

- Numerous performance and stability improvements.

Link to comment
Share on other sites

- Carrier cost increased from 350 minerals 250 gas to 400 minerals 250 gas.

- Spawn Larvae energy cost reduced to 20 from 25.

 

Това е малоумно и според мен ако не е фейк направо не знам какво да кажа за близърд в този момент.

Link to comment
Share on other sites

Гениално е, защото излиза с готови интерсептори...

И готов за битка, веднага след излизането. Иначе го отсвирват докато може да стрелне веднъж :)

Link to comment
Share on other sites

Да, една към момента безполезна, скъпа и бавна единица я правят още по-скъпа като тя си остава също толкова безоплезна. Супер.

 

Абе кериърите не си ли идват с 4 итнерсептора по принцип? А пък сентритата, темплари и аркони и зергските кралици ще имат хай-граунд вижън - лол! фейк от където и да го погледнеш. Защо ги пускат такива, никой нищо не печели от това. Или?

Link to comment
Share on other sites

Тва са Siege демиджа е логично обаче... Тва топи лимит по-бързо от честотата на опресняване на монитора.

Да, особено ако го нападаш с мародери или имортали... Сийджовете няма да видят откъде им е дошло....

Link to comment
Share on other sites

Баси шибания ден. Не знам какво ми става, падам на всеки първи пуш с лингове или 3-4 мародера. Един ден в седмицата ще мога да играя и то ще съм пълен малоумник точно тогава.

Link to comment
Share on other sites

Да, особено ако го нападаш с мародери или имортали... Сийджовете няма да видят откъде им е дошло....

Само иморталите съм ги признал. Сийджа кат стрелне в хидри или в лингове прави органодарителна агенция.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...