Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

17 hours ago, ivander said:

Вече не могат да се отварят каналите през приложението ЕОН за телевизор. Излиза съобщение "Избраният канал не е наличен в мрежата на интернет доставчика".  Толкова за безплатното ползване на ЕОН за 1 г., както пишеше в смс-ите, които ни изпратиха. Тези лъжат повече и от циганска врачка.

Сутринта говорих с техн. поддръжка, вече е оправен проблема. Ако пак не става, рестартирайте рутерите. Сега обаче забелязвам, че някои музикални не вървят на приложението - Нямаш абонамент за този канал, пише напр. на MTV, а на телевизията си работи. Звънете на съпорта за всякакви проблеми, за сега изглеждат много учтиви, не им се губят клиенти.

Edited by gimara
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, gimara said:

Сутринта говорих с техн. поддръжка, вече е оправен проблема. Ако пак не става, рестартирайте рутерите. Сега обаче забелязвам, че някои музикални не вървят на приложението - Нямаш абонамент за този канал, пише напр. на MTV, а на телевизията си работи. Звънете на съпорта за всякакви проблеми, за сега изглеждат много учтиви, не им се губят клиенти.

Благодаря, днес не съм вкъщи, ще го проверя като се прибера. Дано наистина са оправили проблема.

Link to comment
Share on other sites

Днес отидох да си  платя телефона в офис на вивакомци и останах с впечатлението че засега те си нямат никакво понятие кой от абонатите на ентри на каква услуга и договор е. Момчето с което говорих се оплете като пате в кълчища и след  няколко минути разговор стана съвсем неадекватно, а аз дори и не се заяждах а си дъжах добрия тон през цялото време.

Link to comment
Share on other sites

Другия проблем ще е, като напускаш Виваком какво ще ти искат за връщане като оборудване.

Те едва ли ще имат някъде приемо-предавателните протоколи на Ентри за приемници, модули,карти, боксове, модеми, рутери и т.н.

Предстои голяма каша, от която ще искам да се отърва възможно най-скоро.

Edited by k-otixxx
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Muscarin said:

DCC как са? Някой има ли наблюдения ?

Ходих в офиса им в Кауфланд-а на Пещерско наскоро да видя какво предлагат. Като телевизия Ентри са по - добре за мен, с тази разлика, че при DC все още се предлагат онези 10-тина спортни, които ги имахме преди и ние - няколко сръбски, руски и португалски. Иначе нямат доста основни канали в HD - примерно Фоксовете им са в HD само на тяхното IPTV, някакво си DCC Play, на цифровата - не. На цифровата имат около 200 канала, 40 - 50 HD, само един 4К (с мода). Не предлагат MAX Sport пакета. Имат оптика, но не навсякъде. Цените на ТВ+НЕТ са с малко по-ниски от тези, които предлагаше Ентри, но пък искат 50 лв депозит за всеки кам модул, който предоставят, иначе май можеше и без депозит, но таксата се вдигаше с 3 лв на месец за всеки телевизор ако не се лъжа. Ако имаш желание, посети техен офис, ще ти покажат на един хвърчащ лист каналите им (на сайта им ги няма) и ще ти обяснят по-подробно за пакети и цени. Аз след като ги посетих се отказах да минавам към тях.

Link to comment
Share on other sites

Питах във Виваком какво става. казаха, че за момента, плащащите автоматично през epay,банка може да продължим да плащаме със стария абонатен номер. опитаха да ме зарибяват за телевизия и итнернет, ама имали само 100мбита, пък аз съм с оптика. Питах до кога ще работи телевизията - докато не почнело да ми прекъсва и да няма кой да го поддържа. Ще почвам да се ориентирам към някакви IPTV-та на сносни цени.

Link to comment
Share on other sites

Уж щях да мога да си плащам със стария номер според отговора в офис на Виваком, а днес получавам известие от ПИБ, че търговеца се закрива и няма да мога да си плащам вече сметките.

Link to comment
Share on other sites

Мен това ми е ясно, само дето в офиса им показаха колко зле е организирана цялата работа и ми наговориха неща, които излиза, че не са истина.

Link to comment
Share on other sites

Точно  затова  не  се  занимавах  с  офиси.  Направих си  регистрация в сайта  на  виваком  и там  си  го  има всичко.  Теглиш  ЕОН от  маркета, активираш  през сайта  и  си  свиркаш. 

Link to comment
Share on other sites

За какво ми е EON на нормален телевизор с кабел?

1. Имам ТВ, който не може да се инсталират приложения.

2. малоумното приложение, вместо да филтрира каналите, които имам, ми показва огромен списък, който аз да гадая имам или нямам нещо.

3. попаднах на канали, които имам на кабелната ,а в ЕОН ми каза, че нямам достъп.

4. Това е доста тромаво приложение и работи тегаво.

 

Link to comment
Share on other sites

Аз казах  защо  не  съм  се  занимавал  с  офиси(една голяма  част  от  тях  не  знаят  за  какво  са  там). Дето  се  вика  акаунта  е  на  сестрата и  ме  вълнува само  приложението.   Аз ЕОН-а  го  гледам на андроид  бокс  и  нямам оплаквания  за  бъгавост.  Върви  доста  добре без  значение  дали е  HD или 4К. 

Относно  твоите  точки,  ако  не  те  устройва  винаги  можеш  да  смениш  доставчика. 

Link to comment
Share on other sites

 

2 hours ago, splendor said:

Аз казах  защо  не  съм  се  занимавал  с  офиси(една голяма  част  от  тях  не  знаят  за  какво  са  там). Дето  се  вика  акаунта  е  на  сестрата и  ме  вълнува само  приложението.   Аз ЕОН-а  го  гледам на андроид  бокс  и  нямам оплаквания  за  бъгавост.  Върви  доста  добре без  значение  дали е  HD или 4К. 

Относно  твоите  точки,  ако  не  те  устройва  винаги  можеш  да  смениш  доставчика. 

Да обобщим. Ти не си се занимавал с офиси, защото не си им клиент, нямаш телевизори към тях, нито техника за връщане? Ти имаш някакъв бокс, с който си си пуснал новата им услуга EON?

Link to comment
Share on other sites

При мен в my vivacom си излизат услугите с клиентския ми номер от N3. Както от безброй години си плащам телефона там, така сега ще си плащам и тв, та не виждам драма. Офис на N3 също не съм посещавал от не помня кога, освен за преподписване. Просто вместо от 2 сайта, ще си плащам от един.

Аз инсталирах EON SmartTV приложението на един Philips AndroidTV, който нямаше инсталиран модул с карта. Първите ми впечатления са, че работи изключително добре и всичко вътре е доста пъргаво. Не съм видял проблеми в качеството на картината. Пуснал съм го по wifi на 5GHz и си работи без засечка, дори и 4к каналите (Eurosport 4K). Да, тъпо е че по подразбиране не са филтрирани каналите, които са недостъпни със сегашния абонамент, ама като за безплатна тв за една година аз съм напълно доволен.

Edited by The AnGeL
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, splendor said:

Имах  преди  време,  вече  нямам.  Сега  сестра ми  има  към  бившето  Н3.  Това  устройва  ли  те? 

Да. Показва, че тези всичките приказки където ги изписа, нямат никакво отношение към реалните клиенти на Н3 и обсъждания казус. И по никакъв начин не са полезни на никой тук. Аз ако не отида до офис как да си върна техниката? Ако не отида до офис как да получа клиентския си номер, като нямам акаунт във Виваком, понеже не ползвам техни услуги, за да мога да си платя сметката другия месец? Дори да искам ЕОН, ако не отида до офис как да получа тяхното устройство? Как твоя хвърчащ бокс, който няма връзка с н3, има отношение към всички клиенти с телевизори, приемници, смарткарти и ci модули и настоящите проблеми? Явно май не ти минава през главата, че доста хора нямат тв-ри в които да си слагат приложения. Или дори да имат, не са свързани с интернет, или че са технически ок да го направят това, че да "не се занимават с офиси".

Нарочно те попитах горе всички онези неща, барем се усетиш, че говориш глупости, ама явно не се получи.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, The AnGeL said:

 та не виждам драма. Офис на N3 също не съм посещавал от не помня кога, освен за преподписване.

 

Представи си сега, че не всички хора ползват услугите на Виваком. Иначе и аз не съм посещавал офис от 3 години, всичко се плаща по банка, даже автоматично и дори и не губя време да нареждам парите. Но като не изпозлвам вивакомски услуги нямам акаунт и минах през офис да питам как ще плащам от сега нататък. От там ми казаха, че мога да продължа със стария си номер. Това беше в неделя. Днес вече излиза, че това не е било вярно и ми трябва абонатен номер и акаунт. И вместо да свърша работата тогава, пак трябва да се разкарвам. Защото ми дадоха невярна информация във Виваком. А пък не обичам да си пилея времето, особено по чужда вина.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, mIRCata said:

Да. Показва, че тези всичките приказки където ги изписа, нямат никакво отношение към реалните клиенти на Н3 и обсъждания казус. И по никакъв начин не са полезни на никой тук. Аз ако не отида до офис как да си върна техниката? Ако не отида до офис как да получа клиентския си номер, като нямам акаунт във Виваком, понеже не ползвам техни услуги, за да мога да си платя сметката другия месец? Дори да искам ЕОН, ако не отида до офис как да получа тяхното устройство? Как твоя хвърчащ бокс, който няма връзка с н3, има отношение към всички клиенти с телевизори, приемници, смарткарти и ci модули и настоящите проблеми? Явно май не ти минава през главата, че доста хора нямат тв-ри в които да си слагат приложения. Или дори да имат, не са свързани с интернет, или че са технически ок да го направят това, че да "не се занимават с офиси".

Нарочно те попитах горе всички онези неща, барем се усетиш, че говориш глупости, ама явно не се получи.

Аз нямам но  сестра  ми  има  отнешение.  Дали  са полезни  определено са. Клиентския  номер ще  си  го  получиш  като  се  регистрираш  в сайта  на  Виваком,  но  вместо  да  направиш  това  и  да  си  видиш  клиентския  номер се  вайкаш  тук.  Твоя  си  работа.  Приятно посещение  на  офисите  на  Виваком мога  да  ти  пожелая. 

Link to comment
Share on other sites

Как ще си върна техниката през сайта? Да им я пратя по email? Ти акаунта с твоите данни ли направи или с на сестра ти?

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, mIRCata said:

 Ти акаунта с твоите данни ли направи или с на сестра ти?

Това сериозно  ли  го питаш?  Уж се представяш  за  по-умен.  

Щом  ще  си  връщаш  техника  какво  ти  пука  кой  ти  е  клиентският  номер.  Отиваш  връщаш,  прекратяваш  договора  и  Тиви.бг  е  насреща.  
Доколкото  четох  по-горе те  устройва  да  си  седиш  на  сегашното,  но  не  можеш  да  го  плащаш  онлайн.  Е  ако  се  регистрираш  в  сайта  на  виваком(ако  ти  си  титуляра на  договора на  Н3)  ще  може  пак  да  си  плащаш  услугата  и  да си  е  всичко  по-старо  му,  докато  ти  изтече договора.  Макар,  че  се  съмнявам  да  те  оставят  без  да  почнат  да  те  тормозят  да  минеш  на  ЕОН. Сестра  ми  вече  я  почнаха. 

Edited by splendor
Link to comment
Share on other sites

1. Не отговори на въпроса с чии данни си направи акаунта за ЕОН. С такива на клиент на Н3 или не? Ако са с клиентски данни на клиент, той има ли акаунт с номер от преди това?

2. Защо смяташ, че връщане на техника автоматично значи спиране на договор. В офиса например казаха, че всички, които не са с техен нет, задължително ще им дадат устройства. При това положение, дали има смисъл да седят Х чужда, неизползваема техника по къщите на хората, за която имат и запис на заповед? Аз поне за картите имам такива. Т,е дължа им карти или пари в момента.

3. Защо реши че става дума само за мен. Не съм единствения абонат, който го интересуват тези неща. Темата е за всички.

Иначе по въпроса за ЕОН, веднага почнаха да ми предлага не знам за колко си пари ЕОН-а с 3 устройства.

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...